На Харківщині фіскальна служба разом із бізнесом визначили шляхи досягнення податкового компромісу та подальшої співпраці
Актуальні питання щодо практичної реалізації податкового компромісу на Харківщині зібрали за «круглим столом» керівництво Головного управління ДФС у Харківській області та представників бізнес-кругів регіону, серед яких були члени Європейської Бізнес Асоціації, Харківської обласної організації «Асоціація приватних роботодаців», керівники великих підприємств області.
Як відзначив, відкриваючи засідання та звертаючись до учасників, керівник фіскальної служби області Михайло Гагаркін, дуже важливою сьогодні є можливість почути один одного, виказати свою точку зору, надати пропозиції та зауваження стосовно практичної реалізації застосування податкових реформ. Він ще раз підкреслив, що тільки об’єднавши зусилля бізнесу та фіскальної служби, можливо досягти суттєвих змін і у політиці відомства, і у відношенні самих підприємців до визначення своїх податкових зобов’язань.
Одним із кроків, який зробила держава назустріч платникам, є запропонований механізм застосування процедури податкового компромісу.
Отже під час засідання присутні мали можливість обговорити усі нюанси впровадження зазначеної процедури та висловити свою точку зору.
Так, представники бізнесу – учасники заходу зазначили, що практика застосування Податкового компромісу в нашій державі – це дуже потрібний та виважений крок. Водночас була висловлена позиція ряда харківських платників, які сьогодні вагаються піти на компроміс з державою, маючи деяки побоювання щодо можливих наслідків перевірок.
Тож під час заходу фахівці головного управління відповіли на ряд запитань та запевнили учасників щодо позитивних наслідків прийняття компромісної процедури. Зокрема, начальник управління податкового та митного аудиту Олександр Галкін розповів про особливості уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування зазначеного компромісу, а начальник управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій Лілія Катеринська більш детально зупинилась на питанні електронного адміністрування податку на додану вартість.
У ході «круглого столу» учасниками було надано ряд зауважень та пропозицій, які будуть аккумульовані та доправлені на центральний рівень для подальшого врахування.
Нагадаємо, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 року № 311 „Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України” 23 січня 2015 року утворено Головне управління ДФС у Харківській області.
Харків’яни дізнались про зміни в застосуванні РРО з першоджерел
Про основні зміни в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг розповів журналістам під час прес-конференції начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій управління податкового та митного аудиту ГУ ДФС у Харківській області Баграт Хачатурян.
Як повідомив фахівець, ключовою новацією є те, що фізичні особи – підприємці платники єдиного податку другої і третьої груп зобов’язані застосовувати РРО. Зазначені зміни для «спрощенців» третьої групи вступають в силу з 1 липня 2015 року, а для платників другої групи – з 1 січня 2016 року.
Однак, це не стосується платників, які здійснюють діяльність на ринках та продаж товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також «спрощенців» першої групи.
|