Нарахування зарплати фізособам, які частину місяця або повний місяць отримували лікарняні
Перші 5 днів тимчасової непрацездатності (лікарняного) оплачуються за рахунок роботодавця. Лікарняні за всі наступні дні оплачуються за рахунок Фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності (допомога по тимчасовій непрацездатності).
Обов`язок нарахування єдиного внеску з мінімальної зарплати за основним місцем роботи також передбачено і у разі, коли працівник працював неповний місяць (перебував на лікарняному, у відпустці у зв`язку з вагітністю та пологами).
Для працівника (за основним місцем роботи), який перебував на лікарняному повний місяць, у якому сума нарахованого лікарняного менше за мінімальний розмір заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується зарплата (дохід), єдиний внесок розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який нараховується зарплата (дохід), та ставки єдиного внеску, встановленої відповідно до ст. 8 Закону від 08.07.10 р. № 2464 (1218,00 х 33,2 %).
Для працівника (за основним місцем роботи), який відпрацював частину місяця, а іншу частину перебував на лікарняному, де загальна сума нарахованого доходу (сукупна сума зарплати за відпрацьований час та лікарняного) не перевищує розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який нараховується зарплата (дохід), виникає необхідність донарахування до мінімальної зарплати.
Сума єдиного внеску розраховується таким чином:
- єдиний внесок на суму допомоги по тимчасовій непрацездатності розраховується як добуток суми допомоги по тимчасовій непрацездатності та ставки єдиного внеску, встановленої відповідно до ст. 8 Закону від 08.07.10 р. № 2464 (тобто 33,2 %);
- єдиний внесок на суму нарахованої зарплати розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який нараховується зарплата (дохід), зменшеної на суму допомоги по тимчасовій непрацездатності за цей місяць, та ставки єдиного внеску, встановленої для відповідної категорії платника.
У випадку коли у працівника (за основним місцем роботи), у якого початок та закінчення лікарняного припадають на різні місяці, єдиний внесок у місяці початку лікарняного нараховується за фактично відпрацьований час, оскільки загальна сума доходу ще не є відомою (сума лікарняних буде визначена після надання листка непрацездатності).
Якщо після розподілу лікарняного (суми допомоги по тимчасовій непрацездатності відносяться до того місяця, за який вони нараховані) загальний дохід за місяць становить менше мінімального розміру, виникає потреба за минулий місяць (місяці) донарахувати єдиний внесок виходячи з мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який нараховується зарплата (дохід).
При цьому в усіх зазначених випадках утримання єдиного внеску із зарплати (доходу) найманого працівника здійснюється із фактично нарахованої зарплати (доходу).
Облік прибутку підприємств, звільнених від оподаткування
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області надала узагальнюючу податкову консультацію щодо обліку прибутку, звільненого від оподаткування відповідно до вимог пунктів 154.8, 154.9 ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (ПК), у редакції, що діяла до 01.01.2015.
Цими пунктами передбачався розрахунок та облік прибутку звільнених від оподаткування підприємств паливно-енергетичного комплексу та суб’єктів господарювання водо-, теплопостачання та водовідведення у межах фактичних витрат, що не перевищують загальну річну суму, визначених інвестиційними програмами.
Ведення окремого обліку доходу (прибутку) та витрат, пов’язаних з отриманням такого доходу (прибутку) з метою застосування пунктів 154.8 та 154.9 ПК, відповідно до пункту 152.11 ПК не передбачалося.
Окремо зазначено, що сума прибутку, яка звільнялася від оподаткування, відповідно до пунктів 154.8 і 154.9 ПК повинна бути відображена у додатку ПЗ до податкової декларації з податку на прибуток підприємства. У рядку 09 таблиці 1 додатка ПЗ до Декларації платники, що користувалися пільгами згідно із пунктами 154.8 та 154.9 ПК, повинна зазначатися сума прибутку, звільненого від оподаткування, а у рядках А1, А2, А3 цієї таблиці мають здійснюватися прокреслення.
Скорочено строки видачі витягу з техдокументації про грошову оцінку земель
Внесено зміни до Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів.
Так, встановлено, що дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру (раніше - Держземагентства) за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує 3 робочих днів (раніше – 7 робочих днів) з дати надходження відповідної заяви.
Корективи до Порядку акумулювання сільгосппідприємствами сум ПДВ на спецрахунках
Постановою від 05.05.2015 № 262 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 р. № 11 Порядок акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів приведено у відповідність до останніх законодавчих змін.
Так, суми ПДВ сільгосппідприємства перераховують на власний спецрахунок не з поточного рахунку, а із рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ.
Крім того, вилучено вимогу щодо ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних та подання його копії в електронному вигляді до податкового органу разом зі спецдекларацією з ПДВ. Також слова «Державна податкова служба» замінено на «Державна фіскальна служба», а «органи державної податкової служби» — на «територіальні органи ДФС».
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 р. № 11
Військовий збір з валютообмінних операцій скасовано
Верховна Рада прийняла Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо військового збору" (законопроект № 2436).
Документом скасовується оподаткування військовим збором операції з купівлі-продажу фізичними особами іноземної валюти.
Приватні підприємці - „спрощенці” повинні мати на робочому місці...
Згідно із п.п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.
Форма Книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Для реєстрації Книги обліку доходів такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги, у разі обрання способу ведення Книги у паперовому вигляді.
Платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за формою та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Для реєстрації Книги обліку доходів такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги (п.п. 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ).
Таким чином, платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, зберігають на робочому місці книгу обліку доходів.
Платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, повинні мати на робочому місці книгу обліку доходів та витрат.
Чи повинні подавати фізичні особи – підприємці податкову декларацію про майновий стан і доходи у разі відсутності протягом звітного року доходів від господарської діяльності?
Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” внесено зміни до п.49.2 ст.49 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) у частині подання платниками податків податкових декларацій за кожний встановлений ПКУ звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог ПКУ.
Але враховуючи, що фізичні особи – підприємці згідно з п.177.5 ст.177 ПКУ подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки для річного звітного періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи. Також поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
При цьому ч.2 ст.46 Закону України від 15 травня 2003 року №755 «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» передбачено, що неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності є підставою для постановлення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Фізичні особи – підприємці зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи незалежно від того, чи отримували вони доходи протягом звітного року від підприємницької діяльність, чи ні
Акцизные марки нового образца будут введены с июля
Использование акцизных марок нового образца для алкогольных напитков и табачных изделий начнется с июля 2015 года вместо планируемого ранее февраля 2015 года.
Это закреплено постановлением Кабинета министров №296 от 14 мая 2015 года, текст которого обнародован на правительством сайте.
Государственная фискальная служба (ГФС) обязуется обеспечить до 25 июня изготовление новых акцизных марок для алкоголя и сигарет отечественного и импортного производства, а также их продажу в установленном порядке.
Как сообщалось, в конце декабря 2014 года Кабинет министров перенес введение акцизных марок нового образца для алкоголя и сигарет на февраль вместо планируемого ранее января 2015 года по просьбе производителей алкогольных напитков.
Постановлением №627 от 19 ноября 2014 года Кабмин снизил стоимость акцизной марки с 0,27 грн/штука до 0,1926 грн/шт., или на 28,7%. Акцизная марка на табак подешевела с 0,142 грн/шт. до 0,091 грн/шт., или на 35,9%
За несохранение за мобилизованным места работы предлагают штрафовать
На сайте Минсоцполитики обнародован законопроект «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно усиления ответственности руководителей предприятий, учреждений, организаций за невыполнение требований законодательства относительно сохранения за работниками, призванными на военную службу по призыву при мобилизации, в особый период, места работы, должности и выплаты среднего заработка».
Документом предлагается ввести штраф за необеспечение сохранения за мобилизованными работниками места работы, должности и выплаты среднего заработка - в пятикратном размере минимальной заработной платы, установленной законом на момент выявления нарушения, за каждого работника, относительно которого совершено нарушение.
Кроме того, для должностных лиц за вышеуказанное нарушение предлагается ввести административный штраф в размере от 510 до 1 700 грн.
Налоговики могут направлять налогоплательщикам неограниченное число запросов
Специалисты Волчанской ОГПИ разъяснили порядок направления запросов о получении информации и ответили, может ли налогоплательщик отказать в предоставлении информации, если она ранее уже была предоставлена.
Так, специалисты ГФСУ сообщили, что количество запросов, которые могут быть направлены налогоплательщику, не ограничивается. Это касается запросов при наличии оснований, приведенных в п. 73.3 НКУ и в п. 12 Порядка периодического представления информации органам государственной налоговой службы и получения информации указанными органами по письменному запросу.
Если запрос составлен с нарушением установленных законодательством требований, налогоплательщик может не отвечать на такой запрос. При этом другие основания для освобождения от обязанности ответа на запрос Налоговым кодексом и Порядком не установлены.
Єдиний внесок не впливає на дохід „спрощенця” третьої групи
Згідно з п. 292.10 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) не є доходом суми податків і зборів, утримані (нараховані) платником єдиного податку під час здійснення ним функцій податкового агента, а також суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нараховані платником єдиного податку відповідно до закону.
Платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів. Форма книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (п.п. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 ПКУ).
Платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за формою та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику (п.п. 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ).
Форми книги обліку доходів, книги обліку доходів і витрат та порядки їх ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2011 № 1637 (далі – Порядки № 1637).
Відповідно до вимог Порядків № 1637 платники єдиного податку третьої групи, які не є платниками податку на додану вартість, у книзі обліку доходів не відображають сплачену суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а платники єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість, у книзі обліку доходів і витрат у графі 5 розділу ІІ «Витрати» відображають суму сплаченого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
При цьому дохід фізичної особи – підприємця, що є платником єдиного податку третьої групи, не зменшується на суму сплаченого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Нова звітність з ЄСВ: особливості заповнення таблиці 1 та 6 форми № Д4
Згідно Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.04.15р. № 435 (чинний із 30 квітня 2015 р.), серйозних змін зазнали таблиці 1 та 6. Корективи пов’язані з появою нових правил в обчисленні єдиного внеску з 01.01.15 року – застосуванням знижувального коефіцієнта та «мінзарплатного» правила.
Отже, у таблиці 1 у «шапці» передбачили спеціальні поля для інформації щодо зниження ставки. Перш за все потрібно поставити відмітку про застосування знижувального коефіцієнта - «ТАК» або «НІ». Відповідно, якщо було зниження, то в реквізиті «18» відображають розмір коефіцієнта (з трьома знаками після коми).
В реквізиті «20» зазначається середньомісячна кількість застрахованих осіб за 2014 рік.
Далі показники нарахованого єдиного внеску на фактичний розмір доходу в межах граничної величини (тобто без внеску, донарахованого за «мінзарплатним» правилом) відображають у таблиці 1 у тих самих рядках, що й раніше.
Відображення нарахувань єдиного внеску із застосуванням «мінзарплатного» правила відбувається наступним чином. По-перше, у рядках 2.1-2.4 таблиці 1 та їх розшифрованих складових має бути фактична сума нарахованого доходу, із якої стягують єдиний внесок, тобто в межах максимальної величини, але без доведення до розміру мінзарплати. А от суми так званої додаткової бази, тобто різниці між мін зарплатою та фактичною величиною нарахованих виплат, фігуруватимуть окремо – у нових рядках 2.5.1-2.5.5.
По-друге, суми нарахувань єдиного внеску в разі застосування «мінзарплатного» правила в таблиці 1 також пройдуть окремо:
- єдиний внесок, нарахований на фактичний розмір доходу, - показниках рядків 3.1-3.4;
- внесок, нарахований на додаткову базу, тобто в частині, що припадає на різницю між міні малкою та фактичною базою, - у нових рядках 3.5.1-3.5.5.
Що стосується новацій в заповненні таблиці 6, то якщо досі страхувальники показували лише утримані суми єдиного внеску, то тепер там мають персоніфікуватися ще й нарахування єдиного внеску окремо за кожною застрахованою особою. Такі суми проходитимуть за графою 21 (але окремо нараховані на фактичну базу й окремо – на додаткову). Для відображення утримань слугуватиме графа 20.
Для заповнення графи 10 додали новий код типу нарахувань «13» - сума різниці між розміром мінімальної зарплати та фактично нарахованою зарплатою за звітний місяць (із зарплати/доходу).
Окрім всього, таблицю 6 доповнили реквізитом «24». Ознака неповного робочого часу (1 – так, 0 – ні).
Також, з’явилися нові коди категорій застрахованих осіб – «47-49».
Акцизний податок з роздрібної торгівлі тютюнових виробів: база оподаткування
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, що відповідно до пп. 14.1.106 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) максимальні роздрібні ціни – ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію) з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.
Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому ПКУ. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами, вищими за максимальні роздрібні ціни, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Підпунктом 214.1.4 п. 214.1 ст. 214 ПКУ встановлено, що базою оподаткування акцизного податку є вартість (з податком на додану вартість) підакцизних товарів, що реалізовані суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі.
Таким чином, базою оподаткування акцизного податку з роздрібної торгівлі тютюнових виробів є вартість (з податком на додану вартість) таких тютюнових виробів. Слід зазначити, що роздрібна ціна тютюнових виробів не може бути більшою за максимальну роздрібну ціну таких тютюнових виробів, збільшену на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Оперативниками столичної фіскальної служби вилучено понад 4 тисячі літрів фальсифікованого алкоголю
Про це нещодавно повідомив виконуючий обов’язки начальника оперативного управління ГУ ДФС у м.Києві Роман Семенець.
За його словами, оперативниками на території одного із гаражних кооперативів, розташованих у Дарницькому районі, було виявлено та вилучено близько чотирьохсот десятилітрових упаковок з нібито горілкою «Пшенична», а також понад тридцять п’ятилітрових прозорих пластикових ємкостей, заповнених коричневою рідиною з різким запахом спирту.
Слід зауважити, що інформація про виробника та місце вироблення алкогольних напоїв на упаковках була відсутня, як і марки акцизного податку.
Весь виявлений алкоголь вартістю близько 340 тисяч гривень було вилучено з незаконного обігу, а також складено протокол про скоєння адміністративного правопорушення за фактом зберігання алкогольних напоїв без марок акцизного податку за ст.1645 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У Києві оперативниками податкової міліції припинено діяльність незаконної газової заправки
Про це нещодавно повідомив виконуючий обов’язки начальника оперативного управління ГУ ДФС у м.Києві Роман Семенець.
За його словами, на території Солом’янського району столиці було встановлено невеличкий автозаправний газовий пункт, який діяв без будь-яких реєстраційних та дозвільних документів прямо на території майданчика для паркування автомобілів. Слід зауважити, що про техніку безпеки під час роботи пункту ніхто не подбав, адже автомобілі паркуються на відстані 1-2 метрів від ємкостей з газом.
На підставі ухвали Солом’янського районного суду м.Києва у кримінальному провадженні щодо незаконного обігу підакцизних товарів (одним з яких є газ для заправки автомобілів), оперативниками фіскальної служби було вилучено майже 8 тисяч літрів скрапленого газу, а також обладнання газозаправного пункту на загальну суму понад 400 тисяч гривень.
За наявною інформацією, більше половини подібних автозаправних газових станцій у Києві працює з порушенням норм чинного законодавства України, і столичне управління Державної фіскальної служби України найближчим часом вживатиме дієвих заходів щодо впорядкування ситуації на цьому ринку.
На Сумщині митники ДФС вилучили дорогоцінні камені
В Конотопі, в московському поїзді "Одеса-Москва" під час здійснення митного контролю в провідниці вилучено понад 6 кг кварцу. В купе відпочинку провідників інспектори виявили білий мішок з камінням. При ідентифікації було встановлено, що дане каміння - це димний кварц. Кварц є дорогоцінним мінералом. За інформацією сумських митників в мішку був захований 131 камінь. Провідниця порушила норми зазначені в Постанові Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 448 про порядок вивезення за межі митної території України дорогоцінних каменів, а відповідно і ч. 2 ст. 373 Митного кодексу України «Обмеження вивезення (пересилання) громадянами за межі митної території України окремих товарів», а саме дорогоцінних каменів, ст. 198 МКУ «Подання документів та відомостей митним органам у пунктах пропуску через державний кордон України», ст. 257 МКУ «Процедура декларування». Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення». Кварц орієнтовною вартістю 125 тис. грн. у жінки вилучено.
Електроні сервіси ДФС
Голова ДФС України Роман Насіров наголосив, що бажає, щоб в системі електронного адміністрування ПДВ все вийшло на вищому рівні. «Ми це робили не заради назви, а для того, щоб побороти ями. З одного боку електронне адміністрування – це невелика зміна в системі стягування податків. Але, більшою мірою, це процес, при якому ми знищуємо можливість поганих людей займатися поганими справами», - наголосив голова ДФСУ.
Крім того, посадовець зазначив, що буде ще введено декілька нововведень в розрізі електронної реєстрації податкових накладних, що в комплексі не даватиме можливості фіктивним компаніям реєструвати фіктивні накладні.
Спрощенці Вовчанської ОДПІ сплачують податки.
За січень-квітень 2015 року суб’єкти господарювання Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 3 778,1 тис.грн єдиного податку. Зокрема, платники єдиного податку - фізичні особи - підприємці спрямували в казну держави 1 654,0 тис. грн, що на 54,1 тис. грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Оперативники ДФС у зоні АТО попередили спробу контрабанди продуктів харчування та підакцизної продукції на суму 882,5 тис. гривень
Оперативники ДФС спільно з працівниками управління власної безпеки ГУ ДФС у Луганській області та працівниками Державної прикордонної служби України на території сектору «В» зони проведення АТО виявили 6 транспортних засобів, які намагались здійснити переміщення продуктів харчування (картопля і цукор) та підакцизної продукції поза пунктами пропуску без наявності необхідних супровідних документів. Загальна вартість контрабандних продуктів та напоїв становила 882,5 тис. грн. Затримані транспортні засоби передані до Вугледарського РВ ГУМВС України у Донецької області для прийняття рішення згідно чинного законодавства.
У рамках операції «Акциз – 2015» припинено незаконний збут алкоголю через Інтернет на суму 5,3 млн. гривень
У рамках операції «Акциз-2015» працівниками оперативних підрозділів ДФС встановлена та припинена незаконна діяльність щодо зберігання, транспортування і збуту елітних алкогольних напоїв імпортного походження без марок акцизного податку та з марками акцизного податку з ознаками підробки. У результаті проведених заходів встановлено, що групою осіб у м. Дніпропетровську через Інтернет мережу організовано незаконний збут елітної алкогольної продукції відомих торгівельних марок. Співробітниками ДФС з незаконного обігу вилучено 5 879 пляшок (513,5 дал) елітних алкогольних напоїв іноземного виробництва, без марок акцизного податку та з марками акцизного податку, що мають ознаки підробки на загальну суму 5,3 млн. гривень. Нагадаємо, що спецоперація з припинення незаконного виробництва та розповсюдження підакцизної продукції «Акциз – 2015» стартувала 10 квітня 2015 року. ДФС звертається до усіх громадян з проханням повідомляти про виявлені факти незаконного виготовлення чи реалізації підакцизних товарів на сервіс «Пульс» за тел.: (044) 284 00 07.
Повернення податку на прибуток підприємств
З метою врегулювання питання повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум податку на прибуток підприємств Міністерство фінансів України надало наступне роз’яснення.
Так, з 1 січня 2015 року набрали чинності норми щодо зарахування 90 відсотків податку на прибуток підприємств (крім податку на прибуток підприємств державної власності, та податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності) до загального фонду державного бюджету, решта 10 відсотків – до загального фонду обласних бюджетів та м.Києва.
Нагадаємо, до 1 січня 2015 року податок на прибуток підприємств (крім податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності) зараховувався у повному обсязі до державного бюджету.
Відповідно до пункту 43.6 статті 43 Податкового кодексу України повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань платникам податків здійснюється з бюджету, до якого такі кошти були зараховані.
Таким чином, кошти з податку на прибуток підприємств (крім податку на прибуток підприємств державної власності, та податку на прибуток підприємств і фінансових установ комунальної власності), які помилково та/або надміру зараховані до державного бюджету до 1 січня 2015 року, підлягають поверненню виключно за рахунок коштів державного бюджету
Завітайте до сервісного центру міської податкової
Шановні жителі! Нагадуємо, що у приміщенні Вовчанської ОДПІ м. Вовчанські за адресою вул. Гоголя, 53 функціонує Центр обслуговування платників. Завітавши до нього, ви зможете безкоштовно та за відсутності черг вирішити усі свої нагальні податкові питання.
У приміщенні центру Ви можете подати податкову звітність, отримати посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису, подати кореспонденцію, отримати різного роду довідки та дозвільні документи, зареєструвати РРО та книгу ОРО, отримати ідентифікаційний номер чи внести зміни до облікової картки платника податків, отримати висококваліфіковану податкову консультацію, подати декларацію про майновий стан і доходи та здійснити ті чи інші платежі.
Центр обслуговування платників працює у наступному режимі:
Понеділок, середа, п'ятниця – з 9:00 до 18:00
Вівторок, четвер – з 9:00 до 20:00
Субота – з 9:00 до 16:00
Неділя – вихідний день
|