Среда, 22.01.2025, 17:41

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Читаете ли вы газеты?
Всего ответов: 42
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Виробникам коньяку: затверджено вимоги до технологічних циклів

Затверджено Вимоги до повних технологічних циклів виробництва коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією.
Вимоги щодо виробництва коньяку та алкогольних напоїв за коньячною технологією включають у себе необхідність суб`єкту господарювання мати:
- право користування приміщеннями та обладнанням для виробництва спирту коньячного (плодового), коньяку та (або) алкогольних напоїв за коньячною технологією, за умови, що використання таких приміщень та обладнання здійснює тільки один суб`єкт господарювання;
- спеціально обладнані приміщення (цехи) для виробництва спирту коньячного (плодового), його витримки, виробництва коньяку та (або) алкогольних напоїв за коньячною технологією, використання яких для інших цілей забороняється (крім розливу та експедиції);
- кваліфікованих фахівців з коньячного виробництва;
- лабораторію за місцем виробництва коньяку та (або) алкогольних напоїв за коньячною технологією, акредитовану органами виконавчої влади, уповноваженими на це відповідно до законодавства, з оснащенням необхідним діючим обладнанням та приладами для здійснення контролю за проведенням технологічних операцій, за фізико-хімічним складом, типовістю та органолептичними показниками продукції;
- спеціальну нормативну та технологічну документацію з виробництва коньяку та (або) алкогольних напоїв за коньячною технологією;
- технологічне обладнання (апарати подвійної згонки (шарантські, типу УПКС), та/або прямої дії (типу КУ-500), та/або безперервної дії (типу К-5М, арманьячних), або їх комбінації) для дистиляції виноматеріалів на коньячний спирт та інших дистилятів з виноградної (та іншої) сировини відповідно до вимог ТІ У 00011050-15.91.10-2:2008 "Технологічна інструкція на виробництво коньячних спиртів";
- ліцензію на виробництво спирту коньячного (плодового);
- технологічну тару для витримки спиртів (дубові бочки та/або бути, та/або нержавіючі чи емальовані ємності) відповідно до вимог ТІ У 00011050-15.91.10-3:2008 "Технологічна інструкція на витримку коньячних спиртів";
- приміщення з певними умовами (температура, вологість тощо) для тривалого технологічного процесу витримки та дозрівання коньячного (плодового) спирту в технологічній тарі відповідно до вимог ТІ У 00011050-15.91.10-3:2008 "Технологічна інструкція на витримку коньячних спиртів";
- умови для здійснення технологічних операцій купажування у певному співвідношенні з компонентами, встановленими технологічними інструкціями, технологічної обробки, фільтрації купажу, розливу в пляшки готової продукції та приміщення для її зберігання відповідно до вимог ТІ У 00011050-15.91.10-4:2008 "Технологічна інструкція на виробництво та розлив коньяків України".

Наказ Мінагрополітики від 19.06.15 р. № 229 набуде чинності з дня офіційного опублікування.

 

Визначено індекси для індексації житлового фонду

Мінрегіонбуд визначив індекси до балансової вартості об’єктів житлового фонду України станом на 01.01.15 р. Відповідна індексація згідно з постановою КМУ від 31.08.96 р. № 1024 має проводитися щорічно до 15 лютого. Проте на цю дату, як правило, даних про індекси від Мінрегіонбуду ми не маємо. Тому індексацію проводимо лише після того, як вони визначаються цим міністерством. Отже, об’єкти житлового фонду, уведені в експлуатацію до 01.01.14 р., індексуються станом на 01.01.15 р. на індекс 1,27. Для об’єктів, уведених в експлуатацію протягом І кварталу 2014 року, індекс становить 1,16; ІІ кварталу 2014-го – 1,08; ІІІ кварталу 2014-го – 1,03; ІV кварталу 2014-го – 1,0. Конкретизовано, що за наведеними індексами слід проводити індексацію житлового фонду, об’єкти якого:
· були введені в експлуатацію до 01.01.12 р. та індексувалися (до настання 2015 року) згідно із щорічними аналогічними наказами Мінрегіонбуду, останній з яких – наказ від 03.05.12 р. № 186 – установлював індекси для об’єктів, уведених в експлуатацію на початку та протягом 2011 року;
· були введені в експлуатацію після 01.01.12 р. та не підлягали індексації ні станом на 01.01.13 р., ні станом на 01.01.14 р., ураховуючи повідомлення на сайті Мінрегіонбуду від 20.03.13 р. та лист Мінрегіонбуду від 25.02.14 р. № 7/15-2179 відповідно.

 

 

Про визначення об’єкта оподаткування рентною платою при видобуванні нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів

 

Пунктом 252.19 ст. 252 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) встановлено порядок визначення об’єкта оподаткування рентною платою за користування надрами для видобування корисних копалин (далі - Плата). Зокрема, платнику надано право самостійно визначати обсяг (кількість) відповідного виду товарної продукції гірничого підприємства з урахуванням складу вихідної сировини, умов конкретного виробництва, особливостей технологічного процесу та вимог до кінцевої продукції і нормативних актів, що регламентують вимоги до відповідного виду товарної продукції гірничих підприємств стосовно визначення якості сировини та кінцевого продукту в лабораторіях, атестованих згідно з правилами уповноваження та атестації у державній метрологічній системі.

Разом з тим, непоодинокими є випадки зловживання платниками при використанні норми п. 252.19 Кодексу щодо визначення платником об’єкта оподаткування Платою відповідно до вимог затверджених ним схем руху видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) на виробничих дільницях та місцях зберігання шляхом порушення особливих умов використання активів ділянок надр.

Статтею 153 Господарського кодексу України на суб’єктів господарювання, які здійснюють спеціальне використання природних ресурсів, у тому числі й ділянок надр, покладено обов’язок з використання природних ресурсів відповідно до цільового призначення, визначеного при їх наданні (придбанні) для використання у господарській діяльності; а також з ефективного і економного використання природних ресурсів на основі застосування новітніх технологій у виробничій діяльності.

Статтею 45 Кодексу України про надра обов’язок із визначення промислової цінності родовищ, а також затвердження кондицій на мінеральну сировину, що становлять сукупність вимог до якості і кількості корисних копалин, гірничо-геологічних та інших умов розробки кожного родовища покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр. Вихідною інформацією для визначення у спеціальних дозволах на користування надрами (далі - Дозвіл) особливих умов на основі техніко-економічних розрахунків, що проводяться виходячи з прогнозної ціни на першу товарну продукцію, одержану з корисних копалин та компонентів або продуктів їх переробки, що підлягають реалізації гірничим (гірничодобувним, гірничопереробним) підприємством, з урахуванням застосування сучасних способів видобутку та технологій переробки корисних копалин, є протоколи Державної комісії по запасах корисних копалин.

Державна фіскальна служба України з метою забезпечення виконання підпунктів 6-7 п. 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, звернулася до Державної комісії України по запасах корисних копалин як експертного органу, висновки якого про особливі умови використання кожної ділянки надр зазначаються у кожному Дозволі, за висновком про види товарної продукції гірничого підприємства, що застосовуються в матеріалах геолого-економічної оцінки запасів родовищ нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів.

Державна фіскальна служба України направляє для використання у роботі, доведення до підпорядкованих державних податкових інспекцій та інформування платників копію листа Державної комісії України по запасах корисних копалин від 24.06.2015 №328/07 про сукупність видів товарної продукції, що є об’єктом оподаткування для ділянок надр, у Дозволах яких визначено діяльність з видобування нерудних корисних копалин для будівельних матеріалів.

 

За несвоєчасну реєстрацію податкових накладних – передбачено штраф

Порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі:

- 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

- 20 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

- 30 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

- 40 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації на 61 і більше календарних днів.

Перелічені штрафні (фінансові) санкції встановлено пунктом 120 прим.1.1 статті 120 прим.1 Податкового кодексу України.

Крім того, пунктом 120 прим.1.2 ст. 120 прим.1 Податкового кодексу України визначено, що відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.

 

Які кошти підприємця погасять податковий борг або грошове зобов’язання

Відповідно до п. 15.1 ст. 15 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з ПКУ або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з ПКУ.

Податковим обов’язком визнається обов’язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені ПКУ, законами з питань митної справи (п. 36.1 ст. 36 ПКУ).

Джерелами самостійної сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених ст. 87 ПКУ, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів (абзац перший п. 87.1 ст. 87 ПКУ).

Джерелом самостійної сплати грошових зобов’язань з податку на додану вартість є суми коштів, що обліковуються в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, та джерела, зазначені в абзаці першому п. 87.1 ст. 87 ПКУ (абзац другий п. 87.1 ст. 87 ПКУ).

Отже, джерелами сплати грошових зобов’язань або податкового боргу платника податків фізичної особи – підприємця є будь-які власні кошти.

 

Державна казначейська служба України не надає інформації на запити щодо стану ПДВ-рахунків

На численні листи, що надходять до Державної казначейської служби України з питань коректності розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) Державна казначейська служба України повідомляє наступне:

- Платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі на суму податку, обчислену за формулою, визначеною у пункті 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.14 №569.

Суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі обчислює Державна фіскальна служба України. Вона ж оприлюднює на офіційному веб-сайті алгоритми обрахунку показників формули обчислення зазначеної суми та джерела їх формування.

Казначейство в режимі on-line надає Державній фіскальній службі України дані щодо суми коштів, перерахованих платником податку з власного поточного рахунка на електронний рахунок з 1 січня 2015 року, які є лише однією із складових зазначеної формули.

- Казначейська система електронного адміністрування податку на додану вартість працює повністю в автоматичному режимі та передає інформацію до Державної фіскальної служби про стан рахунків в режимі реального часу (on-line).

- Підставою для перерахування сум податку до бюджету або на спеціальні рахунки, а також повернення помилково або надміру сплачених коштів є виключно Реєстри Державної фіскальної служби України (пункти 21, 26 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.14 №569).

- Однією із причин, з якої не перераховуються кошти до бюджету є арешт коштів на електронних ПДВ-рахунках на підставі постанов державних виконавців та рішень судів. При наявності в Казначействі постанови або рішення суду про зняття арешту з коштів боржника, відповідні ПДВ-рахунки розблоковуються.

- Казначейство забезпечує роботу системи електронного адміністрування податку на додану вартість в межах повноважень, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 16.10. 2014 № 569 та в чіткій відповідності до вимог Угоди про інформаційне співробітництво між Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України.

Державна казначейська служба України не надає інформації на запити щодо стану ПДВ- рахунків, коригування сум та реквізитів електронних ПДВ-рахунків, закриття їх, а перенаправляє такі запити за належністю до Державної фіскальної служби України.

 

Сума податку, сплаченого за операціями з ввезення на митну територію України товарів та вказана у митній декларації не враховується у системі електронного адміністрування ПДВ

Сума податку, сплаченого за операціями з ввезення на митну територію України товарів, відображається у рядку 4 витягу з системи електронного адміністрування ПДВ.

При цьому з метою правильного відображення такої суми (для обрахунку реєстраційної суми), під час заповнення декларантами графи B митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа (МД) додатково необхідно зазначати відомості про податковий номер (код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків/реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами) особи, яка претендуватиме на податковий кредит з податку на додану вартість у розмірі відповідної сплаченої суми.

Роз'яснення з цього питання викладено у листі ДФС від 15.12.2014 № 15182/7/99-99-19-03-02-17.

 

Школи та садочки звільнять від податку на нерухомість

 

 Будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форм власності і джерел фінансування, які використовуються для надання освітніх послуг, звільняються від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Це передбачено Законом (законопроектом №2276) "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо створення сприятливих умов для надання освітніх послуг дошкільними та загальноосвітніми навчальними закладами недержавної форми власності)", який сьогодні було прийнято в цілому. Окрім того, відповідно до Закону від сплати земельного податку звільняються дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
 

 

 

ВРУ ухвалила Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій"

 

 Законодавчим актом врегульовано питання оподаткування неприбуткових організацій та визначено їх перелік. Згідно із законом, до неприбуткових організацій належать: бюджетні установи; громадські об'єднання, політичні партії, творчі спілки, релігійні організації, благодійні організації, пенсійні фонди; спілки, асоціації та інші об'єднання юридичних осіб; житлово-будівельні кооперативи (з першого числа місяця наступного за місяцем, в якому відповідно до закону здійснено прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і такий житловий будинок споруджувався або придбавався житлово-будівельним (житловим) кооперативом), дачні (дачно-будівельні), садівничі та гаражні (гаражно-будівельні) кооперативи (товариства); об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, асоціації власників жилих будинків; професійні спілки, їх об'єднання та організації профспілок, а також організації роботодавців та їх об'єднання; сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи, кооперативні об'єднання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів; інші юридичні особи. Законом удосконалено питання оподаткування неприбуткових підприємств, строки сплати податкового зобов'язання, оподаткування доходів фізичних осіб, пов'язаних із отриманням благодійної допомоги тощо. Законопроект зареєстровано за №2049.

 

В якому випадку можна не подавати електронні копії розрахункових документів до 01.01.16 р.?

Якщо термін неподання звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, не перевищує 72 години та при цьому наявні відповідні документи, які підтверджують факт пошкодження телекомунікаційної мережі, відключення електроенергії чи ремонт модему, то відповідальність за неподання такої звітності до суб’єкта господарювання не застосовується.
При цьому суб’єкти господарювання мають право вимагати від центрів сервісного обслуговування, енергопостачальних компаній та операторів зв’язку дотримання норм чинного законодавства щодо термінів усунення причин, які призводять до неподання контрольно-звітної інформації по РРО до ДФС.
Разом з тим, суб’єкти господарювання, які використовують РРО, введені в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді мають право не подавати електронні копії розрахункових документів до 1 січня 2016 року.

 

Нові ставки судового збору для підприємств та підприємців при зверненні до суду застосовуються з 01.09.15 р.

Унесено зміни до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору, які передбачають:
- застосування єдиного підходу до визначення ставок судового збору у всіх судових юрисдикціях (загальній, господарській, адміністративній);
- диференціацію ставок судового збору лише залежно від:
1. виду особи позивача (заявника) — юридичної чи фізичної особи (для фізосіб встановлюється значно менша ставка судового збору);
2. характеру спору (майнового чи немайнового);
- підвищення ставки судового збору при зверненні до кожної вищої судової інстанції;
- виключення держорганів із числа суб’єктів, що звільняються від сплати судового збору.
Водночас перелік пільговиків поповнили:
- фізособи (крім СПД) - кредитори, що звертаються з грошовими вимогами до боржника-банкрута щодо виплати заборгованості із зарплати, зобов’язань при заподіянні шкоди життю і здоров’ю громадян, виплати авторської винагороди та аліментів;
- учасники бойових дій, Герої України (щодо порушення їх прав).
Загалом за подання до суду позовної заяви майнового характеру ставка судового збору становитиме:
- 1,5 % ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної зарплати - для юросіб;
- 1 % ціни позову, але не менше 0,4 та не більше 5 розмірів мінімальної зарплати - для фізосіб і ФОП.
За позов немайнового характеру підприємство/підприємець сплатить 1 мінімальну зарплату (тобто 1218 грн.).

Закон України від 22.05.15 р. № 484-VIII набуде чинності з 01.09.15 р. («Голос України» від 18.07.15 р. № 128).

 

Чи має право філія установи складати податкову накладну?

Вищий навчальний заклад (бюджетна установа – платник ПДВ) має структурний підрозділ, який надає послуги, що обкладаються ПДВ. Чи може установа делегувати філії право на складання податкової накладної (далі – ПН)? Чи може філія у ПН зазначати свої реквізити?
Відповідно до п. 201.8 Податкового кодексу (далі – ПК) право на складання ПН надається виключно особам, зареєстрованим як платники ПДВ. При цьому юридичній особі (установі), що реєструється як платник податку, присвоюється індивідуальний податковий номер (далі – ІПН), який використовується для сплати податку.
Зауважимо, що установа – платник податку може делегувати своїй філії або структурному підрозділу, не зареєстрованому платником ПДВ, право складання ПН, якщо такий підрозділ самостійно здійснює постачання товарів/послуг і проводить розрахунки з постачальниками/споживачами (лист ДФС від 07.04.15 р. № 7221/6/99-99-19-03-02-15).
Для цього платник податку повинен присвоїти кожній філії та кожному структурному підрозділу окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
Наголосимо, що право формування податкового кредиту має виключно головне підприємство, зареєстроване як платник податку, яке відповідно до п. 36.5 ПК несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку.
При складанні ПН філія – продавець послуг має дотримуватись вимог п. 201.4 та 201.10 ПК, зокрема: складати ПН у день виникнення податкових зобов’язань із обов’язковою реєстрацією такої ПН в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому в ПН, складеній при здійсненні операцій із постачання товарів/послуг філії платника податку, зазначаються реквізити саме платника ПДВ, до складу якого входить філія, а не реквізити філії. Адже до переліку обов’язкових реквізитів при складанні ПН входить:
· повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи, зареєстрованої як платник ПДВ – продавець товарів/послуг;
· ІПН платника податку (продавця та покупця).
Отже, у графі «Продавець» ПН зазначається найменування головного підприємства, зареєстрованого як платник податку, визначене статутними документами, та його ІПН, а також найменування такої філії (структурного підрозділу).
У разі постачання товарів/послуг філії (структурному підрозділу) платника податку при складанні ПН у графі «Покупець» разом із найменуванням головного підприємства, зареєстрованого як платник ПДВ, зазначається найменування такої філії (структурного підрозділу), яка фактично діє від імені головного підприємства (покупця) стороною договору.

 

Мінфін вніс зміни до форми розрахунку обсягу тимчасового касового розриву

 

 Міністерство фінансів України внесло зміни до форми розрахунку обсягу тимчасового касового розриву, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 22 червня 2012 року № 756 «Про затвердження форм документів для надання позик на покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 липня 2012 року за № 1179/21491 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 27 вересня 2013 року № 852), виклавши її в новій редакції Міністерство фінансів України наказом від 16.06.2015 № 562 внесло зміни до форми розрахунку обсягу тимчасового касового розриву. Нагадаємо Порядок покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів визначає механізм покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, пов'язаних із забезпеченням здійснення захищених видатків загального фонду, шляхом надання територіальними органами Казначейства на договірних умовах позик місцевим бюджетам за рахунок коштів єдиного казначейського рахунка без нарахування відсотків за користування ними.

 

 

Оновлення ППЗ Фіндокументи від 21.07.2015 р. (оновлено)

 Для оновлення програмного забезпечення потрiбно скористатися пакетом оновлення OnovPaym_2015.2_1251.rar , (замінити файл pm.exe) Змiни вiд 17.07.2015 внесено змiни до екранної та друкованої форм звiтів "Довiдка про змiни до кошторису на ___ рiк" та "Довiдка про змiни до плану асигнувань (за винятком надання кредитiв з бюджету) загального фонду бюджету на ___ рiк" вiдповiдно до наказу Міністерства фінансів України від 26.11.2012 № 1220 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року № 57"; при формуванні "Довiдки про змiни до плану асигнувань (за винятком надання кредитiв з бюджету) загального фонду бюджету на ___ рiк","Довiдки про змiни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків на ___ рiк", а також "Довiдки про змiни до кошторису на ___ рiк" реалізовано можливість введення назви документу-підстави проведення відповідних змін, в разі, якщо цей документ-підстава не є «довідкою головного розпорядника»; відкориговано формування екранної та друкованої форми звіту "Довiдка про змiни до плану асигнувань (за винятком надання кредитiв з бюджету) загального фонду бюджету на ___ рiк" в частині виведення помісячних сум великої розрядності та з копійками; змінено друковані форми бюджетного та фінансового зобов'язань відповідно до змін внесених наказом міністерства фінансів №541 від 05.06.2015р.

 

Подорож з Індії до Харкова разом з сумнівними покришками

Напередодні на митному посту «Харків - автомобільний» в секторі «Харків – енергетичний» під час митного оформлення одного з суб’єктів ЗЕД працівниками Харківської митниці ДФС в декларації були виявлені неправдиві дані.

Як пояснили фахівці митниці, в поданій електронній митній декларації 29-річна жінка вказала, що везе з Індії звичайні пневматичні гумові шини. Зазвичай ці покришки використовуються на промислових навантажувачах.

Але в ході огляду самого товару, працівники Харківської митниці ДФС засумнівались у відповідності шин їх опису в декларації. І виявились правими. Насправді жінка розмитнювала покришки,  що використовуються для сільськогосподарських або лісогосподарських транспортних засобів i машин, з характерним малюнком протектора «ялинка».

У відношенні перевізниці склали протокол за ст.472 Митного кодексу України.

 

На Харківському кордоні митники виявили 10 кг насваю у матраці

Спробу незаконного переміщення некурильного тютюну було припинено співробітниками Харківської митниці ДФС в пункті пропуску «Тополі».

Речовину темно-зеленого кольору з вмістом рослинних компонентів було виявлено під час проведення митно-прикордонного контролю поїзду «Баку-Харків». 54-річний громадянин Республіки Азербайджан намагався приховати 10 кг насваю на полиці для багажу, загорнувши його у матрац.

В результаті у відношенні невдахи-перевізника склали протокол за ознаками ч.1 ст.483 Митного кодексу України. Порушнику загрожує штраф у розмірі 100 % вартості предметів правопорушення з їх конфіскацією. Насвай - вилучено.

Довідково. Насвай - вид некурильного тютюнового виробу, традиційний для Центральної Азії. Основними складовими насвая є тютюн і гашене вапно, та інші компоненти. Гашене вапно або зола змінюють кислотність середовища ( в лужну сторону) і збільшують всмоктування нікотину в кров через слизову оболонку ротової порожнини. Вживання насвая викликає нікотинову залежність.

 

Ризикуючи життям: податківці Харківщини вирушили до зони АТО

П'ятнадцять добровольців – працівників податкової міліції Харківщини направилися до зони проведення  антитерористичної операції. Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

Перед тим, як потрапити до зони АТО, усі податківці-добровольці пройшли обов’язкове психологічне тестування та отримали необхідне спорядження.

«У  країні в значній кількості збільшився потік незаконного вивезення та ввозу продукції з Луганської та Донецької областей. В подальшому такі товари розповсюджуються по всій території України, - зауважує Андрій Бєжанов, - першочерговою метою працівників податкової міліції було недопущення потрапляння до українських споживачів незаконно переміщеної  продукції. Однак, із наростанням конфлікту на сході країни, наші хлопці вимушені взяти до рук зброю та, ризикуючи власним життям,  відстоювати суверенітет держави пліч опліч з озброєними силами України на передовій».

 

Ліквідовано «конвертаційний центр» з обігом понад 900 млн. грн.

Працівниками податкової міліції Центрального офісу у рамках кримінального провадження ліквідовано "конвертаційний центр", створений організованою групою з 5 осіб. «Конвертцентр» надавав послуги підприємствам реального сектору економіки з формування незаконного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Орієнтовний обіг проконвертованих коштів склав майже 900 млн. гривень.

За результатами проведених 6 санкціонованих обшуків в офісних приміщеннях «конвертаційного центру», місцях проживання та автомобілях фігурантів, вилучено автомат АКСУ-5,45 та 150 набоїв до нього, грошові кошти в еквіваленті 900 тис. грн., 1 печатка приватного нотаріуса, 1 печатка арбітражного керуючого та 3 печатки фіктивних СГД, документація та комп’ютерна техніка.

Накладено арешти на розрахункові рахунки 7 транзитно-конвертаційних підприємств, на яких заблоковано коштів на загальну суму 2 млн. 200 тис. гривень.

Тривають слідчі дії.

 

З початку 2015 року до бюджету сплачено 86,5 млрд. грн. ЄСВ

Протягом січня - червня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування склали 86,5 млрд. грн. Зокрема, у червні до бюджету сплачено понад 16,5 млрд. грн. цього податку.

Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Підрозділ податкової міліції «Фантом» вилучив чергову партію готівки, яку намагались провезти на неконтрольовані території

Підрозділом ДФС України «Фантом» спільно зі співробітниками СБУ та прикордонною службою України вилучено готівкові кошти, які намагались провезти на територію, контрольовану бойовиками ДНР.

На пункті пропуску «Бугас», що у секторі «Б», правоохоронці зупинили автівку «Форд фокус». Під час її огляду було виявлено понад 8 млн. гривень та 1,5 тис. доларів США, приховані під автомобільними сидіннями та у надувному матраці.

Житель Донецька, що керував транспортним засобом, походження та подальше призначення коштів пояснити не зміг. Однак, за попередньою інформацією, кошти призначались для фінансування терористичної діяльності бойовиків на тимчасово окупованих територіях.

Наразі вирішується питання щодо реєстрації кримінального провадження за фактом фінансування тероризму за ст.258-5 КК України. Триває перевірка.

 

У Луганській області затримано вісім машин з продуктами, які везли на територію бойовиків

У Луганській області підрозділом податкової міліції «Фантом» спільно з співробітниками СБУ та прикордонної службою затримано вісім машин з продуктами, які везли на окуповані бойовиками території. Зведена мобільна група затримала вісім автомобілів поблизу селища Щастя в секторі «А». На них жителі Луганської області намагалися перетнути лінію розмежування поза офіційним пунктом пропуску.

В ході огляду в автомобілях були виявлені продукти харчування, які мали потрапити на тимчасово окуповані території з метою реалізації.

Супровідної документації на вантаж жоден з водіїв надати не зміг. Зараз нелегальний вантаж вилучено, проводиться перевірка.

«Україна не буде годувати заблукалих «зелених чоловічків». Ми й надалі докладатимемо всіх зусиль для припинення контрабандного потоку, з якого годуються кремлівські терористи», - зазначив перший заступник голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.

 

Податковий календар на липень 2015 року

Вовчанська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що:

29 липня поточного року останній день сплати:

- авансового внеску рентної плати за (пункт 257.4 статті 257 Кодексу):

а) транзитне транспортування трубопроводами природного газу територією України;

б) транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України;

в) транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

г) користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

д) користування радіочастотним ресурсом України;

- сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки юридичними особами (абзац б) підпункту 266.10.1 пункту 266.10 статті 266 Кодексу);

 30 липня поточного року останній день сплати:

- збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за червень 2015 року (підпункт 1.7 пункту 29 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу);

- земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за червень 2015 року (пункт 287.4 статті 287 Кодексу);

- єдиного податку платниками єдиного податку 4 групи за 2 квартал    2015 року (підпункт 295.9.2 пункту 295.9 статті 295 Кодексу);

- податку на додану вартість за червень 2015 року (пункт 57.1 статті 57 та пункт 203.2 статті 203 Кодексу);

- акцизного податку за червень 2015 року (пункт 57.1 статті 57 та підпункт 222.1.1 пункту 222.1 статті 222 Кодексу);

- авансового внеску з податку на прибуток підприємств за липень         2015 року (абзац 4 пункту 57.1 статті 57 Кодексу);

 31 липня поточного року останній день сплати:

- суми ПДФО, зазначеної у річній декларації про майновий стан і доходи фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність та громадянами (пункт 179.7 статті 179 Кодексу);

- ПДФО від оподаткування доходів, нарахованих у вигляді (пункт 170.4 статті 170 Кодексу):

а) процентів на поточний або депозитний банківський рахунок;

б) процентів на вклади члена кредитної спілки

 

На якій системі оподаткування може перебувати ФОП, що здійснює реалізацію пива з 1 липня 2015 року

Вовчанська ОДПІ нагадує, що відповідно до абз.3 п.291.5.1 ст.291 ПКУ не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої групи фізичні особи - підприємці, що здійснюють виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів за виключенням фізичних осіб – підприємців, що здійснюють діяльність з роздрібного продажу пива та столових вин.

Крім того, пунктом 216.9 ст.216 ПКУ визначено дату виникнення податкових зобов’язань при реалізації товарів фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок, а саме дата надходження коштів за проданий товар.

З врахуванням наведеного фізичні особи – підприємці, які здійснюють торгівлю пивом, можуть перебувати на спрощеній системі оподаткування за умови дотримання вимог ст.291 ПКУ. 

 

Декларацію на отримання податкової знижки треба подати до 31 грудня 2015 року

Метою щорічного декларування доходів громадян є не тільки сплата податку до бюджету, а й повернення платникам сум податку на доходи фізичних осіб, надмірно сплаченого з їх заробітної плати в минулому податковому році.

Повернути частину податку, сплаченого громадянами із зарплати, можна шляхом реалізації свого права на податкову знижку. До податкової знижки включаються понесені протягом року такі витрати: сплачені відсотки за іпотечним кредитом; плата за навчання; страхові платежі; сума оплати державних послуг, пов’язаних з усиновленням дитини; суми витрат на переобладнання транспортного засобу.

Вовчанська ОДПІ нагадує тим, хто ще не скористався правом на податкову знижку - подання декларацій триває до 31 грудня 2015 року у податковій інспекції м. Вовчанська за адресою: вул. Гоголя, 53. Довідки за телефоном 4-49-92.

Зверніть увагу! Кошти, які повертаються платнику зараховуються на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилаються поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (22.07.2015)
Просмотров: 592 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика