Среда, 22.01.2025, 02:05

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Каким Интеретом вы пользуетесь?
Всего ответов: 81
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Про погашення заборгованості по зарплаті працівникам лікарень, які знаходяться на непідконтрольних територіях

 

Мінфін роз’яснив питання щодо сприяння погашенню заборгованості із заробітної плати працівникам закладів охорони здоров'я, розташованих у населених пунктах, що не контролюються українською владою.

Донецькою обласною організацією профспілки працівників охорони здоров’я пропонується внести зміни до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів та, як виняток, передбачити самостійну «перереєстрацію» і «зворотну перереєстрацію» органами Казначейства в Єдиному реєстрі у разі простою органів Казначейства і незмінної юридичної адреси розпорядника та/або одержувача бюджетних коштів, які знаходяться у населених пунктах Донецької та Луганської областей.

На це Мінфін зазначив, що для забезпечення обслуговування в органах Казначейства закладів охорони здоров’я, розташованих в населених пунктах Донецької області, які на даний час не контролюються українською владою, необхідним є забезпечення виконання положень законодавства, в тому числі, вимог постанови КМУ від 07.11.2014 р. № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей».

Нагадаємо, що згідно зазначеною постановою затверджено Тимчасовий порядок фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей.

Тимчасовим порядком встановлено, що у населених пунктах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, зокрема, видатки з державного бюджету здійснюються лише після повернення згаданої території під контроль органів державної влади.

Переміщення установи на контрольовану територію, а також її функціонування на цій території здійснюється за рішенням органу вищого рівня (у разі переміщення органу місцевого самоврядування – за рішенням відповідної місцевої ради).

Установи, які переміщені на контрольовану територію, відкривають рахунки в органах Казначейства за місцезнаходженням у порядку, встановленому законодавством.

Такі роз’яснення надав Мінфін в листі від 28.11.2014 р. № 31-04320-13-3-11/30017.

 

 

Відповідальність за порушення правил сплати податків

 

Пеня, визначена пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті (п.129.4 ст.129 ПКУ).

Згідно з ст.163 прим.2 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами та доповненнями неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), — тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п.126.1 cт.126 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня (пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ).

яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно — довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно — довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 138.01).

 

 

Формування витрат підприємства

 

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує, що якщо витрати на оплату винагород посередникам можна розподілити на окремі об’єкти запасів, такі витрати включаються до собівартості цих запасів.

У разі погашення боржником заборгованості перед поручителем за товари така виплата на користь поручителя не відображається у складі витрат у податковому обліку платника. Сума винагороди за договором поруки враховується в податковому обліку у складі собівартості відповідних запасів. У разі придбання основних засобів сума винагороди за договором поруки включається до складу інших витрат.

До складу витрат покупця не включається сума неустойки за несвоєчасне погашення боргу перед поручителем за договором поруки.

Витрати на сертифікацію імпортованої продукції відносяться до собівартості реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг у складі загальновиробничих витрат.

 

 

 

Яким суб’єктам господарювання видаються ліцензії на виробництво спирту

 

Ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового видаються суб’єктам підприємницької діяльності, які на момент подання заяви про видачу ліцензії є власниками або відповідно до інших не заборонених законодавством підстав володіють та/або користуються приміщеннями та обладнанням, що забезпечують повний технологічний цикл виробництва алкогольних напоїв. Це за умови, що використання таких приміщень та обладнання здійснює лише один суб’єкт підприємницької діяльності.

Зазначена норма регулюється Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 № 481/95-BP зі змінами та доповненнями.

 

 

 

Документи, що вважаються оригіналом за проведення електронної перевірки

 

Відповідно до статті 14 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851 (далі — Закон № 851), електронний документообіг здійснюється згідно із законодавством України або на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу. Використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.

При цьому перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст. 12 Закону № 851).

Пунктом 6 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV встановлено, що в разі складання та зберігання первинних документів і реєстрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство зобов’язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законом.

Пунктом 85.4 статті 85 Податкового кодексу України передбачено, що під час проведення перевірок посадові особи контролюючого органу мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об’єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

Отже, платник податку під час проведення податкової перевірки зобов’язаний у разі необхідності звернутися до контрагента, яким створювалися первинні документи в електронному вигляді, з вимогою виготовити їх копії на паперових носіях та після отримання останніх надати їх належним чином завірені копії контролюючому органу, який проводить перевірку.

 

 

Визнання сплати податкового боргу

 

Спеціалісти Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадують, що податки і збори (обов’язкові платежі) та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування коштів на єдиний казначейський рахунок державного бюджету України, а доходи місцевого бюджету — з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

Наголошуємо, що податкове зобов’язання буде вважатися виконаним з дня зарахування сплачених коштів на єдиний казначейський рахунок.

Якщо кошти до бюджету не потрапили з вини банку, такий банк сплачує пеню за кожен день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених Податковим кодексом України, а платник податків при цьому звільняється від відповідальності за несвоєчасне або не в повному обсязі перерахування таких податків, зборів та інших платежів до бюджетів та державних цільових фондів, включаючи нараховану пеню або штрафні санкції, але не звільняється від обов’язку сплатити основну суму податкового зобов’язання або податкового боргу, а податковий орган, відповідно, — від стягнення такого податкового боргу.

Фахівці Вовчанської ОДПІ резюмують, що податкові зобов’язання або податковий борг не можуть вважатися погашеними, якщо грошові кошти не надійшли на бюджетні рахунки органу державного казначейства і не зараховані до дохідної частини державного або місцевого бюджетів.

 

 

Податок на прибуток від операцій з цінними паперами

 

 

Прибуток, отриманий від операцій з торгівлі цінними паперами, що перебувають/не перебувають в обігу на фондовій біржі, підлягає оподаткуванню за ставкою 18 відсотків. Така ставка діє з 3 серпня 2014 року (Закон України від 31.07.2014 р. № 1621-VI «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких інших законодавчих актів України»).

До внесення відповідних змін до форм податкових декларацій з податку на прибуток у рядку 10 податкової декларації з податку на прибуток підприємств (на доходи (прибуток) страховика) та у рядку 11 податкової декларації з податку на прибуток банку за звітні податкові періоди - три квартали та 2014 року рекомендується відображати загальну суму податку на прибуток від операцій з торгівлі цінними паперами, які перебувають/не перебувають в обігу на фондовій біржі, що складається із:

- суми податку, обчисленої за ставкою 10 відсотків - з 1 січня по 2 серпня 2014 року включно;

- суми податку, обчисленої за ставкою 18 відсотків - з 3 серпня по 31 грудня 2014 року включно.

Також рекомендовано у табл. 1 та 2 додатка ЦП до податкових декларацій підприємства (банку, страховика), в яких передбачено здійснення розрахунку податку на прибуток за ставкою податку 10 відсотків, відображати показники за операціями, які здійснено платником податку з 1 січня 2014 р. по 2 серпня 2014 р. включно.

Водночас визначено, що платник податку згідно з п. 46.4 ст. 46 Кодексу може надати у складі податкової декларації з податку на прибуток доповнення до такої декларації, складене за довільною формою, де відобразити розрахунок суми фінансового результату за операціями з торгівлі цінними паперами, що перебувають/не перебувають в обігу на фондовій біржі, за операціями, проведеними з 03.08.2014 по 31.12.2014 р. включно.

 

Ігор Білоус: спільними зусиллями держави та бізнесу ми кардинально змінимо на краще ситуацію з подальшим розвитком країни

 

Про це Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус заявив під час семінару-форуму «Оподаткування 2014: підсумки та перспективи», організованого редакцією журналу «Вісник Міндоходів» 11 грудня 2014 року.

Він відмітив важливість заходу такого формату, оскільки вчасно донесена до платників об’єктивна кваліфікована інформація з питань застосування податкового та митного законодавства  є запорукою успішного ведення бізнесу та вчасної сплати податків.

«Нам разом необхідно сформувати якісно нову систему оподаткування, що виконуватиме не лише фіскальну функцію, а й стане потужним стимулом до розвитку економіки, комфортного ведення бізнесу та поліпшення інвестиційного клімату в Україні. Тільки спільними зусиллями держави та бізнесу ми зможемо не лише гідно подолати нинішні тимчасові труднощі, а й кардинально змінити на краще ситуацію з подальшим розвитком країни», - наголосив Ігор Білоус, відкриваючи захід.

За словами Голови ДФС, одне з основних завдань, поставлених керівництвом країни перед Державною фіскальною службою є реформування податкової системи. На сьогодні на розгляд Парламенту вже внесена Концепція реформування податкової системи, яка, зокрема, передбачає спрощення податкової системи,  створення сприятливих умов ведення бізнесу шляхом внесення змін до Податкового кодексу щодо скорочення кількості податків та зміни бази оподаткування, зменшення єдиного соціального внеску, введення прогресивної шкали оподаткування тощо.

«Сьогодні тривають дискусії щодо системи електронного адміністрування ПДВ. Хочу всіх заспокоїти: пропонується внести дуже багато змін до цього закону, зокрема, у частині від’ємного значення, критеріїв повернення ПДВ, запустити цей закон в тестовому режимі, щоб він попрацював квартал без штрафів, пройшов імплементацію, підприємці звикли до роботи за новими правилами. І вже потім, коли ми виправимо ті  помилки і похибки, які в нас можливо будуть виявлені під час тестування, запустити цей закон в дію», - зауважив Ігор Білоус.

Доопрацьоване законодавство, за словами Голови ДФС України, допоможе запровадити електронну систему адміністрування ПДВ, яка надасть можливість змінити податкове середовище і дисципліну сплати податків, зменшити втручання контролюючих органів в роботу суб’єктів господарювання.

Ухвалення запропонованих Урядом законів дозволить поліпшити економічну ситуацію в країні та забезпечить стабільне наповнення бюджету. Це, в свою чергу, надасть можливість здійснити фінансування всіх соціальних програм у повному обсязі, а також створить сприятливий клімат для залучення інвестицій та ведення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання.

 

 

 

Перевіряйте стан розрахунків через «Електронний кабінет платника податків»

 

 

Завдяки сервісу „Електронний кабінет платника податків” платники податків отримали змогу використовувати низку он-лайн послуг через безконтактний спосіб їх взаємодії з органами Державної фіскальної служби (ДФС) з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, працювати в якому можна без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.

За допомогою цього сервісу платник податків має змогу:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).

Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:

- комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;

- електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/);

- бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище.

З інструкцією з експлуатації можна ознайомитися за адресою: kpp.minrd.gov.ua.

Облік розрахунків платника податків з бюджетом ведеться окремо за кожним податком, збором. Для цього з кожного податку або збору, належного платнику до сплати, в ДФС відкривається картка особового рахунку (КОР).

Компонент „Розрахунки з бюджетом” надає змогу платнику переглянути інформацію щодо стану його розрахунків з бюджетом з усіх відкритих КОР, зокрема інформацію про податковий борг, у розрізі податків, належних платнику до сплати, на задану дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року, не витрачаючи робочий час на відвідування органів фіскальної служби.

 

 

Оподаткування дитячих новорічних подарунків

 

Вартість подарунків, якщо вона не перевищує 50 % однієї мінімальної заробітної плати (в розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного  року (1218 грн.)  не включається  до загального оподатковуваного доходу платника податку.

Якщо подарунок надаватиметься  у грудні 2014 р., то до загального оподатковуваного доходу платника податку цього місяця не включатиметься вартість подарунка в межах 609,0 грн. Вартість таких подарунків відображається в податковому розрахунку по ф. № 1ДФ з ознакою доходу " 160".

Коли вартість подарунка перевищує 609,0 грн., то сума такого перевищення оподатковується  податком  на доходи фізичних осіб по ставці  15%  або 17%  та відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо.

Слід звернути увагу  на те, що база оподаткування доходу у вигляді подарунка визначається з урахуванням натурального коефіцієнта, визначеного п. 164.5 Податкового кодексу.

 

 

Оподаткування митним платежем лікарських засобів, що переміщуються через кордон України

 

Лікарські засоби, що переміщуються  через митний кордон України в порядку та обсягах, визначених урядом, вважаються особистими речами.
Громадяни можуть ввозити на митну територію України лікарські засоби, які переміщуються в ручній поклажі або в багажі, в таких обсягах:
 у кількості, що не перевищує п’яти упаковок кожного найменування на одну особу (крім лікарських засобів, що містять наркотичні чи психотропні речовини);
 у кількості, що не перевищує зазначену в наявному в особи рецепті на такий лікарський засіб, виданому на ім’я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря  або закладу охорони здоров’я.

Перелік товарів, які можуть бути віднесені до особистих речей громадян наведено у  ст. 370 Митного кодексу України. А обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територію України лікарських засобів встановлені постановою Кабінету Міністрів   від 23.05.2012 № 458.

 

 

З1 грудня – останній строк для подання декларації на податкову знижку

 

 

Податкову знижку за 2013 рік платник податку міг оформити протягом всього 2014 року. Річна податкова декларація на податкову знижку подається по 31 грудня включно.  

Для реалізації права на податкову знижку платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції декларацію про майновий стан та доходи і додаток 6 до неї.

До декларації  додаються ксерокопії  таких документів: паспорта, ідентифікаційного номера, договору про надання певного виду послуг, розрахункових документів, які підтверджують понесені витрати, довідка з місця роботи про річну заробітну плату.

Слід пам'ятати, що Податковий кодекс встановлює певні обмеження права платників податку на одержання податкової знижки, а саме:

– податковою знижкою може користуватися виключно резидент;

– загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена на суму сплаченого з неї єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на суму застосованої податкової соціальної пільги (за її наявності).

– якщо платник податку не скористався у 2014 році правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного 2013 податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Правом на податкову знижку не можуть скористатися самозайняті особи, зокрема, суб'єкти підприємницької діяльності та особи, що здійснюють незалежну професійну діяльність по доходах від такої діяльності, а також військовослужбовці, які одержують не заробітну плату, а грошове утримання.

Перелік витрат, дозволених до включення для використання податкової знижки, визначено у пункті 166.3 статті 166 Податкового кодексу.

 

 

Документи, які необхідні для здійснення митного контролю подаються українською мовою

 

Документи, необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України при здійсненні зовнішньоекономічних операцій, подаються органу доходів і зборів українською мовою, офіційною мовою митних союзів, членом яких є Україна, або іншою іноземною мовою міжнародного спілкування.

Оскільки поняття «мова міжнародного спілкування» у чинному законодавстві України не визначено, у разі подання документів, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України при здійсненні зовнішньоекономічних операцій, іншою мовою ніж українська чи офіційна мова митних союзів, членом яких є Україна, декларант забезпечує переклад зазначених документів.

 

 

Невиплачений дохід оподатковується військовим збором

 

Якщо податковий агент нараховує, але не виплачує платнику податку дохід, то військовий збір, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету   не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому ст. 168 Податкового кодексу України  для податку на доходи фізичних осіб, за ставкою 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується  платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.     

 

 

 

Правильно заповнюйте поле «Призначення платежу» при перерахуванні коштів до бюджету

 

Реквізит «Призначення платежу» платіжного документу заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж на перерахування коштів отримувачу.   

Нагадуємо, що наказом Міндоходів від 22.10.2013 р. № 609 затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.

З метою недопущення випадків невірного заповнення реквізиту розрахункового документу «Призначення платежу» при перерахуванні платежів до бюджету рекомендуємо звернути увагу на необхідність дотримання вимог Порядку, зокрема в частині заповнення всіх розділових знаків та кодів, які містяться у розрахункових документах на здійснення платежів до бюджету.

Кожен вид платежу і кожен код виду сплати слід оформляти окремим платіжним документом  У разі заповнення реквізиту платіжного документа «Призначення платежу» з порушенням вимог Порядку № 609 (таким порушенням може вважатися навіть проставлення зайвого пробілу) банк приймає такий документ до виконання, але при цьому вважатиметься, що платник податків сплачує грошове зобов’язання з кодом виду сплати «101», за тим видом бюджетного платежу, на рахунок якого здійснено платіж.

Штрафних санкцій за порушення порядку заповнення «коду виду сплати» не передбачено. У разі несвоєчасної сплати узгодженого податкового зобов’язання (з урахуванням штрафних  санкцій за прострочення сплати і нарахованої пені)  воно вважається податковим боргом.

Якщо допущена помилка і платіж зараховано не за призначенням сплати, необхідно подати заяву на повернення помилково сплаченої суми. У заяві слід зазначити напрямок перерахування коштів у рахунок погашення грошового зобов’язання  за необхідним платежем. Подання такої заяви є обов’язковою умовою для повернення/зарахування помилково перерахованих коштів.

 

 

22 грудня – останній день подання декларації з ПДВ за листопад

 

 

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадую, що суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно податкову декларацію за листопад 2014 року повинні подати до 22 грудня 2014 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 30 грудня 2014 року.  

Нагадуємо, що разом із декларацією потрібно подати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за листопад 2014 року.

Платники ПДВ, які звітують поквартально також повинні щомісячно (в терміни, що передбачені для подання податкової звітності – календарний місяць) подавати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді. За листопад 2014 року – до 22 грудня 2014 року включно.

Відповідна норма визначена п.49.18, п.49.20  ст.49 та п.57.1 ст. 57 розділу II, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України
від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

 

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (16.12.2014)
Просмотров: 350 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика