Среда, 22.01.2025, 12:01

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Читаете ли вы газеты?
Всего ответов: 42
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області

Щиро вітає ветеранів Великої Вітчизняної війни та всіх громадян України зі світлим і радісним святом Перемоги над фашистськими загарбниками.

Ми пам’ятаємо про тих, хто не шкодуючи власного життя захищав рідну землю, наше сьогодення. Прийміть найтепліші побажання міцного здоров’я, затишку та благополуччя.

Мирного неба Вам і Вашим родинам!

 

 

Протягом січня-квітня 2015 року 1352 жителів Вовчанського та Великобурлуцького районів вже задекларували свої доходи

 

Про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимир Борисенко. За його словами, всі громадяни мають обов’язок щодо надання річних податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2014 рік.

Згідно наданих декларацій, задекларований платниками податків дохід складає 24066,00 тисяч гривень. З  перших задекларованих доходів вже нараховано 1300,40 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб, з них 388,40 тис. грн. вже заплачено 555 особами.

 

Надходження ЄСВ на території Вовчанського та Великобурлуцького районів

 у січні-квітні 2015 року

 «Незважаючи на складні соціально-економічні умови, динаміка надходжень єдиного соціального внеску в регіоні залишається стабільною», -  про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ Володимир Борисенко. «Платниками податків протягом січня-квітня 2015 року було мобілізовано до бюджету 43 995,9 тис. грн.  надходжень єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, » - зазначив Володимир Володимирович.

Своєчасна сплата єдиного соціального внеску виступає гарантом соціального захисту для  громадян при безробітті, нещасних випадках чи професійних захворюваннях та являється забезпеченням пенсійних виплат. Тому, своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але і захищені соціальні гарантії для кожного громадянина.

 

Зведений бюджет України платниками Вовчанської ОДПІ за 4 місяці 2015 року поповнено на 46 638,2 тис.грн.

 До зведеного бюджету України платниками Вовчанської ОДПІ за січень-квітень 2015 року поповнено казну на 46 638,2 тис.грн. Про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ Міндоходів ГУ у Харківській області Володимир Борисенко. «До Державного бюджету за чотири місяці року надійшло 16 455,1 тис. грн. (у 2014 році лише – 10 348,0 тис. грн). Основними джерелами наповнення Державної скарбниці є ПДВ   – 3 181,7 тис. грн. та податок на прибуток – 3 547,6 тис. грн.»,- прозвітував посадовець.

До місцевих бюджетів  Вовчанського та Великобурлуцького районів надійшло 30 185,5 тис. грн., що на 7 585,5 тис.грн. більше аналогічного періоду минулого року. Найбільша частина, а це         16 722,4 тис. грн., складає податок на доходи фізичних осіб. Надходження по податку на майно складають 6 955,8 тис. грн., в т.ч. від власників земельних ділянок надійшло плати за землю в розмірі 6 405,1 тис. грн.. 

 

Спрощенці Вовчанської ОДПІ сплачують податки.

За січень-квітень 2015 року суб’єкти господарювання Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 3 778,1 тис.грн єдиного податку. Зокрема, платники єдиного податку - фізичні особи - підприємці спрямували в казну держави 1 654,0 тис. грн, що на 54,1 тис. грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ Володимир Борисенко.

 

Сплата військового збору платниками Вовчанської ОДПІ

1892,9 тис. грн. надійшло на бюджетні рахунки від платників Вовчанського та Великобурлуцького районів за січень-квітень 2015 року. Про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ Володимир Борисенко.

Посадовець нагадав, що у відповідності до останніх змін, внесених до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), справляння військового збору продовжено і надалі до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про запровадження реформи Збройних Сил України. І відтепер об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.

 

Ліцензування алкоголю та тютюну принесло в бюджет 139,8 тис.грн.

У січні-квітні 2015 року місцевий бюджет Вовчанщини поповнився на 139,8 тис. грн. від плати за ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. Про це повідомив начальник Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимир Борисенко.

 

Бюджет отримав 837,5 тис.грн. акцизного податку

За словами начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимира Борисенка, до бюджету  за січень – квітень 2015 року надійшло акцизного податку у сумі 837,5 тис. гривень.

Нагадаємо, платниками цього податку є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники, нафтопродукти, скраплений газ, паливо альтернативне.

 

Невідображення реквізитів в чеку

Акцизний податок із роздрібного продажу підакцизних товарів повинен відображатись у фіскальному чеку як окрема податкова група. Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням Інтернету, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (п. 2 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР, далі — Закон № 265).

До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції, за порушення вимог Закону № 265 застосовуються фінансові санкції у наступних розмірах (п. 1 ст. 17 Закону № 265).

У разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об’єкті такого суб’єкта господарювання:

- вчинене вперше — штраф 1 грн.;

- вчинене вдруге — 100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг);

- за кожне наступне вчинене порушення — у п’ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).

Також за порушення вимог Закону № 265 посадові особи та працівники торгівлі, громадського харчування та сфери послуг притягуються контролюючими органами до адміністративної відповідальності.

Відповідно до статті 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення, до осіб, які здійснюють розрахункові операції з порушенням встановленого Законом № 265 порядку проведення розрахунків, застосовується штраф у розмірі від 2 до 5 НМДГ та на посадових осіб — від 5 до 10 НМДГ.

Дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції, від 5 до 10 НМДГ; на посадових осіб — від 10 до 20 НМДГ.

 

Порошенко одобрил отмену НДС с импорта лекарств и медизделий

Закон также предусматривает ответственность плательщиков за нецелевое использование льготы

Президент Украины Петр Порошенко подписал закон Украины № 332-VIII "О внесении изменения в Налоговый кодекс Украины относительно освобождения от налогообложения некоторых лекарственных средств и медицинских изделий". Об этом говорится на официальном сайте Верховной Рады Украины.

"Возвращен с подписью от Президента (05.05.2015)", - говорится в статусе прохождения документа.

Закон предусматривает освобождение от налога на добавленную стоимость операций по ввозу на таможенную территорию Украины лекарственных средств и медицинских изделий и операций только первую поставку лекарственных средств, медицинских изделий на таможенной территории Украины импортером или производителем.

Законом также уточнены бюджетные программы в рамках выполнения которых Министерство здравоохранения заключает соглашения со специализированными организациями, которые осуществляют закупки, перечень которых определен законом Украины "Об осуществлении государственных закупок", на основании которых составляются договоры на основании которых осуществляется ввоз на территорию Украины или приобретения на территории Украины лекарственных средств и медицинских изделий.

Законом предусмотрена ответственность плательщиков в случае нецелевого использования предоставленной льготы в налогообложении лекарственных средств и медицинских изделий, а также положения относительно определения Кабинетом Министров Украины перечня лекарственных средств и медицинских изделий, закупаемых на основании сделок по закупке со специализированными организациями, которые осуществляют закупки и порядке ввоза, поставки и целевого использования лекарственных средств, медицинских изделий, освобождаемых от налогообложения налогом на добавленную стоимость.

Напомним, Верховная Рада освободила от НДС импорт лекарств и медицинских изделий 9 апреля 2015 г. за соответствующий законопроект № 2151 проголосовали 236 нардепа при 226 минимально необходимых.

 

 

Правительство назначило главой Госфискальной службы Насирова

Кабинет министров на внеочередном заседании во вторник, 5 мая, назначил народного депутата («Блок Петра Порошенко») Романа Насирова председателем Государственной фискальной службы. Об этом сообщила пресс-служба Кабмина.

 «Заместителями председателя ДФС, по решению правительства, стали Константин Ликарчук и Сергей Билан», — говорится в сообщении.

Как сообщал НБН, 24 февраля началось служебное расследование относительно деятельности главы Государственной фискальной службы Украины Игоря Билоуса, первого заместителя председателя ГФС Владимира Хоменко и заместителя председателя Анатолия Макаренко. Все они были отстранены от должностей.

В ночь на 1 мая министр финансов Наталия Яресько заявила, что сформированный Минфином совет по отбору на конкурсе кандидатуры главы ГФС отобрал из 67 кандидатов двух — главу профильного комитета Верховной Рады Романа Насирова и директора по финотчетности и управленческим системам «ArcelorMittal Кривой Рог» Андрея Коломийца.

 

В Харькове упрощается процедура регистрации бизнеса и имущественных прав

Харьковская область лидирует в сфере организации предоставления административных услуг.

Как сообщила вице-губернатор области Юлия Светличная, ХОГА ускорила передачу функций регистрации имущественных прав, юридических лиц и физических лиц-предпринимателей непосредственно в центры предоставления административных услуг.

«По нашему убеждению, это значительно упростит и сделает более прозрачным процесс получения услуг Министерства юстиции Украины», - сказала она.

Также Ю.Светличная сообщила, что процесс передачи функций является достаточно сложным и многоуровневым и будет включать комплексную работу по обучению и повышению квалификации администраторов центров, подписание договоров о доступе к соответствующим базам данных, выпуск цифровых подписей, а также установление специального оборудования и программного обеспечения.

Харьковчане, воевавшие в АТО, не могут получить статус участника боевых действий

Как рассказала правозащитник Харьковской Правозащитной Группы Людмила Клочко, в ее организацию массово обращаются демобилизованные военные, которые вернулись из зоны АТО и теперь не могут получить статус участника боевых действий.

“В Харькове несколько тысяч демобилизованных, из них на сегодняшний день единицы получили статус участника АТО. К нам обращаются десятки человек по этому вопросу. У большинства обратившихся нет необходимых документов для получения статуса, у кого-то что-то не так написано в имеющихся документах. Все идет крайне медленно еще и по причине того, что в военкоматах “много другой работы”,  и на участников АТО нет времени. Уверена, что проблем в связи с этим будут много, ведь военные не получают никаких преференций государства без этого статуса”, - говорит Клочко.

 

ФОП не може бути в спрощенцях першої групи, якщо здійснює роздрібний продаж у магазині на території ринку

У системі «ЗІР» пояснили, що належати до першої групи можна у випадку здійснення виключно роздрібного продажу товарів із торговельних місць на ринках та/або провадження господарської діяльності з надання побутових послуг населенню й водночас обсяг доходу протягом календарного року має не перевищувати 300 000 гривень (п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Але варто врахувати, що згідно із п. 1.8 Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 12-торг «Про наявність і використання торгової мережі на ринках та реалізацію сільськогосподарської продукції на них», затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 26.07.2005 р. № 209, торгове місце — площа, відведена для розміщення необхідного для торгівлі інвентарю (вагів, лотків тощо) та здійснення продажу продукції з прилавків (столів), транспортних засобів, причепів, візків (у тому числі — ручних), у контейнерах, кіосках, палатках тощо. До торгових місць на ринках не належать магазини й об’єкти ресторанного господарства.

Отже, фізична особа — підприємець, яка здійснює роздрібний продаж товарів у магазині, що розташований на території ринку, не може бути платником єдиного податку першої групи.

 

Відображаємо у формі № 1ДФ дохід самозайнятої особи

Фахівці Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомили, що підприємець є податковим агентом до доходів, які він виплачує самозайнятим особам. За умови отримання податковим агентом копії документа, що підтверджує держреєстрацію отримувача доходу підприємцем, ПДФО не утримується.

Однак податковий агент має відобразити суму нарахованого та виплаченого доходу у формі № 1ДФ за ознакою доходу «157».

 

Розничный акциз в КУРО не отражается

ГФСУ ответила на вопрос, необходимо ли отражать акцизный налог (5 %) в КУРО.

Так, инспекторы отмечают, что действующая форма КУРО не предусматривает отдельной графы для выделения сумм акцизного налога в размере 5 %. Поэтому, до внесения соответствующих изменений, субъект хозяйствования не отражает указанные суммы в КУРО.

 

Обставини для проведення фактичної перевірки

Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

Така перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких обставин:

- коли за результатами перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про можливі порушення платником податків законодавства щодо виробництва та обігу підакцизних товарів, здійснення платником податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, та виникає необхідність перевірки таких фактів;

- при отриманні в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів;

- письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, патентування або ліцензування;

- неподання суб’єктом господарювання в установлений законом строк обов’язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками;

- при отриманні в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, нафтопродуктів, палива моторного альтернативного, скрапленого газу;

- у разі виявлення за результатами попередньої перевірки порушення законодавства з питань, визначених у п.п. 75.1.3 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України;

- при отриманні в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

 

С 1 июня 2015 года отчитываемся по новой форме отчетности по ЕСВ

З метою забезпечення комфортних умов платникам єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування при поданні звітності в електронному вигляді Державна фіскальна служба України повідомляє таке.

З 01 червня 2015 року звіти за звітний період "травень 2015 року" подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905

 

Чи є платником плати за землю ФОП — власник тимчасової споруди

Державна фіскальна служба України в підкатегорії 112.01 «ЗІР» роз’яснила, що фізособа-підприємець, яка має тимчасову споруду (кіоск, палатку тощо), є платником плати за землю.

Свою позицію фахівці аргументують тим, що підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив’язки тимчасової споруди. А якщо ФОП має паспорт прив’язки тимчасової споруди, він повинен мати й правовстановлюючі документи на земельну ділянку (свідоцтво про право власності або користування чи договір оренди земельної ділянки), за якими розраховується плата за землю.

 

Зміни до законодавства, що діють із травня 2015 року

• Із 1 травня змінився порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затверджений постановою КМУ від 21.10.95 р. № 848 (далі – ЖКП, субсидія, Постанова № 848). Зокрема, зміни такі:

– знято майнові та інші обмеження для надання субсидії, крім одного: субсидія не призначається у разі купівлі будь-ким із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (фактично проживаючих), яким нараховується плата за ЖКП, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії: земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплати послуг, указаних в Постанові № 848, на суму, яка одноразово на дату купівлі (оплати) перевищує 50 000 грн.;

– для призначення субсидії заявнику необхідно подати (надіслати поштою) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарю — за місцем проживання) заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Забороняється вимагати від громадян документи, не передбачені Постановою № 848, оскільки всі додаткові документи органи соцзахисту отримають від ДФС та ПФУ.  У разі подання неправдивих даних суму субсидії доведеться повернути у подвійному розмірі;

– субсидія надається також орендарям житла, які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, за умови відкриття особових рахунків із сплати ЖКП;

– субсидія призначається у розмірі соціальних нормативів користування відповідними житлово-комунальними послугами – див. на сайті Держенергоефективності (постанова КМУ від 28.02.15 р. № 106).

• Із 1 травня почали діяти національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, національні стандарти України, а також скасовано низку національних стандартів і деяких міждержавних стандартів (накази Мінекономрозвитку від 02.12.14 р. № 1429 та № 1432).

• Із 4 травня діє наказ Мін’юсту від 10.04.15 р. № 529/5, яким форми реєстраційних карток, затверджених пп. 1.1, 1.2, 1.4, 1.16 п. 1 наказу Мін’юсту від 14.10.11 р. № 3178/5, затверджено у новій редакції. А саме – форми реєстраційних карток на проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом заснування нової юридичної особи (форма 1); утвореної шляхом реорганізації діючої (діючих) юридичної особи (юридичних осіб) у результаті злиття, поділу, виділу або перетворення (форма 2); про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (форма 4); про включення відомостей про юридичну особу (форма 16). Внесення змін до форм карток пов’язано із заміною Законом від 12.02.15 р. № 198-VIII терміну «кінцевий вигодонабувач» на термін «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)». Також нагадаємо, що до 25.05.15 р. юрособи, зареєстровані до 25.11.14 р., зобов’язані подати держреєстратору відомості про свого кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів), у тому числі кінцевого вигодоодержувача (вигодоодержувачів) їх засновника, якщо засновник – юридична особа, що передбачено Законом від 14.10.14 р. № 1701-VII (детально див. у «БАЛАНСІ», 2015, № 33-34, с. 55).

• Із 15 травня діють зміни до Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (наказ Мін’юсту від 27.03.15 р. № 441/5).

 

Рентна плата: новий податок за старими правилами

Об’єкт оподаткування, ставки, пільги, особливості адміністрування рентної плати за спеціальне використання води такі ж самі, як при справлянні збору за спеціальне використання води.

Нагадаємо основні положення, що регулюють сплату такої рентної плати.

Об’єктом оподаткування є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання. Ставки рентної плати за спеціальне використання води залишилися незмінними.

Якщо:

- за наявності можливості встановити вимірювальний прилад сільгосппідприємство цього не зробило, то рентна плата за спеціальне використання води сплачується у двократному розмірі;

- буде перевищено річний ліміт використання води, то за обсяг такого перевищення рентна плата обчислюватиметься у п’ятикратному розмірі;

- немає дозволу на спеціальне водокористування з установленими в ньому лімітами використання води, то рентна плата обчислюється також у п‘ятикратному розмірі.

Як і в минулих податкових періодах, платники разом із податковою декларацією повинні подати до податкового органу копії дозволу на спеціальне водокористування, договір на поставку води та Звіт про використання води (за формою № 2ТП (водгосп)) за відповідний звітний період.

Не сплачують цей вид платежу водокористувачі, які:

- використовують воду виключно для задоволення своїх питних і санітарно-гігієнічних потреб. При цьому під поняттям «санітарно-гігієніч­ні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієніч­ному стані (тобто використовувати воду для підтримання чистоти безпосередньо в будівлях, зокрема миття підлоги, вікон, стін тощо);

- є платниками єдиного податку четвертої групи згідно з п. 297.1 ПК.

Звертаємо увагу, що у разі використання води одночасно для виробничих, а також для питних та санітарно-гігієнічних потреб платник повинен сплачувати рентну плату за весь обсяг фактично використаної води, оскільки розподіл спожитої води не передбачено ПК.

 

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів

 

Норми розд. ХVІІ ПК, які діяли до 01.01.15 р., фактично без змін перенесено до ст. 256 ПК чинної з 01.01.15 р. редакції ПК. Об’єкт оподаткування, ставки, пільги, особливості адміністрування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів не змінилися. Отже, цей вид платежу платники мають сплачувати в тому самому порядку, як і за IV квартал 2014 року.

Звітність

За І квартал 2015 року платники рентної плати подають звітність за формами, чинними на час її подання (тобто за тими самими формами, що і за IV квартал 2014 року).

Термін подання цих форм – до 12.05.15 р. (включно), а строк сплати податкових зобов’язань – 20.05.14 р.

Рентна плата сплачується:

- за користування надрами – за місцезнаходженням ділянки надр, з якої видобуто підземні води. Якщо місце податкової реєстрації платника не збігається з місцезнаходженням такої ділянки, то за місцем реєстрації він має подати копію податкової декларації та копію платіжного документа про сплату податкових зобов’язань з рентної плати;

- за користування радіочастотним ресурсом України – за місцем податкової реєстрації платника;

- за спеціальне використання води – за місцем податкової реєстрації платників. А якщо у них є відокремлені підрозділи, які мають банківські рахунки та складають окремий баланс, то за місцем їх податкової реєстрації. Якщо ж відокремлені підрозділи не мають банківських рахунків та не складають окремого балансу, то податкові декларації подаються і рентна плата вноситься платником за місцезнаходженням водних об’єктів за ставками, установленими для цих водних об’єктів;

- за спеціальне використання лісових ресурсів – за місцезнаходженням лісової ділянки.

 

Дачні будинки можна безкоштовно перевести у жилі: постанова Уряду

29 квітня 2015 року Уряд підтримав постанову, ініційовану Мінрегіоном, про затвердження порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки.

Згідно з порядком переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки здійснюється безоплатно органами місцевого самоврядування села, селища, міста, із якими відповідні дачні поселення та садівничі товариства зв’язані адміністративно або територіально.

Для переведення дачних і садових будинків у жилі будинки їхні власники або уповноважені ними особи подають до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, а у разі відсутності у сільській раді виконавчого органу – сільському голові низку документів. А саме: заяву за визначеною формою, копію документу про право власності на дачний чи садовий будинок, письмову згоду співвласників на переведення такого будинку у жилий та звіт про проведення технічного огляду дачного чи садового будинку з висновком про його відповідність державним будівельним нормам.

За результатами розгляду заяви та доданих до неї документів місцева рада протягом місяця з дня їх надходження приймає рішення про переведення дачного чи садового будинку у жилий будинок або про відмову у переведенні.

У 3-денний строк власникові повідомляють про рішення по переведенню дачного чи садового будинку у жилий будинок.

У разі відмови у переведені дачного чи садового будинку у жилий будинок власник має право повторно подати документи до відповідного органу влади.

 

Заходи впливу за порушення банківського законодавства

З метою підвищення ефективності та забезпечення стабільної діяльності банків України затверджено зміни до Положення про застосування Національним банком України заходів впливу за порушення банківського законодавства.

Зокрема, визначено, що НБУ застосовує заходи впливу за порушення банківського законодавства, законодавства з питань фінансового моніторингу, протягом 6 місяців із дня виявлення порушення, але не пізніше ніж через:

- 3 роки з дня вчинення порушення вимог законодавства з питань фінансового моніторингу;

- 1 рік із дня вчинення інших порушень.

НБУ має право застосувати заходи впливу у зв`язку із застосуванням іноземних санкцій протягом строку їх дії починаючи з дня офіційного опублікування (оприлюднення) інформації про застосування іноземних санкцій.

Крім цього, передбачено, що НБУ має право віднести банк до категорії проблемних також у разі:

- порушення порядку зупинення фінансової  операції, у тому числі незупинення банком здійснення фінансової операції, якщо її учасником або вигодоодержувачем за нею є особа, яку включено до переліку осіб, пов`язаних із здійсненням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції (якщо види та умови застосування санкцій передбачають зупинення або заборону фінансових операцій);

- невиконання банком вимог щодо захисту інформації у програмному забезпеченні системи автоматизації банку (далі - САБ), інформаційній системі Центру сертифікації ключів банку (далі - ЦСК банку), організації доступу до них, що призвело до несанкціонованого доступу до інформації банку, її знищення та/або викривлення;

- невиконання банком вимог щодо створення, впровадження та супроводження системи управління інформаційною безпекою, що призвело до зниження рівня інформаційної безпеки та збільшенню ризиків інформаційної безпеки, як складової частини операційних ризиків банку;

- установлення факту недотримання вимог щодо системи резервування та відновлення функціонування САБ та інформаційної системи ЦСК банку, який призвів до неможливості повного відновлення функціонування САБ та інформаційної системи ЦСК банку, а також відсутності резервних копій інформації програмних комплексів, необхідних для оперативного відновлення функціонування в мінімально потрібному обсязі та в повному обсязі;

- установлення факту відсутності архіву особливо важливих даних або порушення його цілісності.

 

Про справляння у І кварталі 2015 року рентної плати

Законом від 28.12.14 р. № 71-VIII внесено зміни до ПК, якими окремі платежі трансформовано у рентну плату (далі - Плата). Базовий податковий (звітний) період для Плати дорівнює календарному кварталу.

Станом на 01.05.15 р. нова форма податкової декларації з Плати не затверджена.

До затвердження нової форми податкової декларації з рентної плати рекомендовано платникам рентної плати залежно від об`єкта оподаткування звітуватися за формами, затвердженими:

- наказом ДПА від 24.12.10 р. № 1011 (далі - форма № 1011);

- наказом ДПА від 24.12.10 р. № 1018 (далі - форма № 1018);

- наказом Мінфіну від 17.09.12 р. № 1000;

- наказом Мінфіну від 21.12.12 р. № 1403;

- наказом Мінфіну від 21.12.12 р. № 1404.

Проте, форми № 1011, 1018 передбачають базовий податковий (звітний) період - календарний місяць. У зв`язку з цим до визначення для складання звітності нової форми податкової декларації з Плати платникам рекомендується подати розрахунки за діючими формами № 1011, 1018 із зазначенням в рядку 1 "податковий період" цифру "3", що буде означати подання розрахунків за I квартал 2015 року із граничним строком подання 12.05.15 р.

Граничним строком сплати та датою проведення нарахування до інтегрованих карток платників (ІКП) для таких розрахунків є 20 травня 2015 року.

При цьому при заповненні розрахунків платники мають дотримуватися наступних рекомендацій:

1) Форма № 1018:

- у рядку 2.1 "Нараховано збору усього за звітний місяць" розділу II необхідно зазначати зобов`язання за звітний квартал;

- в колонці 2.1 "Вид документа (ліцензія або дозвіл)" розділу I вказати ліцензію або дозвіл на радіочастотні ресурси три рази, окремо січень, лютий, березень, у разі дії у відповідному місяці.

2) Форма № 1011:

- у рядку 4 "Податкове зобов`язання за звітний період" розділу II необхідно зазначати зобов`язання за звітний квартал;

- в рядку 3 "об`єкт оподаткування" Додатка до Податкового розрахунку з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами та у рядку 6 "об`єкт оподаткування" Додатка до Податкового розрахунку з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України зазначати об`єкт оподаткування за три місяці I кварталу цього року.

Слід зазначити, що подані платниками податків, зокрема в електронному вигляді, розрахунки за формами № 1011, 1018, по податковим (звітним) періодам січень - березень 2015 року не підлягають рознесенню до ІКП. Тому, збереженим у ЦБД ІС "Податковий блок" зазначеним розрахункам підрозділами приймання та обробки податкової звітності має бути присвоєний статус "Історія подання".

 

Розроблено порядок обліку осіб, які здійснюють операції з товарами

Мінфін на офіційному сайті оприлюднив проект свого наказу «Про затвердження Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю» (далі — проект наказу).

Проект наказу розроблено з метою забезпечення реалізації норм ст. 455 Митного кодексу України та у зв’язку з необхідністю вдосконалення процедур, пов’язаних з обліком осіб, які здійснюють операції з товарами.

Наказом затверджується Порядок обліку осіб, які здійснюють операції з товарами.

Цей Порядок визначає вимоги щодо процедур обліку ДФСУ та митницями ДФСУ осіб, які здійснюють операції з товарами, а саме:

  • взяття на облік осіб, які здійснюють операції з товарами;
  • присвоєння облікових номерів особам, які здійснюють операції з товарами;
  • внесення змін до облікових даних осіб, які здійснюють операції з товарами;
  • зняття з обліку осіб, які здійснюють операції з товарами;
  • встановлення форм заяв та документів із питань обліку осіб, які здійснюють операції з товарами.

 

Оприлюднено проект постанови Про порядок повідомлення ДФС та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу

Проект акта підготовлено на виконання статті 24 Кодексу законів про працю України та з метою уникнення випадків прийняття на роботу працівників без укладення трудових договорів. Установити, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

  • засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
  • на паперових носіях, разом з копією в електронній формі;
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".

 

Подовжено термін повернення невикористаних дозволів на міжнародні перевезення

Вступив в силу наказ Міністерства інфраструктури № 98 Про внесення змін до Порядку оформлення і видачі дозволів на поїздку по територіях іноземних держав при виконанні перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні, їх обміну та обліку, згідно з яким з 24 квітня строк повернення невикористаних дозволів на міжнародні перевезення автомобільним транспортом становить 90 днів замість 45 з дати отримання.

Нововведення дасть можливість перевізникам більш ефективно використовувати дозволи і при цьому не порушувати терміни їх повернення.

Зміни були внесені до наказу № 757 «Про впорядкування системи оформлення, видачі, використання та обліку дозволів на міжнародні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом».

Паралельно з метою якнайскорішого введення в дію нової редакції наказу № 757 «Про впорядкування системи оформлення, видачі, використання та обліку дозволів на міжнародні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом» наразі в Міністерстві інфраструктури працює робоча група з врегулювання усіх спірних питань.

Фахівці профільних департаментів спільно з представниками громадських організацій та бізнесу також розробляють дорожню карту вирішення інших проблемних питань у сфері міжнародних автомобільних перевезень.

 

Нові строки переробки деяких товарів за межами України з 25.04.15 р.

Законом України Про встановлення строків переробки деяких товарів за межами митної території України встановлені строки переробки за межами митної території України відпрацьованих (опромінених) тепловидільних елементів (твелів) ядерних реакторів та уранового оксидного концентрату, а саме:

  • для відпрацьованих (опромінених) тепловидільних елементів (твелів) ядерних реакторів (код товару згідно з УКТ ЗЕД 2844500000) — не більш як 30 років;
  • для уранового оксидного концентрату (концентрату природного урану) U308 (код товару згідно з УКТ ЗЕД 2844109000) — не більш як 2 роки 9 місяців.

Закон від 07.04.2015 р. № 281-VIII Про встановлення строків переробки деяких товарів за межами митної території України набрав чинності з 25 квітня 2015 року.

 

За якими формами слід звітувати про рентну плату за I квартал 2015 року?

Із 01.01.15 р. у результаті проведення податкової реформи окремі платежі трансформовано в рентну плату, яка згідно з п. 251.1 Податкового кодексу (далі – ПК) складається із:

  • рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин;
  • рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних із видобуванням корисних копалин;
  • рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
  • рентної плати за спеціальне використання води;
  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;
  • рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України.

Як передбачено п. 46.6 ПК, якщо в результаті запровадження нового податку змінюються форми податкової звітності, то Мінфін зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності. Такі нові форми застосовуються платниками (подаються до податкового органу) за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення. До цього періоду діють форми декларацій (розрахунків), що були чинними в минулих періодах.

Проект наказу Мінфіну «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати» оприлюднено на сайті ДФС 01.04.15 р. Отже, за І квартал 2015 року платники в разі:

  • спеціального використання лісових ресурсів подаватимуть Податковий розрахунок збору за спеціальне використання лісових ресурсів за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 21.12.12 р. № 1404;
  • спеціального використання води – податкову декларацію збору за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 21.12.12 р. № 1403;
  • користування надрами – податкові розрахунки з плати за користування надрами за формами, затвердженими наказом Мінфіну від 17.09.12 р. № 1000;
  • користування радіочастотним ресурсом – податковий розрахунок за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 24.12.10 р. № 1018;
  • транспортування нафти, нафтопродуктів, газу та аміаку – податкові розрахунки за формами, затвердженими наказом ДПАУ від 24.12.10 р. № 1011.

Звертаємо увагу, що Податковий розрахунок збору за користування радіочастотним ресурсом України слід подавати за квартал (форма передбачає щомісячне подання цієї форми). Тому в полі «звітний місяць» слід проставити «3» (що означає подання розрахунку за І квартал 2015 року), а в рядку 2.1 «Нараховано збору усього за звітний місяць» розд. ІІ відповідно слід зазначати зобов’язання за квартал. У графі 2.1 «Вид документа (ліцензія або дозвіл)» розд. І слід указати ліцензію або дозвіл на радіочастотні ресурси окремо за січень, лютий, березень (у разі їх дії у відповідному місяці).

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (06.05.2015)
Просмотров: 459 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика