Про утворення Громадської ради при Державній фіскальній службі
Для формування складу Громадської ради при Державній фіскальній службі, після завершення процедур, які забезпечать початок роботи цієї служби, будуть вжиті всі заходи з підготовки установчих зборів. Про це повідомив директор Інформаційно-комунікаційного департаменту Віктор Косарчук під час засідання Громадської ради при Міндоходів.
Він наголосив на необхідності забезпечення розвитку системного діалогу органів виконавчої влади з громадськістю на демократичних засадах. Разом з цим, на сьогодні триває процес реорганізації Міндоходів, тому питання ліквідації діючої Громадської ради при Міндоходів та створення Громадської ради при ДФС є передчасним.
«Під час утворення нового консультативно-дорадчого органу буде забезпечено рівні права для представників інститутів громадянського суспільства та вчасно поінформовано громадськість про кожний етап проведення заходів, пов’язаних з формуванням Громадської ради при ДФС», – підкреслив Віктор Косарчук.
З початку року виявлено понад 27 тис. нелегально працюючих найманих робітників
За 5 місяців поточного року співробітники Міндоходів виявили понад 27 тис. найманих робітників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Через бажання окремих підприємців зекономити на сплаті податків, працівники не лише позбавлялися соціального захисту, але й втрачали роки трудового стажу, так необхідного для нарахування пенсій.
Після залучення їх до оподаткування бюджет отримав майже 7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 14 млн. грн. єдиного внеску.
Переконати несумлінних роботодавців дотримуватися податкового законодавства та виплачувати своїм працівникам достойну заробітну плату фахівці Міндоходів намагаються під час спільних з органами місцевої влади роз’яснювальних заходів. Завдяки цьому з початку року майже 25 тис. суб’єктів господарювання підвищили рівень виплати заробітної плати. До бюджету додатково сплачено понад 43 млн. грн. податку.
Протягом зазначеного періоду також виявлено майже 5 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. Всі вони офіційно оформили свою діяльність, а бюджет отримав 2 млн. грн. податків.
Загалом, за статистикою Міндоходів, протягом січня-травня поточного року до бюджету надійшло понад 27,8 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб, що майже на 139 млн. грн. більше аналогічного показникам минулого року.
Скасувати сертифікати ключів можна в будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів
Міндоходів нагадує користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території Луганської та Донецької областей, що скасувати сформований сертифікат ключа можна у будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів.
Для цього юридичні та фізичні особи повинні подати письмову заяву відповідно до встановленого Регламентом порядку. Заява фізичної особи має бути засвідчена особистим підписом, а юридичної – підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
Якщо ж заявник не може цього зробити через втрату реєстраційних та інших документів, на підставі яких формувались сертифікати, він має право звернутися до представництв Центру із заявою про таке скасування у зв’язку з компрометацією особистих ключів. У такому випадку встановлення власника цифрового підпису здійснюється за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за наявності).
Оформити відповідне звернення та отримати усю необхідну консультацію можна в адміністраторів реєстрації представництв АЦСК ІДД Міндоходів, перелік яких розміщено тут.
Загалом, з початку року послугами акредитованого Центру сертифікації ключів скористалися 380,4 тис. клієнтів, кількість яких порівняно з відповідним періодом минулого року зросла в 1,6 раза. Їм безкоштовно видано 1,08 млн. цифрових підписів.
За матеріалами прес-служби Міндоходів.
Згідно п. 20 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями митна декларація це заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що митна декларація подається органу доходів і зборів, який здійснює митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, протягом 10 робочих днів з дати доставлення цих товарів, транспортних засобів до зазначеного органу (ч.1 ст. 263 Митного кодексу).
При цьому недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов’язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів, транспортних засобів з конфіскацією зазначених товарів, транспортних засобів (ч. 1 ст. 472 Митного кодексу України), - зауважує перший заступник начальника ДПІ у Зміївському районі ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Курбатова.
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що згідно із ч.1. ст.43 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року №4495-VI зі змінами та доповненнями документами, що підтверджують країну походження товару, є :
- сертифікат про походження товару;
- засвідчена декларація про походження товару;
- декларація про походження товару;
- сертифікат про регіональне найменування товару.
Країна походження товару заявляється (декларується) органу доходів і зборів шляхом подання оригіналів документів про походження товару (ч.2 ст.43 Митного кодексу).
Сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. (ч.3 ст.43 Митного кодексу)
У разі втрати сертифіката приймається його офіційно завірений дублікат (ч.4 ст.43 Митного кодексу).
Засвідчена декларація про походження товару - це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями (ч.5 ст.43 Митного кодексу).
Декларація про походження товару - це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв’язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару (ч.6 ст.43 Митного кодексу).
Сертифікат про регіональне найменування товару - це документ, який підтверджує, що товари відповідають визначенню, характерному для відповідного регіону країни, та виданий компетентним органом відповідно до законодавства країни вивезення товару (ч.7 ст.43 МКУ).
У разі якщо в документах про походження товару є розбіжності у відомостях про країну походження товару або органом доходів і зборів встановлено інші відомості про країну походження товару, ніж ті, що зазначені у документах, декларант або уповноважена ним особа має право надати органу доходів і зборів для підтвердження відомостей про заявлену країну походження товару додаткові відомості (ч.8 ст.43 Митного кодексу).
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару (ч.9 ст.43 Митного кодексу).
Вовчанська ОДПІі ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, що Міністерство доходів і зборів у листі вiд 18.06.2014 р. № 14357/7/99-99-19-05-01-17 проінформовано про те, яким чином операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів і медичних виробів обкладаються ПДВ.
Так, у частині лікарських засобів фахівці міністерства повідомили, що лист-повiдомлення, видане МОЗ України, є пiдставою для пропуску на митну територiю України незареєстрованого лiкарського засобу, водночас обкладення ПДВ таких лiкарських засобiв здiйснюється в загальному порядку за ставкою 20% вiд бази оподаткування.
Стосовно медичних виробів спеціалісти Міндоходів нагадали, що під час проведення операцiй із постачання на територiї України чи ввезення на територiю України медичних виробiв за перелiком, затвердженим КМУ вiд 23.04.2014 р. № 118, обкладення ПДВ здiйснюється за зниженою ставкою 7%.
У разi якщо медичнi вироби вiдсутнi в зазначеному перелiку, їх оподаткування здiйснюється за ставкою 20%.
Щодо оподаткування лiкарських засобів і медичних виробів, дозволених для застосування в межах клiнiчних випробувань, фахівці Міндоходів повідомили таке.
Знижена ставка ПДВ може бути застосована лише за наявностi вiдповiдного дозволу МОЗ України на проведення клiнiчних випробувань.
У разi вiдсутностi дозволу на проведення клiнiчних випробувань ввезення на митну територiю України незареєстрованих лiкарських засобiв, медичних виробiв та/або медичного обладнання з метою проведення клiнiчних випробувань можливе на пiдставi листа-повiдомлення, виданого МОЗ України, разом із тим обкладення ПДВ має здiйснюватися за ставкою 20%.
Міндоходів нагадує користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території Луганської та Донецької областей, що скасувати сформований сертифікат ключа можна у будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів.
Для цього юридичні та фізичні особи повинні подати письмову заяву відповідно до встановленого Регламентом порядку. Заява фізичної особи має бути засвідчена особистим підписом, а юридичної – підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
Якщо ж заявник не може цього зробити через втрату реєстраційних та інших документів, на підставі яких формувались сертифікати, він має право звернутися до представництв Центру із заявою про таке скасування у зв’язку з компрометацією особистих ключів. У такому випадку встановлення власника цифрового підпису здійснюється за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за наявності).
Оформити відповідне звернення та отримати усю необхідну консультацію можна в адміністраторів реєстрації представництв АЦСК ІДД Міндоходів, перелік яких розміщено тут.
Загалом, з початку року послугами акредитованого Центру сертифікації ключів скористалися 380,4 тис. клієнтів, кількість яких порівняно з відповідним періодом минулого року зросла в 1,6 раза. Їм безкоштовно видано 1,08 млн. цифрових підписів.
За матеріалами прес-служби Міндоходів.
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області повідомляє, що Міністерство доходів і зборів у роз’ясненні пояснило, що для платників податків, які зареєстровані на території Донецької та Луганської областей, діючими нормативно-правовими актами не запроваджено особливостей перереєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання) із цих територій. Тому така перереєстрація повинна відбуватися в загальному порядку: шляхом заповнення відповідної реєстраційної картки, подання держреєстратору необхідного пакету документів та сплати реєстраційного збору (див. ст.ст. 29, 45 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV).
Що стосується суб’єктів господарювання, зареєстрованих в АР Крим і м. Севастополі, то вони можуть перереєструвати свій бізнес на територію будь-якої області чи міста Києва за спрощеною процедурою. Для цього юрособа чи фізособа-підприємець, яка зареєстрована на території АР Крим або м. Севастополя, звертається до державного реєстратора реєстраційної служби України в областях та м. Києві.
Після отримання відповідних відомостей із Єдиного державного реєстру органи доходів і зборів здійснюють взяття на облік платників за їх новим місцезнаходженням/місцем проживання.
Про це розповіли фахівці управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ Міндоходів у Харківській області.
При цьому, з початку червня платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону перерахували на рахунки Держказначейства 576,9 мільйона гривень.
Як зазначають працівники Міндоходів, за п’ять місяців поточного року додатково до бюджету спрямовано понад 100 мільйонів гривень ЄСВ.
Наразі на Слобожанщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників.
|