Среда, 01.01.2025, 20:13

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Как вы любите справлять праздники, дни рождения, юбилеи?
Всего ответов: 46
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Як стягнути борги до бюджету ?

 

Більше ніж 98,5% податкових надходжень платежів, що контролюються Вовчанською ОДПІ, сплачуються сумлінними платниками  самостійно без застосування заходів примусового стягнення. Але поряд з цим заборгованість по платежах існує, а відповідно існують і конкретні особи, які їх не платять. Такі факти викликають справедливе обурення, як окремих членів громади, так і суспільства вцілому. Це питання є одним із нагальних питань, яке потребує ретельної уваги та постійного відпрацювання.

Станом на теперішній час Вовчанською ОДПІ на стягнення боргів з юридичних, фізичних осіб та ФО-П передано на виконання до Вовчанського та Великобурлуцького ВДВС 378  виконавчих документів на загальну суму 3113,7 тис грн. Сума значна. Та, саме зважаючи на її значні розміри вона б не була лишня у вирішенні соціальних питань, як громад району, міста, села, так і в рамках державного бюджету. 

В грудні місяці цього року в межах прав передбачених ст. 12 Закону України «Про виконавче провадження» Вовчанською ОДПІ ініційовано ознайомлення з матеріалами виконавчого провадження по переданих на виконання документах. За результатами ознайомлення із пред'явленої суми до бюджету сплачено боржниками самостійно 188,1 тис грн та через рахунки ВДВС лише 26,8 тис грн.  Робота ВДВС щодо реалізації своїх обов'язків по стягненню боргів перед бюджетами всіх рівнів визнана незадовільною.

            Поряд із значною кількістю чисто процесуальних порушень, таких як зволікання із надсиланням запитів до органів, що володіють інформацією про майно та доходи громадян і юридичних осіб,  встановлено не виконання та виконання не в повному обсязі державними виконавцями обов’язків та прав передбачених статтею 11 Закону України «Про виконавче провадження» щодо належного захисту інтересів стягувача, а саме:

щодо одержання  безоплатно від сторін та учасників  виконавчого  провадження   необхідні   для   проведення виконавчих дій пояснення, довідки та іншу інформацію, у тому числі конфіденційну. Пояснення боржника щодо джерел та строків погашення боргу - відсутні ;

безперешкодно входити до приміщень і сховищ,  що  належать боржникам або зайняті ними, проводити огляд зазначених приміщень і сховищ,  у разі необхідності примусово відкривати  та опечатувати такі приміщення і сховища. Акти огляду приміщень проживання, здійснення діяльності та інших - відсутні;

 накладати арешт на майно боржника,  опечатувати, вилучати, передавати таке  майно  на  зберігання  та  реалізовувати  його  в установленому законодавством порядку. Акти опису майна – відсутні ;

накладати  арешт  на  кошти  та  інші  цінності  боржника, зокрема на кошти,  які перебувають на рахунках і вкладах у банках, інших фінансових установах,  на рахунки в цінних паперах,  а також опечатувати каси, приміщення і місця зберігання грошей. Акти опису, арешту та вилучення готівки в касі на місці здійснення діяльності - відсутні ;

звертатися  до  суду,  який видав виконавчий документ,  із заявою про встановлення чи зміну порядку і способу виконання, про відстрочку та розстрочку виконання рішення. Звернення до суду - відсутні;

 звертатися  до  суду  з  поданням  про  розшук боржника - фізичної особи  чи  про  постановлення  вмотивованого рішення  про  примусове  проникнення  до житла чи іншого володіння боржника - фізичної  або  іншої  особи,  в  якої  перебуває  майно боржника чи майно та кошти, належні боржникові від інших осіб.  Звернення  до  суду  - відсутні;

 викликати   фізичних   осіб,  посадових  осіб  з  приводу виконавчих документів, що знаходяться у виконавчому провадженні, а в  разі неявки боржника без поважних причин виносити постанову про його привід через органи внутрішніх справ.  Документи щодо виклику   фізичних   осіб, а в  разі неявки боржника без поважних причин  документи про винесення постанови про його привід через органи внутрішніх справ - відсутні;

 залучати   у   встановленому   порядку   до   провадження виконавчих  дій  понятих,  працівників  органів  внутрішніх справ, інших осіб,  а також експертів, спеціалістів для оцінки майна. Документи щодо,  залучення працівників  органів  внутрішніх справ, інших осіб - відсутні ;

 накладати   стягнення   у  вигляді  штрафу  на  фізичних, юридичних та посадових осіб у випадках, передбачених законом. Відомості про накладення штрафів до фізичних, юридичних та посадових осіб - відсутні  ;

з   метою   профілактичного  впливу  повідомляти  органам державної влади,  громадським об'єднанням,  трудовим колективам  і громадськості  за  місцем  проживання  або  роботи особи про факти порушення нею вимог законодавства про виконавче провадження. Матеріали щодо здійснення профілактичного  впливу, в тому числі висвітлення зазначених питань в пресі - відсутні;

 у  разі  ухилення  боржника  від  виконання  зобов'язань, покладених на нього рішенням,  звертатися до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - фізичної особи або керівника  боржника  -  юридичної  особи  за  межі  України  -  до виконання зобов'язань за рішенням. Звернення до суду за встановленням тимчасового обмеження у праві виїзду боржника - за  межі  України - відсутні;

Поряд з тим, що державними виконавцями не здійснено  виїзди на місце проживання боржників для обстеження їх матеріального становища, не проведено обстеження місць здійснення господарської діяльності та не складено акти опису наявного майна, Вовчанською ОДПІ самостійно було отримано відомості про зареєстровані права власності на нерухоме та рухоме майно громадян, на яке можливо було обернути стягнення, а це нежилі приміщення магазини, бари, кіоски, житлові будинки, квартири, земельні частки(паї), автомобілі та ін. Крім того за період коли проводились виконавчі провадження громадяни отримували від підприємств та установ, як в Україні так і за її межами, доходи у вигляді заробітної плати, пенсій, стипендій виплат за здавання в оренду майна, при цьому державними виконавцями не направлялись документи на стягнення заборгованості.

Вищезазначені дії та бездіяльність державних виконавців призвели до прямих втрат бюджету.

За результатами ознайомлення зі справами    Вовчанською ОДПІ була прийнята пропозиція ВДВС щодо встановлення терміну для застосування до боржників всіх існуючих заходів впливу. У разі неотримання позитивного результату у вигляді надходження грошових коштів до бюджету Вовчанською ОДПІ на підставі ст. 82 Закону України «Про виконавче провадження» буде направлено скаргу до Головного управління  юстиції у Харківській області на бездіяльність конкретних державних виконавців та притягнення їх до відповідальності за неналежне виконання службових обов’язків.

 

На Харківщині більше 99% митних декларацій надається в електронному вигляді

 

Загалом з початку року Харківською митницею ДФС оформлено понад 84,5 тисяч митних декларацій, з них 99,3% - електронні.

Зокрема, у листопаді кількість оформлених декларацій склала 8,8 тисяч, з них в електронному вигляді надійшло майже 99,6%.

Нагадаємо, що електронна митна декларація це – сервіс, який максимально спрощує оформлення товарів та дозволяє суб’єктам господарювання економити час й матеріальні ресурси при проведенні ними зовнішньоекономічних операцій.

Електронне декларування здійснюється з використанням електронної митної декларації, засвідченої електронним цифровим підписом, та інших електронних документів або їх реквізитів у встановлених законом випадках.

На Харківщині «електронний ключ» можна отримати безоплатно. Для цього необхідно звернутися в один із 8 відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС.

З їх адресами та режимом роботи можна ознайомитися на сайті АЦСК ІДД ДФС http://acskidd.gov.ua/contacts.

 

Харківська митниця перерахувала до Держбюджету майже 10 млрд.грн.

 

Це на 2,9 млрд.грн. або 40% більше ніж за 11 місяців минулого року.

Головним джерелом надходжень залишається податок на додану вартість. Протягом січня-листопада 2015 року сплачено близько 6,9 млрд.грн. ПДВ, що складає 69% загальних надходжень. Решта – мита (1,6 млрд.грн.) та акцизний податок (1,4 млрд.грн.).

Зокрема, у листопаді 2015 року митницею перераховано до Держбюджету 803,6 млн. грн., що на 54,6 млн. грн. або 7% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Основними бюджетоутворюючими товарами, митне оформлення яких здійснювалось з

початку року в зоні діяльності Харківської митниці ДФС, були:

- нафтопродукти – сплачено митних платежів на суму 3,4 млрд. грн.;

- пластмаси – сплачено митних платежів на суму майже 1,0 млрд. грн.;

- обладнання – сплачено митних платежів на суму 775,5 млн. грн.

Загальний товарообіг з початку року склав 2,5 млрд. дол. США. У тому числі, імпорт – 1,5 млрд. дол. США та експорт - практично 1,0 млрд. дол. США.

 

Миколайчики радості, промінчики добра - харківські податківці привітали дітей зі святом

 

Насиченим виявився день напередодні Святого Миколая для співробітників фіскальної служби. Адже робота роботою, але й про загальнолюдські цінності не можна забувати. А особливо в такий, наповнений чудесами, святковий день, коли Миколай мандрує Україною, заходить до кожної домівки та дитячого закладу, несе радість, тепло та надію у кожне серце.

Тож податківці перш за все завітали на гостини до своїх підшефних - вихованців Харківського обласного спеціалізованого загальноосвітнього навчально-виховного комплексу для дітей з вадами зору ім. В.Г. Короленка, якими фіскальна служба опікується вже понад 8 років. Малеча, як і усі українські дітлахи, очікує від цього свята і сюрпризів, і подарунків, і здійснення свої заповітних бажань. Адже вони протягом усього року старанно вчилися, здобували перемоги, були слухняними і радували своїх батьків та вчителів. За це і отримали нагороду від Миколая та від його помічників - податківців.

Привітавши підшефних,  співробітники ГУ ДФС у Харківській області влаштували ще одне чудове свято. На цей раз для дітей податківців, які несуть службу у зоні проведення АТО. Малечу запросили до Харківського дельфінарію на казкову виставу за участю дельфінів та морських котиків. А захоплення в маленьких оченятах, радісний настрій та сміх дітлахів відобразили те, на що сподівалися організатори заходу - свято вдалося! 

"Усі ми родом з дитинства і розуміємо, як приємно одержувати подарунки, а ще приємніше їх дарувати. А особливо зараз, в такі непрості для нашої країни часи, коли весь народ згуртувався і разом долає усі негаразди. Сподіваюся, що і наші підшефні, і діти наших співробітників - мужніх хлопців, справжніх героїв, які захищають Україну, залишилися задоволеними. Бажаємо усім дітлахам великого щастя, успіхів у навчанні, щоб вони росли справжніми громадянами своєї країни", - відзначає очільник ГУ ДФС у Харківській області Ірина Сагайдак.

 

«Збірна солянка»

 

70 об’єктивів до фотоапаратів, 319 наручних годинників, 3 ордени та 18 пакунків з людським волоссям – саме такий різноманітний «скарб», захований під обшивкою дверей автівки та в ніші для запасного колеса, за газовим балоном, знайшли харківські митники.

42-річний мешканець Донецької області намагався перетнути кордон через «зелений коридор» в пункті пропуску «Плетенівка», але під час усного декларування водій та його пасажир помітно нервували, що й стало причиною проведення огляду авто.

В результаті у відношенні громадянина склали протокол про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст.483 Митного кодексу України.

На Харківщині відносно співробітників фіскальної служби розпочато 40 кримінальних проваджень

 

Як повідомили в  Управлінні власної безпеки ГУ ДФС у Харківській області, протягом січня-листопада 2015 року  проведено 316 службових перевірок, пов’язаних із службовою діяльністю підрозділів Харківської області. З них 200 перевірок відбулися за зверненнями фізичних та юридичних осіб. Решта – 116– здійснено працівниками УВБ на підставі отриманої оперативної інформації.

За результатами проведених службових перевірок та розслідувань інформація підтвердилась у 95 випадках, у тому числі, за 51 зверненням громадян і юридичних осіб.

Керівникам районних підрозділів Харківської області направлено 148 подань про вжиття заходів реагування щодо усунення причин та умов, які сприяли вчиненню виявлених порушень. Окрім того, було винесено 44 офіційних застереження працівникам про неприпустимість порушень вимог чинного законодавства, 120 працівників притягнуто до відповідальності, 4 - звільнено.

Також протягом січня-листопада поточного року відносно посадових осіб розпочато 40 кримінальних  проваджень. 

Але у  фіскальній службі відзначають, що крім перевірок, одним з пріоритетних напрямків роботи фахівців підрозділу власної безпеки області залишається упереджувальна та роз’яснювальна робота серед працівників, а також кандидатів на заміщення вакантних посад.

Нагадаємо, що в Державній фіскальній службі України діє інтерактивний антикорупційний сервіс «Пульс». На телефон якого  - (044) 284-00-07 - можна  цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників відомства.

Співробітники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

 

Майже 100 платників отримали інформаційну допомогу на семінарі.

 

Днями фахівці ГУ ДФС у Харківській області та державних податкових інспекцій у Київському та Дзержинському районах м. Харкова провели семінар для платників податків центральних районів міста, серед яких були і бухгалтери підприємств, і підприємці, і представники громадських організацій.

Для учасників семінару організатори запропонували насичену програму. В ході заходу були розглянуті питання функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість, новацій з податку на прибуток, нарахування та сплати  єдиного соціального внеску, застосування РРО спрощенцями тощо.

Крім того платникам податків повідомили про реформування територіальних органів ДФС у Харківській області та про зміни у податковому законодавстві, які відбудуться, після проведення податкової реформи.

Наприкінці семінару фахівці фіскальної служби відповіли на численні запитання платників. А учасники семінару, у свою чергу, запевнили , що вони отримали практичну допомогу у вирішенні нагальних питань організації та ведення свого бізнесу.

 

На Харківщині «спрощенці» сплатили до бюджету понад 908 млн. грн. єдиного податку

 

Загальна сума надходжень перевищила минулорічні на 45,1 %. У січні-листопаді минулого року від діяльності спрощенців бюджет отримав 625,8 млн. грн. Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області та відзначили, що зокрема  у листопаді надійшло 128,6 млн. гривень.   

Левова частка  єдиного податку сплачена фізичними особами-підприємцями - понад 604 млн. грн. Найбільша сума надійшла від підприємців третьої групи, яких на Харківщині зареєстровано 25360. Вони сплатили 475 млн. грн. В той же час, від платників другої групи, їх на сьогодні майже 43326,  надійшло 114 млн. грн, від першої (10839) – 14 млн.грн. єдиного податку.

Тільки у листопаді  фізичні особи – підприємці сплатили  83 мільйони гривень.

У свою чергу, юридичні особи, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з початку року спрямували до бюджету майже 185 млн. грн. податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 29 млн. грн. У листопаді 2015 року юрособи-«спрощенці» перерахували до бюджету 32,4 млн. грн.

Решта коштів була сплачена сільгоспвиробниками, які застосовують спрощену систему оподаткування.

У відомстві також нагадують, що сьогодні  до послуг платників та їх комфортного обслуговування фіскальна служба пропонує цілий комплекс консультаційних та адміністративних послуг. Для зручності працюють і Центри обслуговування платників, і електронні сервіси. 

 

З початку року до держбюджету надійшло понад 8 млрд. грн. військового збору

 

За січень-листопад 2015 року до Державного бюджету України надійшло 8 052,9 млн. грн. військового збору. Це на 15 відс. більше індикативного показника.

У листопаді до бюджету країни надійшло  831 млн. грн. цього податку, що перевищило індикативний показник на 23,6 відс.

 Довідково: військовий збір запроваджено із 3 серпня 2014 року. Його ставка складає 1,5%. від об’єкта оподаткування.

Платниками збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.

 

З початку року до місцевих бюджетів надійшло 89,4 млрд. гривень

 

Протягом січня-листопада поточного року надходження до місцевих бюджетів склали 89,4 млрд. грн.

Так, зокрема, акцизного податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів надійшло понад 7 млрд. грн.

Податок на майно поповнив місцеві бюджети на 14,6 млрд. грн., у тому числі транспортного податку сплачено 411,6 млн. грн., податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – 708,8 млн. грн., земельного податку – 13,5 млрд. гривень.

Понад 1 млрд. грн. отримали місцеві бюджети рентної плати за користування надрами, 559,8 млн. грн. – рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, 546,2 млн. грн. – за спеціальне використання води.

Також за 11 місяців 2015 року до місцевих бюджетів сплачено понад 1,5 млрд. грн. екологічного податку.

 

З початку 2015 року ДФС виявлено майже 93 тис. нелегальних найманих працівників

 

Протягом січня – листопада 2015 року ДФС було виявлено майже 93 тис. найманих осіб, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. До бюджету ними сплачено 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 40 млн. грн. єдиного внеску.

Ще близько 38 тис. громадян, які працювали без реєстрації, офіційно зареєструвалися підприємцями та сплатили до бюджету понад 18 млн. грн. податків.

Крім того, завдяки спільним заходам ДФС та органів місцевої влади, у поточному році рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили 17 тис. суб’єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 27,1 млн. грн.

Загалом, з початку року під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 58 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано понад 597 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій.

За тиждень зусиллями податкової міліції викрито рекордну кількість конвертаційних центрів у м. Києві, загальним обігом близько 700 млн. гривень

 

За останній тиждень податковою міліцією ГУ ДФС у м. Києві було викрито 3 потужних конвертаційних центри, діяльність яких завдала значних збитків державному бюджету.

Так, 17 грудня в м. Києві податківці викрили «ковертцентр», обіг якого лише за півроку склав 200 млн. грн., в результаті чого скарбниця недорахувалася 35 мільйонів гривень. До його складу входило понад 20 фіктивних підприємств, а злочинна група складалася з шести осіб.

Співробітники податкової провели вісім обшуків в офісах, будинках та автівках учасників незаконної діяльності. За результатами обшуків було вилучено 4,3 млн. грн., комп'ютерну техніку, засоби зв'язку, 10 банківських карток, 18 печаток фіктивних підприємств, бухгалтерські документи, електронне листування з «клієнтами», в якому виявлена інформація за заявками на проведення «конвертаційних» операцій та інші докази злочинної діяльності.

Крім того, було виявлено два газових пістолети. Під час обшуків співробітникам податкової чинили збройний опір, проте завдяки їх злагодженим діям обійшлося без постраждалих.

15 грудня податковою міліцією Києва припинено діяльність ще одного міжрегіонального конвертаційного центру, обіг якого лише за останні три місяці склав близько 300 млн. грн.

У рамках розслідування кримінального провадження, відкритого за ч. 3 ст. 212  та ст. 205 КК України, було встановлено, що зловмисники надавали послуги з конвертації грошових коштів для підприємств Києва, Харкова та Дніпропетровська.

У результаті обшуків було виявлено 22 печатки фіктивних підприємств, чорнову документацію, флеш-накопичувачі, комп'ютерна техніка. Крім того, було вилучено 200 тис. грн. готівкою. На банківських рахунках учасників конвертаційного центру наразі заарештовано 1 млн. гривень.

Також 15 грудня співробітниками податкової міліції м. Києва у рамках розслідування кримінального провадження за ч.2 ст.205 та ч.3 ст.191 КК України спільно зі слідчими Національної поліції припинено діяльність конвертаційно-транзитної групи, яка надавала послуги з мінімізації податкових зобов’язань та незаконної конвертації грошових коштів підприємствам реального сектору економіки.

Діяльність злочинної групи носила міжрегіональний характер. Протягом 2015 року обіг коштів по рахунках підконтрольних фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності склав близько 200 млн. грн., орієнтовні втрати бюджету – понад 33 млн. грн.

Відповідно до ухвал суду проведено ряд обшуків у житлових приміщеннях фігурантів кримінального провадження, де виявлені і вилучені 39 печаток юридичних осіб-нерезидентів, первинні бухгалтерські документи, чорнові записи, флеш-накопичувачі, жорсткий диск, ноутбук, 6 мобільних телефонів, готівкові кошти в сумі близько 400 тисяч гривень та дві печатки підприємств, які мають ознаки фіктивності.

Також під час проведення слідчих дій накладено арешт на банківські рахунки підприємств з ознаками фіктивності, внаслідок чого заблоковано грошові кошти на загальну суму близько 8 млн. грн.

Наразі слідчі дії тривають.

 

Відбулась зустріч керівництва ДФС з представниками Американської Торгівельної Палати в Україні

 

Практичні питання податкового адміністрування та проведення податкової реформи  розглядалися під час чергової зустрічі Голови ДФС Романа Насірова, Першого заступника Голови ДФС Сергія Білана та керівників структурних підрозділів служби з представниками Американської Торгівельної Палати в Україні 16 грудня.

Учасники зустрічі підбили підсумки спільної роботи у поточному році та окреслили основні напрями співпраці на наступний. Зокрема, представники АТП відзначили зацікавленість з боку ДФС в оперативному вирішенні проблемних питань, з якими бізнес звертався до фіскальних органів. Так, за їх словами, переважна більшість питань вже вирішені, інша ж їх частина потребує внесення змін до законодавства та додаткового опрацювання.

Під час зустрічі обговорювалися інструменти  ДФС із забезпечення відшкодування ПДВ, можливі варіанти запровадження механізмів ліквідації заборгованості переплат з податку на прибуток, питання митної вартості, трансфертного ціноутворення, запровадження інституту Уповноваженого економічного оператора тощо.

«Одним із пріоритетів нашої роботи у митному напрямі на наступний рік визначено запровадження інституту Уповноваженого економічного оператора. Це передбачено також й підписаним нещодавно контрактом на запровадження проекту TWINNING. Ми надали свої пропозиції щодо необхідних законодавчих змін та сподіваємось на підтримку міжнародних експертів та представників бізнесу в реалізації цього проекту», - зазначив Роман Насіров.

За його словами, ДФС зацікавлена у пошуку оптимальних шляхів вирішення проблемних питань та забезпечення скоординованого формату комунікацій з бізнесом.

«Всі зміни, які сьогодні відбуваються в службі, нові пріоритети у роботі спрямовані, перш за все, на стимулювання фінансового розвитку бізнесу та, відповідно, економічного розвитку країни», – наголосив Голова ДФС Роман Насіров.

У свою чергу, члени Американської Торгівельної Палати відзначили прозорий та рівний підхід Державної фіскальної служби до всіх платників податків, що створює рівні конкурентні умови для всіх представників бізнесу.

 

Роман Насіров зустрівся з представниками Державного митного комітету Республіки Білорусь

 

Голова ДФС Роман Насіров провів робочу зустріч з представниками Державного митного комітету Республіки Білорусь на чолі з заступником Голови Комітету Сергієм Борисюком.

Під час зустрічі обговорювався стан функціонування та облаштування пунктів перетину кордону, зокрема, створення додаткової та модернізація існуючої інфраструктури в пунктах пропуску на автошляхах.

Українські та білоруські колеги відзначили стабільну та контрольовану ситуацію в автомобільних пунктах пропуску на кордоні двох держав. Цьому сприяло застосування Системи попереднього повідомлення про виникнення надзвичайних ситуацій на кордоні між двома сусідніми державами.

Учасники зустрічі  домовилися про посилення співробітництва у сфері протидії порушенням митного законодавства та боротьби з контрабандою, а також про підвищення ефективності використання технічних засобів митного контролю за рахунок взаємного визнання результатів такого контролю.

На завершення представники ДФС та Державного митного комітету Республіки Білорусь визначилися щодо розробки Плану практичних заходів митних органів двох держав у правоохоронній сфері на 2016 рік. Крім того, заплановано провести зустріч представників правоохоронних підрозділів двох відомств у І кварталі 2016 року.

 

В Волинській області працівниками Головного управління власної безпеки ДФС України попереджено незаконне ввезення на територію України зброї

 

16 грудня 2015 року працівниками Головного управління власної безпеки ДФС спільно із співробітниками Волинської митниці в  зоні митного контролю митного поста «Устилуг» затримано легковий автомобіль «Volkswagen Sharan» під керуванням громадянина України, який прямував на в’їзд до України.

В ході проведення огляду вказаного транспортного засобу серед особистих речей водія було виявлено близько 30 одиниць вогнепальної зброї (пістолети марок Вальтер, Беретта, Браунінг, ПМ та інші) та близько 20 одиниць холодної зброї.

Окрім цього здійснено огляд інших транспортних засобів, що перетинали кордон України, за результатами яких припинено спробу вивезення з території України близько 1 кг бурштину та 300 пачок цигарок.

Заходи щодо припинення незаконного переміщення товарів через митний кордон України тривають.

 

Головним управлінням власної безпеки встановлено непоодинокі порушення з боку працівників слідчих підрозділів

 

Співробітниками Головного управління власної безпеки ДФС у Херсонській області проведено перевірку правомірності дій працівників слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Херсонській області під час досудового розслідування кримінального провадження за фактами незаконного виготовлення, використання та збуту підакцизних товарів суб’єктами господарювання.

За результатами перевірки встановлено, що слідчі не повідомили про порушення вимог законодавства у сфері здійснення торгівлі підакцизною групою товарів до підрозділу фіскальної служби, який видав підприємцям ліцензію на провадження  торгівлі алкогольними напоями.

Внаслідок неналежного виконання посадовцями службових обов’язків суб’єкти господарювання ухилились від сплати акцизного податку на суму понад 1 мільйон гривень.    

Наразі, за матеріалами перевірки, проведеної підрозділом власної безпеки ДФС України, прокуратурою Херсонської області розпочато кримінальне провадження за ознаками ст. 367 КК України (службова недбалість).

Також, за результатами службового розслідування, проведеного відділом власної безпеки при Міжрегіональному головному управлінні – Центральному офісі з обслуговування великих платників ГУВБ ДФС України стосовно співробітників слідчого управління фінансових розслідувань, Центрального офісу та оперативного управління ГУ ДФС у Львівській області встановлено, що  в ході розслідування кримінального провадження за фактом незаконного виготовлення, зберігання та збуту підакцизних товарів суб’єктами господарювання, працівники слідчого підрозділу не забезпечили виконання вироку суду у частині знищення алкогольної продукції, яка була речовим доказом вчинення кримінального правопорушення.

За матеріалами службового розслідування, проведеного підрозділом власної безпеки ДФС Генеральною прокуратурою України, розпочато кримінальне провадження за  ст. 382 КК України (невиконання судового рішення).

По вказаних провадженнях ведеться досудове розслідування та вживаються заходи щодо встановлення причетності службових осіб до вчинення інших злочинів.

 

Підрозділом власної безпеки ДФС встановлено обставини одержання хабара керівником ДПІ

 

У ході розслідування кримінального провадження за фактом одержання неправомірної вигоди у сумі 240 тис. грн. керівником однієї з ДПІ у Миколаївській області за непроведення перевірки підприємства, співробітниками підрозділу власної безпеки ГУ ДФС у Миколаївській області здійснено службову перевірку.

Завдяки обставинам, встановленим підрозділом власної безпеки, службовій особі керівної ланки повідомлено про підозру.

Наразі за результатами досудового розслідування складений та направлений до суду обвинувальний акт про скоєння посадовцем кримінального правопорушення за ст. 368 КК України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою).

 

Оперативники ДФС Луганщини викрили підприємство, через яке ділки намагалися «прокрутити» понад 200 млн. грн. без сплати податків

Співробітники оперативного управління ГУ ДФС у Луганській області викрили фіктивне підприємство, за допомогою якого ділки сприяли іншим суб’єктам господарювання в ухиленні від сплати податків.

Як встановили оперативники, підприємство було зареєстровано не для того, щоб вести підприємницьку діяльність та отримувати прибуток, а створювати незаконні схеми й не сплачувати податки.

Використовуючи реквізити підприємства, тіньовики намагалися легалізувати безтоварні операції більше, ніж на 200 млн. грн. Як би їм вдалося здійснити до кінця задумане, бюджет втратив би понад 37 млн. грн.

На даний час триває досудове розслідування та проводяться заходи щодо встановлення причетних до скоєння даного кримінального провадження осіб.

 

Львівські митники вилучили 3 тис. пачок сигарет

 

Працівники Львівської митниці ДФС у спеціально виготовленому тайнику вантажного автомобіля знайшли понад 3 тис. пачок сигарет.

Так, у зону митного контролю пункту пропуску «Краковець – Корчова» смугою руху «червоний коридор» в напрямку з України до Республіки Польщі заїхав вантажний автомобіль «Renault Mascott». Водій, громадянин України, подав до митного контролю пакет товаросупровідних документів, згідно з якими приватна особа підприємець з Полтавської області на адресу угорської фірми переміщував вантаж «Кондитерські вироби».

Перед початком митного контролю водій заповнив пасажирську митну декларацію, в якій було вказано, що він переміщує 400 євро і 30 фунтів стерлінгів. Під час митного контролю та вивчення товаросупровідних документів виникли підозри щодо можливого переміщення товарів з приховуванням від митного контролю.

Транспортний засіб було скеровано в бокс для поглибленого огляду транспортних засобів та товарів. Там спільна оглядова група митників і прикордонників знайшла 3088 пачок сигарет з фільтром. Вони були приховані у спеціально виготовленому сховищі (тайнику) в передній стінці вантажного відсіку. Загальна вартість сигарет – понад 44 тис. грн.

Отже, громадянин України вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю з використанням способів, що утруднюють виявлення товарів.

За ознаками порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, за цим фактом складено протокол. Товар та вантажівку, вартість якої буде встановлено додатково, затримано. Справу передано до суду, який і визначить покарання.

 

ДФС підписала контракт на запровадження проекту TWINNING

 

Голова ДФС Роман Насіров підписав контракт на запровадження проекту TWINNING «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері». Участь у підписанні взяв керівник групи радників проекту TWINNING – представник Федерального Міністерства фінансів Німеччини Детлеф Щесни, який буде постійним куратором проекту. 

Контракт започатковує програму TWINNING за участі України з однієї сторони та консорціуму європейських партнерів у складі Німеччини, Польщі та Литви. Головним виконавцем визначено Державну фіскальну службу України. Twinning-партнерами є Федеральне Міністерство фінансів Німеччини,  Митні служби при Міністерстві фінансів Республіки Польща та Литовської Республіки.

«Учасниками консорціуму є три європейські країни, з якими наша служба має найбільш динамічну та ефективну співпрацю в митній сфері. Зокрема, з Польщею ми маємо протяжний спільний кордон, литовські митники є нашими багаторічними партнерами у запровадженні новітніх технологій у процесі митного контролю та оформлення, а німецькі фахівці останнім часом стали нашими активними радниками у найбільш актуальних питаннях на сьогодні – таких як боротьба з корупцією та визначення митної вартості», - відзначив Голова ДФС.

Проектом TWINNING передбачено проведення консультацій між представниками ДФС та обраними експертами з країни-партнера на чолі з постійним радником проекту, ознайомлення на практиці з аспектами впровадження елементів інтегрованого управління кордонами та проведення нормотворчої роботи у сфері боротьби з корупцією.

За словами Романа Насірова, проект складається з трьох основних компонентів, а саме – зміни українських процедур і законодавства, необхідних для повного наближення до стандартів ЄС у митній сфері, глибокого перегляду і приведення у відповідність до стандартів ЄС інформаційних технологій та побудови комплексної системи протидії корупції.

Також проект TWINNING спрямований на виконання Україною зобов’язань у митній сфері відповідно до Угоди про асоціацію Україна – ЄС, зокрема, щодо встановлення інституту уповноваженого економічного оператора, приєднання до Конвенції про спільну транзитну процедуру, повноцінного функціонування комплексу «Електронна митниця» та розробки ефективної  антикорупційної стратегії.

На реалізацію проекту TWINNING, який розпочнеться з січня 2016 року та триватиме 2 роки, Європейський Союз виділяє 1,85 млн. євро.

«Я дякую всім нашим європейським партнерам за підтримку. Ми чекаємо на приїзд фахівців з усіх трьох країн ЄС на чолі з паном Щесни одразу після новорічних свят і початок спільної напруженої роботи над приведенням державної митної справи до рівня європейських стандартів», - підсумував Роман Насіров.

 

Фізичні особи – платники податків про свої доходи можуть дізнатися у режимі онлайн

 

Вовчанська ОДПІ нагадує, що з 01.09.2015 електронний сервіс Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України) «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису» (далі – сервіс) працює у штатному режимі.

Звертаємо увагу, що за допомогою цього сервісу фізична особа – платник податків може отримати в електронному вигляді відомості про себе з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО) щодо сум отриманих доходів та утриманих податків .

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по кварталам), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Для отримання цих відомостей про себе з ДРФО фізична особа – платник податків формує запит в електронному вигляді, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та відправляє на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС».

Цей запит формується за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС»» (далі – ПЗ), яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України («Головна сторінка» – «Фізичним особам» – «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді») за посиланням:

http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program

За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Звертаємо увагу, що фізична особа – платник податків відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» може сформувати запит на отримання інформації виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається.

Детальну інформацію щодо цього електронного сервісу, порядку формування запиту щодо отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, інструкцію щодо користування ПЗ, електронні форми запиту та відповіді на запит про доходи розміщено на офіційному порталі ДФС України за посиланням:

sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/

 

Затверджено новий перелік населених пунктів, які належать до зони АТО

 

Кабінет Міністрів України розпорядженням від 02.12.2015 №1275-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» (далі – Розпорядження №1275-р) визначив новий перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнав такими, що втратили чинність розпорядження КМ України:

- від 30.10.2014 №1053 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція»;

- від 05.11.2014 №1079 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 №1053» (далі – Розпорядження №1275-р).

Відповідно до Закону України від 02.09.2015 №1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» з внесеними змінами, даний перелік, зокрема, використовується для застосування мораторіїв на проведення перевірок суб’єктів господарювання, особливостей державної реєстрації юридичних та фізичних осіб – підприємців, дії ліцензій та документів дозвільного характеру, звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності, звільнення від виконання обов’язків щодо нарахування, сплати та звітування з єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування.

 

Как должны проверяться сертификаты о происхождении товара из Украины?

 

Верификация осуществляется по поручению ГФС таможней, в зоне деятельности которой находится уполномоченный орган, выдавший сертификат, или предприятие-производитель и/или экспортер товара

Постановлением от 9 декабря 2015 года № 1029 Кабмин утвердил Порядок верификации (проверки достоверности) сертификатов и деклараций о происхождении товара из Украины.

Документ определяет процедуру осуществления органами доходов и сборов верификации (проверки достоверности) сертификатов о происхождении товара с Украины (далее - сертификаты), изданных уполномоченным на это органом (далее - уполномоченный орган), и деклараций о происхождении товара из Украины, оформленных предприятием - производителем и/или экспортером товара (далее - декларации).

Верификация осуществляется по поручению ГФС таможней, в зоне деятельности которой находится уполномоченный орган, выдавший сертификат, или предприятие - производитель и/или экспортер товара, оформившие декларацию. Если экспортер не является производителем товара, к верификации привлекается таможня, в зоне деятельности которой размещено производство товара.

Верификация осуществляется с целью определения аутентичности сертификата и декларации и достоверности сведений, содержащихся в них, путем:

1) получения от уполномоченного органа подтверждения выдачи сертификата или от предприятия - производителя и/или экспортера товара - подтверждения оформления декларации;

2) проверки соответствия информации, указанной в сертификате или декларации, информации, предоставленной таможне уполномоченным органом или предприятием - производителем и/или экспортером товара;

3) проведения в случае необходимости в установленном порядке экспертизы бланка сертификата, оттиска печати и подписи соответствующего должностного лица уполномоченного органа.

Проверка достоверности сведений, содержащихся в сертификате или декларации, осуществляется путем:

1) проведения проверки товара, указанного в сертификате или декларации на соответствие требованиям, установленным международными договорами;

2) определения критерия достаточной переработки;

3) сравнения информации, содержащейся в сертификате или декларации, с информацией, указанной во внешнеэкономическом договоре, коммерческих и транспортных документах.

В случае обнаружения подделки сертификата или декларации, недостоверности данных, внесенных в сертификат или декларацию, нарушения требований, установленных международными договорами, таможня сообщает уполномоченному органу и предприятию - производителю и/или экспортеру товара о выявленных нарушениях.

О результатах верификации таможня информирует ГФС в срок, не превышающий 60 календарных дней со дня поступления к нему запроса от ГФС.

ГФС сообщает таможенному органу страны ввоза товара, от которого поступил запрос, о результатах верификации в кратчайший срок, но не более 6 месяцев со дня отправки такого запроса, если иное не предусмотрено международными договорами.

Уполномоченный орган, предприятие - производитель и/или экспортер товара сохраняет копии сертификатов или деклараций и других документов, на основании которых удостоверено происхождение товара с Украины, не менее 3 лет с даты выдачи сертификата или оформления декларации, если иное не предусмотрено международными договорами.

Запросы таможенных органов страны ввоза товара и другие материалы по верификации сертификата и декларации хранятся в делах таможни в течение 3 лет со дня направления такого запроса, если иное не предусмотрено международными договорами.

 

Первичка, учетные регистры и бухотчетность должны составляться на украинском языке

 

Налоговики подчеркнули, что украинский язык как государственный язык обязательно применяется на всей территории Украины при осуществлении полномочий органами законодательной, исполнительной и судебной власти, в международных договорах, в учебном процессе в учебных заведениях в пределах и порядке, которые определяются Законом N 5029. Государство способствует использованию государственного языка в СМИ, науке, культуре, других сферах общественной жизни.

Согласно п. 1.3 Положения о документальном обеспечении записей в бухгалтерском учете, утвержденного приказом Министерства финансов Украины от 24.05.95 № 88, все первичные документы, учетные регистры и бухгалтерская отчетность должны составляться на украинском языке.

Документы, являющиеся основанием для записей в бухгалтерском учете и составленные на иностранном языке, должны иметь упорядоченный аутентичный перевод на указанный язык.

 

Наталія Яресько зустрілась з членами Європейської Бізнес Асоціації для обговорення компромісного варіанту Податкового кодексу

 

14 грудня відбулася зустріч Міністра фінансів Наталії Яресько з членами Європейської Бізнес Асоціації щодо компромісного варіанту податкової реформи, який був сформований на базі проекту Міністерства фінансів з урахуванням пропозицій народних депутатів, бізнесу та громадськості.

Представляючи компромісну концепцію податкової реформи, Міністр фінансів України Наталія Яресько наголосила на необхідності вирішувати назрілі проблеми у податковому законодавстві, адже «на сьогодні існуюча податкова система є складною, незрозумілою, суб’єктивною і корупційною. Вона не дає можливості розвиватися ані бізнесу, ані середньому класу. Врешті-решт, вона створює ризики для економіки та її громадян».

«Нам потрібні не просто зміни до законодавства, не просто рішення низки окремих проблем, а комплексна податкова реформа, яка забезпечить адекватний рівень оподаткування для всіх, та зможе дати значний поштовх розвитку підприємництва, розбудові бізнесу, створенню нових робочих місць та процвітанню країни в цілому», - підкреслила Міністр фінансів.

У ході зустрічі Міністр фінансів зупинилась на основних нововведеннях проекту податкової реформи, а також наголосила на необхідності подальшої активної комунікації між владою та бізнесом. За словами Наталії Яресько, Міністерство фінансів відкрите для діалогу, адже спільна робота допоможе відповісти на запит бізнесу щодо швидкого зниження податкового навантаження в Україні, та водночас допоможе створити більшу справедливість, прозорість в податковому законодавстві, та розпочати важливий процес ліквідації численних викривлень в ньому.

 

Подтвердить трудовой стаж можно данным из реестра застрахованных лиц

 

Подтвердить трудовой стаж можно данными Государственного реестра общеобязательного государственного социального страхования. Соответствующие изменения в Порядок подтверждения имеющегося трудового стажа для назначения пенсий при отсутствии трудовой книжки или соответствующих записей в ней предусмотрены постановлением Кабмина от 09.12.2015 г. № 1028. Документ вступит в силу со дня официального его опубликования.

Кроме того, для предприятий, учреждений, организаций на временно оккупированной территории Украины или в зоне АТО, специальный трудовой стаж может подтверждаться сведениями, имеющимися в реестре застрахованных лиц Государственного реестра общеобязательного государственного социального страхования.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (22.12.2015)
Просмотров: 384 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика