Среда, 22.01.2025, 12:06

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Согласны ли вы с тем, что настоящий друг может быть только один?
Всего ответов: 61
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Конкретизовано перелік промислових будівель, які не обкладаються податком на нерухомість

Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, будівлі промисловості (криті будівлі промислового призначення, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, складальні підприємства тощо) віднесено до підрозділу «Будівлі нежитлові» група 125 «Будівлі промислові та склади» клас 1251 «Будівлі промисловості».
Цей клас включає підкласи:
1251.1 «Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості;
1251.2 «Будівлі підприємств чорної металургії»;
1251.3 «Будівлі підприємств хімічної та нафтохімічної промисловості»;
1251.4 «Будівлі підприємств легкої промисловості»;
1251.5 «Будівлі підприємств харчової промисловості»;
1251.6 «Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості»;
1251.7 «Будівлі підприємств лісової деревообробної та целюлозно-паперової промисловості»;
1251.8 «Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості»;
1251.9 «Будівлі інших промислових виробництв, включаючи поліграфічне».
Таким чином, до будівель промисловості відносяться об’єкти нерухомості, які відповідно до ДК 018-2000 належать до класу 1251 «Будівлі промислові» (підкласи 1251.1-1251.9).

 

Уряд планує дозволити розливати спиртові ліки у полімерні флакони

Верховна Рада зареєструвала законопроект № 2135 «Про внесення змін до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (щодо реалізації лікарських засобів, що містять спиртові або водно-спиртові настої)».
Проектом пропонується розширити спектр матеріалів, що нині застосовуються в Україні для виготовлення флаконів для спирту етилового, який використовується як лікарський засіб, та спиртових або водно-спиртових настоїв, призначених для роздрібної торгівлі через аптеки, та дозволити їх виготовлення не лише з медичного скла, а й з інших матеріалів, дозволених для цих цілей МОЗ.
Нині Держреєстр лікарських засобів вже містить деякі лікарські засоби, до складу яких входить спирт етиловий, зареєстровані у формі розчину для зовнішнього застосування як у флаконах скляних, так і в полімерних.
Прийняття цього законопроекту не призведе до погіршення якості спиртовмісних лікарських засобів та водночас дозволить здешевити дану продукцію, зробити її конкурентоздатною та більш зручною та безпечною у використанні, насамперед в умовах проведення АТО.

 

Відкрито доступ до даних про власників спецдозволів на видобування корисних копалин

Мінприроди відкрило доступ до інформації про вартість спеціальних дозволів на користування надрами та придбаної надрокористувачами геологічної інформації, що були продані в останні роки. Таку інформацію тепер можна знайти за цим посиланням.
Також у вільному доступі відтепер можна знайти інформацію про стан розгляду Заявок на отримання спецдозволів на користування надрами. Тепер кожен зацікавлений надрокористувач або просто громадянин України зможе не лише дізнатися про те, яка заявка на якій стадії розгляду знаходиться, а й отримати уявлення про обсяги і ефективність роботи Державної геологічної служби України.

 

Облік операцій зі сплати ПДВ через електронні рахунки бюджетними установами

У зв’язку з поетапним упровадженням у 2015 році системи електронного адміністрування ПДВ бюджетні установи мають проводити не характерні для них раніше операції із перерахування коштів на електронні рахунки, відкриті для всіх платників ПДВ у Державній казначейській службі, з яких суми податку автоматично перераховуватимуться до бюджету. У цій консультації ми розглянемо питання документального оформлення та обліку таких операцій.
Відображення операції з перерахування ПДВ в обліку та звітності

Відповідно до законодавства всі господарські операції бюджетної установи на підставі первинних документів мають бути відображені в бухобліку.
Однак План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ (далі – План рахунків), не містить норми стосовно того, який рахунок призначено для обліку грошових коштів на електронному рахунку ПДВ.
Проаналізувавши нормативно-правові акти, що регулюють питання ведення бухобліку бюджетними установами, для узагальнення методом подвійного запису інформації про наявність і рух грошових коштів на електронному рахунку ПДВ, відкритому в Казначействі, пропонуємо застосовувати такі субрахунки Плану
- 328 «Інші рахунки в казначействі», оскільки кошти, що обліковуються на електронному рахунку ПДВ, не належать до коштів, що можуть обліковуватися за субрахунками 321–327, а окремий субрахунок для обліку таких коштів не передбачено;
- 641 «Розрахунки за податками і зборами в бюджет», оскільки субрахунок, передбачений для обліку операцій за розрахунками бюджетної установи з бюджетом (у нашому випадку – ПДВ) з розподілом на види податків і зборів.
Розпорядники бюджетних коштів для забезпечення прозорого відображення в обліку операцій з руху грошових коштів та розрахунків за податками і зборами до бюджету в частині ПДВ можуть ввести нові субрахунки до субрахунків першого рівня – 328 та 641. Такі повноваження бюджетні установи мають відповідно до п. 2 Плану рахунків і це є складовою облікової політики бюджетної установи.

 

Яким чином можна визначити та документально підтвердити, що реалізація суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів проведена безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків


Розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Отже, при відпуску нафтопродуктів через мережу АЗС провадиться операція з продажу пального кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання, що є об`єктом оподаткування акцизним податком з роздрібних продажів, здійснення якої документально підтверджується як для розрахункової операції (оформлення відповідного розрахункового документа).

 

 

Хто є платником акцизного податку


Платником податку є особа - суб`єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання.
Роздрібний продаж нафтопродуктів здійснюється через мережу АЗС, що призначені для відпуску кінцевим споживачам нафтопродуктів.
Таким чином, податкові зобов`язання зі сплати 5 % акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів виникають у особи, яка безпосередньо здійснює відпуск нафтопродуктів з колонок через мережу заправних комплексів (АЗС) безпосередньо споживачам, незалежно від умов продажу нафтопродуктів та форми розрахунків (готівкова, безготівкова), під час здійснення розрахункових операцій.

 

Уряд знизив кворум для всіх акціонерних товариств

Верховна Рада прийняла Закон «Про внесення змін до Закону України "Про акціонерні товариства" (щодо виплати дивідендів акціонерним товариством)» (законопроект № 2273).
Так, пропонується вже зараз (а не з 1 січня 2016 року) запровадити зниження кворуму для всіх акціонерних товариств, у тому числі товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави і в якому держава є власником 50 і більше відсотків простих акцій товариства.
Крім того, передбачається внести зміни до статей 38 та 55 Закону «Про акціонерні товариства» щодо удосконалення механізму обрання кандидатів та діяльності органів акціонерного товариства.
Так, пропонується передбачити, що обсяг прав акціонерів щодо внесення пропозицій до порядку денного загальних зборів акціонерного товариства, а також пропозицій щодо нових кандидатів до складу органів товариства та порядок їх внесення, передбачені цією статтею, не можуть змінюватись статутом акціонерного товариства.
У разі дострокового припинення повноважень одного чи декількох членів наглядової ради і до обрання всього складу наглядової ради, засідання наглядової ради є правомочними для вирішення будь-яких питань у межах її компетенції за умови, що кількість членів наглядової ради, повноваження яких залишаються чинними, складає більше половини її складу
Також пропонується забезпечити дієвий механізм виплати дивідендів акціонерним товариством шляхом надання акціонеру товариства права звертатися до нотаріуса щодо вчинення виконавчого напису нотаріусом у разі невиплати товариством дивідендів.

Сівба ярових: порядок оформлення та обліку

За загальним правилом сільгосппідприємство як суб`єкт господарювання має відображати господарські операції в бухобліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах здійснюються на підставі первинних документів, складених за типовими або спеціалізованими формами, затвердженими відповідними держорганами.
При оформленні руху виробничих запасів (сировини, матеріалів тощо), що використовуються для сівби ярових культур, сільгосппідприємствам слід керуватися Методичними рекомендаціями, затвердженими наказом Мінагрополітики від 21.12.07 р. № 929. Крім спеціалізованих форм, ці Методрекомендації передбачають можливість застосування форм, затверджених наказом Мінстату від 21.06.96 р. № 193.
Якщо зазначені типові або спеціалізовані форми вам не до душі, можете самостійно розробити і виготовити форми подібних документів з усіма необхідними реквізитами.
Облік витрат, які підприємство здійснило під час сівби ярових культур, ведеться на рахунку 23 «Виробництво» відповідно до П(С)БО 16 «Витрати».
На дату балансу витрати на сівбу ярових культур визнаються і відображаються як незавершене виробництво у рослинництві – сальдо рахунка 23 (п. 11 П(С)БО 30 «Біологічні активи»). У фінансовій звітності, у формі № 1-м «Баланс» та формі № 1 «Баланс (Звіт про фінансовий стан)» сума таких витрат наводиться в рядку 1100 «Запаси».

 

Як заповнити податкову накладну на суму перевищення договірної вартості над ціною придбання або собівартістю?

У підприємства виникла проблема з реєстрацією в ЄРПН податкових накладних (далі – ПН) із типом причини «15» і «17». У ЗІР (категорія 101.19) рекомендовано під час оформлення ПН з типом причини «15» зазначати в реквізитах, призначених для відображення інформації про покупця, реквізити постачальника (зокрема, ІПН). Під час реєстрації такої ПН в ЄРПН надходить квитанція з інформацією про те, що ІПН покупця і постачальника збігаються. Тобто ПН не проходить реєстрацію. У чому причина?

Давайте заглянемо до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 22.09.14 р. № 957. У п. 20 йдеться про наш випадок: коли база оподаткування, визначена виходячи із ціни придбання товарів/послуг або із собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг або балансової (залишкової) вартості необоротних активів, перевищує договірну вартість таких товарів/послуг, необоротних активів.
У такому разі постачальник (продавець) складає дві ПН:
- одну – на суму ПДВ, розраховану виходячи з фактичної ціни постачання;
- іншу – на суму ПДВ, розраховану виходячи з перевищення ціни придбання/собівартості/ балансової (залишкової) вартості над фактичною ціною.
У ПН, яка складена на суму такого перевищення, робиться позначка «Х» у лівій верхній частині, а також зазначається тип причини, а саме:
- «15» – ПН складена на суму перевищення ціни придбання товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання;
- «16» – ПН складена на суму перевищення балансової (залишкової) вартості необоротних активів над фактичною ціною їх постачання;
- «17» – ПН складена на суму перевищення собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання.
Такі ПН отримувачу (покупцю) не надаються. А в рядках таких ПН, відведених для заповнення даних покупця, постачальник (продавець) зазначає власні дані. Крім того, рядки «Вид цивільно-правового договору» та «Форма проведених розрахунків» заголовної частини таких ПН не заповнюються.
Таким чином, у ПН слід робити позначку «15», «16» або «17». А в рядках, у яких необхідно вказати дані покупця, указуються дані продавця (у т. ч. й ІПН).
Така ПН повинна реєструватися в ЄРПН без проблем – за умови, що в ній відсутні помилки. Тому радимо все уважно перевірити (наприклад, буває, що десь залишили зайвий пробіл) і відправити ПН на реєстрацію ще раз.

 

Жителі Харківщини сплатили до державної казни 200 млн. грн.. військового збору

Як відзначають в ГУ ДФС у Харківській області, зазначена сума надійшла від платників, які перебувають на обліку в ДПІ міста та області, з серпня 2014 року, коли почав нараховуватись військовий збір в Україні.  З початку поточного року платники регіону вже встигли поповнити бюджет на 76 млн.грн.

У відомстві відмічають і позитивну динаміку надходжень – якщо у січні загальна сума склала 23,4 млн. грн, то вже у лютому  надійшло близько 30 млн.грн., станом на 24 березня  -  23 млн.гривень.

За словами співробітників фіскального відомства, така активна позиція жителів регіону приносить чималу користь і країні, і армії, які того потребують. А отже  звертаються до усіх роботодавців, які виплачують  своїм працівникам  занижену заробітну плату і таким чином занижують військовий збір,  своєчасно і в повному обсязі  сплачувати відрахування  з реальних заробітків працівників.

Нагадаємо, що з  13 березня набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до порядку сплати військового збору. Відповідно до його норм відтепер підлягають оподаткуванню збором  сума доходів, отриманих платником податку у вигляді процентів, дивіденди, доходи від операцій з валютними цінностями, за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових металів, інвестиційний прибуток тощо.

 

Щодо оподаткування військовим збором

Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 Кодексу, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід (п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України).

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, згідно з п. 164.2 ст. 164 Кодексу, доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту) та інші доходи, крім зазначених у статті 165 Кодексу.

У разі якщо працедавець надає окремим працівникам матеріальну допомогу за їх заявами у зв’язку з особистими обставинами без встановлення цілей або напрямів її витрачення та носить разовий характер, наприклад на вирішення соціально-побутових потреб, то сума такої допомоги є нецільовою благодійною допомогою та оподатковується, з урахуванням п.170.7 ст. 170 Кодексу.

Відповідно до п.п. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170 Кодексу не включається до оподатковуваного доходу сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами - юридичними або фізичними особами на користь платника податку протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, визначеного згідно з абзацом першим п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Кодексу, встановленого на 1 січня такого року (у 2015 році – 1710 гривень).

При цьому, якщо сума нецільової благодійної допомоги перевищує зазначений розмір, то сума такої допомоги в частині її перевищення є об’єктом оподаткування військовим збором на загальних підставах.

Враховуючи викладене до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається, тобто не оподатковується, сума нецільової благодійної допомоги, що надається роботодавцем на користь працівника, яка сукупно у 2015 році не перевищує – 1710 грн., а в частині її перевищення є об’єктом оподаткування військовим збором на загальних підставах.

 

Здійснення зовнішньоторговельних операцій з закордонними партнерами

Протягом перших двох місяців поточного року Україна здійснювала зовнішньоторговельні операції з партнерами із 193 країн світу. Загальний зовнішньоторговельний обіг нашої країни у січні – лютому 2015 року склав понад 12 млрд. дол. США.

Експорт товарів з початку року склав 6 млрд. дол. США, з яких до країн Євросоюзу експортовано 36 відс., до країн СНД – 17 відс. товарів.

У розрізі товарних груп найбільші суми сплаченого до державного бюджету мита з експорту забезпечено з відходів та брухту чорних металів та шихтових зливків (70 відс. від загальної суми мита), великої рогатої худоби (15 відс.) та насіння льону (10 відс.).

У січні – лютому 2015 року Україною імпортовано товарів на понад 6 млрд. дол. США. Частка товарів з країн ЄС та СНД у загальному обсязі імпорту склала 40 відс. та 26 відс. відповідно.

Найбільші надходження мита від імпортних операцій у бюджет країни забезпечено по нафті та нафтопродуктах (19,7 відс. від загального обсягу сплаченого мита), автомобілях легкових та інших моторних транспортних засобах (4,8 відс.) та вугіллі кам`яному, антрациті (4,5 відс.).

 

Оподаткування відсотків за депозитами

Змінами до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), внесеними Законом України від 28.12.2014 р. № 71-VIII, передбачено підвищення ставки оподаткування пасивних доходів з 15 до 20 відсотків (крім дивідендів по акціях та корпоративних прав, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств).

Так, п. 167.1 ст. 167 Кодексу встановлено ставку оподаткування у розмірі 15 відсотків бази оподаткування щодо нарахованих (виплачених, наданих) доходів, крім випадків, визначених у пунктах 167.2 - 167.5 цієї статті Кодексу.

Відповідно до пп. 167.5.1 п. 167.5 ст. 167 Кодексу ставку податку до бази оподаткування встановлено у розмірі 20 відсотків для пасивних доходів, у тому числі нарахованих у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, що виплачуються інститутами спільного інвестування (крім зазначених у пп. 167.5.2 цього пункту).

Згідно з пп. 167.5.3 п. 167.5 ст. 167 Кодексу для цілей розділу IV Кодексу термін «пасивні доходи» означає, зокрема, такі доходи:

проценти на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок;

проценти на вклад (депозит) у кредитних спілках;

інші проценти (у тому числі дисконтні доходи);

процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом;

плата (відсотки), що розподіляється відповідно до пайових членських внесків членів кредитної спілки.

 

Працівники Харківської податкової міліції виявили півтори тони газу сумнівної якості

Реалізація газу здійснювалась на автозаправочній станції, розташованій на трасі «Харків-Київ». Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко.

«Власники цієї АГЗС, здійснювали реалізацію незаконно виготовленого скрапленого газу «Пропан», без жодних документів: ані паперів, що підтверджують його походження та якість, ані відповідної реєстрації, ані дозволу на дану підприємницьку діяльність, - зазначає Сергій Мережко. - Наразі з метою встановлення якості газу, працівники податкової міліції відібрали зразки пропану для проведення подальшої експертизи».

В ході проведення оперативних заходів працівники оперативно-слідчих підрозділів податкової міліції виявили та вилучили резервуар для зберігання скрапленого газу, насосний агрегат й заправну колонку  та 1,46 тон пропану на суму близько 18,250 тис. грн. Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає більше 393 тис. грн.

«Відомості про дане правопорушення внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1. ст. 204 Кримінального кодексу України, - розповідає Сергій Мережко, - наразі слідство за даним фактом триває».

 

Додаткові сервіси для інформування платників

Кожного дня послугами Південної залізниці користуються сотні тисяч харків’ян та гостей Першої столиці.

Сьогодні, на екранах розкладу руху потягів Південної залізниці, громадяни можуть бачити «швидкоплинні рядки» з інформацією з питань декларування своїх доходів, отриманих протягом 2014 року.

Харківські податківці, які є ініціаторами такого незвичайного виду донесення до громадян важливої інформації, сподіваються, що таким чином про Кампанію декларування та можливість отримання права на податкові знижки дізнається якомога більша кількість людей.

В ГУ ДФС у Харківській області запрошують до Центрів обслуговування платників задекларувати свої доходи, отримані протягом 2014 року та скористатися правом на податкову знижку  до 1 травня поточного року.

 

Мешканці Харківщини задекларували вже майже півмільярда доходу

Як повідомили в ГУ ДФС у Харківській області, з початку року вже  6 420 громадян подали декларації про отримані доходи (в минулому році на відповідну дату прозвітувало 5 986 громадян). З них: 5306 задекларували доходи, які підлягають обов'язковому декларуванню, 1114 громадян скористалися правом на одержання податкової знижки.

У фіскальному відомстві  регіону інформують, що загальна сума задекларованих громадянами доходів становить 440,9 млн. грн.

Громадяни декларують спадщину, доходи від продажу сільгоспродукції, доходи, які отримані від двох та більше податкових агентів.

Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати в бюджет згідно поданих декларацій становить  11,1 млн. грн.

Доходи понад 1,0 млн. грн. задекларувало 19 громадян. Мільйонерами  задекларовано доходи в сумі  83,1 млн. грн.

Найбільш активні декларанти в сільських районах, де громадяни декларують доходи від продажу сільськогосподарської продукції. Їх найбільше в Близнюківському районі – 826 чоловік.

А ось у місті Харкові по кількості громадян, які вже встигли задекларувати свої доходи, продовжує лідирувати Московський район – 442.

В ГУ ДФС у Харківській області нагадують, що кампанія декларування громадянами доходів, триватиме  до 1 травня поточного року. Граничний термін подання декларації  в цьому році - 30 квітня.

Що робити з переплатою за спецрахунком?

У сільгосппідприємства станом на 01.02.15 р. є переплата за спецрахунком, тобто в попередніх періодах воно сплатило на спецрахунок більше, ніж було задекларовано у спецрежимних деклараціях із ПДВ. Чи може підприємство врахувати таку переплату в податкових періодах починаючи з лютого 2015 року?

Ні Податковим кодексом (далі – ПК), ні Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість не передбачено можливості включення переплати за спецрахунком станом на 01.02.15 р. у рахунок поточних податкових зобов’язань.
Тобто сільгосппідприємствам доведеться сплачувати на електронний рахунок повну суму ПДВ, задекларовану за спецрежимною декларацією за лютий та наступні податкові періоди, незважаючи на наявність переплати за спецрахунком.
Однак нагадаємо, що сума ПДВ, що акумулюється на спеціальному рахунку, не підлягає вилученню до державного бюджету й використовується сільськогосподарським підприємством відповідно до п. 209.2 ПК.
Тобто сільгосппідприємство має право використати кошти, акумульовані на спецрахунку (у т. ч. й суму переплати), на придбання виробничих факторів та на інші потреби сільськогосподарського виробництва.

Банки не повинні повідомляти НБУ про зміни організаційної структури

Відповідно до постанови НБУ від 05.03.15 р. № 164 з глави 5 розділу III Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів вилучено пункт, яким передбачалося подання банками до НБУ:
- повідомлень про зміни організаційної структури банку та кадрові зміни в складі керівників банку і керівників підрозділів, які відповідають за надання банківських та інших фінансових послуг, протягом трьох робочих днів після внесення змін;
- змінених та/або нових внутрішніх положень (у разі внесення змін до тих, які подавалися банком під час отримання банківської ліцензії або повідомлення про початок нового виду діяльності, або надання нового виду фінансових послуг) у двотижневий строк із дня їх затвердження уповноваженим органом банку.
З огляду на зазначене, з дати офіційного опублікування вищезазначених змін, а саме з 06.03.15 р., повідомлення банків про зміни організаційної структури та кадрові зміни в складі керівників банку і керівників підрозділів, які відповідають за надання банківських та інших фінансових послуг, а також змінені та/або нові внутрішні положення банків до НБУ не подаються.
Одночасно НБУ звертає увагу на те, що банки зобов`язані протягом 3 робочих днів із дня настання змін електронною поштою або факсом повідомити НБУ про зміну голови правління, головного бухгалтера, їх заступників, членів правління, керівника підрозділу внутрішнього аудиту, працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу, та осіб, що виконують їх обов`язки, номерів їх телефонів, факсу.

Оподаткування нерухомості на тимчасово окупованій території та території проведення АТО

Платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
Згідно зі статтею 3 Закону «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» тимчасово окупованою територією визначається територія АР Крим та м. Севастополя.
Враховуючи складну економічну та політичну ситуацію, що склалася в країні, а також з метою виконання зобов’язань зі сплати податків особами, які є власниками об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості на території АР Крим та м. Севастополя, ДФС пропонує подавати до контролюючого органу за місцем свого знаходження податкові декларації та сплачувати податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до місцевого бюджету за місцем свого знаходження.
Крім цього, визначено тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення АТО.
Звільнення від подання звітності та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не передбачено.
Функціональні обов`язки з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку в територіальних органах ДФС, що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території Донецької та Луганської областей, покладені у межах компетенції на територіальні органи ДФС.
Про рахунки та банківські реквізити для перерахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Держказначейства або у районних ДПІ та на офіційному веб-порталі ДФС.

 

Уряд планує звільнити заповідники від сплати земельного податку

Верховна Рада прийняла в першому читанні та готує до другого законопроект № 1850-1 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо відновлення норм, які передбачають звільнення від сплати земельного податку».
Законопроектом пропонується відновити норми в податковому законодавстві в частині надання пільг на сплату земельного податку, що розповсюджується на заповідники, у тому числі:
- історико-культурні, національні природні парки, заказники (крім мисливських), парки державної та комунальної власності, регіональні ландшафтні парки, ботанічні сади, дендрологічні і зоологічні парки, пам`ятки природи, заповідні урочища та парки-пам`ятки садово-паркового мистецтва;
- дослідні господарства науково-дослідних установ і навчальних закладів сільськогосподарського профілю та професійно-технічних училищ;
- дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров`я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

 

Щодо застосування РРО для платників єдиного податку ІІІ групи

З 1 липня 2015 року платники єдиного податку фізичні особи-підприємці третьої групи зобов’язані у своїй діяльності застосовувати РРО. Такі зміни передбачені Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі - Закон №71) внесено зміни до Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон №265).

Нагадаємо: до третьої групи платників єдиного податку відносяться фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 20000000 грн.

 

З квітня документи можна буде отримувати онлайн

У квітні почне роботу сервіс Міністерства юстиції, який дозволить громадянам отримувати необхідні документи в Інтернеті і не простоювати в чергах в різних відомствах

Сервіс працюватиме на сайті Мін`юсту. Там можна буде отримати будь-які документи і оплатити послугу платіжною карткою.

Мова йде про найбільш розповсюджені документи для підприємців.

Аналогічними сервісами користуються в Грузії та Європі.

Крім того, через Інтернет можна буде отримувати документи про право власності.

Нотаріуси з квітня отримують право реєструвати договори про оренду землі сільгосппризначення. За його словами, це було раніше великою проблемою для селян, "які повинні були щорічно близько мільйона договорів переоформлювати в державних органах".

Міністр уточнив, що мова йде про реєстрацію бізнесу, де очікується підйом з 76 до 12 місця; реєстрацію власності (з 59 до 35); вирішення питань неплатоспроможності (з 142 до 108); забезпечення виконання контрактів – з 43 на 27 місце.

З 01.04.15 р. запроваджується оновлена форма № 1ДФ

Мінфіном затверджено нову форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок його заповнення і подання податковими агентами.
Податковий розрахунок складається з двох розділів:
- у розділі І податкові агенти відображають, як і раніше, суми нарахованих (виплачених) доходів (як оподатковуваних, так і неоподатковуваних) та суми нарахованого (перерахованого) податку на доходи фізичних осіб;
- у розділі II податкові агенти зазначають загальну суму доходів у вигляді процентів, виграшів (призів) у лотерею та загальну суму податку. Також у розділі II форми № 1ДФ податкові агенти відображають інформацію про військовий збір (загальні суми нарахованих та виплачених доходів, з яких утримано військовий збір, загальну суму нарахованого та перерахованого до бюджету військового збору). Відомості про кожну фізичну особу, якій нараховано такі доходи, не зазначаються.
Вперше Податковий розрахунок за новою формою подається податковими агентами за I квартал 2015 року.
Форма № 1 ДФ подається окремо за кожний звітний квартал протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Кінцевий термін подання Податкового розрахунку за І квартал 2015 року - 12 травня 2015 року.
Наказ «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» набирає чинності з 01.04.15 р.

 

Змінено критерії для застосування понижуючого коефіцієнта ЄСВ при нарахуванні зарплати

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що 13 березня 2015 року набув чинності Закон України №219-VIII від 02.03.2015р. «Про внесення змін до розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці.

Законом змінено критерії застосування понижуючого коефіцієнта єдиного соціального внеску при нарахування заробітної плати (доходів) фізичним особам. Зокрема, платник може застосувати понижуючий коефіцієнт від 0,4 до 0,99, якщо виконуються одночасно такі умови:

- база нарахування єдиного внеску в розрахунку на одну застраховану особу в звітному місяці збільшилась на 20 і більше відсотків порівняно з середньомісячною базою нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік в розрахунку на одну застраховану особу.

- після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу в звітному місяці складе не менше ніж середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 рік.

- кількість застрахованих осіб у звітному місяці, яким нараховані виплати, не перевищує 200 відсотків середньомісячної кількості застрахованих осіб платника  за 2014 рік. Ця умова не застосовується до фізичних осіб – підприємців роботодавців.

Платники самостійно щомісячно обчислюють коефіцієнт. Однак, платник єдиного внеску, що застосував коефіцієнт та не сплатив нарахований єдиний внесок у встановлені законом строки, позбавляється права в майбутньому застосовувати коефіцієнт до повної сплати недоїмки (боргу)

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (24.03.2015)
Просмотров: 698 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика