Розвиток інформаційних технологій змінює наше
життя на краще. Через інтернет можна дізнатися про останні новини, подати
звітність, придбати товари, сплатити за комунальні послуги тощо. Міністерство
доходів і зборів України дбає, щоб адміністрування податків і зборів у сучасних
умовах було максимально простим і комфортним.
Так, на веб-порталі відомства
http://minrd.gov.ua/ розміщено чимало електронних сервісів, за допомогою яких
платники можуть знайти багато корисної інформації. Зокрема, скориставшись меню
«Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Перевірка
свідоцтва платника єдиного податку» можна отримати інформацію про діючи чи
анульовані свідоцтва. За допомогою сервісу «Дізнайся більше про свого
бізнес-партнера» представники бізнесу мають можливість перевірити надійність
своїх ділових партнерів.
З метою створення сприятливих мов для подання
звітності створені сервіси «Заповнення декларації про майновий стан і доходи»,
«Електронна звітнсть» та «Акредитований центр сертифікації ключів».
Добре зарекомендувала себе й «База знань»,
яка містить відповіді на актуальні питання з оподаткування, митної
справи, справляння єдиного внеску. Нещодавно запроваджено сервіси «Митна
статистика» та «Електронна митниця».
Тож використовуйте
й Ви у своїй роботі електронні сервіси, заощаджуйте час на відвідуваннях
податкової інспекції!
|