Пам’ятка для волонтерів та благодійників!
5 грудня 2014 року набрав чинності Наказ Міністерства фінансів від 30.10.14 № 1089 «Про затвердження порядку формування та ведення реєстру волонтерів антитерористичної операції» (далі – Порядок № 1089 ) .
Для включення до Реєстру благодійнику необхідно звернутися до будь-якого органу ДФС із заявою за формою № 1-РВ, наведеною у додатку 3 до зазначеного Порядку № 1089.
Окрім того, відповідно до п.2.2 Порядку № 1089 фізична особа - благодійник разом із заявою подає:
- оригінал та копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, або сторінки паспорта, до якої внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, або сторінки паспорта, до якої внесена відмітка про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
- довідки (довідку) про відкриття/закриття рахунка фізичною особою за формою № 4-РВ (додаток 4), що призначений для здійснення благодійної діяльності (крім рахунків, що були закриті до 21 листопада 2013 року).
Процедура включення до Реєстру здійснюється протягом одного робочого дня.
Також не потрібно забувати, що дата початку здійснення діяльності як волонтера АТО не може бути раніше 21.11.13 та раніше дати відкриття рахунків, призначених для здійснення благодійної діяльності.
Датою включення фізосіби-благодійника до Реєстру є дата внесення відповідного запису до цього Реєстру, а ось відповідь про результати розгляду заяви, вже можна отримати протягом одного робочого дня, що настає за днем отримання органом ДФС заяви, повідомляють у відомстві.
|