Среда, 22.01.2025, 14:54

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Читаете ли вы газеты?
Всего ответов: 42
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Звітування в електронному вигляді

Якщо Ви подаєте до органів ДФС податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку з накладанням електронного цифрового підпису, то роздруковані оригінали на паперових носіях не додаються. 

Разом з тим, якщо платник податків подає оригінали документів податкової звітності на паперових носіях, то, за бажанням, може надати копії таких документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках). 

         Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. 

 

Тестовий режим електронного адміністрування ПДВ до 1 липня

Протягом дії системи електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі (до 1 липня 2015 року або до дати, визначеної в окремому рішенні Верховної Ради України про скорочення терміну перехідного періоду) платники податку самостійно зараховують на електронні рахунки кошти з власних поточних рахунків, у сумах, необхідних для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань з цього податку, задекларованих ними в податковій звітності з ПДВ. 

Після закінчення тестового режиму для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платник податку повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН "вхідними" податковими накладними, сплатою ПДВ при імпорті товарів та (за недостатності таких сум) коштами на його рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ. 

З 1 липня 2015 року на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платники податку зараховують кошти у сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що надає право для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.

Поповнення електронного рахунка платника ПДВ за рахунок інших джерел, наприклад, з поточних рахунків інших осіб, не передбачено. 

         Роз‘яснення щодо застосування системи електронного адміністрування ПДВ наведені у листі ДФС України від 19.01.2015 р. № 1403/7/99-99-19-03-01-17. 

 

Підвищена податкова пільга

Відповідно до п. п. «а» пп. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 розділу IV Податкового кодексу України з урахуванням норм абзацу першого п. п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу (заробітної плати) отриманого у одного роботодавця, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 150 відсоткам (913,50 грн.) суми пільги, визначеної п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років. Податкова соціальна пільга застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює у 2015 році – 1710 грн. При цьому граничний розмір доходу, одинокої матері (батька), вдови (вдівця) або опікуна чи піклувальник, який дає право на отримання податкової соціальної пільги визначається як добуток 1710 грн. та відповідної кількості дітей. Податкова соціальна пільга надається до кінця року в якому дитина досягає 18 років. Для застосування податкової соціальної пільги одинока матір, батько, вдова, вдівець або опікун, піклувальник, які мають дитину (дітей) віком до 18 років, подають до бухгалтерії за місцем роботи:

- заяву;

- копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ із зазначенням відомостей про батька дитини в Книзі реєстрації актів цивільного стану, чи документи, які підтверджують вік дитини (дітей), затверджені відповідним органом країни, в якій іноземна фізична особа - платник податку постійно проживав (проживала) до прибуття в Україну;

- копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник);

- копію свідоцтва про шлюб та свідоцтва про смерть (якщо із заявою звертається вдова або вдівець);

         - копію паспорта.

 

Штрафні санкції з 1 липня за порушення вимог використання РРО

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує платникам, які в своїй діяльності використовують реєстратори розрахункових операції, що відповідно до чинного законодавства для суб’єктів господарювання, які здійснюють прийом готівки через касу (виписують касові ордери, видають оформлену в установленому порядку квитанцію) передбачено звільнення від штрафних санкцій за порушення вимог Закону України від 06.07.95 р. № 265/95-ВР №265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» у період до 01.07.2015 року.

Починаючи з 01.07.2015 року за порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів фіскальної служби  застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

- у разі встановлення протягом календарного року факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); не проведення розрахункових операцій; не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції вчинене вперше - 1 гривня;

- вчинене вдруге – 100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг);

- за кожне наступне вчинене порушення - у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).

         - у разі порушення встановленого у пункті 1 статті 9 Закону №265 порядку проведення розрахунків через каси підприємств, установ і організацій, в яких ці операції повинні проводитися з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою (за наявності) у встановленому порядку, або у разі порушення порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів - десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Застосування РРО при продажу газет, журналів та інших видань

 

Відповідно до п.10 ст.9 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95- ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями суб’єкти господарювання мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки при продажу у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати, якщо питома вага такої продукції становить понад 50 відсотків загального товарообігу за відсутності продажу алкогольних напоїв та підакцизних непродовольчих товарів.

 

Жителям Вовчанщини нагадують про наближення граничного терміну реєстрації РРО

Представники бізнесу, зокрема підприємці-платники єдиного податку ІІІ групи з 1 липня 2015 року зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

У бізнесменів є ще час придбати, встановити та зареєструвати реєстратори розрахункових операцій та, враховуючи значну кількість платників єдиного податку третьої групи – понад 300 підприємців, варто поспішати.

Так, від використання РРО звільняються лише платники єдиного податку першої групи та єдинники ІІ та ІІІ груп, які здійснюють діяльність на ринках, або продають товари через дрібнороздрібну мережу за посередництвом засобів пересувної торгівлі.

Не треба чекати 1 липня, адже законодавством передбачено мораторій на перевірки для певної категорії платників. Так, платники єдиного податку, які до 30 червня 2015 року включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО, звільняються від проведення перевірок до 1 січня 2017 року.

Всі необхідні консультації щодо придбання та налаштування РРО платникам податків нададуть у ЦОП Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області.

 

Вовчанська ОДПІ закликає скористайтеся електронними сервісами від ДФС

Шановні платники податків, скористайтеся можливістю зекономити свій робочий час та отримати необхідну інформацію за допомогою електронних сервісів Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua).

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області подає перелік та короткий опис чинних електронних сервісів:

- «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді;

- «Дані реєстру платників ПДВ» - щоденне оприлюднення інформації про реєстрацію платників ПДВ;

- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Також, за допомогою даного сервісу можна перевірити  стан розрахунків платника податків з бюджетом;

- «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства;

- «Анулювання реєстрації платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;

- «Антикорупційний сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення  суперечливих питань,  що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни. Заповнена декларація та додатки зберігаються у файл для направлення до податкового органу або друку.

Також, на даному веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами: «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.

 

Податковий борг є підставою для анулювання реєстрації платника єдиного податку

Відповідно до п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від        02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податковий борг – сума узгодженого грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.

Погашення податкового боргу – зменшення абсолютного значення суми такого боргу, підтверджене відповідним документом (п.п. 14.1.152 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Згідно з п.п. 8 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Крім того, у разі наявності у платника єдиного податку податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів реєстрація платником єдиного податку може бути анульована за рішенням контролюючого органу (п.п. 3 п. 299.10 ст. 299 ПКУ).

У разі несплати боргу протягом зазначеного строку контролюючий орган анулює реєстрацію платника єдиного податку шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку в останній день календарного місяця, в якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу.

 

Затверджена нова форма податкової декларації з податку на нерухоме майно

Зазначену форму декларації затверджено наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №408.

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що порядок подання декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до органу фіскальної служби визначено статтею 266 Податкового кодексу України.

Зокрема, платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за встановленою формою з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об'єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

 

Більше п’яти мільярдів гривень від Харківської митниці ДФС надійшло до бюджету

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області, це на 3,1 млрд. грн. більше ніж за січень-травень 2014 року. Зокрема тільки у травні митницею перераховано до Держбюджету понад 1,1 млрд. грн., що на 608,0 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільшу частку надходжень становить: податок на додану вартість  – 3,3 млрд. грн., акцизний податок – 1,1 млрд. грн., мита – 586,4 млн. грн.

Також у відомстві повідомили, що основними бюджетоутворюючими товарами, митне оформлення яких здійснювалось з початку року в зоні діяльності Харківської митниці ДФС, були нафтопродукти – сплачено митних платежів на суму 2,5 млрд. грн.; тютюнова сировина (365,6 млн. грн.)  пластмаси ( 336,5 млн. грн.).

Обсяг експортно-імпортних операцій склав 1,2 млрд. дол. США. Імпортовано товарів на 747,3 млн. дол. США, експортовано – на 455,3 млн. дол. США.

