Среда, 22.01.2025, 07:09

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Читаете ли вы газеты?
Всего ответов: 42
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Харківська митниця спрямувала до бюджету

понад півмільярда гривень

 

Як повідомили в Харківській митниці ДФС, у січні поточного року до бюджету надійшло 500,9 млн.грн., що більше показника минулого року  на 101,7 % або на 252,6 млн.грн.

Фахівці митниці зазначають, що в ході проведення митних формальностей додатково залучено до бюджету 8,9 млн.грн., з них за рахунок контролю митної вартості товарів – 7,5 млн. грн., класифікаційної роботи – 0,9 млн.грн., контролю за визначенням країни походження – 0,5 млн.грн.

«Сьогодні робота співробітників Харківської митниці направлена передусім на створення комфортних умов для суб’єктів господарювання, зниження ризику адміністративного тиску та корупції, забезпечення  спрощення та прискорення митних формальностей», - зазначає начальник Харківської митниці ДФС Валерій Остапчук.

Це, насамперед, передбачає спрощення митних процедур, впровадження гнучкого графіка роботи митних постів, впровадження сучасних інформаційних технологій із застосуванням інформаційних терміналів, електронного декларування тощо.

 

ГУ ДФС у Харківській області

 

Про податковий компроміс під час зустрічі з бізнесом

Нещодавно відбулася зустріч з представниками бізнесу під головуванням начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимира Борисенка. Тема зустрічі: ”Податковий компроміс – право бізнесу працювати прозоро. Декларування доходів - індивідуальний внесок у добробут держави.”

Як відомо, з 17 січня поточного року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на  додану вартість у разі застосування податкового компромісу».

 «Бізнес отримав законний механізм податкового компромісу з державою, який дозволяє платникам уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань з податків на прибуток та додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року. Податковий компроміс – це не зобов’язання, а право бізнесу», - зазначив Володимир Володимирович.

Так, суттєвим для платника податку, що вирішить скористатися такою пропозицією від держави, є те, що він повинен буде сплатити лише 5% від суми задекларованих або визначених у повідомленні-рішенні податкових зобов’язань. Інші 95% такої суми вважатимуться погашеними, а штрафні санкції та пеня державою не нараховуватимуться. Податковий компроміс може бути прийнятний для платника навіть під час проведення у нього документальної податкової перевірки.

Відповідно до ухваленого закону, загальна тривалість процедури досягнення податкового компромісу – до 70 календарних днів з наступного дня після подання уточнюючого розрахунку. При цьому, загальний термін, протягом якого платник може прийняти рішення про застосування процедури податкового компромісу (подання уточнюючого розрахунку або заяви), складає 90 календарних днів з дня набрання чинності цим законом.

Також учасників зустрічі поінформовано про проведення  кампанії декларування громадянами доходів за підсумками 2014 року, про зміни в частині справляння окремих податків, відміну деяких податків та зборів, а також запровадження нового механізму адміністрування акцизного податку, єдиного податку, військового збору, податку на прибуток, податку на додану вартість тощо.

Наприкінці зустрічі посадовець нагадав, що деклараційна кампанія у розпалі, інспекція працює в черговому режимі і чекає на кожного, хто бажає виконати свій громадський обов‘язок!

 

Шановні громадяни! Задекларуйте свої доходи!

Нинішній 2015 рік ознаменований багатьма змінами у законодавстві України, зокрема, впровадженням податкової реформи. Але поряд із нововведеннями в оподаткуванні, з якими ми ознайомилися з початку січня місяця, тривають також і поточні процеси. Одним із них є проведення щорічної кампанія декларування доходів громадян.

Звертаємося до всіх жителів Вовчанського та Великобурлуцького  районів і запрошуємо задекларувати свої доходи, отримані у минулому  2014 році, а також скористатися своїм правом на податкову знижку.

Нагадуємо, що в обов'язковому порядку подати декларацію повинні ті громадяни, які отримували минулого року доходи не від податкових агентів, доходи від надання рухомого майна або нерухомості в оренду, інвестиційний прибуток або будь-які іноземні доходи.

Подати декларацію про майновий стан і доходи необхідно до 30 квітня включно. Крім того, подати декларацію можуть фізичні особи, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року. У такому випадку податкова декларація  подається протягом всього 2015 року. Разом із декларацією подаються документи, які  підтверджують витрати, включені до податкової знижки.

Звертаємо Вашу увагу, що подати декларацію можна на паперових носіях, надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення  або ж в електронному вигляді  через інформаційний портал Державної фіскальної служби України з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису.

Заздалегідь висловлюємо вдячність за вчасно подану декларацію та сумлінне виконання громадянського обов’язку!

 

У січні в ДФС проведено 295 службових розслідувань щодо протиправних дій працівників служби

Протягом січня 2015 року підрозділами власної безпеки Державної фіскальної служби проведено 295 службових розслідувань та перевірок інформації щодо корупційних або протиправних дій посадових осіб. За їх результатами винесено 62 офіційних застереження, 84 особи притягнуто до дисциплінарної відповідальності та 4 працівників звільнено із займаних посад.

Також правоохоронними органами розпочато 43 кримінальних провадження за фактами вчинення посадовими особами фіскальних органів корупційних та інших злочинів у сфері службової діяльності. Крім того, стосовно працівників ДФС складено та направлено до суду 2 адміністративних протоколи про порушення закону України „Про засади запобігання та протидії корупції”.

Не залишаються поза увагою підрозділів власної безпеки фіскальної служби звернення фізичних та юридичних осіб щодо можливих неправомірних дій з боку посадових осіб відомства та повідомлення, які надходять на антикорупційний сервіс ДФС „Пульс”.

Так, у січні поточного року перевірено 11 таких повідомлень. Також розглянуто 110 звернень фізичних та юридичних осіб щодо корупційних дій співробітників ДФС, з яких 34 інформації знайшли своє підтвердження.

 

Допомога по безробіттю виплачуватиметься два рази на місяць

Верховна Рада України прийняла за основу законопроект № 1046 про внесення доповнень до Закону "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (щодо врегулювання питань періодичності, строків виплати допомоги по безробіттю).
Проектом передбачається встановити, що:
- допомога по безробіттю виплачуватиметься два рази на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата;
- одноразова виплата допомоги по безробіттю для організації безробітним підприємницької діяльності здійснюватиметься протягом 14 днів після дня здійснення державної реєстрації юрособи, набуття статусу підприємця фізособою.

За матеріалами офіційного веб-порталу ВР України.

Зазначимо, що питання періодичності, строків, граничних термінів виплати допомоги по безробіттю на рівні закону зараз не врегульовано. 
На підзаконному рівні ці питання частково врегульовано Порядком надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, який затверджений Наказом Мінсоцполітики від 20.11.2000 р. № 307.

 

Новий порядок нарахування ЄСВ: відповіді на найактуальніші питання

Працівник підприємства (1-й клас професійного ризику виробництва) працює на 0,5 ставки, за що отримує 900 грн. На підприємстві знаходиться його трудова книжка. Як правильно нараховувати ЄСВ із 01.01.15 р.?
База нарахування ЄСВ (крім винагороди за цивільно-правовими договорами) за місяць не може бути меншою, ніж розмір мінімальної заробітної плати, установленої на цей місяць. Якщо ж працівникові фактично нараховано меншу зарплату, ніж мінімальна, то база оподаткування визначається як добуток розміру мінімальної зарплати та ставки ЄСВ, установленої для відповідної категорії платника. 
У наведеній ситуації працівникові нараховується 900 грн., а мінімальна зарплата становить 1 218 грн. Отже, у січні підприємство має нарахувати ЄСВ виходячи з мінімальної зарплати:
1 218,00 грн. х 36,76 % = 447,74 грн.
Працівник за трудовим договором працює завідувачем господарства з окладом 2 000 грн. Крім того, після робочого дня за цивільно-правовим договором він прибирає територію біля офісу підприємства, за що отримує 300 грн. З 10 до 20 січня працівник хворів, і йому було нараховано 1 050 грн. (зарплата – 700 грн., лікарняні – 350 грн.). За цивільно-правовим договором йому нараховано 200 грн. Як правильно розрахувати ЄСВ із доходів такого працівника?
Перш за все зауважимо, що відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону № 2464 винагорода за цивільно-правовими договорами не враховується при визначенні бази обкладення ЄСВ для порівняння її з мінімальною зарплатою. Така винагорода незалежно від її розміру обкладається ЄСВ повністю, тобто виходячи з фактично нарахованого доходу (у нашій ситуації необхідно обкласти ЄСВ 200 грн.).
Щодо виплат за трудовим договором зазначимо таке. У наведеній ситуації сума доходу у вигляді зарплати та лікарняних становить 1 050 грн., а це менше, ніж мінімальна зарплата. Тому для підприємства в січні базою для нарахування ЄСВ буде 1 218 грн. При цьому: 
- лікарняні в сумі 350 грн. обкладаються за ставкою 33,2 %;
- зарплата в сумі 700 грн. обкладається за ставкою 36,77 % (2-й клас професійного ризику);
- різницю між мінімальною зарплатою та нарахованим доходом у сумі 168 грн. (1 218 грн. – 1 050 грн.) слід обкласти ЄСВ за базовою ставкою, тобто 36,77 %.
Працівник звільнився 16.01.15 р. За фактично відпрацьовані дні йому нараховано 700 грн. Що вважати базою оподаткування?
Для таких працівників норма ч. 5 ст. 8 Закону № 2464 не застосовується. Пояснимо чому.
Ця норма передбачає порівняння фактичної бази нарахування ЄСВ (крім винагороди за цивільно-правовими договорами) із розміром мінімальної зарплати, установленої законом на місяць. І якщо фактична база нарахування ЄСВ виявиться меншою, то сума ЄСВ визначатиметься як добуток розміру мінімальної зарплати та ставки ЄСВ. 
Мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт). 
Працівник, якого протягом місяця або звільнено, або прийнято на роботу, не відпрацював місячної норми, а тому порівнювати нараховану йому зарплату з мінімальною немає підстав. Отже, для такого працівника базою обкладення ЄСВ буде фактично нарахована йому зарплата.
Крім того, при прийнятті та звільненні працівника статусу застрахованої особи або ще не набуто, або вже втрачено.
Чи потрібно застосовувати мінімальний розмір ЄСВ при виплаті зарплати працівнику, який є інвалідом?
Заробітна плата інвалідів не порівнюється з мінімальною заробітною платою. А тому ЄСВ нараховується на фактично нараховану їм суму заробітної плати.

 

Облік новонароджених дітей переселенців: рекомендації від Мінсоцполітики

Мінсоцполітики розроблено проект постанови КМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яким передбачено, що у разі зміни місця тимчасового перебування або змін у складі сім’ї у зв’язку із народженням дитини внутрішньо переміщена особа звертається за видачею довідки до структурного підрозділу місцевої держадміністрації з питань соцзахисту населення за місцем фактичного проживання, а раніше видана довідка вилучається, про що вносяться відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
Після проведення узгоджувальних процедур проект постанови буде подано на розгляд до Кабміну в установленому порядку.
Крім того, Мінсоцполітики рекомендує здійснювати облік новонароджених дітей шляхом видачі внутрішньо переміщеним особам нової довідки або внесенням відповідної інформації до раніше виданої довідки, завіривши внесені зміни підписом посадової особи відповідного структурного підрозділу місцевої держадміністрації з питань соцзахисту населення та скріпивши печаткою.

 

Прийнято Закон про спрощення умов ведення бізнесу

Верховна Рада прийняла Закон „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)" (законопроект № 1580).
Зокрема, документом пропонується ліквідація дозвільних центрів, як окремої складової центрів надання адміністративних послуг, та надання адміністративних послуг з видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності через центри надання адміністративних послуг (зі збільшенням кількості таких центрів) та посилення відповідальності адміністратора за невиконання посадових обов’язків.
Також пропонується скасувати необхідність одержання дозвільних документів та повноваження органів влади щодо їх видачі шляхом внесення змін до законів України, які регулюють відносини у відповідних сферах господарської діяльності.
У сфері ЖКГ передбачається спрощення процедури переобладнання та перепланування жилих приміщень, зокрема, скасування вимог щодо отримання громадянами дозволу виконавчого комітету рад на виконання робіт з переобладнання та перепланування.

 

Керівники банку можуть входити до складу керівних органів юросіб

Відповідно до ст. 42 Закону "Про банки і банківську діяльність" (далі – Закон) голові, членам правління банку та головному бухгалтеру банку забороняється займати посади в інших юрособах, крім дочірніх підприємств.
Будь-яких виключень з цього правила Закон не містить.
Разом з цим слід враховувати, що у законодавчих актах України визначення поняття "посада" закріплено лише у Законі "Про державну службу". Так, згідно із статтею 2 під посадою мається на увазі визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень. 
Застосовуючи аналогію Закону "Про державну службу", можна дійти висновку, що вищевказані обмеження, встановлені ст. 42 Закону, розповсюджуються на посади в юрособах, які передбачені їх штатним розписом, та зайняття яких передбачає укладення трудових угод.
З огляду на це, на думку НБУ, керівники банку можуть входити до складу керівних органів громадських об`єднань (юридичних осіб) за умов їх обрання (призначення), відсутності відповідної посади у штатному розписі громадських об`єднань (юридичних осіб) та у разі виконання ними своїх обов`язків без отримання будь-якої матеріальної допомоги (громадських засадах).

 

Оподаткування відсотків за депозитами у 2015 році

Змінами, внесеними Законом України від 28.12.14 р. № 71-VIII, передбачено підвищення ставки оподаткування пасивних доходів з 15 % до 20 % (крім дивідендів по акціях та корпоративних прав, нарахованих резидентами-платниками податку на прибуток підприємств).
Так, встановлено ставку оподаткування у розмірі 15 % бази оподаткування щодо нарахованих (виплачених, наданих) доходів, крім доходів, нарахованих як виграш чи приз (крім виграшів, призів у лотерею) на користь резидентів або нерезидентів, а також пасивних доходів.
Ставку податку у розмірі 20 % встановлено для пасивних доходів, у тому числі нарахованих у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, що виплачуються інститутами спільного інвестування, крім доходів у вигляді дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств.
Згідно з ПК термін «пасивні доходи» означає, зокрема, такі доходи:
- проценти на поточний або депозитний (вкладний) банківський рахунок;
- проценти на вклад (депозит) у кредитних спілках;
- інші проценти (у тому числі дисконтні доходи);
- процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом;
- плата (відсотки), що розподіляється відповідно до пайових членських внесків членів кредитної спілки.

З якої дати всі податкові накладні підлягають реєстрації в ЄРПН

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадала, що починаючи з 01.01.15 р., всі податкові накладні та розрахунки коригування до них складаються платниками податку виключно в електронній формі.
До 01.02.15 р. платникам ПДВ надано можливість реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) незалежно від суми ПДВ, що міститься у податковій накладній/розрахунку коригування.
З 01.02.15 р. обов’язковій реєстрації в ЄРПН підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування до них, складені починаючи з 01.02.15 р., в тому числі податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, а також податкові накладні, що не надаються покупцю, незалежно від суми ПДВ, вказаній в такій податковій накладній.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

 

Уточнено умови ненарахування мита при ввезенні товарів громадянами

Затверджено зміни до Порядку справляння митних платежів при ввезенні на митну територію України товарів громадянами.
Так, встановлено, що при митному оформленні товарів (крім підакцизних), що надходять на адресу одного одержувача в одній депеші від одного відправника у МПВ, на адресу одного одержувача в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у МЕВ, несупроводжуваному багажі:
а) у разі надходження на адреси громадян товарів, сумарна фактурна вартість яких не перевищує 150 євро,митні платежі не нараховуються;
б) у разі надходження на адреси громадян товарів, сумарна фактурна вартість яких не перевищує 10000 євро, за оглядовим розписом М 15, митною декларацією М 16квитанцією МД-1 відповідно нараховується ввізне мито за ставкою в розмірі 10 % сумарної фактурної вартості товарів та ПДВ.
При цьому базою оподаткування є частина сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 150 євро.

Наказ Мінфіну від 12.01.15 р. № 2 набуде чинності з дня офіційного опублікування.

 

Дерегуляція госпдіяльності: новації від Уряду

Внесено зміни до деяких постанов КМУ, зокрема:
1) змінами до постанови від 27.05.13 р. № 437 "Питання видачі, продовження дії та анулювання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства" встановлено, що розмір плати за видачу дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства становить 4 мінімальні зарплати, що зараховується до бюджету Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Плата за видачу дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства не справляється для:
- осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця або особи, яка потребує додаткового захисту;
- осіб, які подали документи для продовження дії дозволу.
2) змінами до постанови КМУ від 12.05.07 р. № 705 "Про деякі питання реалізації Закону України "Про карантин рослин" встановлено, що висновок фітосанітарної експертизи надається за результатами аналізу щодо наявності шкідливих організмів протягом 24 годин з моменту подання зразка об`єкта регулювання на аналіз (раніше - протягом 3 днів).

Постанова КМУ від 28.01.15 р. № 42 набула чинності з 11.02.15 р.

 

Відмова у погодженні проектів землеустрою може бути лише вичерпною

Верховна Рада України ухвалила у цілому законопроект № 1025-1 "Про внесення змін до статті 186-1 Земельного кодексу України щодо спрощення процедури погодження проекту землеустрою", яким регламентується відмова у погодженні проектів землеустрою.
Встановлено, що у висновку про відмову погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, органами виконавчої влади, які здійснюють його погодження, має бути надано вичерпний перелік недоліків проекту землеустрою та розумний строк для усунення таких недоліків, який також при проханні розробника проекту може бути продовжений. 
Відмова у погодженні проекту землеустрою може бути лише у випадку, якщо не були усунені недоліки, на які було вказано в попередньому висновку. Відповідно до закону, не можна відмовити в погодженні проекту землеустрою з інших причин.
Крім того, цим органам забороняється повторно відмовляти у погодженні таких проектів у разі, якщо усі зауваження, висловлені у їх попередньому висновку, були усунені, та висувати додаткові зауваження до проекту у разі, якщо такі зауваження не були висунені у попередньому висновку.

 

Оприлюднено Закон про технічні регламенти та оцінку відповідності

Президент підписав Закон „Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв`язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні, а також здійсненням добровільної оцінки відповідності.
Технічними регламентами та процедурами оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами, можуть бути встановлені особливості регулювання відносин, на які поширюється дія цього Закону.
Дія цього Закону поширюється на всі види продукції, за винятком:
- виробів мистецтва та унікальних виробів народного художнього промислу;
- предметів колекціонування та антикваріату.
Дія цього Закону не поширюється на:
- санітарні та фітосанітарні заходи;
- оцінку відповідності якості зерна та продуктів його переробки, насіння та садивного матеріалу згідно із законами України "Про зерно та ринок зерна в Україні", "Про насіння і садивний матеріал";
- оцінку відповідності колісних транспортних засобів та їх частин;
- оцінку відповідності сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінного причіпного обладнання, систем, складових частин та окремих технічних вузлів;
- заходи щодо державної експертизи у сферах криптографічного та технічного захисту інформації;
- обов`язкову оцінку відповідності послуг.

Закон від 15.01.15 р. № 124-VIII набуде чинності з 10.02.16 р., крім окремих положень, які набудуть чинності з 11.02.15 р.; 01.07.15 р.; 21.09.15 р.; 01.01.16 р. („Голос України" від 10.02.15 р. № 23).

 

Військовий збір та фізособи-підприємці

Фізособи – підприємці, крім тих, що обрали спрощену систему, та фізособи, які здійснюють незалежну профдіяльність, за результатами звітного податкового року самостійно розраховують суму військового збору в розмірі 1,5 % сукупного чистого доходу, відображають у річній податковій декларації та сплачують у терміни, передбачені для сплати ПДФО за відповідний період.
Першим звітним податковим періодом для нарахування військового збору є 2015 рік.
Терміни сплати військового збору:
- для фізосіб – підприємців – до 19 лютого 2016 року;
- для фізосіб, які провадять незалежну профдіяльність – до 1 серпня 2016 року.
Пунктом 177.8 ПК визначено, що під час нарахування (виплати) фізособі – підприємцю доходу від здійснення нею підприємницької діяльності, суб`єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) такий дохід, не утримують податок на доходи у джерела виплати, якщо фізособою – підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію.
Відповідно до пункту 178.5 ПК встановлено, що під час виплати суб`єктами господарювання – податковими агентами фізособам, які провадять незалежну профдіяльність, доходів, безпосередньо пов`язаних з такою діяльністю, податок на доходи у джерела виплати не утримується в разі надання такою фізособою копії довідки про взяття її на податковий облік як фізособи, яка провадить незалежну профдіяльність.
Тобто, суб`єкти господарювання та/або самозайняті особи, які виплачують доходи фізособам – підприємцям або фізособам, які провадять незалежну профдіяльність, за здійснення ними своєї діяльності, не є податковими агентами щодо таких доходів.
Отже, з метою уникнення подвійного оподаткування військовий збір не утримується суб`єктами господарювання та/або самозайнятими особами при виплаті доходів фізособам – підприємцям або фізособам, які провадять незалежну профдіяльність, за здійснення ними своєї діяльності, якщо фізособою надано копію документа, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб`єкта підприємницької діяльності, або копію довідки про взяття її на податковий облік як фізособи, яка провадить незалежну профдіяльність.

 

Виплата винагород військовослужбовцям: набув чинності Порядок

Затверджено Порядок та умови виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам, механізм підтвердження виконання окремих завдань під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду.
Так, встановлено, що військовослужбовцям (крім резервістів) у період мобілізації (у тому числі часткової) або з моменту введення воєнного стану та до дати завершення демобілізації або закінчення (скасування) воєнного стану, у період проведення АТО за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи АТО, здійсненні заходів із забезпечення правопорядку на державному кордоні, відбитті збройного нападу на об`єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільненні таких об`єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою виплачується винагорода у розмірі 100 % місячного грошового забезпечення.
Розмір винагороди визначається, виходячи з розміру посадового окладу (у тому числі посадового окладу за посадою, до тимчасового виконання обов`язків (завдань) за якою допущено військовослужбовця), окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії, та повинен становити не менш як 3000 гривень на місяць. У разі участі у воєнних конфліктах чи АТО, інших заходах в умовах особливого періоду менше одного календарного місяця розмір винагороди визначається пропорційно дням участі, виходячи з її розміру, що становить не менш як 3000 гривень.
Додаткові винагороди військовослужбовцям виплачуються:
- за успішне виконання бойового завдання;
- за безпосередню участь у бойових діях;
- за успішне виконання завдань із знищення (захоплення) техніки.
Виплата винагород та додаткових винагород здійснюється військовослужбовцям за місцем проходження служби на підставі наказів командирів (начальників) органів військового управління (військових частин, закладів, установ, організацій), керівництва військових формувань та органів державної влади. Командирам (начальникам) військових частин (закладів, установ, організацій) - наказами вищих командирів (начальників, керівників).
Додаткові винагороди виплачуються також родичам військовослужбовців, які під час виконання окремих завдань загинули, захоплені в полон або є заручниками, а також інтерновані в нейтральні держави або безвісно відсутні.

Наказ Міноборони від 02.02.15 р. № 49 набув чинності з 10.02.15 р.

 

Сплата земельного податку та орендної плати на території АТО

З 15 жовтня 2014 року Законом "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції"визначено, що під час АТО суб`єкти господарювання, які провадять діяльність на території проведення АТО,звільняються від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
Період проведення АТО - це час між датою набрання чинності Указом Президента України від 14.04.14 р. № 405/2014 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 р. "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення АТО або військових дій на території України.
На сьогодні не розроблено порядку застосування податкових пільг, а також не внесено відповідних змін до ПК.

Лист ДФС від 02.12.14 р. № 7887/6/99-99-15-03-02-15.

 

Транспортний податок: не забудьте відзвітувати до 20 лютого

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадала, що юридичні особи повинні самостійно обчислити суму транспортного податку та до 20 лютого подати декларацію. 
Відповідно до Закону від 28.12.14 р. № 71-VIII платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що є об`єктами оподаткування.
Об`єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об`єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.
Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об`єктом оподаткування, а базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об`єкта оподаткування декларацію, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Сплачується податок юридичними особами авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Особливості списання податкового боргу на підставі сертифіката ТППУ

Згідно з вимогами податкового законодавства, до компетенції контролюючих органів відноситься забезпечення процедури списання безнадійного податкового боргу, зокрема в частині прийняття рішення про списання та відображення зазначеної операції в інформаційних системах контролюючих органів,на підставі сертифіката (висновка), виданого Торгово-промисловою палатою України (далі – ТППУ).
Сертифікат (висновок) ТППУ обов`язково повинен містити конкретний період часу, протягом якого мали місце надзвичайні, невідворотні та непередбачувані обставини (події), що об`єктивно вплинули на виконання конкретним платником податків у вказаному періоді певного податкового обов`язку зі сплати податків.
Оскільки дія кожного окремого сертифіката (висновка) ТППУ, наданого у кожному конкретному випадку, обмежується датою надання такого сертифікату, тому, незважаючи на продовження дії АТО у конкретному населеному пункті Донецької або Луганської областей, чинність такого документа може поширюватися на правовідносини, що виникали з дати початку АТО у конкретному випадку і до дати надання такого сертифіката (висновка).
Таким чином, у разі, якщо на дату надання сертифіката (висновка) ТППУ на неможливість виконання платником податків податкового обов`язку продовжують чинити вплив форс-мажорні обставини, пов`язані з проведенням у конкретному населеному пункті Донецької або Луганської області АТО, дія якої продовжує тривати і дату її закінчення визначити неможливо, то у такому випадку ТППУ додатково вказує у сертифікаті (висновку) дату закінчення його дії, що відповідає даті його надання.

Лист ДФС від 27.10.14 р. № 5694/6/99-99-26-01-15.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (16.02.2015)
Просмотров: 508 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика