Як розповіли фахівці управління обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Харківській області для визначення «гострих кутів» у відношеннях інспектор-платник у відомстві працює електронний сервіс «Пульс». Так, з початку року на «Пульс» надійшло більше 100 звернень від жителів Харківщини.
Найчастіше громадяни цікавились питаннями щодо діяльності органів Міндоходів та ЦОПів й висловлювали свої зауваження щодо роботи відомства – 54,9% від усіх звернень.
Окрім цього, розповіли в управлінні, телефонні запити стосувались питань звітності та реєстрації податкових накладних (19 звернень), а також порядку реєстрації платників ПДВ (17 звернень).
Звернувшись на сервіс Міндоходів, заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного питання.
Нагадаємо, що у випадку здійснення фахівцями органів Міндоходів протиправних дій необхідно телефонувати за номером «Пульсу» 044-284-00-07.
Подолаємо корупцію разом!
|