За словами очільника Харківської митниці ДФС Валерія Остапчука, сьогодні  робота співробітників направлена на створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, зниження ризику адміністративного тиску, забезпечення  спрощення та прискорення митних формальностей.

Так, усього з початку року митницею оформлено більше 34 тисяч митних декларацій, з яких 99,16 % – в електронному вигляді.

Загалом через митний кордон України пропущено 17 450 тис. тонн вантажів, 996 796 од. транспортних засобів, 1 864 тис. громадян.

 

7 кілограмів «травки» не доїхали до Тули

Харківські митники спільно зі співробітниками УСБУ в Харківській області припинили спробу переміщення через кордон наркотичних засобів.

Під час митного контролю поїзду сполученням «Харків - Москва» службовий собака митниці Любомир спрацював на коричневу сумку, яка знаходилась під місцем однієї з пасажирок. При додатковому декларуванні зазначена громадянка повторно заявила, що наркотичних засобів не переміщує. Однак при огляді «підозрілої валізи» в ній були виявлені 10 поліетиленових згортків замотаних скотчем, всередині яких знаходилась речовина рослинного походження сіро-зеленого кольору. Загальна вага знахідки склала приблизно 7 кілограмів (брутто).

Як пояснила громадянка, сумку її попросив передати знайомий до міста Тули РФ. Також жіночка розповіла, що вона нічого не знала про згортки.

Відносно громадянки складено протокол про порушення митних правил за ч. І ст. 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені та передані до правоохоронних органів.

 

Кабмин Украины утвердил порядок въезда-выезда в Крым

Кабинет министров утвердил порядок въезда-выезда на временно оккупированную территорию Украины в Крыму.

Постановлением №367 от 4 июня, обнародованным в понедельник, правительство утвердило перечень контрольных пунктов, на которых осуществляется пограничный, таможенный и другие виды контроля лиц, транспорта и грузов, въезжающих или выезжающих из Крыма.

В перечень контрольных пунктов для автомобилей Кабмин включил "Каланчак", "Чаплина", "Чонгар", для железнодорожного сообщения - "Херсон", "Мелитополь", "Вадим" и "Новоалексеевка".

При этом Кабмин указывает, что эти контрольные пункты не предназначены для пересечения государственной границы.

Согласно постановлению, граждане Украины могут въезжать в Крым и выезжать из Крыма при условии предъявления документа, подтверждающего гражданство Украины, а иностранцы – паспорта и специального разрешения, выданного Государственной миграционной службой.

Как сообщили агентству "Интерфакс-Украина" в пресс-службе Государственной администрации железнодорожного транспорта Украины ("Укрзализныця"), на текущий момент нет планов возобновления железнодорожного сообщения с полуостровом Крым.

 

 

До 15 липня органи місцевої влади повинні встановити ставки плати за землю

Ставки плати за землю на наступний бюджетний рік, що сплачується на відповідній території, встановлюються і оприлюднюються органами місцевого самоврядування до 15 липня 2015 року. Така норма міститься у п. 12.3. статті 12 Податкового кодексу України.

Отож, в Вовчанській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області рекомендують органам місцевого самоврядування не зволікати з ухваленням та оприлюдненням цих рішень з тим, щоб з нового бюджетного року застосовувати прийняті рішення.

Відповідно до пункту 284.1 статі 284 Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування при встановленні ставок плати за землю мають право встановлювати пільги щодо земельного податку .

Звертаємо увагу, що підставами для надання податкових пільг є особливості, що характеризують певну групу платників податків, вид їх діяльності, об’єкт оподаткування або характер та суспільне значення здійснюваних ними витрат (п.30.2 ст.30 Податкового кодексу України).

Фахівці Вовчанської ОДПІ наголошують, якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року, податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право (п.2 ст.284 Податкового кодексу України).

Нагадуємо, якщо рішення органу місцевого самоврядування щодо встановлення пільг із сплати земельного податку прийнято, то таке рішення є обов’язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами з урахуванням строків, визначеним таким рішенням.

Довідково: з 1 січня 2015 року до місцевих податків належить плата за землю, яка справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до пунктів 1,3 статті 73 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідними території.

 

Використання цінників при реалізації товарів чи наданні послуг

 

Відповідно до п.8 ст.3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані реалізовувати товари (надавати послуги) за умови наявності цінника на товар (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України.

 

 

Звітність ЄСВ у разі зміни місцезнаходження платника

Відповідно до п. 4 частини 1 ст.6 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) зобов’язаний подавати звітність до фіскального органу за основним місцем обліку у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Згідно з п. 7 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435,  якщо страхувальник із числа страхувальників, зазначених у п. 1, 2, 4 цього розділу, у звітному періоді змінює місцезнаходження, місце реєстрації або місце проживання (поза межами територіального обслуговування фіскального органу, в якому він перебував на обліку), звіт за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) подається до фіскального органу за новим місцем взяття на облік.

Таким чином, у разі зміни суб’єктом господарювання протягом бюджетного року місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району, звітність про суми нарахованого єдиного внеску подається та сплачується за новим місцем взяття на облік.

         З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України у Загальнодоступному інформаційному ресурсі «ЗІР»(дане роз’яснення у категорії 301.06).

 

Учасники бойових дій можуть розраховувати на додаткову відпустку

 

 Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення рівня соціального захисту окремих категорій ветеранів війни» від 14.05.2015 р. № 426-VIII передбачає, що учасникам бойових дій, інвалідам війни, статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надається додаткова відпустка зі збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік. Окрім того, уточнено, що відпустка без збереження заробітної плати за бажанням працівника тривалістю до 14 календарних днів щорічно надається учасникам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Цей Закон набирає чинності з 06.06.2015 р. Тож на вказані види додаткових відпусток відповідні категорії осіб мають право вже у 2015 році. Адже тривалість таких додаткових відпусток не прив’язується до стажу, який необхідний для них набуття, вони надаються у зв’язку з наявністю обставин для їх надання.
 


 

Про обчислення середньої заробітної плати для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності демобілізованій застрахованій особі

 Повідомляємо, що Міністерство соціальної політики України надало роз’яснення виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (лист від 21.05.2015 № 319/18/99-15) щодо обчислення середньої заробітної плати для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності демобілізованій застрахованій особі, в якому зазначено, що статтею 19 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі-Закон) встановлено право застрахованих осіб на матеріальне забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності у разі настання страхового випадку в період роботи. Підстави для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності чітко визначені статтею 23 Закону. У випадках коли відсутні підстави для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності, визначені Законом, застрахована особа має право на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності. Відповідно до пункту 20 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням (далі-Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 №1266, сума допомоги по тимчасовій непрацездатності розраховується шляхом множення суми денної виплати, розмір якої встановлюється у відсотках середньоденної заробітної плати залежно від страхового стажу, якщо його наявність передбачено законодавством, на кількість днів, які підлягають оплаті за графіком роботи підприємства, установи, організації. Середньоденна заробітна плата для розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності обчислюється відповідно до пункту 14 Порядку виходячи з нарахованої за розрахунковий період заробітної плати, з якої сплачувалися страхові внески, та кількості відпрацьованих робочих днів у розрахунковому періоді. Згідно із статтею 119 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форм власності. Виплати за період коли особа не працювала та за нею зберігався середній заробіток не включаються до розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності. Враховуючи викладене, у разі відсутності у розрахунковому періоді у демобілізованої застрахованої особи заробітної плати для обчислення середньої заробітної плати для розрахунку допомоги по тимчасовій непрацездатності може бути застосовано пункт 10 Порядку, згідно із яким середня заробітна плата для розрахунку страхових виплат визначається виходячи з місячної тарифної ставки (посадового окладу), встановленої працівникові на момент настання страхового випадку.

 

Хто в першу чергу потрапить до плану-графіка проведення перевірок?

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, що до плану-графіка в першу чергу включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, обов`язкових платежів.
Тому платник податків не включається до плану-графіка проведення документальних планових перевірок лише при наявності ризику "рівень сплати податку на прибуток нижчий за рівень сплати податку по відповідній галузі", хоча він може бути причиною для більш детального аналізу діяльності підприємства.
Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на 3 календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на 2 календарних роки, високим - не частіше 1 разу на календарний рік.
Платники податків - юрособи, для яких застосовується ставка 0 % податку на прибуток (п. 154.6 ПК), та у яких сума сплаченого до бюджету ПДВ становить не менше 5 % від задекларованого доходу за звітний податковий період, а також самозайняті особи, сума сплачених податків яких становить не менше 5 % від задекларованого доходу за звітний податковий період, включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на 3 календарних роки. Зазначена норма не поширюється на таких платників податків у разі порушення ними ст. 45, 49, 50, 51, 57 ПК.

 

Президент підписав Закон про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку

Президент України підписав Закон №417-VIII «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», який був прийнятий Верховною Радою України 14 травня 2015 року.

Цим законом визначаються особливості здійснення права власності у багатоквартирному буднику та змінюється регулювання відносин, пов’язаних з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління.

Так, згідно з Законом, права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія, віднесено до спільного майна багатоквартирного будинку. Водночас, запроваджується правовий режим права спільної сумісної власності або права постійного користування щодо земельної ділянки, на якій розташований багатоквартирний будинок.

Законом визначаються особливості здійснення права спільної сумісної власності щодо спільного майна багатоквартирного будинку. Установлено, що спільне майно не може бути поділено між співвласниками, визначаються права співвласника, унормовуються обов’язки та питання відповідальності.

Документом також унормовується компетенція зборів співвласників та порядок прийняття ними рішень щодо управління багатоквартирним будинком, уточнюється правовий статус ОСББ – є непідприємницьким товариством, змінюються засади утворення ОСББ.

Закон набирає чинності з 1 липня 2015 року.

 

Действует Закон об условиях возврата срочных депозитов

Закон направлен на установление стабильности банковской системы

Закон № 424-VIII «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно условий возврата срочных депозитов» вступил в силу 6 июня 2015 года.

Внесены изменения в Гражданский кодекс и Закон «О ценных бумагах и фондовом рынке», в соответствии с которым клиенты банка смогут получить вклады и начисленные по ним проценты по срочным банковским договорам по окончанию срока действия договора.

При этом досрочный возврат данного вклада и начисленных процентов по этому вкладу возможен исключительно в случае, когда это предусмотрено условиями договора срочного банковского вклада.

Договор банковского вклада будет считаться продленным только на условиях вклада по требованию. То есть, пролонгация договора на условиях срочного вклада возможна только при личном перезаключении договора вкладчиком.

Положения этого Закона не применяются к договорам банковского срочного вклада, заключенным до его вступления в силу.

Как ранее отмечалось, Закон не отменяет право граждан на досрочное расторжение депозитного соглашения. Обратившись в банк, вкладчик всегда будет иметь выбор - разместить свои средства на традиционный текущий счет с максимально гибкими условиями относительно снятия-пополнения, выбрать срочный депозит с возможностью досрочного изъятия, или заключить договор срочного депозита без права на досрочное снятие.

Банкиры позитивно оценивают данные изменения и отмечают, что внедрение «настоящей срочности» депозитов физлиц позволит банкам в перспективе сформировать надежную ресурсную базу для средне- и долгосрочного кредитования экономики, а также уменьшить процентные ставки по кредитам.

 

Окрема ліцензія на роздрібну торгівлю пивом не потрібна

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що згідно з нормами Закону України від 28 грудня 2014 року № 71- VII з 1 липня 2015 року пиво віднесено до алкогольних напоїв.

Відповідно до понять, визначеним у п.п. 14.1.144 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України пиво - це насичений діоксидом вуглецю пінистий алкогольний  напій, з вмістом спирту етилового від 0,5 % об’ємних одиниць, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, який відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД по коду 2203 (редакція діє з 01.07.2015 року).

Поняття алкогольні напої визначено в 14.1.5 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу та в абзаці сьомому статті 1 Закону N 481, згідно з якими алкогольні напої - це продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукромістких матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 відсотка об'ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203 , 2204, 2205, 2206, 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об'ємних одиниць і більше, які вказані в товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД.

Отже, пиво з 01 липня буде відноситися до алкогольних напоїв, а згідно з частиною дванадцятою статті 15 Закону N 481 роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Разом з цим ДФС України 11 березня 2015 року надано роз’яснення: якщо у суб'єкта господарювання є ліцензія на продаж алкогольних напоїв, то окрема ліцензія на роздрібну торгівлю пивом не потрібна.

Нагадуємо: З 01 січня 2015 року запроваджено сплату акцизного податку з реалізації через роздрібну мережу підакцизних товарів, в тому числі і пива.

 

В ході операцій «Нафтопродукт-2015» та «Акциз - 2015» вилучено підакцизних товарів на 15,7 млн гривен

З початку року оперативники ГУ ДФС у Харківській області склали 145 протоколів про адміністративні правопорушення та вилучили лікеро-горілчаної продукції, тютюнових виробів та паливно-мастильних матеріалів  на загальну суму близько 15,7 млн.грн.

Як розповідає начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко вся ця продукція або реалізовувалась без необхідних документів, або без акцизних марок, або була навіть фальсифікована.

Так, під час проведення широкомасштабних заходів під умовними назвами «Нафтопродукт-2015» та «Акциз-2015», було вилучено:

– алкогольних напоїв 2185,12 дал на суму 2251,9 тис. грн.

– спирту 512,5 дал на суму 236,5 тис. грн.

– тютюнових виробів 144,998 тис. пачок на суму 2433,04 тис. грн.

– паливно-мастильних матеріалів 351,24 тон  на суму 7038,08 тис. грн.

– транспортних засобів 4 шт. на суму 3740 тис. грн.

З метою посилення державного контролю і детінізацію вказаного ринку співробітники податкової міліції порушили 18 справ та виявили й зупинили діяльність трьох незаконних виробництв.

 

 

Податкова міліція Харківщини: понад 7,2 млн гривен було відшкодовано державі

З початку року за матеріалами працівників слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області до єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про 98 кримінальних правопорушень. 44 з них – за «тяжкими» статтями.

Про це під час брифінгу розповів начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко.

 «Загальна сума відшкодованих державі збитків на сьогоднішній день склала вже понад 7,2 млн.грн.», - зауважує посадовець.

Так, головним завданням податкової міліції є не нарощування штучних показників, а забезпечення наповнення державного бюджету та виведення на чисту воду підприємців, які не вважають за необхідне дотримання податкового законодавства.

 

Більше п’яти мільярдів гривень від Харківської митниці ДФС надійшло до бюджету

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області, це на 3,1 млрд. грн. більше ніж за січень-травень 2014 року. Зокрема тільки у травні митницею перераховано до Держбюджету понад 1,1 млрд. грн., що на 608,0 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найбільшу частку надходжень становить: податок на додану вартість  – 3,3 млрд. грн., акцизний податок – 1,1 млрд. грн., мита – 586,4 млн. грн.

Також у відомстві повідомили, що основними бюджетоутворюючими товарами, митне оформлення яких здійснювалось з початку року в зоні діяльності Харківської митниці ДФС, були нафтопродукти – сплачено митних платежів на суму 2,5 млрд. грн.; тютюнова сировина (365,6 млн. грн.)  пластмаси ( 336,5 млн. грн.).

Обсяг експортно-імпортних операцій склав 1,2 млрд. дол. США. Імпортовано товарів на 747,3 млн. дол. США, експортовано – на 455,3 млн. дол. США.

За словами очільника Харківської митниці ДФС Валерія Остапчука, сьогодні  робота співробітників направлена на створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, зниження ризику адміністративного тиску, забезпечення  спрощення та прискорення митних формальностей.

Так, усього з початку року митницею оформлено більше 34 тисяч митних декларацій, з яких 99,16 % – в електронному вигляді.

Загалом через митний кордон України пропущено 17 450 тис. тонн вантажів, 996 796 од. транспортних засобів, 1 864 тис. громадян.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (10.06.2015)
Просмотров: 411 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика