Вторник, 21.01.2025, 12:47

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Читаете ли вы газеты?
Всего ответов: 42
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Вовчанська ОДПІ інформує

Кому слід подавати декларацію з податку на прибуток за ІІІ квартали 2014 року.

Право та необхідність подання декларації з податку на прибуток виникає у таких випадках:

1) платник податку, який сплачував авансові внески, за підсумками I кварталу 2014 року не отримав прибутку або отримав збиток, мав право подати податкову декларацію та фінансову звітність за I квартал. Такий платник податку авансових внесків у II-IV кварталах 2014 року не здійснює, а податкові зобов’язання визначає на підставі податкової декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік, яка подається до державної податкової інспекції протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

2) платник податку, який за підсумками 2013 року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов’язання не нараховував і не мав базового показника для визначення авансових внесків у 2014-2015 роках, а за підсумками I кварталу 2014 року отримав прибуток, повинен подавати податкову декларацію за перше півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов’язань.

За підсумками трьох кварталів декларацію з податку на прибуток слід подати не пізніше 10 листопада 2014 року та сплатити податок на прибуток не пізніше 19 листопада 2014 року.

 

Присвоєння ідентифікаційних номерів.

Впродовж січня-вересня 2014 року працівниками Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області видано 2100 реєстраційних карток платника податків. Про це повідомила  в.о.начальника  Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Лідія Колєснік.

Також посадовець повідомила,що за цей період до податкової інспекції надійшло 17 заяв про відмову від ідентифікаційного номера. Слід нагадати, що у випадку, якщо громадянин з релігійних чи інших міркувань бажає відмовитись від такого номера, то про своє рішення повинен повідомити відповідний податковий орган, після чого йому в паспорті роблять відповідну відмітку. Відтак, такий платник матиме право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Адже право платників на відмову від ідентифікаційного номера збережено у Податковому кодексі України. Облік таких платників ведеться в Державному реєстрі за прізвищем, ім’ям та номером паспорта.

 

Військовий збір у разі виграшу в грошову лотерею.

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області інформує, що у разі виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри оподатковується військовим збором.
           Ставка збору становить 1,5%. Процедура нарахування, утримання та сплати військового збору буде аналогічної з процедурами справляння ПДФО. Тобто, буде відкриті спеціальні рахунки для перерахування даного збору. Сплата збору буде здійснюватись за реєстрацією податкового агента, або його відокремленого підрозділу, якщо ПДФО сплачується за цей підрозділ за розташуванням цього підрозділу. Сплата збору буде здійснюватись в момент виплати доходу. Якщо виплата доходу здійснюється в негрошовій формі, або за рахунок наявних в касі підприємства коштів, то збір сплачується до бюджету наступного дня. У випадку нарахування, але не виплати доходу збір перераховується до бюджету протягом 30 календарних днів після завершення місяця нарахування доходу. Відповідальним за утримання збору є податковий агент, а стосовно іноземних доходів та доходів, джерело виплати яких належить особам, звільненим від обов'язків нарахування, утримання або сплати (перерахування) податку до бюджету платник податку. Змінами передбачено, що платники збору зобов'язані забезпечувати виконання податкових зобов'язань у формі та спосіб, визначенні статтею 176 ПКУ. А серед таких обов'язків є і подання податкової декларації і подання податкового розрахунку. На даний момент не зрозуміло, чи буде формуватись, якась особлива звітність для звітування чи для цих цілей буде застосовані наявні форми декларації та розрахунку 1ДФ. При визначенні цього питання може бути врегульовано чи підлягатимуть оподаткуванню та в який спосіб іноземні доходи фізичних осіб резидентів. Окремо зауважимо, якщо після 3 серпня відбувається виплата доходу, який був нарахований до 3 серпня, то такий дохід не підлягає оподаткуванню збором.

 

Наслідки прийняття закону про податок на депозит.

Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що з 1 серпня 2014 заробіток українських вкладників на депозитах зменшиться на 15%. Парламентарії відмовились від прогресивної процентної ставки податку на депозит, а також - від спеціального податку на прибуток з витрат на нарахування відсотків за вкладами фізичних осіб, зберігши банківську таємницю клієнтів фінустанов.
Від прийнятого дев'ятнадцятого червня Верховною Радою України проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування доходів від капіталу» українські банкіри були явно не в захваті, посилаючись на те, що запропонований механізм робить оподаткування частково «прихованим» для вкладника за рахунок покладання додаткових витрат зі сплати податку на банки. Ще одним недоліком даного проекту фінансове співтовариство вважало порушення банківської таємниці вкладників.
У результаті активного заперечення вітчизняних банкірів, прийнятий 4 липня 2014 Закон № 4101а "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо пасивних доходів" значно відрізняється від проекту, запропонованого на розгляд у першому читанні.
Позитивним чином оподаткування пасивних доходів фізичних осіб відіб'ється на поповненні дохідної частини бюджету, що є вкрай важливим у світлі останніх подій в Україні.
Водночас, неоднозначною може виявитись реакція самих фізичних осіб. Так, наприклад, фактичне зниження прибутковості депозитів може мати своїм результатом відтік вкладників, які вважатимуть більш доцільними інші форми інвестицій своїх коштів.
— Спірним є встановлення Законом лінійної ставки податку, а не прогресивною, яка передбачалась попередньою редакцією Закону. У підсумку, 15% ставка податку буде застосована до всіх без винятку фізичним особам, незалежно від розміру їх пасивних доходів. Зручним ж для фізичних осіб буде те, що фактичну сплату податку на пасивні доходи буде здійснювати податковий агент (банк, кредитна співтовариство), однак від подання річної податкової декларації платник не звільняється.
             Згідно з новим законом, всі турботи про сплату податку бере на себе банк, зберігаючи при цьому банківську таємницю клієнта.
З метою спрощення сплати та адміністрування цього податку, банки будуть виконувати функцію податкового агента та утримувати податок при нарахуванні відсотків. У своїй звітності, для збереження банківської таємниці, банки будуть відображати дохід і утриманий з нього податок загальною сумою без розподілу в розрізі кожної фізичної особи.
— Клієнти банків не будуть декларувати доходи у вигляді відсотків від депозитів, а банки не будуть надавати податковій інформацію по окремому депозиту, сумою виплачених відсотків, а також — відомості про клієнтів.

Дані зміни обіцяють значні переваги як банкам (усувається податок на прибуток з витрат на нарахування процентів (18%) і необхідність розкриття податкової інспекції банківської таємниці щодо клієнтів), вкладникам (усувається прогресивна шкала оподаткування доходів, зобов'язання щорічно заповнювати податкову декларацію, залишається таємниця банківського вкладу та звільняються від оподаткування процентні доходи по поточних банківських рахунках, по яких на користь фізичних осіб здійснюються виключно виплати стипендій, заробітної плати, пенсій, соціальної допомоги), так і державі (швидке (щомісячне) наповнення Держбюджету надходженнями від даного податку та зменшення витрат на адміністрування даного податку за рахунок банків).
Але, в той же час, не слід забувати, про те, що у зв'язку з введенням податку на депозит банки понесуть додаткові витрати на доопрацювання програмного забезпечення та розширення кадрового складу.

Адже утримувати податок фінустанови повинні будуть при кожному нарахуванні прибутку, тобто —щодня. Що ж до вкладників, то оподатковуватися будуть тільки ті відсотки, які будуть нараховані після 1 серпня, незалежно від дати оформлення депозиту. Тут значно виграють ті вкладники, які відкрили раніше вклад з щомісячною або щоквартальною виплатою відсотків, адже з них банк утримає податок тільки за окремий період дії депозитного договору (з 1 серпня, і до моменту його закінчення). Ті ж, хто віддав перевагу вклад з нарахуванням відсотків наприкінці терміну, сплатять податок за весь період розміщення.

 

Змінилися критерії відшкодування ПДВ

З 1 січня 2015 року бюджетне відшкодування платникам податку на додану вартість, які відповідають критеріям, визначеним у пункті 200.19 статті 200 Податкового Кодексу України (в оновленій редакції), здійснюватиметься в автоматичному режимі.

Статтею 200.19 ПКУ встановлено, право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку мають платники, які відповідають одночасно таким критеріям:

- не перебувають у судових процедурах банкрутства відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- юридичні особи та фізичні особи - підприємці, включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і до цього реєстру стосовно них не внесено записів про:

а) відсутність підтвердження відомостей;

б) відсутність за місцезнаходженням (місцем проживання);

в) прийняття рішень про виділ, припинення юридичної особи, підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

г) визнання повністю або частково недійсними установчих документів чи змін до установчих документів юридичної особи;

ґ) припинення державної реєстрації юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця та стосовно таких осіб відсутні рішення або відомості, на підставі яких проводиться державна реєстрація припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

- мають необоротні активи, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує у дванадцять разів суму податку, заявлену до відшкодування та:

а) здійснюють операції, до яких застосовується нульова ставка (питома вага яких протягом попередніх дванадцяти послідовних звітних податкових періодів (місяців) сукупно становить не менше 40 відсотків загального обсягу поставок (для платників податку з квартальним звітним періодом - протягом попередніх чотирьох послідовних звітних періодів) та/або

б) здійснили інвестиції в необоротні активи у розмірах не менше ніж 3 мільйони гривень протягом останніх 12 календарних місяців;

- не мають податкового боргу;

- великий платник податків не декларував від'ємне значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за підсумками останнього звітного (податкового) року".

 

Виключено наступні критерії, що наразі враховуються: «розбіжності між податковим кредитом та податковим зобов’язанням не більше 10%», показники по заробітній платі та чисельності працівників, «податкове навантаження більше за середньогалузеве».

З січня 2015 року бюджетному відшкодуванню підлягатиме від’ємне значення ПДВ, сформоване за результатами звітного місяця (за чинними правилами, відшкодовується від’ємне значення попереднього місяця, не погашене протягом звітного місяця).

Таким чином, строк відшкодування ПДВ скорочується на один місяць.

Від’ємне значення ПДВ підлягатиме бюджетному відшкодуванню в частині, що не перевищує граничну суми для реєстрації податкових накладних в ЄРПН, розрахованої на момент подання декларації .  Розрахунок здійснюється за встановленою формулою.

Нагадуємо, що Законами України №№1588, 1621 внесено зміни до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, якими вдосконалено положення чинного законодавства в частині податку на прибуток, ПДВ, податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, плати за користування надрами.

 

                                               

Платники земельного податку сплатили до місцевих бюджетів Вовчанського та Великобурлуцького районів 12,7 млн.грн.

Про це розповіла  в.о.начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Лідія Колєснік. В Вовчанському районі на обліку перебуває близько 14,8 тисяч платників земельного податку серед них :300 юридичних осіб, 138 приватних підприємців та 14,3 тисяч громадяни, які користуються присадибними земельними ділянками, у Великобурлуцькому районі 11,9 тисячі платників земельного податку. Серед них –  117 юридичних особи, 113 приватних підприємців та 11,7 тисячі громадян, які користуються присадибними земельними ділянками повідомила посадовець.

 

За дев’ять місяців 2014 року до місцевих бюджетів Вовчанського та Великобурлуцького районів надійшло 12,7 млн. грн. плати за землю. Зокрема,  юридичні особи сплатили  10,3 млн. грн. плати за землю, а від фізичних осіб надійшло близько 2,4 млн. грн. цього платежу. Загалом це на 759,8 тис.грн. більше, ніж у минулому році.

Також Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що плата за землю сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Окрім відділень банків, сплатити податок громадяни можуть також через каси сільських або селищних рад.

Що стосується юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців, податкове зобов'язання з плати за землю, визначене в податковій декларації на поточний рік, сплачується платниками за місцезнаходженням земельних ділянок щомісячно, протягом 30 календарних днів, що настає за останнім календарним днем звітного місяця.

 

 

Ігор Білоус назвав опонентів та прихильників податкової реформи

«У нас є затяті опоненти, чиї інтереси зачіпатимуть майбутні зміни у податковій системі», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус в інтерв’ю Інформаційному агентству Укрінформ.

Для більш наочного уявлення, які із суб’єктів усталених економічних відносин в Україні активно опиратимуться трансформації податкової системи, керівник ДФС нагадав основні напрями запропонованої урядом реформи.

Так, завдяки реформуванню єдиного соціального внеску (ЄСВ) Уряд має намір вивести з тіні зарплати, а через добровільне разове декларування – легалізувати усі попередні тіньові заощадження громадян.

Одночасно планується запровадити непрямий метод контролю сплати податків фізичними особами: податкові органи контролюватимуть, чи відповідають витрати окремих категорій громадян їхнім реальним доходам.

«Це - ефективний інструмент посилення боротьби з корупцією та тіньовою економікою, який застосовується в країнах із розвиненою економікою. Суб'єктами контролю з боку податкових органів, як правило, стають люди небідні. Очевидно, й ми почнемо з найбагатших людей за версією Forbes-Україна та інших публічних осіб, включаючи чиновників на високих посадах», - роз’яснив плани Уряду Ігор Білоус.

Він зауважив, що в багатьох країнах введення контролю відповідності витрат громадян їхнім доходам, як правило, спричиняло значний соціальний резонанс, викликало безліч дискусій щодо можливих зловживань з боку фіскальних органів.

«Однак практика застосування механізму контролю витрат засвідчила, що остерігатися легалізації доходів варто лише тим, хто ухиляється від сплати податків, хабарникам, крадіям, чиновникам, які отримують незаконні доходи», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України.

Він впевнений, що втілення вже перелічених заходів у поєднанні з іншими ініціативами ДФС завадить корупційним діям, покладе край приховуванню доходів, перебільшенню видатків та ухиленню від оподаткування, унеможливить діяльність конвертаційних центрів, «податкових ям», зруйнує підпільне виробництво й незаконні ринки збуту, припинить відмивання коштів та проведення готівкових операцій без обліку.

Водночас в ДФС застерігають, що широкий перелік потенційних потерпілих від реформи значно посилить протидію змінам, нищівну критику й «заговорювання» податкових ініціатив, у тому числі із залученням псевдореформаторів.

«Фіскальній службі опонуватимуть люди, які втратять можливість отримувати «ліві» заробітки, брати хабарі та «відкати». Нам будуть мститися ті, хто утримував конвертаційні центри, включаючи їхній «дах» у деяких правоохоронних органах. Нам не будуть плескати в долоні суб'єкти тіньових ринків виробництва та збуту товарів, з якими ми ведемо боротьбу для підтримки легального бізнесу», - наголосив Ігор Білоус.

Він нагадав, що деякі з найбільш дієвих механізмів боротьби з корупцією, включені до урядового пакету законопроектів з питань податкової реформи, експерти пропонували застосувати ще 10-15 років тому.

«Запровадити їх в Україні у попередні роки завадив брак політичної волі у влади, впливова опозиція реформам та слабке громадянське суспільство. Сьогодні ситуація змінилась, - переконаний Голова ДФС України. - Ми маємо достатньо волі для рішучого наступу на корупцію і тіньовий бізнес, а також потужну базу підтримки в особі сформованого громадянського суспільства».

 

Відповідальність за порушення нарахування і сплати ПДФО.

В зв’язку з поданням звіту за ІІІ квартал 2014 року Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що з 1 січня 2014 року вступили в дію зміни до Податкового Кодексу України щодо порядку застосування штрафних санкцій за порушення обчислення і сплати податку на доходи фізичних осіб.

Так, якщо після подачі декларації за звітний період платник податків подає нову декларацію з виправленими показниками до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період або подає у наступних податкових періодах уточнюючу декларацію внаслідок виконання вимог пункту 169.4 цього Кодексу (перерахунок податку у зв’язку із застосуванням податкової соціальної пільги), то штрафи не застосовуються.

Також уточнено порядок застосування штрафу за порушення порядку подання інформації про фізичних осіб.

Так, штраф у розмірі 510 гривень (1020 гривень за повторне порушення) за неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку (форма № 1ДФ), буде накладатися тільки якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов'язань платника податку та/або до зміни платника податку.

Крім цього, зазначені штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у податковій звітності за ф.№1ДФ виникли у зв'язку з виконанням податковим агентом вимог пункту 169.4 статті 169 цього Кодексу (перерахунок при застосуванні податкової соціальної пільги) та були виправлені відповідно до вимог статті 50 цього Кодексу (якщо у майбутніх податкових періодах платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації та надсилає уточнюючий розрахунок).

Пунктом 127.1 ПКУ встановлено, що ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. За повторне порушення протягом 1095 днів - штраф у розмірі 50 відсотків.

Передбачені цим пунктом штрафи не застосовуються, коли ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) ПДФО самостійно виявляється податковим агентом при проведенні перерахунку цього податку, передбаченого пунктом 169.4 статті 169 цього Кодексу, та виправляється в наступних податкових періодах протягом податкового (звітного) року згідно з нормами цього Кодексу.

 

 

Особливості переміщення з тимчасово окупованої теріторіі товарів українського походження.

Товари, які відповідають критеріям повністю вироблених, достатньо перероблених чи ввезені на митну територію України та випущені для вільного обігу на тимчасово окупованій території України, вважаються товарами походженням з України та вільно переміщуються на іншу територію України без застосування будь-якого мита. Це відбувається  за умови подання сертифіката про походження товару з України. Такий сертифікат видається торгово-промисловими палатами України на іншій території України.

 Для підтвердження походження товарів, що виготовляються у вільній економічній зоні «Крим», застосовуються сертифікати   форми У-1. 

 У разі надання при митному оформленні зазначеного сертифіката до товарів не застосовується будь-яке мито (ввізне мито; сезонне мито; спеціальне мито, антидемпінгове мито, компенсаційне мито).

 Відповідна норма передбачена частиною 6.6 ст. 6 Закону України від 12.08.2014  № 1636-VII «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України»,  який набрав чинності 27.09.2014.

 

 

Про день захисника України

 

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 806/2014

Про День захисника України

 

З метою вшанування мужності та героїзму захисників незалежності і територіальної цілісності України, військових традицій і звитяг Українського народу, сприяння дальшому зміцненню патріотичного духу у суспільстві та на підтримку ініціативи громадськості постановляю:

1. Установити в Україні свято — День захисника України, яке відзначати щорічно 14 жовтня.

2. Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 23 лютого 1999 року №202.

Президент України П.ПОРОШЕНКО

 

Рада приняла антикоррупционную стратегию до 2017 г

Народные депутаты поддержали во втором чтении и в целом законопроект 4284а "Об основах государственной антикоррупционной политики в Украине (Антикоррупционная стратегия) на 2014 - 2017 гг." За соответствующее решение проголосовали 284 депутата.

Данный закон утвердает основы государственной антикоррупционной политики в Украине (антикоррупционную стратегию) на 2014 - 2017 гг.

В стратегии отмечается, что "уровень и масштабы коррупции в стране, эффективность противодействия коррупционным процессам в значительной степени зависят от добропорядочности выборных должностных лиц, демократичности политической системы в целом и избирательного процесса в частности". Поэтому в проекте стратегии предлагается создать прозрачные принципы финансирования проведения выборов, деятельности политических партий, а также устранить коррупциогенные риски в деятельности выборных органов и усиление общественного контроля за их деятельностью.

В частности предлагается провести антикоррупционную экспертизу избирательного законодательства и просмотреть его на основе заключений о коррупциогенности и европейских стандартов, в частности рекомендаций Венецианской комиссии; и обеспечить постоянство и юридическую определенность избирательного законодательства; принять законодательство относительно выполнения рекомендаций Группы государств против коррупции (GRECO) в части установления ограничений и обеспечения прозрачности и подотчетности финансирования политических партий и избирательных кампаний и т.д.

Также стратегия предлагает ввести систему добропорядочной и профессиональной публичной службы в соответствии с международными стандартами.

Кроме того, стратегия предусматривает внедрение эффективных антикоррупционных программ в центральных органах исполнительной власти и государственных предприятий.

Также предлагается принять меры для устранения коррупционных предпосылок ведения бизнеса, формирования благоприятного для отказа от коррупционной практики бизнес-климата и нетолерантного отношения бизнеса к коррупции.

Кроме того, в документе прописаны меры, которые будут способствовать продолжению реформирования законодательства о государственных закупках с целью устранения рисков коррупции и внедрение прозрачной системы проведения государственных закупок; и реформирования судебной власти в Украине и устранения рисков коррупции в судопроизводстве и деятельности органов уголовной юстиции.

Также проект стратегии предлагает принять меры по реализации права лиц на доступ к информации, обеспечение открытости общественно необходимой информации, которая может использоваться для выявления и пресечения коррупционной практики, действенный государственный контроль за реализацией соответствующего законодательства.

Также предусматривается создание системы инструментов, которые позволят эффективно выявлять и расследовать коррупционные преступления, конфисковать имущество, которое было предметом преступной деятельности или приобретенное в результате такой деятельности, привлекать к ответственности лиц, причастных к совершению коррупционных преступлений.

Кроме того, в проекте стратегии предлагается принять ряд мер, которые будут способствовать формированию в обществе идеи нетерпимости к проявлениям коррупции.

Для реализации антикоррупционной стратегии предполагается разработать и принять законы, в частности относительно:

- организации и деятельности специально уполномоченного органа, ответственного за осуществление комплекса мер по формированию и реализации антикоррупционной политики;

- создание специально уполномоченного органа по вопросам выявления и расследования коррупционных преступлений;

- выполнение рекомендаций Группы государств против коррупции (GRECO) в части усиления прозрачности финансирования политических партий и избирательных кампаний;

- создание правовых основ лоббирования;

- усиление общественного контроля за принятием решений выборными должностными лицами, в частности через механизм предварительного общественного обсуждения общественно важных решений;

- внесение изменений закона Украины "О государственной службе", принятого в 2011 г., с учетом предложений программы SIGMA;

- проведение проверок публичных служащих на добродетель;

- внесение изменений законов и подзаконных нормативно-правовых актов в части внедрения стандартов Организации экономического сотрудничества и развития корпоративного управления на государственных предприятиях от 22 апреля 2004 г. в деятельности государственных предприятий в Украине;

- внесение изменений в Конституцию и законы Украины, направленных на реформирование судоустройства и статуса судей на основе европейских стандартов;

- внесение изменений в Конституцию и законы Украины, направленных на реформирование прокуратуры на основе европейских стандартов;

- внесение изменений в Уголовный кодекс Украины в части устранения возможности для лиц, совершивших коррупционные преступления, быть освобожденными от ответственности и наказания, в частности с передачей на поруки, в связи с деятельным раскаянием, испытанием; приведение статьи 3682 в соответствие со статьей 20 Конвенции ООН против коррупции и введение гражданско-правовых механизмов лишения незаконно приобретенного имущества;

- урегулирование вопросов управления корпоративными правами и иным имуществом, на которое наложен арест, с целью сохранения его стоимости, а также создание специализированного подразделения (органа), уполномоченного на розыск имущества, которое может быть конфисковано.

 

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (15.10.2014)
Просмотров: 352 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика