Як заповнювати Звіт з праці: вказівки від Держстату
Держстат оприлюднив роз’яснення щодо заповнення Звіту з праці № 1-ПВ місячна та квартальна (від 21.07.2015 р. № 17.4-12/7 та № 17.4-12/8 відповідно). Указані роз’яснення містять багато інформації, зокрема, про деталі заповнення показників щодо кількості, робочого часу та фонду оплати праці, щодо заборгованості перед працівниками із заробітної плати та виплат із соціального страхування, щодо втрат робочого часу штатних працівників тощо. Окрім того, кожне роз’яснення містить таблицю арифметичного контролю показників Звіту.
Не утримували ПДФО із заробітку мобілізованих - готуйтесь до штрафів
ДФС України повідомила: до роботодавця, який не утримував податок на доходи при виплаті середнього заробітку мобілізованим працівникам, що в подальшому компенсується за рахунок коштів Держбюджету, застосовується фінансова (штраф та пеня) і адмінвідповідальність. Згідно пп. 165.1.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Відповідно до вказаної норми, роботодавці не утримують податок на доходи саме із сум компенсації з бюджету витрат на виплату середнього заробітку мобілізованим працівникам. А сам середній заробіток мобілізованого – об’єкт оподаткування податком на доходи. Відповідно до пп. 164.2.1 ПКУ це звичайна зарплата, нарахована (виплачена) працівнику згідно з умовами трудового договору (контракту). Тому ненарахування та несплата податку на доходи і, відповідно, невідображення цих сум у розрахунку за ф. № 1ДФ – підстава для застосування штрафу та пені згідно з п. 119.2 та пп. 129.1.1 ПКУ. Нагадаємо, що за порушення, вчинене вперше, – штраф 500 грн, а якщо до роботодавця протягом року вже застосовували штраф за таке саме порушення, - 1020 грн. Окрім озвучених санкцій, на посадових осіб роботодавця (як юрособи, так і фізособи-підприємця) чекає й адмінштраф (ст. 1634 Кодексу про адміністративні правопорушення): від 34 грн до 51 грн (від 2 до 3 НМДГ). Якщо протягом року до роботодавця вже застосовували цю санкцію – від 51 до 85 грн (від 3 до 5 НМДГ).
На які заходи місцеві ради можуть витрачати надходження від акцизу з алкоголю та тютюнових виробів
Акцизний податок із реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, у тому числі — алкогольних напоїв та тютюнових виробів, у розмірі 5% вартості товарів зараховується до доходів загального фонду сільських, селищних і міських бюджетів, а також бюджетів об'єднаних територіальних громад. Відповідно до ст. 70 БКУ, видатки та кредитування місцевих бюджетів уключають бюджетні призначення, установлені рішенням про місцевий бюджет, на конкретні цілі, пов'язані із реалізацією програм і заходів згідно зі ст. 88-91 БКУ, зокрема, на: місцеву пожежну охорону, муніципальні формування з охорони громадського порядку, місцеві програми соціального захисту та соціального забезпечення, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян, місцеві програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою населених пунктів, транспорт, дорожнє господарство, інші програми, пов'язані із виконанням власних повноважень, затверджені відповідною місцевою радою. Про це йдеться в листі Мінфіну від 05.06.2015 р. № 31-11230-05/28-350/376.
Як розрахувати допомогу по тимчасовій непрацездатності працівнику після демобілізації?
Відповідно до пункту 3 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1266 із змінами (далі – Порядок), середньоденна заробітна плата обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати, на яку нарахований єдиний внесок, на кількість календарних днів зайнятості (періоду перебування у трудових відносинах) у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, не відпрацьованих з поважних причин
Слід зауважити, що поважні причини згідно Порядку – це тимчасова непрацездатність, відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати.
Період коли працівник був призваний на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період та за ним зберігався середній заробіток, з якого не утримувався єдиний внесок, можна вважати також періодом, не відпрацьованим з поважної причини. Тому, ці місяці та дні виключаються та розрахунок допомоги здійснюється із заробітної плати за відпрацьований час.
Якщо у всіх місяцях розрахункового періоду застрахована особа не працювала із зазначеної причини, у такому випадку може бути застосовано пункт 28 Порядку. Тобто, розрахунок допомоги проводиться виходячи з тарифної ставки (посадового окладу) або її частини, встановленої на день настання страхового випадку. У разі відсутності ставки (окладу) – з розміру мінімальної заробітної плати (або її частини), яка встановлена законом на день настання страхового випадку.
Що передбачає Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних
На сайті Верховної Ради України з’явився текст поданого Урядом законопроекту про Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних (№ 2504а).
У документі зазначено, зокрема, таке:
1. Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних (далі — Реєстр) — автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для накопичення, зберігання, обробки даних, які містять установлені відомості, та користування ними, створена для забезпечення військового обліку громадян України військовозобов’язаних (призовників).
2. Забезпечувати ведення Реєстру, організовувати уточнення облікових даних військовозобов’язаних (призовників), забезпечувати наповнення й уточнення бази даних Реєстру будуть районні (міські) військкомати як органи ведення Реєстру.
3. До Реєстру заносяться та зберігаються в базі даних такі відомості про військовозобов’язаних (призовників):
• персональні дані (зокрема, також й місце проживання та місце перебування; відомості про зайнятість (код підприємства, місце роботи, посада); відомості про притягнення до кримінальної відповідальності; відомості про дату виїзду за межі України та дату повернення на територію України;
• службові дані (зокрема, дані щодо військового обов’язку (досягнення призовного віку та постановка на військовий облік, призов на військову службу, вид проходження військової служби, звільнення з військової служби, зарахування в запас або у відставку, виключення з військового обліку (поновлення), наявність відстрочки від призову)).
4. Формування бази даних Реєстру на етапі його введення в експлуатацію здійснюється шляхом перенесення відомостей, наданих ЦВК, Держприкордонслужбою, МОН, ДМСУ, ДФС, а також перенесення даних військовозобов’язаних (призовників) із облікових карток та особових справ військкоматами.
5. Військовозобов’язаний (призовник) матиме право:
• отримувати інформацію про своє включення (невключення) до Реєстру та про відомості щодо себе, які внесені до Реєстру;
• звертатися до відповідного органу ведення Реєстру з мотивованою заявою щодо неправомірного включення (невключення) до Реєстру запису щодо себе, виправлення недостовірних відомостей Реєстру.
Як дізнатися, чи прийнята електронна звітність
Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 р. № 233, перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронній формі до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, із якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронній формі зберігається в органі ДФС. У разі якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, податковий документ уважається неодержаним.
Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата й час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, і дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.
Чи можуть підприємці–єдинники першої – третьої груп надавати поворотну фінансову допомогу?
Підприємці (платники єдиного податку першої – третьої груп) бажають допомогти один одному, надавши поворотну фінансову допомогу шляхом укладення договору безпроцентної позики. Чи можуть вони здійснити таку операцію без ризику бути звинуваченими в наданні фінансової послуги і позбутися права застосовувати спрощену систему оподаткування?
Звичайно, ні. Адже за договором безпроцентної позики немає отримання прибутку у вигляді процентів, немає ніякої іншої компенсації за користування коштами. Наприклад, за договором безпроцентної позики підприємець у 2015 році позичив іншому підприємцеві 10 000 грн. У 2016 році йому повернуть 10 000 грн. Проте з огляду на інфляцію підприємець на цю суму зможе придбати менше товару, ніж він придбав би у 2015 році. Як бачите, замість прибутку наявний збиток.
Таким чином, надання ПФД у вигляді безпроцентної позики не є фінансовою послугою в тлумаченні Закону № 2664, оскільки не спрямоване на отримання прибутку або збереження реальної вартості фінансових активів. Отже, підприємець не займається забороненим пп. 6 пп. 291.5.1 ПК видом діяльності. Тобто підприємець – єдинник першої – третьої груп має право надати безпроцентну позику як підприємству, так і іншому підприємцеві, не ризикуючи позбутися права на застосування спрощеної системи оподаткування.
Шляхи виправлення помилок у звітності підприємцем - «спрощенцем»
ФОП – платник єдиного податку має право уточнити показники попередніх звітних періодів як у звітній, звітній новій декларації платника єдиного податку –ФОП (далі – декларація) за будь-який наступний період, так і шляхом подання уточнюючої декларації (відповідні відмітки робляться в полі 01 декларації).
У полі 02 декларації зазначається звітний (податковий) період, за який подається звітна (звітна нова) декларація або звітний (податковий) період, за який подається уточнююча декларація.
Якщо виправлення помилок за минулі звітні періоди здійснюється у складі звітної (звітної нової) декларації, то ФОП – платник єдиного податку, в залежності від обраної групи, зазначає правильні значення показників господарської діяльності за звітний (податковий) період, за який подається декларація, у відповідних розділах з ІІ по ІV декларації, та визначає:
- виправлені податкові зобов’язання по єдиному податку за звітний (податковий) період у розділі V декларації (рядки 08 – 14);
- суму збільшення (зменшення) податкового зобов’язання по єдиному податку у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок за минулі періоди, суму пені та штрафу (в розмірі 5% від суми збільшення) у розділі VІІ декларації (рядки 15 – 20).
Якщо виправлення проводиться в уточнюючій декларації, то ФОП – платник єдиного податку, в залежності від обраної групи, зазначає правильні показники господарської діяльності за звітний (податковий) період, що уточнюється у відповідних розділах з ІІ по ІV декларації, та визначає:
- податкове зобов’язання за звітний (податковий) період, що уточнюється в розділі V декларації (рядки 08 – 14);
- суму збільшення (зменшення) податкового зобов’язання по єдиному податку у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, суму пені та штрафу (в розмірі 3% від суми збільшення) у розділі VІІ декларації (рядки 15 – 20).
НБУ заборонив замінювати кредитора або боржника в кредитних угодах з нерезидентами
20 серпня правління НБУ прийняло постанову №551, якою внесло зміни до постанови №354 від 03 червня 2015 року №354.
Цим документом заборонено реєструвати зміни до договорів про залучення резидентами кредитів/позик в іноземній валюті від нерезидентів у разі, якщо ці зміни передбачають заміну кредитора або боржника.
Заборона не розповсюджується на випадки, коли резидентами-позичальниками є уповноважені банки, а також на договори, укладені резидентами з міжнародними фінансовими організаціями. Також під заборону потрапляє реєстрація кредитних договорів в іноземній валюті між резидентами у разі відступлення права вимоги за цими договорами новому кредитору-нерезиденту.
Як пояснив директор Департаменту відкритих ринків НБУ Сергій Пономаренко, цей крок дозволить, зокрема, запобігти переведенню внутрішніх боргових зобов’язань резидентів за кредитами у зовнішні.
Постанова набрала чинності з 22 серпня 2015 року.
Вступил в силу Закон о штрафах за нарушение порядка перемещения товаров из/в зону АТО
Порядок перемещения устанавливается Кабмином
Закон № 649-VIII о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно порядка перемещения товаров в район или из района проведения антитеррористической операции вступил в силу 23 августа 2015 года.
Данным законодательным актом Закон о борьбе с терроризмом дополнен статьей 14-1, в которой говорится, что перемещение товаров в район или из района проведения АТО осуществляется в порядке, который устанавливается Кабмином по представлению СБУ.
Согласно новой статье 204-3 КоАП, нарушение порядка перемещения товаров в район или из района проведения АТО влечет за собой наложение штрафа на лиц, перемещающих такие товары, в размере от 10 до 100 необлагаемых минимумов доходов граждан с конфискацией таких товаров. Те же действия, совершенные лицом, которое в течение года было уже подвергнуто административному взысканию за такое нарушение, тянут за собой наложение штрафа от 100 до 200 необлагаемых минимумов с конфискацией.
Внесены также изменения в часть 1 статьи 221 КоАП, которыми рассмотрение дел об административных правонарушениях, предусмотренные статьей 204-3, отнесено к компетенции районных, районных в городе, городских или горрайонных судов.
Кроме того, изменениями в пункт 1 части 1 статьи 255 КоАП предоставлено право должностным лицам органов государственной налоговой службы составлять протоколы об админправонарушениях, предусмотренных статьей 204-3.
Отметим, что Закон вступил в силу после 14 дней со дня опубликования, и в этот же срок Кабмин должен был утвердить порядок перемещения товаров в район или из района проведения АТО.
Утвержден новый перечень органов лицензирования
Кабмин постановлением от 05.08.2015 г. № 609 утвердил новый Перечень органов лицензирования.
Следует заметить, что количество органов лицензирования существенно уменьшилось, как и количество видов деятельности, подлежащих лицензированию.
В частности, с момента вступления постановления в силу, ГФСУ будет выдавать лицензии на производство и торговлю спиртом этиловым, коньячным и плодовым, алкогольными напитками и табачными изделиями; Минфин будет лицензировать выпуск и проведение лотерей; Минсоцполитики будет выдавать лицензии на посредничество в трудоустройстве за границей.
Лицензировать деятельность по импорту, экспорту спирта, алкогольных напитков и табачных изделий будет Минэкономразвития.
Документ вступает в силу со дня официального опубликования.
На сайте ПФУ можно проверить уплату взносов работодателем и страховой стаж
Пенсійний фонд надає можливість громадянам контролювати дані, що впливають на їх пенсійні права, у т. ч. розмір нарахованої заробітної плати та сплачені страхові внески.
Портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Щоб отримати можливість користуватися більшою кількістю електронних послуг, потрібно пройти нескладну процедуру реєстрації в управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та одержати код доступу до Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
В режимі «он-лайн» з мінімальною витратою часу, коштів і сил зареєстровані користувачі матимуть змогу користуватися такими видами електронних послуг:
- отримання інформації з персоніфікованого обліку про нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески (для працюючих громадян)
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів)
- формування запитів на попередню підготовку документів
- можливість подачі скарг
- запис на прийом до фахівців Фонду
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
За інформацією Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України
До уваги користувачів безкоштовної версії ПЗ Соната
З 24 серпня 2015 р. вступає в силу невелика зміна у функціоналі безкоштовної версії Сонати. Починаючи з цієї дати користувачі, які не мають платної ліцензії на програму, не будуть мати можливості відкрити у Сонаті імпортовані звіти. Всі інші функції залишаться незмінними - ви, як і раніше, зможете цілком безкоштовно імпортувати звіт, підписати його та відправити.
Порядок заповнення платіжок на сплату податків - у новій редакції
Мінфін наказом від 24.07.2015 р. №666 виклав у новій редакції Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Так, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненні бюджетного відшкодування податку на додану вартість, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів поле "Призначення платежу" розрахункового документа заповнюється таким чином:
поле №1:
друкується службовий код (знак) "*" (ознака платежу);
поле №2:
друкується розділовий знак ";";
друкується код виду сплати (формат ссс - тризначне число);
поле №3:
друкується розділовий знак ";";
друкується один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);
поле №4:
друкується розділовий знак ";";
друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля "Призначення платежу" електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу ";" не допускається. У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов'язково вказується код класифікації доходів бюджету. У разі здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі - ПДВ), повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету за висновками територіальних органів Державної фіскальної служби України (далі - територіальні органи ДФС), поля N 5 та N 6 заповнюються таким чином:
поле №5:
друкується розділовий знак ";";
друкується дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат - ДД.ММ.РРРР). Платником податків поле N 5 не заповнюється;
поле №6:
друкується розділовий знак ";";
друкується номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником податків поле N 6 не заповнюється;
поле №7:
друкується розділовий знак ";".
Резервне поле. Заповнюється платниками податків та/або органами Державної казначейської служби України (територіальними органами ДФС) у разі здійснення розрахунків згідно з окремими рішеннями Кабінету Міністрів України тощо. Зазвичай не заповнюється.
Надання прав на програмне забезпечення: що з ПДВ?
Державна фіскальна служба України у листі від 30.04.2015 р. № 9480/6/99-99-19-03-02-15 розглянула питання щодо оподаткування ПДВ операцій з надання права на використання програмного забезпечення на умовах ліцензійного договору та повідомила.
Якщо згідно з цивільно-правовим договором передбачено надання замовнику права на використання програмного забезпечення на умовах ліцензійного договору без можливості його продажу або здійснення відчуження в інший спосіб та/або умови використання не обмежені функціональним призначенням програмного забезпечення і його відтворення не обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання "кінцевим споживачем"), то отримання постачальником (у тому числі нерезидентом) платежу від замовника як винагороди за надання вказаного права для цілей оподаткування податком на додану вартість визначається як роялті, та відповідно така операція не є об'єктом оподаткування ПДВ.
Якщо цивільно-правовим договором передбачено надання замовнику права на використання програмного забезпечення на умовах ліцензійного договору з можливістю його продажу або здійснення відчуження в інший спосіб, та/або умови використання обмежені функціональним призначенням такого програмного забезпечення і його відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання "кінцевим споживачем"), то отримання постачальником (у тому числі нерезидентом) платежу від замовника як винагороди за надання вказаного права не буде вважатися роялті, та відповідно на таку операцію поширюватиметься режим звільнення від оподаткування ПДВ згідно з пунктом 26-1 підрозділу 2 розділу XX ПКУ.
Заповнюємо податкову накладну, коли у КСПОВО відсутні одиниці виміру
ДФСУ у листі від 12.03.2015 р. №5173/6/99-99-19-03-02-15 повідомила, що у разі якщо вартість товару/послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.
У разі якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО, у графі 5.1 податкової накладної зазначається умовне позначення одиниці вимірювання такого товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах, а графа 5.2 не заповнюється.
Як визначити базу обкладення ПДВ на лікарські засоби
ДФСУ у листі від 21.05.2015 р. № 10754/6/99-99-19-03-02-15 нагадала, що операції з постачання на митній території України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, оподатковуються за ставкою ПДВ 7 %.
При цьому база оподаткування ПДВ для таких операцій визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості лікарського засобу (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), розрахованої з урахуванням загальнодержавних податків і зборів (у тому числі додаткового імпортного збору) та встановлених постачальницько-збутових і граничних торговельних (роздрібних) надбавок.
Повернення неоплаченого товару від неплатника ПДВ: відображаємо в декларації
Податкові накладні в разі постачання товарів/послуг покупцю - неплатнику ПДВ реєструються в ЄРПН і не видаються одержувачу (покупцю) товарів/послуг
Если покупатель возвращает поставщику товар, за который оплата не производилась, то поставщик - плательщик НДС имеет право составить расчет корректировки к налоговой накладной, выписанной при осуществлении операций по поставке такого товара, и уменьшить начисленную сумму налоговых обязательств по НДС после регистрации расчета корректировки в ЕРНН.
Такой расчет корректировки покупателю не предоставляется и отражается в разделе I «Податкові зобов'язання» налоговой декларации по НДС в соответствующей строке в зависимости от даты составления налоговой накладной, к которой составляется расчет корректировки (до 01.02.2015 г. или после 01.02.2015 г.).
В письме от 20.05.2015 г. № 10562/6/99-99-19-03-02-15 налоговики напомнили, что налоговые накладные в случае поставки товаров/услуг покупателю - неплательщику НДС регистрируются в ЕРНН и не выдаются получателю (покупателю) товаров/услуг.
Расчеты корректировки к налоговым накладным, которые не выдаются покупателю товаров, также регистрируется в ЕРНН.
ДФС нагадує про порядок виплати доходів нерезиденту
Державна фіскальна служба у листі від 24.06.2015 р. № 13196/6/99-99-19-02-02-15 розглянула питання щодо виплати доходів нерезиденту та повідомила.
Обмеження щодо включення до складу витрат платником податку нарахувань у зв'язку з придбанням у нерезидента, що має офшорний статус, послуг (робіт) з інжинірингу встановлені пп. 139.1.15 ПКУ. Водночас п. 161.2 ПКУ визначено, що у разі укладення договорів, які передбачають здійснення оплати товарів на користь нерезидентів, що мають офшорний статус, чи при здійсненні розрахунків через таких нерезидентів або через їх банківські рахунки, незалежно від того, чи здійснюється така оплата (в грошовій або іншій формі) безпосередньо або через інших резидентів або нерезидентів, витрати платників податку на оплату вартості таких товарів включаються до складу їх витрат у сумі, що становить 85 % вартості цих товарів.
Правило, визначене цим пунктом, починає застосовуватися з календарного кварталу, що настає за кварталом, на який припадає офіційне опублікування переліку офшорних зон, встановленого Кабінетом Міністрів. Перелік офшорних зон визначено розпорядженням КМУ від 23 лютого 2011 року № 143-р.
Отже, якщо нерезидент має офшорний статус, обмеження щодо формування податкових витрат платником податку, встановлені п. 161.2 ПКУ, застосовуються до вартості обладнання, що придбавається у такого нерезидента.
Як складати податкові накладні при наданні телекомунікаційних послуг?
ДФСУ у листі від 26.05.2015 р. №11051/6/99-99-19-03-02-15 повідомила, що за вибором платника податку, при постачанні телекомунікаційних послуг, які надаються споживачам - платникам ПДВ на підставі укладених договорів і які мають безперервний та ритмічний характер, платником податку не пізніше останнього дня місяця може бути складена зведена податкова накладна окремо на кожного платника податку з розрахунку всього обсягу наданих такому платнику ПДВ протягом звітного місяця телекомунікаційних послуг.
Якщо на кінець звітного періоду сума отриманої оплати від замовника перевищує вартість наданих йому послуг, тобто залишається сума невикористаних замовником коштів, яка переноситься на наступний період, то на таку суму коштів складається податкова накладна.
Такі податкові накладні (як зведені, так і сформовані на суму невикористаних коштів) реєструються постачальником в ЄРПН у загальному порядку та дають право отримувачу телекомунікаційних послуг на включення сум ПДВ за такими податковими накладними до складу податкового кредиту за умови дотримання інших вимог щодо формування податкового кредиту.
При наданні телекомунікаційних послуг особам, що не зареєстровані платниками ПДВ, як на підставі укладених договорів, так і на умовах попередньо оплаченої послуги (без договору), постачальник таких послуг - платник податку може складати податкові накладні за щоденними підсумками операцій (якщо попередньо не були складені податкові накладні на ці операції).
Щодо права на формування податкового кредиту ДФС зазначила, що з 1 січня 2015 року формування податкового кредиту здійснюється виключно на підставі податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, та документів, які визначені у п. 201.11 ПКУ.
Отже, отримувач телекомунікаційних послуг має право сформувати податковий кредит або на підставі рахунку, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, або на підставі зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної.
Визначаємо базу оподаткування ПДВ операцій з постачання самостійно виготовлених товарів
ДФСУ у листі від 08.04.2015 р. №7414/6/99-99-19-03-02-15 нагадала, що база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче їх виробничої собівартості, визначеної відповідно до П(С)БО 16.
Дата виникнення податкових зобов'язань з ПДВ визначається за правилом першої події.
Якщо «першою подією» є попередня оплата за товар, який ще не виготовлено, то на дату отримання такої попередньої оплати постачальник — платник ПДВ повинен визначити податкові зобов’язання з ПДВ виходячи з договірної вартості такого товару, скласти податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН.
Якщо при оприбуткуванні на баланс підприємства/установи самостійно виготовленого товару його виробнича собівартість перевищить договірну вартість (з якої були визначені податкові зобов’язання на дату отримання передоплати та, відповідно, складена податкова накладна), то на дату його оприбуткування на баланс платник податку повинен скласти другу податкову накладну виходячи з різниці між виробничою собівартістю та договірною вартістю такого товару. У податковій накладній, яка складена на різницю між виробничою собівартістю та договірною вартістю, у верхній лівій частині робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини: 17 — складена на суму перевищення собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання. Така податкова накладна підлягає обов’язковій реєстрації в ЄРПН.
Якщо першою подією при постачанні самостійно виготовленого товару буде відвантаження такого товару і його виробнича собівартість перевищить договірну вартість, то на дату відвантаження платник податку повинен скласти дві податкові накладні: одну — виходячи з договірної вартості товару, а другу на різницю між виробничою собівартістю та договірною вартістю з типом причини 17 — складена на суму перевищення собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання.
Постачання програмного забезпечення: нюанси оподаткування ПДВ
ДФСУ у листі від 26.05.2015 р. №11049/6/99-99-19-03-02-15 зазначила: якщо згідно з умовами ліцензійного договору передбачено надання ліцензіату права на використання програмного забезпечення:
- без можливості продажу такого програмного забезпечення або здійснення відчуження в інший спосіб та/або умови використання не обмежені функціональним призначенням програмного забезпечення і його відтворення не обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем»), то отримання ліцензіаром платежу від ліцензіата як винагороди за надання вказаного права для цілей оподаткування ПДВ визначається як роялті, та відповідно така операція не є об’єктом оподаткування ПДВ;
- з можливістю продажу такого програмного забезпечення або здійснення відчуження в інший спосіб, та/або умови використання обмежені функціональним призначенням такого програмного забезпечення і його відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем»), то отримання ліцензіаром платежу від ліцензіата як винагороди за надання вказаного права не буде вважатися роялті, та відповідно на таку операцію поширюватиметься режим звільнення від оподаткування ПДВ згідно з п. 26-1 підрозділу 2 розділу XX ПКУ.
Накладна з від'ємними показниками у графах 8 - 13 не може бути зареєстрована
ДФСУ у листі від 13.07.2015 р. № 1419/99-99-19-03-01 зазначила, що при здійсненні постачання товарів/послуг у податковій накладній зазначається загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням ПДВ, а тому сума податку не може мати від'ємного значення.
Причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації в ЄРПН є, зокрема, наявність помилок під час заповнення податкової накладної.
Таким чином, не може бути зареєстрована в ЄРПН податкова накладна, в якій у графах 8 - 13 розділу III зазначено показники з від'ємним значенням (зі знаком "-").
Компенсація ПДВ аграріям
Компенсація податку на додану вартість (ПДВ) в агросекторі буде збережена для тих, хто перейде на загальну систему оподаткування.
У цьому запевнив прем`єр-міністр України Арсеній Яценюк.
«Кілька місяців тому ми намагалися змінити правила і процедури оподаткування. Я знаю різні позиції з цього приводу, але треба буде приймати рішення щодо запровадження чесних справедливих умов оподаткування в аграрному секторі для всіх, і відповідно, компенсацію ПДВ для тих, хто перейде на загальну систему оподаткування», — сказав Арсеній Яценюк.
Спеціальний режим оподаткування передбачає право сільгосппідприємства залишати у своєму розпорядженні суму ПДВ, нараховану йому на вартість поставлених товарів і послуг, а не платити в бюджет. Коаліційна угода передбачає збереження податкових пільг для аграріїв до 2018 р.
Проте, оновлений текст меморандуму про співпрацю України і Міжнародного валютного фонду містить норму про необхідність скасування пільг для аграріїв по сплаті податку на додану вартість (ПДВ) з 2016 р.
Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) – щоквартально чи раз на рік
Податковий кодекс не регулює порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями і тому зміни в адмініструванні прибутку підприємств не впливають на цей порядок. При цьому частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об`єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності.
Таким чином, і розрахунок такого платежу платник зобов’язаний здійснювати за результатами квартального звітного періоду. З огляду на зазначене базовим звітним періодом для нарахування та сплати цього платежу є календарний квартал.
Лист ДФС від 19.08.15 р. № 30946/7/99-99-15-02-02-17.
Встановлено максимальний розмір грошової допомоги особам служби цивільного захисту
Внесено зміну до Порядку та умов виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, затвердженого постановою КМУ від 11.07.07 р. № 908.
Так, Порядок доповнено нормою відповідно до якої, для визначення розміру грошової допомоги, що виплачується сім`ї (у разі її відсутності - батькам та утриманцям) особи рядового або начальницького складу, яка загинула під час безпосередньої участі в АТО, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах проведення АТО, або померла внаслідок поранень, отриманих під час такої участі, до грошового забезпечення, виходячи з якого здійснюється розрахунок грошової допомоги, включаються посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, відсоткова надбавка за вислугу років та інші щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, премії), але не більш як 5075 гривень у розрахунку на місяць.
Одноразова грошова допомога, виплачена сім`ям (у разі їх відсутності - батькам та утриманцям) осіб рядового або начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули під час безпосередньої участі в АТО, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах проведення АТО, або померли внаслідок поранень, отриманих під час такої участі, у період з 14.04.14 р. до 22.08.15 р. буде перерахована Держслужбою з надзвичайних ситуацій згідно з цією постановою.
Постанова КМУ від 19.08.15 р. № 606 набула чинності з 22.08.15 р. («Урядовий кур’єр» від 22.08.15 р. № 154).
Сплата авансових внесків з податку на прибуток у серпні 2015 року
Державна фіскальна служба України повідомляє, що перерахування сум авансових внесків з податку на прибуток з терміном сплати у серпні 2015 року повинно здійснюватися платниками на діючі бюджетні рахунки за кодами бюджетної класифікації, передбаченими для обліку авансових внесків.
У зв’язку із внесенням змін до бюджетної класифікації наказом Мінфіну від 20.07.15 р. № 651 у частині виключення кодів, передбачених для обліку надходжень авансових внесків з податку на прибуток, перехід органами ДФС на адміністрування податку на прибуток без використання кодів бюджетної класифікації, передбачених для обліку авансових внесків з податку на прибуток, потребує часу на реалізацію цих змін в інформаційній системі служби. Тому Держказначейством рахунки для зарахування до державного та місцевих бюджетів надходжень авансових внесків з податку на прибуток не будуть закриватися до 01.10.15 р.
Працівники, які залучалися до участі в АТО та визнані учасниками бойових дій мають право на допомогу по тимчасовій непрацездатності незалежно від страхового стажу
Відповідно до чинного законодавства та прийнятих нормативно-правових актів учасники бойових дій мають право на низку соціальних гарантій та пільг.
Зокрема статтею 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено, що допомога по тимчасовій непрацездатності застрахованим особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» виплачується в розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи.
Слід зазначити, що Законом України «Про внесення зміни до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», який набрав з 19 липня 2014 року, розширено коло осіб, які є учасниками бойових дій. Даним актом передбачено, що працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися до участі в антитерористичній операції, у порядку, встановленому законодавством, визнаються учасниками бойових дій.
Порядок надання статусу учасника бойових дій даним особам затверджено постановою КМУ від 20.08.14 р. № 413. Пунктом 4 даного Порядку визначено, що підставою для надання особам статусу учасника бойових дій є: документи про безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення, направлення (прибуття) у відрядження до районів проведення антитерористичної операції, їхнього перебування в таких районах з метою виконання завдань із захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України шляхом безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення (витяги з наказів, директив, розпоряджень, посвідчень про відрядження, журналів бойових дій, бойових донесень, дислокацій, книг нарядів, графіків несення служби, звітів, зведень, донесень, матеріалів спеціальних (службових) розслідувань за фактами отримання поранень), а також документи, що були підставою для прийняття керівниками підприємств, установ та організацій рішення про направлення осіб у таке відрядження.
Учасник антитерористичної операції після отримання статусу учасника бойових дій має право на пільги.
Тому, для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати працівнику за місцем своєї роботи необхідно надати копію посвідчення з написом «Посвідчення учасника бойових дій», яке підтверджує право на дану пільгу.
Юридичні особи отримали додаткову можливість переказувати інвалюту на підставі індивідуальних ліцензій в інших випадках
Національний банк України знімає деякі адміністративні обмеження, що раніше запроваджував для стабілізації кризової ситуації. Так, Нацбанк до п.п. 17 п. 6 своїй постанови «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України» від 03.06.2015 р. № 354 вніс зміни, якими встановлено наступне:
- заборонено купівлю, перерахування іноземної валюти з метою переказування іноземної валюти юридичною особою в сумі, що не перевищує 50 тисяч доларів США (еквівалент цієї суми в іншій валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Нацбанком на дату переказу) протягом одного календарного місяця на підставі однієї індивідуальної ліцензії НБУ.
- ці норми не поширюються на випадки здійснення операцій на підставі індивідуальних ліцензій, визначені абз. 6–8 п.п. 17 п. 6 Постанови Правління НБУ № 354.
Постанова № 544 розширила перелік виключень із заборони на переказ юридичними особами іноземної валюти на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку України. Нагадаємо: до цього часу юридичним особам, які мають відповідні ліцензії, дозволялося перераховувати іноземну валюту за кордон у трьох випадках:
- у разі розміщення юридичними особами валютних цінностей на рахунках за межами України;
- у випадку переказування іноземної валюти за межі України резидентом-гарантом (поручителем) у межах забезпечених гарантією (порукою) зобов’язань за кредитом, наданим міжнародною фінансовою організацією або за участю експортно-кредитних агентства;
- для сплати вступних або членських внесків в іноземній валюті.
Відтепер юридичні особи отримають додаткову можливість переказувати іноземну валюту на підставі індивідуальних ліцензій в інших випадках. Сума переказу не повинна перевищувати 50 тисяч доларів США (в еквіваленті) протягом одного календарного місяця за однією ліцензією. Це позитивний крок для української економіки.
Постанова набуває чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування — з 21.08.2015 р. (опубліковано в офіційному інтернет-представництві НБУ від 20.08.2015 р.)
Начисление пени осуществляется без учета сроков давности
Начисление пени осуществляется без учета сроков давности, определенных п. 102.1 Налогового кодекса Украины.
Напомним: согласно п 14.1.162 НКУ пеня — сумма средств в виде процентов, начисленных на суммы денежных обязательств, не уплаченных в установленные законодательством сроки.
(по материалам общедоступного информационно-справочного ресурса Государственной фискальной службы Украины (ЗІР), категория 138.02)
Затверджено новий порядок заповнення платіжок на сплату податків
Мінфін затвердив Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, та Перелік кодів видів сплати, у якому:
- наведено алгоритм і приклади заповнення поля «Призначення платежу» платіжки на сплату (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів;
- визначено, що при заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами і службовими знаками.
Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» від 22.10.2013 р. № 609.
Наказ набуде чинності з моменту офіційного опублікування.
(наказ МФУ «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» від 24.07.2015 р. № 666)
Якщо заборгованість із зарплати виплачується у серпні 2015 року
Компенсація громадянам втрати частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати провадиться у разі затримки виплати доходів на один і більше календарних місяців відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 21.02.01 р. № 159. Сума компенсації обчислюється як добуток нарахованого, але не виплаченого, грошового доходу за відповідний місяць (після утримання податків і обов’язкових платежів) і приросту індексу споживчих цін (далі – ІСЦ) у відсотках за період невиплати доходу. Дані щодо приросту ІСЦ за відповідні періоди при виплаті заборгованості у серпні 2015 року наведено у таблиці: «Індекси для визначення суми компенсації».
Щодо сплати авансових внесків з податку на прибуток у серпні 2015 року
У зв’язку із внесенням змін до бюджетної класифікації наказом Міністерства фінансів України від 20.07.2015 № 651 «Про затвердження змін до бюджетної класифікації» у частині виключення кодів, передбачених для обліку надходжень авансових внесків з податку на прибуток, Державна фіскальна служба України повідомляє, що перехід органами ДФС на адміністрування податку на прибуток без використання кодів бюджетної класифікації, передбачених для обліку авансових внесків з податку на прибуток, потребує часу на реалізацію цих змін в інформаційній системі служби.
Звертаємо увагу, що Державною казначейською службою України рахунки для зарахування до державного та місцевих бюджетів надходжень авансових внесків з податку на прибуток не будуть закриватися до 01.10.2015.
Враховуючи викладене, перерахування сум авансових внесків з податку на прибуток з терміном сплати у серпні 2015 року повинно здійснюватися платниками на діючі бюджетні рахунки за кодами бюджетної класифікації, передбаченими для обліку авансових внесків.
Кабмін відшкодує збитки за використання Нацгвардією транспортних засобів юридичних та фізичних осіб
Кабінет Міністрів України визначив Порядок відшкодування витрат та збитків, пов’язаних з використанням військовослужбовцями Національної гвардії транспортних і плавучих засобів фізичних або юридичних осіб. Це передбачено постановою Кабміну від 19 серпня 2015 р. №611. Постановою також визначено зразок заяви щодо відшкодування відповідних витрат та збитків. Порядок стосується транспортних засобів, які були використанні Нацгвардією для наступного: припинення злочину; проїзду до місця події, стихійного лиха; супроводження до лікувальних закладів осіб, які потребують термінової медичної допомоги; для переслідування правопорушників та їх супроводження або конвоювання до органів внутрішніх справ. Витрати та збитки, пов’язані з використанням ТЗ, відшкодовуються власникам цих транспортних засобів шляхом виплати їм грошової компенсації за рахунок коштів, передбачених у держбюджеті на відповідний рік на утримання Національної гвардії. Документами, які підтверджують використання транспортного засобу, є акт тимчасового використання ТЗ, а у разі гострої потреби, якщо зволікання призводить до створення реальної загрози життю або здоров’ю людей, громадському порядку чи громадській безпеці, — картка тимчасового використання ТЗ, які видаються військовослужбовцями Національної гвардії власникові транспортного засобу перед його використанням. Для відшкодування збитків слід звернутись до Головного управління Національної гвардії або до органу військового управління оперативно-територіального об’єднання, з’єднання, військової частини (підрозділу), вищого навчального закладу, навчальної військової частини (центру), бази, закладу, установи Національної гвардії. Зауважимо, питання відшкодування вирішуватиме створена в Головному управлінні Національної гвардії комісія. Для визначення розміру збитків його власник за власний рахунок організовує проведення експертної оцінки відповідного транспортного засобу. Вартість оцінки в подальшому буде відшкодована.
Як розраховується ЄСВ, якщо зарплата мобілізованого працівника в місяць призову менше мінімальної
Водночас статтею 119 Кодексу законів про працю України передбачено, що на час виконання державних або громадських обов’язків, якщо за чинним законодавством України ці обов’язки можуть здійснюватись у робочий час, працівникам гарантується збереження місця роботи (посади) і середнього заробітку. Пунктом 1 частини першої статті 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі — Закон № 2464) передбачено, що базою нарахування єдиного внеску для роботодавців та найманих працівників є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються згідно із Законом України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (далі — Закон № 108). Статтею 2 Закону № 108 визначено структуру заробітної плати, яка включає, зокрема, основну та додаткову заробітну плату. Основна заробітна плата — це винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов’язки). Додаткова заробітна плата — це винагорода за працю понад установлені норми за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці, що включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов’язані з виконанням виробничих завдань і функцій. При розрахунку єдиного внеску на суму заробітної плати працівника, призваного в середині місяця на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період, таку заробітну плату слід розглядати за видами виплат, як суму основної та додаткової заробітної плати застрахованої особи, тобто основну заробітну плату за фактично відпрацьований час зазначеного працівника та його додаткову заробітну плату у вигляді гарантійних виплат (середнього заробітку). Відповідно до статті 8 Закону № 2464 якщо база нарахування єдиного внеску (крім винагороди за цивільно-правовими договорами) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску, встановленої для відповідної категорії платника. Отже, якщо сума нарахованої заробітної плати не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який вона нараховується, то підприємство має нараховувати єдиний внесок виходячи із законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати. Якщо сума нарахованої заробітної плати дорівнює або перевищує розмір мінімальної заробітної плати, сума єдиного внеску розраховується із фактично нарахованої заробітної плати. При цьому утримання єдиного внеску із заробітної плати найманого працівника здійснюється з фактично нарахованої зарплати.
За яких умов контролюючий орган має право здійснити погашення податкового боргу шляхом продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі?
Погашення податкового боргу платника податків здійснюється на підставі рішення суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі та прийнятого на його підставі рішення контролюючого органу шляхом продажу майна платника податків на публічних торгах та/або торгівельними організаціями в порядку, визначеному п.п. 95.7 – 95.21 ст. 95 Податкового кодексу України.
Наближається термін сплати податків та зборів за липень 2015 року
Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що :
28 серпня поточного року останній день сплати:
- ПДВ за липень 2015 року;
- акцизного податку за липень 2015 року;
- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами з доходу за липень 2015 року;
- плати за землю (крім громадян) за липень 2015 року;
- збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ за липень 2015 року;
- авансового внеску з податку на прибуток підприємств за серпень 2015 року;
- авансового внеску з рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за серпень 2015 року;
- авансового внеску з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за серпень 2015 року;
- авансового внеску з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України за серпень 2015 року;
- податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) з нарахованого, але не виплаченого доходу, за липень 2015 року;
- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за липень 2015 року;
- ПДФО із загальної суми процентів, нарахованих за липень 2015 року, на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спілки у кредитній спілці.
|