Харківські митники виявили безхазяйні «брендові» аксесуари
21 годинник з надписами відомих брендів Аrmani, Rolex, Cartier співробітники Харківської митниці ДФС виявили серед вугілля в робочому тамбурі поїзду «Москва-Харків».
Під час проведення письмового та усного декларування і провідник, і пасажири вагону запевнили, що нічого крім особистих речей не переміщують.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил згідно з частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.
Предмети правопорушення вилучені та передані на склад митниці.
Податкові міліціонери не дали поповнити рахунок за «рахунок» держави
Працівники податкової міліції Харківщини провели низку обшуків на підприємстві, яке протягом 2012-2015 років реалізовувало скретч-картки поповнення рахунків операторів мобільного зв’язку, «забуваючи» сплачувати податки до Державного бюджету.
Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.
Винахідливі бізнесмени налагодили схему щодо придбання за безготівкові кошти карток для поповнення рахунку та їх подальшої реалізації вже без відображення у бухгалтерській та податковій звітності. В такий спосіб підприємство незаконно формувало ПДВ й ухилялося від сплати податку на додану вартість та податку на прибуток. Дана незаконна діяльність призвела до ненадходження до Державного бюджету коштів в особливо великих розмірах.
«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.212 Кримінального кодексу України, працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини провели обшуки офісного приміщення та автотранспортного засобу кур’єра вказаної фірми, - розповідає Андрій Бєжанов,- було виявлено та вилучено 242,5 тис. грн. необлікованих готівкових коштів, скретч-картки поповнення мобільних рахунків на суму 1 млн. 71 тис. грн., 14 тис. стартових пакетів операторів мобільного зв’язку, мобільні телефони та документацію, яка свідчить про протиправну діяльність».
На теперішній час проводяться додаткові слідчо-оперативні заходи, направлені на встановлення майна та цінностей, одержаних злочинним шляхом, з метою відшкодування нанесених державі збитків.
Наразі слідство триває.
У Донецькій області виявлено незаконне списання податкового боргу на 72 млн. грн.
Співробітниками Головного управління власної безпеки ДФС у Донецькій області проведено перевірку правомірності дій працівників Шахтарської ОДПІ під час адміністрування єдиного внеску.
У ході проведення перевірки встановлено, що посадові особи податкової інспекції перевищуючи свої службові повноваження, неправомірно списали суб’єкту господарювання борг з єдиного внеску, завдавши збитків державному бюджету на суму близько 72 млн. гривень.
Матеріали перевірки направлено до прокуратури Донецької області, за результатами розгляду яких відкрито кримінальне провадження за ст. 365 КК України (перевищення влади або службових повноважень посадовою особою правоохоронного органу).
Триває досудове розслідування.
Загалом, тільки у січні поточного року підрозділами внутрішньої безпеки ДФС проведено 238 службових розслідувань і перевірок, за результатами яких співробітникам ДФС винесено 43 офіційних застереження, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 30 осіб, звільнено із займаних посад – 6.
Також, за фактами вчинення посадовими особами органів фіскальної служби корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності, правоохоронними органами розпочато 48 кримінальних проваджень, з яких 45 – за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС.
Складено та направлено до суду 2 протоколи про вчинення адміністративних корупційних правопорушень посадовими особами фіскальної служби.
Крім того, за першій місяць 2016 року фіскальними органами перевірено 10 повідомлень про можливі неправомірні дії з боку посадовців ДФС, які надійшли на телефонну лінію «Пульс». Частково підтвердилось 1 таке повідомлення. Перевірено також 76 звернень юридичних та фізичних осіб щодо можливих неправомірних дій, вчинених відносно зазначених осіб співробітниками митної та податкової сфери. Повністю або частково підтвердилися 12 звернень.
Голова ДФС Роман Насіров відкрив Луцьке управління Офісу великих платників податків
Перший реформований Офіс великих платників податків, який було створено у рамках реформи Центрального офісу з обслуговування великих платників податків та глобальної реформи ДФС, відкрито сьогодні, 5 лютого, у Луцьку. Це стало черговим кроком у напрямі перетворення ДФС на сервісну службу, яка працює за світовими стандартами, зокрема, щодо оптимізації структури та бізнес-процесів.
Відтепер податковий супровід та обслуговування двадцяти волинських та восьми рівненських підприємств, які відповідають критеріям великого платника податків, здійснюватиметься у Луцькому управлінні СДПІ з обслуговування великих платників податків у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС.
«Значення офісу великих платників у податковій реформі дуже важливе, адже 60 відсотків надходжень в Україні забезпечує великий бізнес. Приємно констатувати, що майже тридцять великих компаній будуть обслуговуватись у новому офісі, де створені якнайкращі умови для ведення бізнесу», - зазначив Голова ДФС Роман Насіров під час урочистого відкриття спеціалізованого офісу для великих платників на Волині.
Він наголосив, що Державна фіскальна служба як партнер бізнесу допомагатиме платникам податків, створюватиме умови та стимули для плідної діяльності і розвитку підприємництва.
«Відкриття офісу для великого бізнесу – гарний крок вперед, адже тепер регіон стає ще більш привабливим для інвестора. А це, у свою чергу, стимулюватиме і соціальний розвиток краю», - підкреслив Роман Насіров.
Як свідчить аналітика, кожна п’ята гривня, сплачена до державного бюджету на Волині у 2015 році, – це податки від великого бізнесу. При цьому з області до бюджету перераховується 60 відс. від загальної суми податку на прибуток, сплаченого великими компаніями. Крім того, вони забезпечують робочими місцями близько 18 тисяч працівників.
Завдяки сумлінній роботі волинського бізнесу у 2015 році до зведеного бюджету надійшло понад 440 мільйонів гривень.
До речі, створення офісу для обслуговування великого бізнесу саме у Луцьку ініціювали як представники підприємництва, так і низка громадських інституцій.
«Висловлюю щиру вдячність Голові ДФС за підтримку наших ініціатив. Співпраця ДФС і виконавчої влади регіону вже має перший позитивний результат. Це однозначно сприятиме комфортному податковому клімату та розвитку бізнесу», - наголосив голова Волинської ОДА Володимир Гунчик.
Діяльність офісу з обслуговування великих платників податків у Луцьку сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів всіх рівнів. Зокрема, завдяки відрахуванням податку на прибуток великими платниками податків, які проводитимуть сплату за своїм фактичним місцезнаходженням, бюджет області щорічно може отримати від 20 до 30 мільйонів гривень додаткових надходжень.
Протягом лютого планується відкриття ще 4 таких управлінь в інших регіонах країни.
У Києві вилучено фальсифікований алкоголь та обладнання на понад 5,5 млн. грн.
Співробітниками податкової міліції м. Києва та Київської області у рамках проведення операції «Акциз-2016» та розслідування кримінального провадження за ст. 204 КК України виявлено факт незаконного виготовлення, зберігання та реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв.
На підставі ухвали суду проведено обшук нежитлового приміщення, де виявлено підпільне виробництво горілчаних виробів.
Алкоголь розливався у ємності із металізованої поліетиленової плівки та пластикові пляшки (не передбачено законодавством), фасувався у картонні коробки та реалізовувався споживачам на території Київської області та м. Києва.
За результатами обшуків вилучено 3 500 шт. «Bag-in-Box» (зазначені ємності), 420 дал спирту, 120 дал купажу (не розфасовані фальсифіковані алкогольні напої) та обладнання для їх виготовлення загальною вартістю понад 5,5 млн. грн.
Слідчо-оперативні заходи тривають.
Для пошуку найближчого місця оформлення сертифікатів EUR.1 можна скористатися інтерактивною картою
З початку 2016 року митницями ДФС відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом безкоштовно видано 5095 сертифікатів з перевезення товару EUR.1.
Місцями видачі сертифікатів визначено 162 митних пости та відділи (сектори) митного оформлення, які максимально наближені до потенційних експортерів/виробників.
Для зручного пошуку найближчого місця оформлення сертифікатів з перевезення товарів EUR.1 можна скористатися інтерактивною картою з місцями видачі сертифікатів.
У Києві вилучено контрафактне пальне загальною вартістю 3,8 млн. грн.
Співробітниками податкової міліції м. Києва в рамках операції «Акциз-2016» та в ході розслідування кримінального провадження за ст. 204 КК України встановлено факт незаконного виготовлення, зберігання та реалізації контрафактного пального.
На підставі ухвали суду проведено обшук нафтосховища, де вилучено 75,3 тис. літрів бензину марки А-92, 120 тис. літрів газового конденсату та 25,7 тис. літрів компоненту моторного пального загальною вартістю 3,8 млн. грн.
Слідчо-оперативні заходи тривають.
ДФС розслідує факти ухилення від сплати податків підприємствами у сфері виробництва підакцизної продукції
Слідчими фінансових розслідувань регіональних підрозділів ДФС Черкаської області та Центрального офісу з обслуговування великих платників розпочато розслідування у кримінальних провадженнях за фактом несплати 240 млн. грн. податків службовими особами одного з великих підприємств Черкащини, яке здійснює свою діяльність у галузі виробництва та обігу алкогольних напоїв.
Перевіряючи інформацію, яка надійшла до фіскальної служби, щодо використання зазначеними особами схем ухилення від оподаткування, у тому числі здійснення нетипових для основного виду діяльності операцій з придбання та подальшого експорту соняшникової олії, встановлено факт заниження підприємством у 2014-2015 роках податкового зобов’язання.
На сьогодні за рішенням суду призначено позапланову документальну перевірку підприємства, під час якої буде визначено достовірність ведення податкового обліку.
Досудове слідство у кримінальному провадженні триває.
ДФС тимчасово призупинено надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 1 січня 2016 року
У зв’язку з набранням з 1 січня 2016 року чинності нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи. Зокрема, виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.
Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.
Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС змушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.
Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.
Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.
Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.
Розроблено порядок ведення та форми реєстрів заяв про відшкодування ПДВ
З 1 лютого 2016 року набрали чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України, Законом України № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», щодо запровадження реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.
Наразі ДФС направлено до Міністерства фінансів України пропозиції до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення та форми реєстрів заяв про повернення сум бюджетного відшкодування».
Реєстри заяв міститимуть такі дані:
найменування платника податку та його індивідуальний податковий номер;
дата прийняття заяви на бюджетне відшкодування на рахунок платника у банку, поданої у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку, номер податкової декларації/уточнюючого розрахунку;
сума податку, заявлена до бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку, згідно декларації або уточнюючого розрахунку;
дата узгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою;
дата висновку, направленого до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та сума, що підлягає бюджетному відшкодуванню;
дата неузгодження контролюючим органом суми бюджетного відшкодування за заявою, номер податкового повідомлення-рішення та неузгоджена сума бюджетного відшкодування;
дата початку оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, що оскаржується;
дата закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та сума бюджетного відшкодування, узгоджена за результатами оскарження;
дата та сума повернення бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку.
Практична реалізація публікації 2-х реєстрів заяв відбудеться після набрання чинності цієї постанови.
На Полтавщині вилучено незаконно вироблений алкоголь та обладнання для його виробництва на суму понад 1,6 млн. грн.
Співробітники податкової міліції Полтавської області спільно з працівниками Національної поліції і прокуратурою в рамках проведення операції «Акциз-2016» та розслідування кримінального провадження за ст.204 КК України на підставі ухвали суду провели обшук в гаражному приміщенні.
За результатами обшуку виявлено та вилучено майже 8,5 тис. літрів спирту, 440 літрів готової алкогольної продукції, обладнання та сировина для незаконного виготовлення алкогольних напоїв. Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей становить понад 1,6 млн. грн.
Слідчо-оперативні заходи тривають.
У Київській області припинено діяльність двох підпільних цехів з виробництва фальсифікованого алкоголю
Працівниками податкової міліції Київської області спільно з прокуратурою в ході проведення операції «Акциз-2016» та розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.204 КК України і на підставі ухвали суду проведено 5 обшуків складських та гаражних приміщень у м. Бровари.
За результатами обшуків виявлено два підпільні цехи з виробництва фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів.
З незаконного обігу вилучено 384,2 дал спирту, 827,1 дал готової продукції та обладнання для масового виробництва фальсифікату загальною вартістю 2 млн. грн.
Чергову партію волоського горіху вартістю 4 млн. грн. вилучено у Черкаській області
Співробітниками податкової міліції Чернівецької області у рамках проведення операції «Рубіж-2016» та розслідування кримінального провадження за ст.212 КК України спільно з працівниками Національної поліції на підставі ухвали суду проведено 2 обшуки вантажних автомобілів, які належать іноземцям.
За результатами обшуків вилучено 44,6 тонни волоського горіху орієнтовною вартістю 4 млн. грн.
Податковою міліцією припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення лікеро-горілчаних виробів
Співробітниками податкової міліції Одеської області спільно з працівниками Національної поліції в рамках операції «Акциз-2016» та оперативного супроводження кримінального провадження припинено діяльність підпільного цеху з виготовлення лікеро-горілчаних виробів.
Нелегальне виробництво виноробної продукції та коньяку було виявлено під час обшуку в приватному домоволодінні місцевого громадянина.
За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено 1036 тис. дал виноробної продукції, 188 дал спирту, 103 дал коньяку та обладнання для виготовлення фальсифікату загальною вартістю 1,2 млн. гривень.
За даним фактом розпочато кримінальне провадження за ч.2 ст.204 КК України.
На Запоріжжі під час обшуку вилучено значну суму готівки
Працівниками податкової міліції Запорізької області в рамках розслідування кримінального провадження на підставі ухвали суду проведено обшук в офісному приміщенні та за місцем проживання фігуранта.
Під час обшуку виявлено та вилучено 123,3 тис. доларів США, 4,3 тис. євро та 92,5 тис. російських рублів готівкою і фінансово-бухгалтерську документацію.
Слідчо-оперативні заходи тривають.
«Фантом» спільно з правоохоронцями виявили незаконне виробництво спирту в Донецькій області
Спецпідрозділ «Фантом» спільно з Державною прикордонною службою та Краматорською місцевою прокуратурою виявили в Краматорську, що на Донеччині, незаконне виробництво спирту.
Згідно з технічною документацією підприємство виготовляє спиртовмісну продукцію - розчинники та біотопливо, проте технологічний процес на підприємстві побудований саме для виробництва високоякісного етанолу (харчового спирту), підтвердження чому були отримані оперативним шляхом співробітниками Державної прикордонної служби України та спецпідрозділу «Фантом».
Характер сировини, багаторазова ректифікація, ретельне очищення від сивушних масел, летючих і важких фракцій органічних речовин, так як і результати аналізу готової продукції, підтвердили оперативну інформацію щодо незаконного виготовлення на підприємстві харчового спирту. За висновком залучених для проведення експертиз фахівців, технологічний процес виробництва спиртовмісних речовин, не призначених для харчової промисловості, не вимагає таких витрат на виробництво.
Під час проведення обшуку, санкціонованого слідчим суддею Краматорського міського суду за клопотанням прокурора Краматорської місцевої прокуратури, слідчі та оперативні співробітники спецпідрозділу «Фантом» вилучили зразки готової продукції для проведення експертиз, документацію, що підтверджує виробництво і відвантаження з підприємства незаконно виробленого спирту, а також 25 тонн етанолового спирту, що зберігалися на складі готової продукції. За попередньою оцінкою вартість вилученого спирту складає 1,5 млн. грн.
Слідчі дії тривають.
Нагадаємо, незаконне виготовлення алкогольних напоїв з використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво таких товарів, карається штрафом від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років, з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання для її виготовлення (частина 2 статті 204 Кримінального кодексу України).
«Фантом» зупинив партію алкоголю на шляху до непідконтрольних територій
Співробітники спецпідрозділу податкової міліції в зоні АТО «Фантом» продовжують затримувати партії алкоголю, що прямують на тимчасово непідконтрольні Україні території.
Так, між блокпостами першого та другого рубежів на Маріупольському напрямку був затриманий вантажний мікроавтобус з партією алкоголю - близько півтори тисячі пляшок напоїв відомих українських і закордонних брендів на суму більше 100 тис. грн.
На порушника склали протокол.
«Фантом» фіксує пожвавлення руху через переправи на річці Сіверський Донець
З настанням тепла знов запрацюють незаконні переправи через річку Сіверський Донець, що в Луганській області, через яку, зокрема, проходить лінія розмежування із терористичною ЛНР. Співробітники спецпідрозділу «Фантом» вже зараз відмічають пожвавлення руху в напрямку селищ Лопаскине та Лобачево, в яких розташовані паромні переправи через річку.
Так, поблизу с. Трьохізбенка було зупинено автомобіль ВАЗ- 2103, який здійснював транспортування фарби та запчастин, що призначались для переправлення на тимчасово непідконтрольну територію.
Відносно мешканця Луганщини складено адміністративний протокол за ч.1 ст.204-3 КУпАП.
Сплата податку до бюджету нерезидентом
До якого бюджету сплачується податок на доходи фізичних осіб при отриманні спадщини фізичною особою — нерезидентом, який не має податкової адреси на території України?
Згідно з п. 174.3 ст. 174 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — Податковий кодекс) особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.
Відповідно до п. 174.4 цієї статті нотаріус щокварталу подає до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину та/або посвідчення договорів дарування в порядку, встановленому цим розділом для податкового розрахунку.
Нотаріус видає спадкоємцю-нерезиденту свідоцтво про право на спадщину за наявності документа про сплату таким спадкоємцем податку з вартості об’єкта спадщини.
Крім того, пп. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу встановлено, що фізична особа, відповідальна згідно з вимогами розділу IV за нарахування та утримання податку, сплачує (перераховує) його до відповідного бюджету: у разі видачі свідоцтв про право на спадщину нерезидентам — за місцем одержання свідоцтв.
Враховуючи зазначене, нерезидент сплачує податок на доходи фізичних осіб за місцем нотаріального оформлення свідоцтва про право на спадщину.
Застосування зареєстрованих у встановленому порядку РРО
Чи мають право фізичні особи — підприємці — платники єдиного податку не застосовувати РРО, зареєстровані в установленому порядку? Які документи таким підприємцям потрібно надати для реєстрації РРО?
Правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом про РРО, дія якого поширюється на всіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах, крім Податкового кодексу, не допускається.
Пунктом 6 ст. 9 зазначеного Закону передбачено, що РРО та розрахункові книжки не застосовуються при продажу товарів (наданні послуг) фізичними особами — підприємцями, які належать відповідно до Податкового кодексу до груп платників єдиного податку, що не застосовують РРО.
Згідно з п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу РРО не застосовуються платниками єдиного податку:
- першої групи;
- другої і третьої груп (фізичні особи — підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. грн.
У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн. застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, що настає за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Відповідно до п. 4 глави 2 розділу II Порядку № 417 для реєстрації РРО суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу:
- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де використовуватиметься РРО;
- копію договору суб’єкта господарювання з центром сервісного обслуговування (далі — ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Датою реєстрації РРО, яка зазначається в реєстраційному посвідченні, є дата, що відповідає даті внесення даних до інформаційної системи ДФС.
Пунктом 3 глави 4 вищезазначеного розділу передбачено, що заяву про скасування реєстрації суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.
Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в ЦСО, з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Таким чином, фізичні особи — підприємці — платники єдиного податку, які зареєстрували в установленому порядку РРО, мають застосовувати їх при здійсненні розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо). Водночас у разі скасування реєстрації зазначених РРО фізичні особи — підприємці — платники єдиного податку відповідно до вимог Податкового кодексу та Закону про РРО мають право здійснювати розрахункові операції без застосування РРО.
Оподаткування грошового забезпечення
Чи є об’єктом оподаткування військовим збором cума грошового забезпечення, отриманого військовослужбовцями?
Відповідно до пп. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5% є доходи, визначені ст. 163 зазначеного Кодексу.
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума грошового або майнового утримання чи забезпечення військовослужбовців строкової служби (у тому числі осіб, що проходять альтернативну службу), передбачена законом, яка виплачується з бюджету чи бюджетною установою (пп. 165.1.10 п. 165.1 ст. 165 цього Кодексу).
Статтею 9 Закону № 2011-XII визначено, що держава гарантує військовослужбовцям, зокрема, грошове забезпечення, до складу якого входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія), одноразові додаткові види грошового забезпечення.
При цьому згідно з пп. 1.7 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу звільняються від оподаткування збором доходи, що відповідно до розділу IV цього Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 зазначеного Кодексу.
Тимчасово, на період проведення АТО, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Нацгвардії України, СБУ, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників МВС України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених згідно із законами України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в АТО.
Порядок підтвердження статусу зазначених осіб з метою застосування пільги з оподаткування військовим збором визначається Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, оскільки об’єктом оподаткування військовим збором є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи у вигляді грошового забезпечення, отримані військовослужбовцями у зв’язку з виконанням обов’язків несення служби (крім військовослужбовців строкової служби, у тому числі осіб, які проходять альтернативну службу у вигляді грошового забезпечення), такі доходи підлягають оподаткуванню військовим збором за ставкою 1,5%.
Водночас тимчасово, на період проведення АТО, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Нацгвардії України, СБУ, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників МВС України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в АТО за умови підтвердження статусу зазначених осіб.
Оподаткування доходу за проданий брухт
Чи підлягає оподаткуванню військовим збором сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, включаючи використані (виснажені) акумулятори електричні свинцево-кислотні (код 8548 10 21 00 згідно з УКТ ЗЕД), залишки та брухт електричних акумуляторів із вмістом свинцю (код 8548 10 91 00 відповідно до УКТ ЗЕД) і брухт дорогоцінних металів, проданий Нацбанку України?
Згідно з пп. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 цього Кодексу.
Відповідно до п. 163.1 цієї статті об’єктом оподаткування резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи, перелік яких визначено пп. 164.2.1 — 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 зазначеного Кодексу. Крім того, до цього переліку включаються інші доходи, крім зазначених у ст. 165 Кодексу, передбачені пп. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу.
Ставка збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування, визначеного пп. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ цього Кодексу.
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, включаючи використані (виснажені) акумулятори електричні свинцево-кислотні (код 8548 10 21 00 відповідно до УКТ ЗЕД), залишки та брухт електричних акумуляторів із вмістом свинцю (код 8548 10 91 00 згідно з УКТ ЗЕД) і брухт дорогоцінних металів, проданий Нацбанку України (пп. 165.1.25 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу).
Водночас відповідно до пп. 1.7 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ зазначеного Кодексу звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV цього Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 Кодексу.
Отже, сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, включаючи використані (виснажені) акумулятори електричні свинцево-кислотні (код 8548 10 21 00 згідно з УКТ ЗЕД), залишки та брухт електричних акумуляторів із вмістом свинцю (код 8548 10 91 00 відповідно до УКТ ЗЕД) і брухт дорогоцінних металів, проданий Нацбанку України, підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах.
ДФС про відображення у Звіті з ЄСВ виплат за минулі періоди
Нарахування відображаються за календарний місяць (із першого до останнього числа місяця). Кількість календарних днів перебування в трудових/цивільно-правових відносинах протягом звітного місяця не може зазначатися у звітному місяці за майбутні й минулі звітні періоди, за винятком відпустки, відпустки у зв'язку з вагітністю й пологами та випадків поновлення на роботі особи за рішенням суду. Якщо нарахування заробітної плати здійснюється за попередній період, зокрема, у зв'язку з уточненням кількості відпрацьованого часу, виявленням помилок, суми донарахованої заробітної плати включаються до заробітної плати місяця, у якому були здійснені такі донарахування. Відповідні норми наводить ДФС у листі від 27.01.2016 р. № 1546/6/99-99-17-03-03-15.
Нарахування допомоги по вагітності та пологах, якщо сума допомоги у розрахунку на місяць є меншою за розмір мінімальної заробітної плати
Якщо сума допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць є меншою за розмір мінімальної заробітної плати, то на виконання норми частини 2 статті 26 Закону № 1105 необхідно здійснити доплату до суми допомоги по вагітності та пологах, розраховану із розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» від 25.12.2015 р. № 928, мінімальний розмір заробітної плати з 1 січня 2016 року - 1378,00 гривень. Для цього сума доплати розраховується як різниця між фактичним розміром допомоги та сумою допомоги, розрахованої таким чином: 1378 грн. : 30,44 х 126 к.дн. = 5704,02 грн. При цьому суму допомоги в розрахунку на місяць не потрібно коригувати в кожному місяці окремо, оскільки розрахунок вже здійснено із розміру мінімальної заробітної плати.
МВФ поддерживает снижение ставок ЕСВ при улучшении администрирования платежей
Международный валютный фонд (МВФ) поддерживает снижение ставок единого социального взноса (ЕСВ) и внедрение более строгого режима для малых самозанятых налогоплательщиков.
Об этом сообщается в техническом докладе экспертов Международного валютного фонда (МВФ) "Снижение отчислений в фонд социального обеспечения и усовершенствование системы налогообложения корпораций и малых предприятий", обнародованном в понедельник.
В то же время эксперты Фонда считают, что само по себе снижение ставок вряд ли позволит существенно уменьшить уровень теневой экономики.
"Международный опыт показывает, что для этого нужен комплексный подход, опирающийся на изменения в регуляторной среде, доступ к финансовым услугам и обеспечение качественных социальных выплат", — отмечено в докладе.
Исходя из этого, эксперты МВФ считают, что упущенные в результате снижения ставок ЕСВ поступления должны быть компенсированы за счет хорошо продуманных источников, а не из рассчитываемого, благодаря низким ставкам, расширения базы налогообложения.
По мнению экспертов Фонда, таким компенсаторами могут выступить: более умеренное, чем предпринятое, снижение средней ставки ЕСВ, например - до 28%; повышение предельного размера этого налога с фонда оплаты труда до 25 минимальных зарплат (МЗП, 30 тыс. грн); косвенные налоги.
Помимо этого, в докладе отмечено, что действующая общая система налогообложения, несмотря на недавние реформы, осталась сложной и ее сложность связана, главным образом, с запутанным и порой двусмысленным языком ее текстов, что влечет за собой произвольное толкование законодательства.
"Это создает плодотворную почву для антагонизма между налогоплательщиками и ДФС, а нехватка действенных механизмов урегулирования споров (административных или судебных) только обостряет его", — считают в МВФ.
Эксперты фонда считают, что наряду со значительными изменениями в налоговой политике, налоговый кодекс нуждается в упрощении путем внесения ясности в него и совершенствования технических аспектов написания законопроектов.
Как сообщалось, закон "О внесении изменений в Налоговый кодекс и некоторые законодательные акты Украины об обеспечении сбалансированности бюджетных поступлений в 2016 году" устанавливает с 2016 года единую ставку единого социального взноса (ЕСВ) 22% и отменяет 3,6% ЕСВ, удерживаемого из зарплаты работников.
По данным министра финансов Наталии Яресько госбюджет-2016 построен без учета эффекта от детенизации, связанной со снижением ставки единого социального взноса. При этом, по состоянию на 28 января, месячный план по доходам был выполнен на 94% и расходам — на 73%.
Порядок учета плательщиков налогов и сборов будет изменен
На сайте ГФСУ обнародован проект приказа Минфина "Об утверждении Изменений в Порядок учета плательщиков налогов и сборов".
Проект утверждает формы сведений об отсутствии (наличии) задолженности по уплате налогов и сборов для проведения госрегистрации прекращения юрлиц. Также утверждена процедура формирования и передачи таких сведений в Единый государственный реестр.
Документ, в том числе, определяет механизм постановки на учет в контролирующие органы обособленного подразделения иностранной неправительственной организации, представительства, филиала иностранной благотворительной организации.
Кроме того, в обновленном Порядке будут отсутствовать процедуры формирования и направления в Единый государственный реестр сообщений об отсутствии юрлица по местонахождению (ф. № 18-ОПП).
Порядок предлагают дополнить новыми формами:
• 30-ОПП "Сведения об отсутствии (наличии) задолженности по уплате налогов и сборов";
• № 31-ОПП "Сведения о согласовании плана реорганизации юридического лица".
Граничний термін подання річної звітності та сплати єдиного внеску за себе ФОП, які застосовують загальну систему оподаткування
Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок №435), фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), у тому числі ФОП – платники єдиного податку (далі – ФОП ПЄП), без використання праці найманих працівників, формують та подають звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом.
Звітним періодом є календарний рік.
Якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем подання звіту вважається перший після нього робочий день (пункт 13 розділу ІІ Порядку №435).
ФОП, крім ФОП ПЄП, зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року (абзац третій частини восьмої статті 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464)).
Пунктом першим статті 530 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV визначено, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Згідно з підпунктом 49.18.5 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи ФОП, – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Таким чином, граничний термін подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску та сплати єдиного внеску за себе ФОП, які застосовують загальну систему оподаткування, за рік – 9 лютого.
Якщо останній день строку подання звіту припадає на вихідний, святковий день чи інший неробочий день, то останнім днем подання звіту вважається перший після нього робочий день.
Отже, граничний термін надання та сплати єдиного внеску за себе для ФОП на загальній системі оподаткування за 2015 рік – 09.02.2016.
Доходи, які підлягають обов’язковому декларуванню громадянами
З початку 2016 року та до 1 травня поточного року триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами у 2015 році.
Задекларувати свої доходи це – конституційне зобов’язання та громадянський обов’язок кожного громадянина України. Декларування доходів – ознака цивілізованого суспільства, високої правосвідомості громадян та є одним з критеріїв партнерських взаємовідносин між платниками податків та державою.
Обов’язковому декларуванню підлягають наступні доходи:
- спадщина, крім спадкоємців-нерезидентів, які зобов’язані сплатити податок до нотаріального оформлення спадщини та спадкоємців першої ступені споріднення (нульова ставка) або інших спадкоємців, якщо ними податок був сплачений до нотаріального оформлення спадщини;
- дарунки, отримані у результаті оформлення договору дарування (аналогічно спадщині);
- дохід від надання в оренду нерухомості іншим фізичним особам;
- дохід від надання в оренду рухомого майна, якщо орендатором є також фізична особа;
- дохід у вигляді рухомого майна, отриманий за ухвалою суду, за яким прийнято рішення про зміну власника та перехід права власності на рухоме майно;
- іноземні доходи;
- інвестиційні доходи, тобто доходи від продажу акцій та інших цінних паперів;
- нецільова благодійна допомога, у разі якщо загальна сума такої допомоги перевищує граничний розмір (у 2015 році – 1710 грн.);
- основна сума боргу (кредиту), прощеного (анульованого) кредитором у сумі, що перевищує 50 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року (на 01.01.2015 мінімальна заробітна плата – 1218 грн.);
- дохід у вигляді суми заборгованості, за якою минув строк позовної давності у сумі, що перевищує 50 відсотків місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року (у 2015 році – 609 грн.).
Заполняем декларацию по акцизному налогу
В связи с принятием Закона Украины от 24.12.2015 г. № 909-VIII "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые законодательные акты Украины относительно обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений в 2016 году" изменился порядок администрирования акцизного налога. Новое администрирование применяется с 01.01.2016 г., а соответствующие изменения к декларации акцизного налога, утвержденной приказом Минфина от 23.01.2015 г. № 14 "Об утверждении формы декларации акцизного налога, Порядка заполнения и представления декларации акцизного налога", находятся в стадии утверждения, ГФС Украины в письме от 03.02.2016 г. № 3495/7/99-99-19-03-03-17 разъясняет особенности заполнения декларации за январь 2016 года. Напомним, что декларацию за январь необходимо представить не позднее 22 февраля 2016 года.
Щодо подання декларації та сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу
Відповідно до пп. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платником акцизного податку є особа – суб'єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.
Абзацом третім пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу із змінами, внесеними Законом № 909, реалізація суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форм розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших об'єктах громадського харчування, а також фізичний відпуск з автозаправної станції та/або автомобільної газозаправної станції товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
Для платників, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами, крім товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу, тобто пального, ставка акцизного податку та порядок нарахування податкових зобов'язань залишились незмінними – 5 відсотків вартості (з податком на додану вартість та без урахування акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), що реалізовані відповідно до пп. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 Кодексу.
Для платників акцизного податку – суб'єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію пального, адвалорну ставку акцизного податку (5 відс.) змінено на специфічну ставку – 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) товару. Норма набрала чинності з 1 січня 2016 року відповідно до Закону № 909.
Також внесено зміни до статті 217 Кодексу щодо порядку обчислення податку з товарів, вироблених на митній території України, а також реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі. Так, згідно з абзацом другим пункту 217.3 ст. 217 Кодексу податок з товарів (продукції), реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі, на які встановлені ставки податку в іноземній валюті, сплачується у національній валюті і розраховується за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на двадцятий день місяця, що передує кварталу, в якому здійснюється реалізація товару (продукції), і залишається незмінним протягом звітного кварталу. Тобто для розрахунку акцизного податку з роздрібної торгівлі пальним у першому кварталі 2016 року необхідно застосовувати курс євро, встановлений НБУ на 20 грудня 2015 року. За даними НБУ на 20.12.2015 1 є = 25,462988 грн., відповідно для першого кварталу 2016 року ставка акцизного податку у гривнях за один літр реалізованого (відпущеного) пального дорівнюватиме – 0,042 євро х 25,462988 грн.
Отже, для платників акцизного податку, що здійснюють роздрібну торгівлю пальним, змінився порядок нарахування та відповідно декларування акцизного податку. Враховуючи, що зазначені норми набрали чинності з 1 січня 2016 року, а базовий податковий період для сплати податку відповідає календарному місяцю (п. 223.1 ст. 223 Кодексу), обов'язок задекларувати та сплатити податкове зобов'язання за новими правилами виникає у платників починаючи з січня 2016 року. Відтак, не пізніше 22 лютого поточного року платники акцизного податку – суб'єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію пального, повинні подати декларацію акцизного податку, в якій відобразити податкові зобов'язання, розраховані відповідно до обсягів реалізованого (відпущеного) пального за ставкою 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) пального.
Оскільки відповідні зміни до декларації акцизного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 "Про затвердження форми декларації акцизного податку, Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку", знаходяться в стадії затвердження, відповідно до пункту 46.4 ст. 46 Кодексу платник має право разом з податковою декларацією подати доповнення до такої декларації, які складені за довільною формою, де відобразити розрахунок податкових зобов'язань шляхом описання, яким чином обчислено суми податкових зобов'язань.
В той же час з метою однакового підходу до обчислення податкового зобов'язання з роздрібного продажу пального (до запровадження нових форм звітності) рекомендуємо використовувати наступну формулу розрахунку за кожним видом товару:
ПЗ = Vл х (0,042є х Кє), де
ПЗ – податкове зобов'язання з роздрібного продажу пального, що підлягає сплаті до бюджету,
Vл – об'єм реалізованого (відпущеного) пального у літрах,
0,042є – ставка акцизного податку, встановлена п. 215.3.10 п. 215.3 ст. 215 Кодексу,
Кє – офіційний курс гривні до іноземної валюти (євро), встановлений Національним банком України, що діє на двадцятий день місяця, що передує кварталу, в якому здійснюється реалізація товару (продукції), і залишається незмінним протягом звітного кварталу.
Відомості щодо такого розрахунку рекомендуємо відобразити у рядках додатка 9 "Зразок доповнення до декларації відповідно до пункту 46.4 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу" до декларації акцизного податку.
Разом з цим, відомості про суми податкового зобов'язання по кожному рядку виду товару (палива) обов'язково повинні бути перенесені до відповідних рядків додатка 6 до декларації.
Звертаємо увагу, що перенесення сум податкового зобов'язання до рядків додатка 6 до декларації та до розділу Ґ декларації повинно відбуватися з відповідним округленням до гривні без копійок за загальновстановленими правилами.
Отже, платник акцизного податку, що здійснює роздрібну торгівлю пальним, повинен буде заповнити розділ Ґ декларації та подати у її складі:
додаток 6 (додатки 6) до декларації, в якому (яких) заповнити заголовну частину, зокрема, зазначивши у полі "Код КОАТУУ" обов'язковий реквізит – код органу місцевого самоврядування за Класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України, що відповідає адміністративно-територіальній одиниці (одиницям), на якій (яких) здійснюється роздрібна торгівля пальним, та лише графу 7 "Сума податкового зобов'язання, що підлягає сплаті до бюджету" і підсумковий рядок "Усього";
додаток 9 до декларації, в якому відобразити відомості щодо розрахунку суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі пального.
Приклад заповнення вказаних додатків та розділу Ґ декларації акцизного податку додаються.
Щодо оподаткування пального, при виробництві якого в якості сировини використані інші оподатковувані підакцизні товари
Згідно із Законом № 909 статтю 217 Кодексу доповнено пунктом 217.6, яким передбачено, що для пального, при виробництві якого в якості сировини використані інші оподатковувані підакцизні товари, сума податку до сплати зменшується на суму податку, розрахованого для такої сировини.
Сума податку щодо сировини, що підлягає відніманню, обчислюється із застосуванням ставок податку на таку сировину, чинних на дату реалізації пального. У разі якщо така сума перевищує суму податку з пального, виробленого з такої сировини, різниця платнику не відшкодовується.
Норми цього пункту застосовуються під час функціонування системи електронного адміністрування реалізації пального, визначеної статтею 232 цього Кодексу.
Відповідно до п. 1 розділу II Закону № 909 норми про запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального набирають чинності з 1 березня 2016 року.
Таким чином, вищенаведені правила починають застосовуватися з 1 березня 2016 року.
Тимчасово, до 29 лютого 2016 року (включно), до запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального, на підставі п. п. 2), 3) підрозділу 5 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу передбачено наступний механізм для розрахунку акцизного податку при виробництві пального з використанням підакцизної сировини, з якої сплачено акцизний податок.
Так, для пального, у виробництві якого як сировина використані інші оподатковувані підакцизні товари, для зменшення суми податку до сплати за рахунок віднімання суми податку, сплаченого з такої сировини, платник податку має отримати від виробника або імпортера підакцизної сировини довідку про обсяг поставленої підакцизної сировини. Така довідка може бути складена в довільній формі, але обов'язково відображати дані про:
· найменування покупця (отримувача) підакцизної сировини;
· відповідні суми сплаченого акцизного податку;
· перелік податкових накладних з податку на додану вартість, оформлених на постачання такої сировини.
Довідка повинна бути підтверджена контролюючим органом за місцезнаходженням виробника або імпортера. Підтвердження відбувається протягом одного робочого дня після отримання від виробника або імпортера відповідної довідки.
|