УВАГА!!!!! Відкрито рахунки для зарахування «Військового збору» до бюджету
|
|
Шановні платники податків!
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області згідно листа УДКСУ у Вовчанському районі № 03-31/592-915 від 08.08.2014 року доводить до Вашого відома реквізити для зарахування платежу
«Військовий збір» :
Загальний фонд Державного бюджету
код платежу 11011000
рахунок № 31117063700156
одержувач УДКСУ у Вовчанському районі
код одержувача 37345943
Одночасно нагадуємо, що з 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів», яким, зокрема, встановлено військовий збір.
Відповідно до п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) платниками військового збору є особи, визначені п. 162.1 ст. 162 ПКУ:
а саме:
- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
- податковий агент.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132).
Про хід операції "Урожай - 2014
Як зауважила заступник начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ірина Романцова, що жнива це– гаряча пора для працівників сільського господарства. Короткі терміни жнив вимагають інтенсивної роботи цілий світловий день і тому селяни працюють із величезною віддачею, та отримують відповідний дохід.
Саме у цей час деякі сільгоспвиробники намагаються уникнути сплати податків. Для упередження ухилення від оподаткування Головним управлінням Міндоходів в області розроблено та запроваджено операцію "Урожай - 2014".
Загалом на обліку у Вовчанській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області перебуває 68 юридичних осіб та 23 фізичних осіб - підприємців, які займаються вирощуванням сільськогосподарських культур.
В ході проведення операції «Урожай - 2014» в результаті підвищеного розміру заробітної плати та з додатково оформлених найманих працівників надійшло податку з доходів фізичних осіб в сумі 33,2 тис.грн, та ЄСВ – 93,2 тис. грн.
Працівниками Вовчанської ОДПІ встановлені факти отримання доходів громадянами, які займаються вирощуванням та продажем сільськогосподарської продукції Станом на 13 серпня поточного року додатково залучено два громадянина до декларування доходів, які сплатили в бюджет податку з доходів фізичних осіб у сумі 10.1 тис. грн
Операція "Урожай - 2014" триває. Працівники Вовчанської ОДПІ закликають сільгоспвиробників своєчасно та повністю сплачувати належні податки
Працівники ЦОП Вовчанської ОДПІ завжди готові допомогти
У Вовчанській ОДПІ такі Центр розташований за адресою:
М.Вовчанськ вул..Гоголя,53 тел.(05741) 4 49 92
смт. Беликий Бурлук вул.Радянська,13 тел.(05752) 5 39 94, 5 46 97.
Завітавши у ЦОП, відвідувач може ознайомитись з переліком тих послуг, які безкоштовно надаються Міністерством доходів і зборів України, його територіальними органами та отримати ці послуги. До послуг відвідувачів – просторі приміщення, сучасне обладнання, достатній штат кваліфікованих фахівців, які в найкоротший термін надають весь перелік сучасних послуг, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів та єдиного соціального внеску.
Основною метою створення Центрів обслуговування платників була організація сервісного обслуговування відвідувачів на такому рівні, який по праву можна назвати сервісом європейського рівня.
Крім надання адміністративних послуг в приміщенні ЦОП для відвідувачів забезпечений доступ до Wi-Fi, також безпосередньо для користування платниками розміщено комп’ютери, які підключено до мережі Інтернет.
Фахівці Центрів обслуговування платників Вовчанської ОДПІ завжди готові допомогти відвідувачам у разі виникнення питань відносно оподаткування, при заповненні звітності або інших документів тощо.
Для визначення «гострих кутів» у відношеннях інспектор – платник у відомстві працює популярний телефонний сервіс „Пульс”..
«Він виявляє факти корупції та неякісного обслуговування платників податків, і як результат - ліквідація будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання. Результат може побачити кожен, хто користується його послугами»,- наголосила виконуючий обов’язки начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Лідія Колєснік..
Роботу сервісу спрямовано на забезпечення довіри платників податків та громадян до Міністерства, формування у них впевненості у дієвості механізму подолання корупції. Про таку стратегічну позицію свідчать результати роботи сервісу
Ігор Білоус: Якщо депутати підтримують нові податкові зміни, ми будемо мати нову країну
«Якщо депутати підтримують та ухвалять нові податкові зміни, ми будемо мати нову країну», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на Eспресо TV.
На засіданні Кабінету Міністрів України 6 серпня 2014 року Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк презентував комплексний план змін у податковій системі.
Частина податків, відповідно до концепції Кабінету Міністрів України, скорочується і узагальнюється.
«В аграрному секторі буде переведено на загальну систему оподаткування підприємства, у яких обсяг виручки перевищує 20 млн. грн., а площа сільгоспугідь становить більше 3 тис. гектарів землі. Інші підприємства залишаються на діючій пільговій системі оподаткування», – наголосив Ігор Білоус.
«Наше відомство, представники громадських організацій та бізнесу усіх рівнів, виробили спільну позицію щодо того, яка система оподаткування повинна існувати у державі», - підкреслив керівник Державної фіскальної служби.
Ігор Білоус: В Україні буде скорочено кількість податків з 22 до 9
«Відповідно до запропонованої податкової реформи в Україні буде скорочено кількість податків з 22 до 9», - про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на Eспресо TV
Голова Державної фіскальної служби зазначив, що основні проблеми української податкової системи – це кількість податків та система їх адміністрування. Для вирішення цих проблем Уряд України пропонує комплексний план змін в податковій системі.
«Крім того, наслідком запровадження нової податкової системи стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення корупції», – наголосив Ігор Білоус.
Розроблену Концепцію реформування податкової системи винесено на обговорення громадськості та бізнесу, яке триватиме місяць. Після цього остаточний проект Закону про економічне зростання буде подано на розгляд Верховної Ради України.
Режим роботи Центрів обслуговування платників Вовчанської ОДПІ
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, що Центри обслуговування платників Вовчанської ОДПІ в святкові дні серпня будуть працювати в наступному режимі:
23 серпня 2014 року центри обслуговування платників працюють в режимі чергування до 15 год.00 хв
25 серпня 2014 року – в режимі чергування до 16 год.00 хв.
.
Органи Міністерства доходів і зборів забезпечують приймання звітів в електронному вигляді, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою засобів електронного цифрового підпису.
Звертаємо увагу платників податків на те, що для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді є необхідним наявність актуальних версій відповідного програмного забезпечення.
Також нагадуємо, що для якісного обслуговування платників на веб-порталі Міністерства доходів і зборів функціонують такі електронні сервіси : «Електронний кабінет платника податків», «Електронна митниця», «Реєстр платників ПДВ», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Пульс», «Адреси масової реєстрації», «Електронна звітність», «Декларування он-лайн», «База знань».
Міністерством доходів і зборів України впроваджено електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» та безкоштовне програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».
За допомогою Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення платники мають змогу:
- формувати податкову звітність, звітність до Державної служби статистики України, звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України;
- накладати ЕЦП і шифрувати електронні документи;
- надсилати звітність, яка подається одним суб’єктом господарювання до різних органів виконавчої влади на єдину адресу;
- автоматичного оновлення програмного забезпечення.
Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення розміщено на веб-порталі Міністерства.
Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою: по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.
Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:
- подання податкової звітності в режимі реального часу;
- перегляд податкової звітності;
- доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.
Отримати консультації щодо роботи в Електронному кабінеті платника податків та зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням користувачі можуть за телефонами: (044)3230111; (067)5550111, (066)5550111.
Харківська митниця Міндоходів спрямувала до Державного бюджету понад 3,2 мільярди гривень
Таку суму надходжень скарбниця Держави отримала за сім місяців поточного року. Таким чином, регіональна митниця виконала завдання з наповнення бюджету на рівні 110%.
Лише у липні зібрано понад 754 мільйонів гривень. А це на 20% більше встановленого індикативу та на 76% більше надходжень липня минулого року.
Цьогорічні липневі перерахування дозволили митникам виконати завдання з наповнення бюджету з початку року.
Фахівці митниці зазначають, що загальний товарообіг в Харківській області за сім місяців поточного року становив майже 2,4 мільярди доларів США. Експорт склав 1 млрд. 156 млн. дол. США. Імпорт – 1 млрд. 245 млн. дол. США. З початку року спостерігається тенденція збільшення експортних операцій та скорочення імпортних.
Не зважаючи на зменшення обсягу оподаткованого імпорту, загальні надходження митних платежів зростають. На митниці кажуть, що така ситуація зумовлена збільшенням ввезення нафтопродуктів.
Керівництвом митниці постійно вживається комплекс заходів зі створення сприятливих умов для ведення бізнесу суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, усунення необґрунтованих затримок при здійсненні митних формальностей та виключення корупційних складових.
Володимир Хоменко: Кожен українець може долучитися до створення Служби фінансових розслідувань
«Насамперед ми хочемо почути позицію малого і середнього бізнесу щодо створення Служби фінансових розслідувань. Ми дослухаємося до усіх думок, врахуємо будь-які раціональні зауваження і пропозиції», - заявив Володимир Хоменко, Перший заступник голови Державної фіскальної служби України.
«Відчуваємо інтерес до Служби з боку висококваліфікованих фахівців, зокрема, з недержавного сектору, а також експертних кіл. Кадровий відбір будемо проводити на конкурсних засадах. Спеціальна комісія оцінюватиме кваліфікацію претендентів, рівень їх фахової підготовки і досвід», - наголосив Перший заступник голови ДФС України.
Також Володимир Хоменко повідомив, що у рамках створення СФР уже проведено 14 обговорень з представниками бізнесу, громадськості, українськими й міжнародними експертами. Отримано більше 120 пропозицій і зауважень, більшість з яких враховані у кінцевому законопроекті. Основні зауваження стосувалися функції аудиту, кадрового забезпечення і громадського контролю СФР.
Строки проведення документальних перевірок
«Тривалість документальної планової перевірки фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 10 робочих днів. Продовження строків проведення такої перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більше 5 робочих дні», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.
Тривалість документальної позапланової перевірки (крім перевірки щодо відшкодування податку на додану вартість) фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 5 робочих днів.
Водночас тривалість документальної позапланової перевірки, що здійснюється у зв’язку з розпочатою процедурою припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, порушеним провадженням у справі про визначення банкрутом платника податків або поданням заяви про зняття з обліку платника податків, для фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати 3 робочі дні, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:
- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;
- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;
- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо використання платником податку найманої праці фізичних осіб, відкритих платником податків рахунків у банках та інших фінансових установах.
Зазначені строки проведення перевірок встановлено статтею 82 Податкового Кодексу України.
Рада з кадрових питань ДФС розпочала прийом документів
Рада з кадрових питань ДФС розпочала прийом документів від кандидатів, які мають намір зайняти керівні посади начальників Головних управлінь ДФС та митниць в областях та м. Києві.
Нагадуємо, що приймання документів та інформації про кандидатів буде здійснюватися до 18 серпня 2014 року включно.
З формами документів для кандидатів на керівні посади у територіальних органах ДФС та зразками їх заповнення можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Міністерство» (підрозділ «Робота з персоналом» вкладка «Рада з кадрових питань Державної фіскальної служби України»).
У паперовому вигляді інформацію та документи можна подати з 9 год. 30 хв. до 17 год. 30 хв. (крім суботи та неділі) за адресою: м. Київ, пров. Киянівський,2, кім. 106.
В електронному вигляді інформацію та документи можна подати за адресою: rada@minrd.gov.ua.
До 1 січня 2015 року встановлено військовий збір
З 03 серпня 2014 року набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів» (далі – ПКУ), яким, зокрема, встановлено військовий збір.
Військовий збір встановлюється тимчасово, до 1 січня 2015 року (п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).
Ставка військового збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування (п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).
Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри (п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підр. 10 р. XX ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями).
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132).
Вчасно звітуйте за квартал або півріччя 2014 року
Останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 11 серпня 2014 року. Останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2014 року.
Нагадуємо, платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Водночас, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.
Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.
Відповідна норма визначена ст.49, 57 Податкового кодексу України
від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також з граничними термінами подання звітності та сплати податкових зобов’язань за звітні податкові періоди 2014 року, що дорівнюють календарному кварталу (півріччю) можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).
Реалізація повноважень ДФС в Криму та на сході України
На період простою у роботі територіальних органів, які знаходяться в зоні АТО змінено місце обслуговування платників податків.
Інформація стосовно зміни місць обслуговування платників постійно оновлюється та оприлюднюється на сайті ДФС в розділі Головна > БАНЕР > Інформація для Сходу України.
Нагадуємо, що відповідно до Податкового Кодексу України та з врахуванням змін місця обслуговування платники мають змогу подати звітність:
- особисто платником податку або уповноваженою на це особою;
- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
У разі відсутності у окремих платників податків можливості подавати у граничний строк податкові декларації платники мають можливість звернутись до податкового органу з заявою про продовження граничних строків подання податкової декларації.
Звертаємо увагу, що послуги електронного цифрового підпису можна отримати в представництвах АЦСК ІДД ДФС, розташованих в будь-яких населених пунктах України.
На Харківщині співробітники Міндоходів збирають свій «Урожай»
В Харківському регіоні триває масштабна операція «Урожай-2014», проведення якої ініційовано Державною фіскальною службою України. Як зазначають у регіональному відомстві, мета кампанії – забезпечити створення рівних умов для роботи в рамках правового поля усіх сільгоспвиробників Харківщини.
Адже не усі господарі виявляють сумлінність при сплаті податків або намагаються взагалі приховати урожай.
Як це трапилось з одним винахідливим мешканцем Балаклійського району, який самовільно засіяв ділянку 50 га соняшником та старанно обробляв її. Він мав собі на меті продати свій урожай та збагатитися, не сплачуючи при цьому податки. На даний час співробітниками оперативного управління Харківської ОДПІ проводиться комплекс заходів щодо встановлення належності земельної ділянки.
Усім відомо, що один літній день усю зиму кормить. Одного такого «старанного» господаря, який намагався встигнути зробити влітку якнаймога більше, встановили співробітники оперативного управління Харківської ОДПІ під час проведення перевірочних заходів. Виявилося, що він здійснював господарську діяльність без державної реєстрації та обробляв земельні ділянки громадян загальною площею більше 120 га. Опитані власники ділянок пояснили, що надали їх в оренду вищевказаному господарю, за що і отримували грошові кошти. Усю вирощену продукцію, винахідливий ділок реалізував вже на свій розсуд. Інформація для подальшої організації перевірки направлена до Вовчанської ОДПІ.
Також, в ході проведення перевірочних заходів співробітники Харківської інспекції сумісно з працівниками Вовчанської ОДПІ виявили у Великобурлуцькому районі 20 тон безхазяйного зерна пшениці. На теперішній час встановлюється його власник.
Як повідомляють в ГУ Міндоходів у Харківській області, операція «Урожай 2014» продовжується. Тож закликають усіх фермерів працювати лише у законодавчому полі та збирати чесний урожай.
Харківщина: за сім місяців зібрано 6,41 млрд. грн. податків та зборів
Протягом січня-липня 2014 року по Головному управлінню Міністерства доходів і зборів Харківської області (без СДПІ ВПП у м. Харкові) забезпечено збір - 6,41 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів. Це на 644,4 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року.
Так, до Державного бюджету за 7 місяців мобілізовано 3,7 млрд. гривень, з них до загального фонду Державного бюджету – 3,6 млрд. грн. Додатково надійшло 130,9 млн. гривень.
У липні 2014 року забезпечено збір 987,9 млн. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 147,9 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Додатково скарбниця держави отримала 58,2 млн. гривень.
Також приділяється велика увага наповненню місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток нашого міста і області та забезпечення благополуччя мешканців Слобожанщини.
Завдяки налагодженій роботі податково-митних експертів до місцевого бюджету протягом січня-липня 2014 року надійшло 2,7 млрд. грн., що на 3,2% або на 85,8 млн. грн. більше надходжень минулорічного показника. Додатково місцевий бюджет отримав 162,6 млн. гривень.
У липні 2014 року до місцевого бюджету надійшло 449,8 млн. грн., що на 4,7 % або на 20,1 млн. грн. більше надходжень липня 2013 року.
В ГУ Міндоходів у Харківській області зазначають, що незважаючи на непросту соціально-економічну ситуацію, бізнес регіону сумлінно та вчасно сплачує податки. В той же час відомство проводить цільоспрямовану роботу з викорінювання такого негативного явища як «податкова яма» та «партизани».
Нагадаємо, що напередодні співробітники податкової міліції Харківщини ліквідували «конвертаційний» центр на 180 млн. грн.
Ігор Білоус: Лише радикальні зміни та рішучі дії дозволять нам жити по-новому
«На сьогодні головним внутрішнім ворогом в Україні є корупція, яка за останні роки набула загрозливих масштабів. І лише ефективна та скоординована взаємодія усіх органів державної влади, суспільства, підприємців та бізнесу всіх рівнів дозволить остаточно побороти це ганебне явище та створити такі умови, аби воно назавжди зникло», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус під час засідання ІІІ Антикорупційного форуму.
Основними питаннями, що цікавили представників бізнесу та громадськість стали практичні заходи влади у напрямі боротьби з корупцією.
«Усі наші сьогоднішні ініціативи, пропозиції та дії спрямовані, в першу чергу, на те, аби очистися і унеможливити повторення колишніх помилок. Саме для цього ми розробляємо законопроекти, які дозволять уникнути злочинних схем з відшкодуванням ПДВ. В минулому назавжди мають залишитися так звані площадки, «податкові ями», конвертаційні центри», – наголосив Ігор Білоус.
Вже схвалено зміни до Податкового кодексу України, які дозволять вирішити проблему існування фіктивного податкового кредиту. Нова система електронного адміністрування ПДВ дозволить проводити в автоматичному режимі як відшкодування цього податку, так і його збір. А це, у свою чергу знизить тиск на бізнес, зменшить вплив людського фактору та, відповідно, рівень корупції. На черзі – зміни до адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У цьому напрямі усі зусилля працівників ДФС спрямовані на виведення зарплат «із тіні» та зменшення шаленого попиту на готівку.
Серед заходів по боротьбі з корупцією одним з головних є розвиток електронних сервісів, який має призвести до того, щоб чиновник взагалі не торкався документа.
«Необхідно створити такі умови для бізнесу, аби його робота з податковими та митними органами була простою, зрозумілою та прозорою. І бізнес сам ініціює такі зміни. Оскільки у суспільстві у цей надскладний у новітній історії України час є однозначна позиція. Лише радикальні зміни та кардинальні дії дозволять нам жити по-новому, жити краще», – підкреслив Ігор Білоус.
Таку боротьбу, запевнив очільник служби, ДФС готове розпочати на власному прикладі. За його словами, зі зміною у назві відомства, змінюється і підхід до кадрового питання. Професійність, відданість та порядність - це основні вимоги до тих, хто працюватиме у ДФС. «У цьому ми дуже розраховуємо на підтримку та допомогу з боку громадськості. Створена при нашому відомстві Кадрова Рада буде дуже важливим фільтром у підборі кадрів та запорукою успіху нашого реформування», – наголосив Ігор Білоус.
Новостворена рада контролюватиме прозорість процедур призначення посадових осіб на керівні посади в органах ДФС, розглядатиме кандидатури претендентів на посади та надаватиме керівництву служби рекомендації щодо такого призначення.
«Ще раз хочу наголосити, що кадрової політики, яка заснована на роздачі посад та політичній лояльності співробітників, у нашому відомстві не буде. Тому що це підриває ефективність служби і призводить до корупції. Ми будемо жорстко боротися з корупцією, як усередині відомства, так і навколо. І завдяки спільним зусиллям з СБУ, Генпрокуратурою та МВС, а, головне, за підтримки громадськості, ми це зробимо», – заявив Ігор Білоус.
Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки
«Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки. Запровадження такої системи є необхідним для держави, бізнесу та країни в цілому. Наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення рівня корупції», - сказав Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус, коментуючи ухвалений Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України».
За словами Голови ДФС України, така система значно збільшить надходження податку на додану вартість до державного бюджету. «Це підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», - переконаний Ігор Білоус.
«Система електронного адміністрування ПДВ буде складатися з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів. Буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. І бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз. Зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». Втратить актуальність проблематика з «нікчемними угодами»,- наголосив Голова ДФС.
Основною передумовою для запровадження системи електронного адміністрування податку на додану вартість є недоліки існуючої системи адміністрування ПДВ.
«Існуюча система надає можливість недобросовісним платникам уникати сплати податкових зобов’язань та безпідставно отримувати відшкодування ПДВ з бюджету. Основним способом досягнення цього є формування фіктивного кредиту з ПДВ через фірми - „податкові ями”. Як наслідок, ПДВ не надходить до бюджету та розкрадається. Окрім цього, такі шахрайські схеми є джерелом необлікованої готівки, яка живить значну частину тіньової економіки та забезпечує ухилення від сплати інших податків, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та ЄСВ»,- підкреслив Голова ДФС Ігор Білоус.
Завдяки запровадженню цих змін до Податкового Кодексу України буде забезпечена відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ. Оскільки, суми ПДВ гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально.
Кількість користувачів „Електронного кабінету платника податків” склала майже 78 тисяч
Протягом першого півріччя 2014 року он – лайн сервісом Державної фіскальної служби України „Електронний кабінет платника податків” скористалось понад 77 тис. платників. З них юридичні особи – понад 55 тис., фізичні – понад 22 тис. За допомогою цього сервісу у січні – червні цього року подано майже 145 тис. документів.
Серед різноманітних можливостей сервісу найбільшою популярністю у платників користуються розділи „Формування і подання податкової звітності” та „Календар платника”.
Варто зазначити, що „Електронний кабінет” став в нагоді насамперед тим платникам, які приділяють максимальну увагу впровадженню сучасних інформаційних технологій у свою діяльність. Для допомоги користувачам, на головній сторінці „Електронного кабінету платника” розміщено інструкцію щодо його експлуатації, а у розділі сервісу „Довідкова система” – детальна інструкція по роботі з системою.
Крім того, скористатися послугами зазначеного сервісу можуть не тільки власники посилених сертифікатів ключів електронного підпису, наданих АЦСК Держфіскслужби, а й платники, які отримали ключі у АЦСК „Мастеркей” та АЦСК „ИВК”.
Нагадуємо, що увійти до „Електронного кабінету” можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів. Для цього потрібно авторизуватися за допомогою електронного цифрового підпису (ключа).
Фіскальна служба обіцяє перевіряти тільки ті підприємства, які ухиляються від сплати податків
Державна фіскальна служба України має намір у липні-вересні скоротити кількість планових документальних перевірок підприємств порівняно з аналогічним періодом минулого року на 14%, повідомила прес-служба відомства. "До план-графіку проведення документальних перевірок на 3-й квартал цього року включено 1,2 тис. суб'єктів господарювання.
Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість підприємств, які планово перевірятимуться, зменшено на 14%", - говориться в повідомленні. За даними ДФС, у першому півріччі було здійснено 2,8 тис. планових перевірок, які залишилися на рівні минулого року. У держслужбі повідомили, що попередній відбір платників, які перевірятимуться, проходить з використанням автоматизованої ризикоорієнтованої системи. "Тобто перевіряються тільки ті підприємства, які свідомо не платять або платять не в повному обсягу платежі до бюджету, використовуючи схеми мінімізації чи ухилення від сплати податків", - говориться в повідомленні. Періодичність проведення документальних перевірок платників податків залежить від ступеня ризику їх діяльності.
Зокрема, платники з незначним ступенем ризику включаються в план-графік перевірок не частіше, ніж раз на три календарні роки, з середнім - не частіше, ніж раз на два роки, і з високим - не частіше, ніж один раз на рік, нагадали у прес-службі. Крім того, у відомстві відзначили, що на сьогоднішній день триває автоматизація процесів проведення камеральних перевірок. Зокрема, за допомогою нового сервісу "Електронна камеральна перевірка" автоматизовано процес проведення таких перевірок.
Реформа єдиного соцвнеску дозволить вивести зарплати з тіні - голова фіскальної служби
Голова Державної фіскальної служби Ігор Білоус вважає, що реформування єдиного соціального внеску (ЄСВ), яке передбачає зменшення ставки і розширення бази оподаткування, дасть змогу вивести зарплати українців з тіні.
Про це Білоус заявив на антикорупційному форумі у п'ятницю, коментуючи заяву прем'єр-міністра України Арсенія Яценюка про внесення законопроекту про ЄСВ на наступне сесійне засіданні Верховної Ради. "Що нам це дасть? Зменшення великого попиту на готівку, яка роздається в конвертах і видається у вигляді зарплати. . Зменшиться попит на готівку - зменшиться і пропозиція. Це системний підхід, з яким ми йдемо до бізнесу, суспільства, уряду, який нас підтримує. Сподіваємося, підтримають і депутати", - сказав Білоус.
Частина нерухомості здана в оренду – пільга відсутня
Якщо фізична особа-власник об’єкта житлової нерухомості (частини об’єкта житлової нерухомості) здає в оренду його частину (одну із кімнат квартири, будинку тощо), то пільга із сплати податку, у вигляді зменшення бази оподаткування, на такий об’єкт не надається.
Нагадаємо, що відповідно до п.п. 265.2.1 п. 265.2 ст.265 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.
Абзацами 1-5 п.п. 265.4.1 п. 265.4 ст. 265 цього ж Кодексу передбачено пільги зі сплати податку. Проте пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).
Скаржимось на постачальника у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних
Платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних зазначає:
- у графі 1 - номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996), що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;
- у графі 2 - дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону № 996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
- у графах 3, 4 - дату складання та порядковий номер товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, складеного відповідно до Закону № 996, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
- у графі 5 - позначку «ЗП»;
- у графах 6, 7 - реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;
- у графі 8 - загальну суму, включаючи ПДВ;
- у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;
- у графах 10, 12, 14 та 16 - сплачену (нараховану) суму ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначену, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно).
На виплати, які компенсуються з бюджету мобілізованим працівникам, ЄСВ не нараховується
За працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток. Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
При цьому єдиний соціальний внесок на такі виплати з бюджету на особливий період не нараховується.
Мобілізована особа одночасно перебуває в трудових відносинах з підприємством, а також перебуває на обліку у військовій частині.
Отже, у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (додаток 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 № 454) (далі - Звіт), суми середньої заробітної плати і календарні дні перебування в трудових відносинах осіб, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, визначаються з урахуванням такого.
У таблиці 5 до Звіту дата мобілізації не зазначається.
Інформація про особу у таблиці 6 до Звіту відображається з обов’язковим зазначенням реквізитів: 11 «Місяць та рік, за який проведено нарахування»; 15 «Кількість календарних днів перебування у трудових/ЦП відносинах протягом звітного місяця»; 17 «Загальна сума нарахованої заробітної плати/доходу (усього з початку звітного місяця)».
Реквізити 18 та 19 у таблиці 6 до Звіту не заповнюються.
Військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової та альтернативної служби), особам рядового і начальницького складу заповнюють таблицю 4 до Звіту.
Детальніше про це – у спільному листі Державної фіскальної служби та Пенсійного фонду України від 22.07.2014 р. № 1271/7/9-99-17-03-01-17, № 19426/05-10.
Виплата заробітної плати – основа стабільності суспільства
«У нинішніх умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати»,- підкреслює начальник Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківської області Володимир Борисенко.
Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.
Роботодавці, котрі відмовляються від офіційного працевлаштування своїх працівників, найбільшої шкоди завдають, в першу чергу, робітникам, адже неналежне оформлення трудових відносин позбавляє людей можливості захисту своїх прав та не дає змоги напрацювати стаж, необхідний в майбутньому для призначення пенсії.
Своєчасна й повна сплата податків і платежів, а також забезпечення заробітною платою працівників у розмірі не менше мінімальних соціальних стандартів – це обов’язок кожного роботодавця щодо соціального захисту своїх працівників.
За якою ставкою податку на доходи фізосіб оподатковується виграш у державну грошову лотерею, якщо його розмір перевищує 50 мінімальних заробітних плат?
Якщо виграш у державну грошову лотерею перевищує 50 мінімальних заробітних плат, то такий дохід підлягає оподаткуванню за ставками, визначеними п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу України (15% та 17%).
«Слід нагадати, що згідно з положеннями Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподаткованого доходу включається, зокрема, дохід у вигляді виграшів та призів у державну грошову лотерею в розмірах, що перевищує 50 мінімальних заробітних плат, розмір якої встановлюється законодавством», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.
Згідно із п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу ставка податку становить 15 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у п. 167.2 – 167.5 Кодексу) у тому числі, але не виключно у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.
Якщо база оподаткування, яка визначена з урахуванням норм п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу щодо доходів, зазначених в абз. першому п. 167.1 ст. 167 цього ж Кодексу, в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, до суми такого перевищення застосовується ставка 17 відсотків.
Нарахування «авансів» при переході зі спрощеної системи оподаткування на загальну
«Фізичні особи-підприємці, які протягом звітного року перейшли зі спрощеної на загальну систему оподаткування, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування, та самостійно розраховують і сплачують у строки, встановлені п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України, авансові платежі на кожний наступний квартал звітного року із розрахунку не менше як 100 відсотків суми податку за результатами першого звітного кварталу на загальній системі оподаткування», - наголошує начальник Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимир Борисенко
Відповідно до п.п. 177.5.2 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу фізичні особи-підприємці, які зареєстровані протягом року в установленому законодавством порядку або перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування.
Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Кодексу, що настануть у звітному податковому році, а саме, авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачують до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).
СПЛАТА ЗА ЗЕМЛЮ ГРОМАДЯНАМИ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ 27 СЕРПНЯ
Земельні відносини в Україні посідають і посідатимуть одне з чільних місць в житті Держави та суспільства. Тому цілком очевидно, що податкові органи приділяють максимум уваги щодо правильності нарахування та своєчасності сплати громадянами за землю. Адже, плата за землю – це один із видів доходів місцевих бюджетів. І, від надходжень цього податку в тому числі залежить добробут нашого міста та регіону в цілому.
Власники землі та землекористувачі сплачують за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування плата за землю здійснюється за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.
Нарахування відповідних сум громадянам проводять фахівці органів Міндоходів щороку. Нараховані суми земельного податку та орендної плати за земельні ділянки зазначаються в повідомленні – рішенні, яке надсилається або вручається платникам податку до 1 липня поточного року. Протягом 60-ти днів з дня отримання такого повідомлення, настає останній термін сплати. В цьому році - це 27 серпня 2014 року.
Тим, хто не отримав повідомлення до сплати земельного податку необхідно звернутися до податкової інспекції, у м. Куп`янськ за адресою: вул. Харківська, 99 та отримати повідомлення до сплати. Щодо з’ясування розрахунків звертайтеся телефоном 7-85-69.
Пам’ятайте - неотримання повідомлення не звільняє громадян від відповідальності.
Екологічний податок за утилізацію автомобілів: за III квартал звітувати не потрібно!
Закон України від 08.04.2014 року №1191-VII, яким скасовано екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, набрав чинності з 18.04.2014 року.
Оскільки звітним податковим періодом для екологічного податку є квартал, то платники екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів до 11 серпня 2014 року подають Податкову декларацію з екологічного податку за II квартал 2014 року, вказуючи в ній кількість реалізованих транспортних засобів на внутрішньому ринку України за період з 01.04.2014 року по 17.04.2014 року (включно).
За III квартал 2014 року та наступні податкові періоди зазначені особи не подають податкові декларації з екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.
Веб-портал Міндоходів розповість про вашого бізнес-партнера
Для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву. Все інше – за сервісом «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який функціонує на головній сторінці офіційного сайту Міндоходів (www.minrd.gov.ua).
Особливість сервісу полягає в тому, що дізнавшись про фактичний стан розрахунків платника податків з бюджетом, суб'єкт господарювання отримує можливість обміркувати доцільність співпраці з таким партнером по бізнесу.
Також повідомляємо, що з 11 липня 2014 року оновлення інформації на сайті щодо наявності заборгованості відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня. Крім того, можливо перевірити статус перебування того чи іншого платника податків на обліку.
Користуючись сервісом «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», платник може убезпечити себе від недобросовісного «партнера» й уникнути співпраці з ним.
Оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД Міндоходів
У зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД Міндоходів).
Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.
Нагадаємо, що з 1 січня поточного року Акредитований центр сертифікації ключів перейшов на використання двох посилених сертифікатів відкритого ключа. Такий формат криптографічних повідомлень унеможливить підробку ключів та посилить захист інформації від сторонніх осіб.
Для зручності користувачів всі сертифікати, які були отримані до 1 січня 2014 року, також є дійсними протягом 2 років з моменту їх отримання.
Нові форми реєстраційних документів можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів http://acskidd.gov.ua. Також, там можна переглянути інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД Міндоходів, бланки документів, зразки їхнього заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів.
Тепер звітність з ЄСВ можна надсилати поштою
7 липня 2014 р. набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб — підприємців за заявницьким принципом» від 13.05.2014 р. 1258-VII. Зазначеним Законом внесена одна невеличка, але корисна зміна до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі — Закон про ЄСВ).
Так, п. 4 ст. 6 Закону про ЄСВ доповнено таким реченням: «В разі відправлення звітності поштою вона вважається поданою у день отримання відділенням поштового зв’язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю». Таким чином, відтепер платники ЄСВ можуть надсилати звітність із ЄСВ поштою.
Нагадаємо, що раніше звітність із ЄСВ, надіслана поштою, на відміну від іншої звітності, не вважалася поданою.
На Харківщині зареєстровано більше 260 тисяч суб’єктів господарювання
На сьогоднішній день в органах Міндоходів області перебуває 267 587 платників податків. За словами в.о. заступника начальника Головного управління Міндоходів у Харківській області Світлани Пажиної, з них 72 910 юридичних осіб та 193 948 фізичних осіб – підприємців. У порівнянні з минулим роком загальна кількість платників податків збільшилась на 4 075 суб’єкта господарювання.
На податковий облік у липні вже взято 720 платників податків, з них 170 юридичних осіб та 550 фізичних осіб – підприємців.
Окрім того, з початку року у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків зареєструвалось 18 695 фізичних осіб, зокрема 1 059 іноземців (отримали «ідентифікаційні номери»). При цьому лише у липні поточного року зареєстровано 2 386 фізичних осіб, з яких 105 – мешканці інших країн.
Термін завершення імпортної операції без увезення на територію України за зовнішньоекономічними договорами (контрактами)
Строк завершення імпортної операції без увезення товару на територію України за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) не може перевищувати 180 календарних днів з моменту здійснення резидентом авансового платежу або виставлення векселя на користь нерезидента. У разі проведення розрахунків у формі документарного акредитиву - з моменту здійснення уповноваженим банком платежу на користь нерезидента.
Імпортна операція резидента без увезення товару на територію України вважається завершеною за наявності однієї з таких умов:
- нарахування виручки, одержаної від нерезидента, на рахунок резидента в уповноваженому банку в разі продажу нерезиденту товару за межами України;
- подання документів, що підтверджують використання резидентом товару за межами України, перелік яких визначається Національним банком.
Порядок визначення строку та умов завершення імпортної операції без увезення товару на територію України, затверджено Постановою Кабінету Міністрів від 05 грудня 2007 року №1392. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб’єктів господарювання - резидентів незалежно від форми власності.
|