Декларування громадянами своїх доходів – вірний шлях до зростання нашого добробуту
З 1 січня 2016 року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2015 року, яка триватиме до 1 травня 2016 року. Активно звітують про свої доходи як громадяни Вовчанського так і Великобурлуцького районів. Станом на сьогоднішню дату вже подано 287 декларацій, в яких задекларовано доходу в межах 5 мільйонів гривень. Це і доходи отримані у вигляді спадщини, подарунків, продажу рухомого майна, доходи від надання паїв в оренду та вирощування сільськогосподарської продукції та ін. До речі, в цьому році активно декларують саме доходи від вирощування сільгосппродукції, при цьому значно збільшилась і сума отриманих доходів.
З початку компанії вже задекларовано і надійде до бюджету понад 350 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
В цілому громадськість з розумінням приймає свій обов’язок щодо декларування податків з отриманих доходів, так як усвідомлює, що їх сплата є реальний вклад в розвиток громади.
Багато поважних та публічних осіб підтримують таку позицію та на власному прикладі показують всій громаді відкритість та прозорість своїх доходів.
Співробітники Вовчанської ОДПІ в рамках заходів з реалізації Плану інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо декларування доходів громадян поцікавились думкою з цього питання активного діяча та волонтера, члена асоціації фермерів в Харківській області, голови фермерського господарства «Зевс-Д», - Глущенко Зінаїди Григорівни. Ось її ключова теза:
«Щоб досягти європейських стандартів життя, слід працювати не тільки на себе, а й на країну, в якій народився, де зростають наші діти, мріють про забезпечену старість батьки. Вчасно й у повному обсязі сплачені податки – питання совісті кожного українця. Я сьогодні декларую свої доходи і вважаю, що так повинен робити кожен».
Харківські податківці викрили радіо-таксі, водії якого працювали без дозвільних документів
Виявити фірму, яка нечесно поводила себе з робітниками, допомогли сумлінні громадяни.
Так, на Урядову гарячу лінію звернулися харків’яни, які й повідомили про факт порушення законодавства.
За їх зверненням працівниками оперативного управління районної податкової інспекції Харкова було проведено низку відповідних заходів. Зокрема, здійснено «контрольну поїздку». В результаті й було підтверджено факт надання двома водіями служби таксі послуг з перевезення пасажирів без відповідних дозвільних документів.
На таксистів було складено протоколи про адміністративне правопорушення. Одного з «таксистів-порушників» постановою суду вже визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164 КУпАП, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 17000 грн.
ГУ ДФС у Харківській області закликає громадян працювати законно та нагадує, що для легальності отримання доходу необхідно вимагати у роботодавця оформлення трудового договору, або здійснити державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
Через митний кордон України намагалися ввезти партію заборонених таблеток
Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» митниками було затримано партію таблеток «Феназепам» та речовини перманганат калію.
Під час проведення усного та письмового декларування водій та пасажири автобусу, який рухався з Росії до України, заявили про відсутність предметів, що підлягають обов’язковому декларуванню, або предметів, заборонених до переміщення через митний кордон України.
При огляді салону автобусу у одного з пасажирів, громадянина Греції, було виявлено дві картонні коробки, загорнуті в поліетилен та замотані скотчем. В коробках знаходились 70 упаковок таблеток «Феназепам» та 125 флаконів речовини перманганат калію.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України.
З 11 березня діють нові форми розрахункових документів
Вовчанська ОДПІ нагадує, у зв‘язку з набранням чинності 11 березня 2016 року наказу Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів…» оновлено форми таких розрахункових документів:
фіскального касового чека на товари та послуги (форма № ФКЧ-1);
фіскального касового чека видачі коштів (форма № ФКЧ-2);
розрахункової квитанції (форма № РК-1);
спрощеної розрахункової квитанції (форма № РК-2).
Окрім того, запроваджено новий розрахунковий документ - фіскальний касовий чек за приймання та переказ готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування (форма № ФКЧ-3).
Харківські податківці на Масничному ярмарку розповідали про декларування
Масниця, або Колодій, – традиційне українське свято, що збереглося до наших часів. Це веселі проводи зими, осяяні радісним очікуванням близького тепла, весняного оновлення природи - одне з найулюбленіших свят харків’ян.
Святкування Масниці збігається з Кампанією декларування доходів громадян, одержаних у 2015 році. Тож фахівці ГУ ДФС у Харківській області вирішили цього року провести незвичну акцію, присвячену обом цим подіям.
На площі Свободи, одній з найбільших у Європі, де і проводився масничний ярмарок, податківці розповідали харків’янам в яких випадках потрібно подавати декларацію, які доходи підлягають декларуванню, про можливість отримання податкової знижки. Також фахівці відділу комунікацій розповіли громадянам про нову форму декларації, навіть провели невеличкий майстер-клас для найбільш допитливих відвідувачів ярмарку. А яскраві буклети та листівки стали приємним інформаційним доповненням.
На Харківщині у фіскальній службі протидіють проявам корупції
Попередити та роз’яснити. В податковій службі області вважають, що така форма роботи із своїми співробітниками, а також кандидатами на посади, є вкрай необхідною. Тож при співбесідах фахівці управління власної безпеки ГУ ДФС області розповідають про негативні наслідки корупційних проявів, як для працівників, так і для їх родин, і попереджають про відповідальність перед законом.
Загалом, з початку року, співробітниками УВБ проведено 76 профілактичних заходів. Це зокрема, 30 бесід та лекцій на антикорупційну тематику та 14 інших упереджувальних заходів. Крім того, матеріали із зазначеної тематики постійно висвітлюються в засобах масової інформації, в мережі Інтернет та на суб-сайті «Територіальні органи фіскальної служби Харківської області».
Проводять у фіскальному відомстві і службові перевірки. З початку року проведено 43 таких перевірки. З них 35 відбулися за зверненнями фізичних та юридичних осіб. Решту здійснено працівниками управління власної безпеки на підставі отриманої оперативної інформації.
За результатами проведених службових перевірок та розслідувань інформація підтвердилась у 12 випадках (за зверненнями громадян і юридичних осіб). На адресу правоохоронних органів направлено 14 матеріалів.
Керівникам районних підрозділів Харківської області направлено 13 подань про вжиття заходів реагування щодо усунення причин та умов, які сприяли вчиненню виявлених порушень. Також протягом вказаного періоду відносно посадових осіб розпочато 3 кримінальних провадження.
В ГУ ДФС області нагадують, що в Державній фіскальній службі України діє інтерактивний антикорупційний сервіс «Пульс». На телефон якого - (044) 284-00-07 - можна цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників відомства.
Харківські митники викрили валютних контрабандистів
На митному посту «Харків-аеропорт» під час відпрацювання інформації СБУ харківськими митниками була припинена спроба вивезення великої суми валюти.
Троє громадян України намагалися незаконно вивезти за межі України іноземну валюту в еквіваленті понад 3 мільйони гривень. Гроші вони приховували в спідній білизні та в ручній поклажі.
За даним фактом були складені протоколи про порушення митних правил за статтями 483, 472 Митного кодексу України.
За два місяці контакт-центром ДФС надано 145,2 тис.
відповідей на запитання платників податків
Протягом січня-лютого поточного року фахівцями контакт-центру ДФС надано 145,2 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Більшість відповідей платники отримали по телефону – 140,7 тис., електронною поштою та факсом – 4,5 тис.
Найчастіше платники податків зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.
Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань – автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян, яка постійно оновлюється і підтримується в актуальному стані. На 1 березня поточного року у Базі знань налічувалося 14,9 тис. уніфікованих запитань-відповідей. З її використанням протягом зазначеного періоду платникам надано 97 консультацій у письмовій формі.
Для зручності Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). Скористатися нею відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час та самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять.
З початку 2016 року цією послугою вже скористалися 641 тис. користувачів, що на 19,9 відс. більше відповідного періоду минулого року.
Нагадаємо, що за допомогою ЗІР можна оперативно та у зручній формі отримати актуальну інформацію щодо змін у податковому та митному законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники найчастіше зверталися до Контакт-центру за попередній день, та відповіді на них.
Від Харківської митниці до бюджету надійшло 1,4 млрд. гривень
В Головному управлінні ДФС у Харківській області повідомили, що зазначена сума надійшла з початку поточного року. Це на 57,6 млн. грн. більше ніж за минулорічний період.
Зокрема у лютому митницею перераховано до Держбюджету 901 млн. грн., що на 56,6 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Найбільшу частку надходжень у лютому становить: податок на додану вартість – 750,5 млн.грн., мито – 143 млн.грн., акцизний збір – 4,1 млн. грн.
Також у відомстві проінформували, що основними бюджетоутворюючими товарами, митне оформлення яких здійснювалось у лютому в зоні діяльності Харківської митниці ДФС: були тютюнова сировина – майже 227 млн.грн.; мінеральні добрива - сплачено митних платежів на суму 160,2 млн.грн.; обладнання і механічні пристрої – сплачено митних платежів на суму 145,3 млн. грн.; пластмаси – сплачено митних платежів на суму 135,6 млн. грн.
Разом з тим, у фіскальній службі області повідомили, що з початку року Харківською митницею заведено 113 справ про порушення митних правил на загальну суму 6,3 млн.грн. Розглянуто 70 справ та застосовано адміністративне стягнення у вигляді штрафів на суму 15,4 млн.грн. На розгляд до суду митницею передано 36 справ про ПМП на суму близько 3 млн. грн.
За результатами розгляду справ судом прийнято рішення про конфіскацію безпосередніх предметів порушення митних правил на суму 8,5 млн.грн. та накладено штрафів на суму 5,7 млн. гривень.
Отримати довідку про доходи можна у районній ДПІ
Головне управління ДФС у Харківській області у зв’язку з численними надходженнями на електронну скриньку kh.publicinfo@sfs.gov.ua листів з проханням надати інформацію про доходи і зобов’язання фінансового характеру, в порядку передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», повідомляє наступне.
Статтями 6 та 19 Конституції України передбачено, що органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діють у межах повноважень та спосіб, визначені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 19 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Згідно зі статтею 1 Закону публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
У Довідці про вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами положень Закону відповідно до постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 30.09.2013 № 11, зазначено, що визначальним для публічної інформації є те, щоб вона була заздалегідь готовим, зафіксованим продуктом, отриманим або створеним лише суб'єктом владних повноважень у процесі виконання своїх обов’язків.
Таким чином, задоволення запиту не вимагає створення нової інформації та не потребує проведення аналітичної роботи.
Статтею 70 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб − платників податків (далі – Державний реєстр).
Відомості з Державного реєстру є інформацією з обмеженим доступом (підпункт 70.15.2 пункту 70.15. статті 70 Кодексу).
Платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю (підпункт 17.1.9 пункту 17.1 статті 17 Кодексу).
Посадові особи контролюючих органів зобов’язані не допускати розголошення інформації з обмеженим доступом, що одержується, використовується, зберігається під час реалізації функцій, покладених на контролюючі органи (підпункт 21.1.6 пункту 21.1 статті 21 Кодексу).
Згідно зі статтею 11 Закону України від 02 жовтня 1992 року № 2657-ХІІ „Про інформацію” та статтею 14 Закону України від 01 червня 2010 року №2291-VI „Про захист персональних даних” не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.
Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб − платників податків, затверджене наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 і зареєстроване в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2211/24743 (далі – Положення), регулює відносини, що виникають при реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі.
Враховуючи викладене, відомості про доходи і зобов’язання фінансового характеру потребують підготовки інформації та формування нового документа і, як наслідок, не підпадають під дію статті 1 Закону.
Таким чином, відповідно до пункту 4 розділу Х Положення для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичним особам, необхідно особисто або через уповноважену особу звернутись до контролюючого органу за своїм місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування, про цьому подати документ, що посвідчує особу, та заяву (додаток 13 до Положення).
Уповноважена особа додає до заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів/доходи (після пред'явлення повертається) та її копію, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.
Витрати, дозволені до включення до податкової знижки за 2015 рік
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що метою декларування доходів фізичних осіб є не тільки сплата податку до бюджету, а й повернення платникам сум податку на доходи фізичних осіб, надмірно сплаченого з їх заробітної плати в минулому податковому році. Тобто згідно з положеннями статті 166 Податкового кодексу України платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.
Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі ПКУ).
До податкової знижки за 2015 рік дозволено включати наступні витрати,:
- частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом, при цьому житловий будинок (квартира, кімната), що будується чи придбавається, має бути визначений як основне місце проживання;
- пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям. Розмір внесків не повинен перевищувати 4 % від суми загального оподатковуваного доходу за звітний рік.
- сума коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання. Понесені витрати у 2015 році на здобуття середньої професійної або вищої освіти платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення не повинні перевищувати 1710 грн., у розрахунку за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року.
- страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення. Понесені витрати у 2015 році не повинні перевищувати (у розрахунку за кожний з повних чи не повних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування) при страхуванні платника податку – 1710 грн., при стахуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення – 855 грн.
- суми витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій. Включається сума витрат не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік.
- суми витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита.
- суми коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу. Витрати, пов'язані з переобладнанням транспортних засобів, що належить платнику податків, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива. При цьому транспортний засіб, що переобладнаний, повинен бути перереєстрований у відповідних органах.
- суми витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним. Понесені витарати за державними програмами будівництва (придбання) доступного житла.
Представники Харківської митниці ДФС та громадськості взяли участь
у проведенні телемосту
Експертна зустріч Міністерства фінансів щодо законопроекту про впровадження в Україні інституту уповноваженого економічного оператора та спрощень митних формальностей відбулась в Комунікативному центрі Уряду.
Участь в обговоренні відповідного законопроекту, розробленого Міністерством фінансів, взяли представники Мінфіну, Державної фіскальної служби України, представники Федерації роботодавців України, а також громадський сектор.
Під час заходу було встановлено відеозв’язок з Дніпропетровськом, Львовом, Одесою, Полтавою, Харковом та Черніговом.
Харківщину представляли начальник управління організації митного контролю Харківської митниці ДФС Валерій Найчук, представники Асоціації митних брокерів України та Харківської обласної колегії адвокатів.
Як було відзначено на початку заходу, Мінфін продовжує роботу над наближенням українського законодавства в податковій та митній сфері до Угоди між Україною та ЄС про поглиблену зону вільної торгівлі (EUDCFTA). З цією метою, зокрема, і було розроблено даний проект закону, аналогічний тому, що функціонує в ЄС та який є одним із основних базисів митного співробітництва між Україною та ЄС.
Зокрема, до суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, які мають статус УЕО застосовуватимуться умови першочерговості митного оформлення, спрощення митних процедур та зниження ступеня ризику при здійсненні митного оформлення товару. Таким чином, запровадження сертифікатів допоможе суттєво скоротити час та нівелювати людський фактор під час митних процедур. З іншого боку, очікується, що запровадження інституту стане стимулом для європейського бізнесу до приходу на українські ринки, що призведе до суттєвого збільшення товаропотоку.
Як було повідомлено, проект закону щодо УЕО наразі ще допрацьовується з урахуванням пропозицій, тож присутні мали змогу виказати і свою точку зору і свої зауваження щодо впровадження зазначеного законопроекту.
Майже 77 мільйонів гривень на допомогу армії від Харківщини
Саме таку суму військового збору забезпечено жителями Харкова та області з початку року. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков.
Керівник відомства також проінформував, що зокрема у лютому сума збору склала 42,1 млн. грн. Посадовець акцентував увагу на позитивній динаміці надходжень. До зрівняння, у лютому минулого року було сплачено 29,4 млн. гривень.
«Приємно відзначити, що на Харківщині живуть люди, яким небайдуже майбутнє країни. Вважаю, що цифри говорять самі за себе. Адже це є справжнім проявом патріотизму наших громадян», - відзначив Микола Рибаков.
Разом з тим, керівник фіскальної служби області звертається до усіх роботодавців регіону, які виплачують своїм працівникам «сіру» заробітну плату і таким чином занижують військовий збір, своєчасно і в повному обсязі сплачувати відрахування з реальних заробітків працівників.
Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.
Заповнюєш декларацію – не забудь про військовий збір
У зв’язку з набранням чинності з 01.01.15 норми Закону України від 28 грудня 2014 року №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» щодо поширення на фізичних осіб порядку оподаткування доходів військовим збором, за результатами 2015 року фізичні особи визначають податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору.
Нагадуємо, що відповідно до ст. 163 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб загальний річний оподатковуваний дохід, який включає доходи як з джерел їх походження в Україні, так і іноземні доходи.
Відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ об'єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ. Ставка збору – 1,5% об'єкта оподаткування. При цьому нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 ПКУ. Підпунктом 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 ПКУ передбачено, що платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок з таких доходів.
Отже, за результатами звітного податкового року (2015) платник податку – фізична особа повинен подати декларацію та визначити податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору. З цією метою з 01 січня 2016 року введено в дію нову декларацію, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.15 за № 859. При цьому сума військового збору, що підлягає сплаті платником податків самостійно до бюджету зазначається у рядку 24.1 розділу IV оновленої декларації, а сума податку на доходи фізичних осіб – у рядку 23.1 цього ж розділу.
На митному посту «Харків-аеропорт» виявили анаболічні препарати
45-річний громадянин однієї з країн Північної Європи намагався незаконно вивезти препарати анаболічної дії, які були виявлені в його валізі під час проведення митного контролю.
В результаті проведення спільної операції співробітниками митниці, Управління СБУ в Харківській області та прикордонниками на митному посту «Харків-аеропорт» були виявлені анаболічні препарати іноземного виробництва, які не сертифіковані в Україні.
Під час огляду багажу одного з пасажирів рейсу «Харків-Стамбул» із застосуванням приладу Rapiscan знайдено велику кількість предметів, схожих на медичні препарати, та прийнято рішення про опитування громадянина про наявність у багажі незаконно переміщуваних предметів і товарів. Громадянин заявив, що не має при собі та у своєму багажі подібних товарів. При цьому він помітно нервував, що стало причиною проведення поглибленого огляду багажу.
Після відкриття багажної валізи разом з особистими речами були виявлені поліетиленові пакети з анаболічними препаратами загальною вартістю, зі слів власника, близько 40 тисяч гривень.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтями 471, 472 Митного кодексу України.
Отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами можна у
ЦОПах при податкових інспекціях
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що ліцензії на право роздрібної торгівлі підакцизною групою товарів можна отримати як у Центрах обслуговування платників при державних податкових інспекціях, так й у Головному управлінні ДФС у Харківській області.
Для отримання ліцензії, підприємці мають надати такі документи:
- заяву;
- копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
Ліцензії або рішення про відмову у видачі їх заявнику видається не пізніше 10 календарних днів від дня отримання документів.
Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями становить 8 000 гривень у місті, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – 500 гривень.
Щодо плати за ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами:
на кожне місце торгівлі – 2 000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – 250 гривень.
Ліцензія видається терміном на один рік, плата справляється щоквартально рівними частками.
Загалом, в Харківській області роздрібною торгівлею підакцизними товарами займаються 2867 суб’єктів підприємницької діяльності. У 2015 році їм було видано 9061 ліцензія: на алкогольні напої – 5036 шт., тютюнові вироби – 4025 шт. А від сплати за ліцензії до бюджету надійшло майже 40 мільйонів гривень.
Чи має право платник податку у разі анулювання реєстрації платника ПДВ подати декларацію з ПДВ за останній податковий період після закінчення термінів подання звітності?
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує.
Відповідно до пункту 184.6 статті 184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) у разі анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість (далі – ПДВ) останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
Для платників ПДВ звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених Кодексом, календарний квартал. (пункт 202.1 статті 202 Кодексу).
Відповідно до пункту 49.18 статті 49 та пункту 203.1 статті 203 Кодексу податкові декларації, крім випадків, передбачених Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) – протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафів у розмірах, визначених пунктом 120.1 статті 120 Кодексу.
Контролюючий орган зобов’язаний самостійно визначити суму грошових зобов’язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми ПДВ платника податків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, якщо, зокрема, платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію (підпункт 54.3.1 пункту 54.3 статті 54 Кодексу).
У разі, якщо контролюючий орган самостійно визначає суми податкового зобов’язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток або від’ємного значення суми ПДВ платника податків на підставах, визначених підпунктом 54.3.1 пункту 54.3 статті 54 Кодексу тягне за собою накладення на платника податків штрафів у розмірах, визначених пунктом 123.1 статті 123 Кодексу.
Враховуючи зазначене, особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, зобов’язана подати податкову декларацію з ПДВ за останній податковий період, з урахуванням граничного терміну, а саме, протягом 20 (40) календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду, в якому відбулося анулювання платника ПДВ.
Після закінчення граничних термінів подання звітності можливості подання податкової декларації з ПДВ у суб’єкта господарювання, якого виключено з реєстру платників ПДВ у зв’язку з анулюванням реєстрації, за останній звітний (податковий) період та інші податкові періоди, за які звітність не подана, не має.
У такому випадку нарахування ПДВ буде здійснено контролюючим органом та до такого платника будуть застосовані штрафні санкції, визначені підпункт 54.3.1 пункту 54.3 статті 54, пункт 120.1 статті 120, пункт 123.1 статті 123 Кодексу.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 101.01.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Актуально для платників податків
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що з 11.03.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за №220/28350 (далі – Наказ №13).
Зазначеним Наказом, зокрема, скасовано наказ Державної податкової адміністрації України від 01.12.2000 №614 «Про затвердження нормативно-правових актів до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Наказом №13 оновлено форми таких розрахункових документів:
- фіскального касового чека на товари та послуги (форма №ФКЧ-1);
- фіскального касового чека видачі коштів (форма №ФКЧ-2);
- розрахункової квитанції (форма №РК-1);
- спрощеної розрахункової квитанції (форма №РК-2).
Також запроваджено новий розрахунковий документ – фіскальний касовий чек за приймання та переказ готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування (форма №ФКЧ-3).
Крім того, затверджено нову форму звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) та Інструкцію щодо його заповнення.
Если решили отказаться от упрощенки…
Предприниматели, решившие отказаться от применения упрощенной системы налогообложения (если такой отказ не связан с превышением разрешенного объема дохода), должны не позднее 21 марта (не позднее чем за 10 календарных дней до начала нового календарного квартала) подать заявление об отказе от упрощенной системы налогообложения со II квартала 2016 года, в которой заполнить п. 5.4.
До уваги платників єдиного податку ФОП, які торгують пивом
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує.
Відповідно до пункту 1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 28.12.2014 №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон №71) з 1 липня 2015 року набирає чинність зміна до підпункту 14.1.144 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI (далі – Кодекс) стосовно віднесення пива до алкогольних напоїв.
У зв’язку з цим виробництво, експорт, імпорт, оптова та роздрібна торгівля пивом з 01.07.2015 регулюється Законом України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (з внесеними змінами та доповненнями) та підлягає ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.
При цьому, у додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями суб’єктом господарювання зазначається, зокрема, перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення.
Також, згідно з пунктом 1 розділу II «Прикінцеві положення» Закону №71 у своїй господарській діяльності повинні застосовувати РРО:
- платники єдиного податку третьої групи – з 01.07.2015;
- платників єдиного податку другої групи – з 01.01.2016.
Таким чином, фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку другої та третьої груп, які здійснюють роздрібну торгівлю пивом, з 1 липня 2015 року повинні мати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та при розрахунках готівкою зобов’язані застосовувати належним чином зареєстровані РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
За недострой налог на недвижимость не уплачивается
Налоговики в письме от 09.03.2016г. №541/10/10-36-17-01 сообщили: если объект незавершенного строительства (недвижимого имущества) только строят и еще не ввели в эксплуатацию, он не является объектом обложения налогом на недвижимость.
Однако после завершения строительства, ввода в эксплуатацию и приобретения права собственности на отдельный объект недвижимого имущества (жилой недвижимости) независимо от количества секций группы жилых домов, которые определены как объект незавершенного строительства, возникнет обязанность исчислить налог, подать декларацию в налоговую и перечислить налоговое обязательство в бюджет.
Юридическое лицо-плательщик подает декларацию в течение 30 календарных дней со дня возникновения права собственности на такой объект, а налог уплачивается начиная с месяца, в котором возникло право собственности на такой объект. В случае перехода права собственности на объект налогообложения от одного собственника к другому в течение календарного года налог исчисляется для предыдущего владельца за период с 1 января этого года до начала того месяца, в котором он потерял право собственности на отмеченный объект налогообложения, а для нового владельца - начиная с месяца, в котором возникло право собственности.
Роз’яснення щодо належності парко-місць до нежитлових,
допоміжних приміщень та прав їх власників
Відповідно до статті 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»:
- допоміжні приміщення багатоквартирного будинку — приміщення, призначені для забезпечення експлуатації будинку та побутового обслуговування його мешканців (колясочні, комори, сміттєкамери, горища, підвали, шахти і машинні відділення ліфтів, вентиляційні камери та інші підсобні і технічні приміщення);
- нежитлове приміщення — ізольоване приміщення в багатоквартирному будинку, що не належить до житлового фонду і є самостійним об’єктом нерухомого майна;
- спільне майно багатоквартирного будинку — приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несучо-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.
Згідно з визначенням, наведеним у додатку Б ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів»:
- машино-місце — площа, необхідна для встановлення одного автомобіля, що складається з площі горизонтальної проекції нерухомого екіпажа з додаванням розривів наближення (зон безпеки) до сусідніх екіпажів або будь-яких перешкод;
- паркінг (англ. parking < park) — ставити автомобіль на стоянку (паркувати). У зарубіжній літературі та практиці паркінги — автостоянки, наземні (переважно відкритого типу) та підземні гаражі для тимчасового зберігання легкових автомобілів;
- гаражі підземні — споруди, позначка стелі основних приміщень яких нижче рівня спланованої поверхні землі.
Отже, окреме парко-місце та/або паркінг не є приміщенням (як допоміжним, так і нежитловим), і, відповідно, власники окремих парко-місць та/або паркінгу не є співвласниками спільного майна багатоквартирного будинку і не несуть обов’язку участі у фінансуванні витрат на утримання, експлуатацію, реконструкцію, реставрацію, поточний і капітальний ремонти, технічне переоснащення спільного майна багатоквартирного будинку.
Окремо зазначаємо, що згідно з пунктом 2.51 ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення» у підвальних, цокольних і на перших поверхах житлових будинків допускається улаштування вбудованих і вбудовано-прибудованих гаражів для одноквартирних житлових будинків та стоянок для машин і мотоциклів, що належать мешканцям багатоквартирних житлових будинків, згідно з вимогами ДБН 360, ДБН В.2.2-9 та інших відповідних нормативних документів.
Належність парко-місць (підземного паркінгу) до складу комплексу (житлового, житлово-офісного тощо) напряму залежить від джерела фінансування їх будівництва, що визначається у проектно-кошторисній документації на будівництво об’єкта та договорами інвестування.
ДФСУ в інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 107.01) пояснила, що на підставі виписки з ЄДР у рядку 4 заяви про застосування спрощеної системи оподаткування зазначають дані документа, що підтверджують державну реєстрацію такого платника податків (назва, номер та дата).
При цьому поля «номер реєстрації в органі державної податкової служби» та «дата взяття на облік в органі державної податкової служби» заяви заповнювати не обов’язково.
У рядку 8 «Обрана ставка єдиного податку при переході на спрощену систему оподаткування» заяви зазначаються обрана ставка єдиного податку та відповідна група.
Нагадуємо, що заяву для переходу на спрощену систему оподаткування з II кварталу 2016 року необхідно подати до 16 березня включно.
Является ли нарушением заполнения налоговой накладной указание ФЛП, ФЛ-П или
СПД-ФЛ в полях "Продавец" или "Покупатель" вместе с фамилией, именем, отчеством
Нарушением порядка заполнения налоговой накладной будут считаться в первую очередь отсутствие в налоговой накладной хотя бы одного показателя, который является обязательным реквизитом налоговой накладной (перечислены в подпунктах "а" - "і" п. 201.1 НКУ), а также несоответствие показателей, указанных в налоговой накладной, условиям поставки (цена, стоимость, номенклатура, количество товара и т. п.).
Если в налоговой накладной все обязательные реквизиты заполнены правильно и достоверно, то независимо от того, что в поле "Лицо (налогоплательщик) - продавец" или графе "Лицо (налогоплательщик) - покупатель" рядом с фамилией, именем и отчеством физического лица, зарегистрированного как плательщик НДС, содержатся аббревиатуры ФЛП, ФЛ-П или СПД-ФЛ, такая налоговая накладная считается заполненной без нарушений (при условии верно заполненных всех прочих реквизитов).
Змінився перелік платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що згідно із змінами, внесеними Законом України від 24.12.2015 №909-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» до Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464), з 01.01.2016 фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, виключені із переліку платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).
З огляду на викладене органи фіскальної служби зобов’язані в односторонньому порядку достроково розірвати укладені з фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, договори про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Договір), строк дії яких закінчується у 2016 році, з обов’язковим повідомленням платника єдиного внеску про підстави дострокового розірвання такого договору.
Дострокове розірвання Договору у зазначеному випадку не є підставою вважати Договір таким, умови якого не виконано. У подальшому такі особи, у разі бажання, матимуть право на укладення Договору, якщо будуть належати до кола платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску.
За заявами про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, поданими фізичними особами – підприємцями, в тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, або особами, які провадять незалежну професійну діяльність, Договори не укладаються.
Останнім звітним періодом (місяцем), за який фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, сплачують єдиний внесок у розмірі та у строки, передбачені Договором, був грудень 2015 року.
Фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, подають до фіскальних органів обов’язкову звітність за 2015 рік, відображаючи у звіті про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за формою згідно з додатком 5 (далі – звіт за формою №Д5) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за №460/26905 (далі – Порядок №435), ставку відповідно до обраного виду страхування (36,6%, 36,21%, 38,11%).
Сплачені суми єдиного внеску у зазначеному випадку поверненню не підлягають, при цьому період, за який сплачено єдиний внесок, враховується до страхового стажу тільки за умови подання звіту (пункт 8 розділу V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953).
Нагадуємо, що звіт за формою №Д5 фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, за себе подається до 10 лютого року, що настає за звітний період.
Таким чином, граничний термін подання звіту за формою №Д5 за 2015 рік фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування минув 09.02.2016.
Для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність термін подання звіту за формою №Д5 за себе за 2015 рік – до 01.05.2016. Нагадуємо, якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий чи інший неробочий день, то останнім днем його подання вважається перший після нього робочий день (пункт 13 розділу II Порядку №435).
При реалізації пального з 01.03.2016 обов’язкове складання
електронної акцизної накладної та її реєстрація
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що з 01.03.2016 відповідно до статей 231 та 232 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та електронної акцизної накладної при реалізації пального.
Статтею 231 Кодексу передбачено: - обов’язкове складання особою, яка здійснює реалізацію пального, акцизної накладної в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Терміни складання акцизної накладної визначені підпунктом 231.3 статті 231 Кодексу залежно від особливостей здійснення реалізації пального (зокрема, при відпуску пального через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях); при здійсненні реалізації пального за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником акцизного податку); у разі забезпечення безперервного постачання пального).
Акцизна накладна складається також на обсяги втраченого пального (у межах та понад встановлені норми втрат), зіпсованого, знищеного, включаючи випадки внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов’язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування у процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального (пункт 231.1 статті 231 Кодексу).
Право на складання акцизних накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники акцизного податку у порядку, передбаченому статтею 212 цього Кодексу (пункт 231.4 статті 231 Кодексу);
- можливість коригування акцизної накладної шляхом складання особою, що здійснює реалізацію пального, розрахунку коригування до акцизної накладної (пункт 231.7 статті 231 Кодексу);
- обов’язкову реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – Реєстр) не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання (пункт 231.6 статті 231 Кодексу). Акцизна накладна реєструється особою, яка реалізує пальне, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального (пункт 231.5 статті 231 Кодексу).
Розрахунок коригування до акцизної накладної реєструється у Реєстрі (пункт 231.5 статті 231 Кодексу):
- особою, яка реалізує пальне, якщо передбачається збільшення обсягів реалізованого пального або якщо коригування показників у підсумку не змінює обсяг реалізованого пального;
- отримувачем пального, якщо передбачається зменшення обсягів реалізованого пального, для чого особа, яка реалізує пальне, надсилає складений розрахунок коригування отримувачу пального. При цьому особа, що реалізує пальне, має право зменшити обсяг реалізованого пального за таким розрахунком коригування після його реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних отримувачем пального.
Как декларировать иностранные доходы физических лиц
Если гражданин Украины получал доходы с иностранных источников в 2015 году, то в соответствии с подпунктами 170.11.1 и 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Налогового кодекса, сумма такого дохода включается в общий годовой налогооблагаемый доход плательщика налога-получателя, который обязан подать годовую налоговую декларацию. С полученных доходов необходимо оплатить налог на доходы физических лиц в размере 15% и военный сбор в размере 1,5% от суммы полученного дохода.
При этом, если физическим лицом оплачены налоги за пределами Украины, то для их зачисления в Украине необходимо предоставить справку от государственного органа страны, где получен такой доход, о сумме оплаченного налога и сбора и об объекте налогообложения ( п. 13.5 ст. 13 Налогового кодекса).
Декларацию об имущественном состоянии и доходах, полученных гражданами в 2015 году, следует подать в территориальный орган фискальной службы по месту регистрации до 1 мая 2016 года по форме утвержденной Приказом МФУ от 02.10.2015 №859.
Акциз у підприємця-загальносистемника формує доходи,
але не входить до витрат
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що при реалізації підакцизних товарів фізична особа ― підприємець на загальній системі оподаткування має включати суму акцизного податку до складу своїх доходів. Тобто така сума відображається у графі 2 «Сума доходу, отриманого від здійснення господарської діяльності» Книги обліку доходів і витрат, форма якої затверджена наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481 (далі ― Книга).
Водночас податківці проти включення суми акцизу до складу витрат такого підприємця. Адже перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів від провадження господарської діяльності, не містить акцизного податку, включеного до вартості товару та сплаченого під час його придбання. Відповідно, акциз не можна відображати у графах 5-8 «Витрати, пов’язані із господарською діяльністю» Книги.
Коди рахунків для реалізаторів пального
Відповідно до вимог Бюджетного та Податкового кодексів України, а також наказів Мінфіну «Про бюджетну класифікацію» від 14.01.2011 № 11 і ДКСУ «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» від 26.02.2016 № 57 відкрито нові рахунки:
- «Пальне» (КБК 14021900) (державний бюджет);
- «Інші підакцизні товари вітчизняного виробництва» (КБК 14022000) (державний бюджет);
- «Пальне» (КБК 14031900) (державний бюджет);
- «Інші підакцизні товари іноземного виробництва» (КБК 14032000) (державний бюджет).
Чергова хвиля шахрайської діяльності!
Платники податків, будьте пильними!
До Державної податкової інспекції надходить інформація про те, що невідомі особи з телефонів 095-641-13-81 та 066-148-75-07 від імені керівництва ДПІ під приводом проведення перевірки Державною фіскальною службою України вимагають від суб’єктів господарювання перерахувати на банківські рахунки значну суму коштів.
Звертаємо увагу платників податків, що посадові особи Державної податкової інспекції не мають жодного відношення до шахрайських дій, які вчиняються невідомими особами з метою заволодіння чужим майном (коштами) шляхом обману чи зловживання довірою.
ДПІ звертається до платників податків з проханням бути пильними і зваженими та не піддаватись на провокації. А у разі надходження такого роду дзвінків від імені керівництва ДПІ з метою збору коштів на будь-які цілі чи висування інших незаконних вимог слід одразу повідомляти про це до органів МВС за номером телефону «102».
|