Суббота, 27.04.2024, 01:18

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
В первую очередь, дружба для Вас - это
Всего ответов: 33
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 27.04.2017 р.

За порушення митних правил каратимуть більш суворо

 

ДФС України розроблено та оприлюднено на офіційному сайті відомства проект Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо накладення стягнень у справах про порушення митних правил та виконання постанов у цих справах».

Метою прийняття акта є вдосконалення законодавчої бази для ефективної профілактики та боротьби з митними правопорушеннями, а саме:

ефективне запобігання та протидія вчиненню ПМП;

усунення прогалин законодавства, які дають змогу уникати відповідальності за вчинення ПМП;

встановлення дієвих механізмів стягнення штрафів та конфіскації предметів ПМП;

вдосконалення процедури застосування компромісу в справах про ПМП.

Законопроектом пропонується внести до Митного кодексу України ряд змін, якими, зокрема, уточнено строки накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил: «Якщо справи про порушення митних правил відповідно до ст. 522 МКУ розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом». Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004714-za-porushennya-mitnikh-pravil-karatimut-bilsh-suvoro

 

Здійснювати чи ні доплату до 3 200 грн. при погодинній оплаті праці?

 

З 01.01.2017 р. мінімальну заробітну плату встановлено у місячному розмірі 3 200 грн, у погодинному розмірі — 19,34 грн.

Для працівників, оплата праці яких здійснюється за посадовими окладами (тарифними ставками), має дотримуватись мінімальна державна гарантія — мінімальна місячна заробітна плата, а за погодинною оплатою (годинними тарифними ставками) — мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі.

Отже, якщо працівниками, яким встановлено годинні тарифні ставки, виконано місячну норму праці і розмір нарахованої зарплати нижчий місячної мінімальної зарплати (3 200 грн.), то доплата до цього розміру їм не провадиться, оскільки гарантією в оплаті праці для цих працівників є мінімальна зарплата в погодинному розмірі.

 

Затверджено показник середньої зарплати за лютий 2017 року

 

Затверджено показник середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в сумі 5 590 грн. 26 коп., який буде застосовуватися при визначенні коефіцієнта заробітної плати за лютий 2017 р. при призначенні пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

 

Мито на експорт жовтої кукурудзи для українських аграріїв скасовано

 

Українські компанії отримали право безмитно експортувати зерно жовтої (кормової) кукурудзи до Кенії до 30 серпня 2017 р. обсягом 363 тис. т.

Як зазначається у листі Міністерства сільського господарства, тваринництва і рибного господарства Кенії, у рамках офіційного вирішення питання безмитного експорту української жовтої кукурудзи до Кенії визначено 22 мукомели Кенії, що мають право безмитного імпорту жовтої кукурудзи.

Крім того, кенійська сторона висловила зацікавленість у закупках білої (харчової) кукурудзи, причому за наявності 50-відсоткового мита на цей продукт.

 

Нові правила видачі ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

 

ДФС України внесено зміни до наказу від 24.10.2014 р. № 213, яким затверджено Рекомендації щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Змінами, зокрема, передбачено, що ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видається на підставі заяви, поданої суб’єктом господарювання до головного управління за місцем провадження торговельної діяльності безпосередньо уповноваженою особою заявника, надісланої рекомендованим листом або переданої через ЦОП, створені у ДПІ (крім створених у ДПІ в м. Києві).

У заявах про видачу цих ліцензій зазначається, зокрема, вид господарської діяльності.

У разі подання заяви через ЦОП уповноважена особа здійснює прийом документів та забезпечує їх передачу за реєстром до структурного підрозділу головного управління, до функцій якого належить здійснення загального діловодства, протягом одного робочого дня з моменту їх отримання.

Невідповідність розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи, та невідповідність поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензуються, більше не є підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.

Ліцензія видається заявнику або уповноваженому на те представнику заявника за довіреністю при пред’явленні ним документа, що посвідчує особу. (Наказ ДФС України від 14.04.2017 р. № 266)

 

Оновлено Державний реєстр РРО

 

З 20.04.2017 р. набрав чинності наказ ДФС України, яким затверджено у новій редакції Державний реєстр РРО. Визнано таким, що втратив чинність, наказ ДФС України від 17.02.2017 р. № 102.

(Наказ від 20.04.2017 р. № 275)

 

За яких умов можна отримати платежі за рішенням суду та відшкодування ПДВ

 

Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови від 07.11.2014 р. № 595, якою затверджено деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей.

Так, змінами передбачено, що платежі з рахунків, відкритих в органах Казначейства, установам, які провадять діяльність на тимчасово неконтрольованій території, крім випадків, установлених законодавством, здійснюються, зокрема з метою виконання рішення суду та відшкодування ПДВ, у разі коли:

установа зареєстрована на контрольованій території;

орган управління установи перебуває на контрольованій території;

рахунки установи відкриті в банківських установах (органах Казначейства), розташованих на контрольованій території;

установа сплачує податки та збори до державного бюджету та/або місцевих бюджетів.

(Постанова Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 р. № 270)

 

Подання декларації за попередні періоди

 

За якою формою платник податку на прибуток має подати декларацію з податку на прибуток у разі її неподання за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р.? Податкова декларація складається за формою, затвердженою у порядку, визначеному положеннями п. 46.5 ст. 46 Податкового кодексу та чинному на час її подання (п. 48.1 ст. 48 цього Кодексу).

Таким чином, платник податку на прибуток у разі неподання до контролюючого органу декларації з податку на прибуток підприємств за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. має подати таку декларацію за формою, затвердженою наказом № 897.

Оскільки з 01.01.2015 р. основні показники, що обраховуються для визначення об’єкта оподаткування за правилами, встановленими розділом ІІІ Податкового кодексу, суттєво змінилися, то для заповнення декларації за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. платники мають право скористатися нормами п. 46.4 ст. 46 Кодексу. Тобто разом із декларацією подати допов­нення до неї, яке може бути складено за довільною формою та використовуватиметься контролюючим органом при аналізі показників такої декларації. Про цей факт необхідно зазначити у спеціально відведеному місці декларації, а доповнення до неї вважатиметься невід’ємною її частиною. Отже, у разі неподання декларації з податку на прибуток за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. та при поданні її за зазначений період декларацію необхідно скласти за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями п. 46.5 ст. 46 Податкового кодексу та чинною на час її подання.

 

З 8 травня технічно складні побутові товари продаватимуть з РРО

 

Законом України від 20 грудня 2016 року №1791 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено відповідні зміни до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України та до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Згідно змін підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

Технічно складні побутові товари – непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.

Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій встановлюється Кабінетом Міністрів України.

 

Сума допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, пов’язаною з нещасним випадком на виробництві: чи є базою нарахування ЄВ?

 

Відповідно до п. 2 ст. 15 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами і доповненнями (далі – Закон) роботодавець зобов’язаний, зокрема надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із Законом. Згідно з абзацом сьомим п. 1 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують, зокрема допомогу по тимчасовій непрацездатності особам, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності. Нормами частини п’ятої ст. 8 Закону №2464 визначено, що ЄВ для всіх платників ЄВ (крім пільгових категорій) встановлюється у розмірі 22 відсотків до визначеної ст. 7 Закону №2464 бази нарахування ЄВ.

Базою нарахування ЄВ для платників, зазначених в абзаці сьомому п. 1 частини першої ст. 4 Закону №2464, є, зокрема, сума оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності. Отже, сума допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, пов’язаною з нещасним випадком на виробництві, є базою нарахування ЄВ.

 

До уваги осіб, які провадять незалежну професійну діяльність!

 

Салтівська ОДПІ звертає увагу фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, що до завершення декларування доходів, отриманих ними протягом 2016 року, залишилось 13 календарних днів.

Нагадуємо, що останній день надання річної податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) для зазначеної категорії фізичних осіб – 3 травня 2017 року.

Відповідно до підпункту 14.1.226 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями незалежна професійна діяльність це участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою – підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб. Звітувати за 2016 рік необхідно за формою Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.

 

Про звітування з ПДВ за новою формою

 

Наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2016 №276 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ №276), яким внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість (далі – ПДВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21 (далі – Наказ №21), набрав чинності з 1 березня 2017 року.

Нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення (пункт 46.6 статті 46 ПКУ).

З урахуванням зазначеного, подання податкової звітності з ПДВ за формою, яка враховує зміни, внесені Наказом №276, вперше здійснюється:

- для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному місяцю, за звітний період березень 2017 року, граничний термін подання якої – 20 квітня 2017 року;

для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному кварталу, за звітний період 1-й квартал 2017 року, граничний термін подання якої – 10 травня 2017 року.

Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, зі змінами, внесеними Наказом №276, подається починаючи з 1 квітня 2017 року.

 

Реєстр «неприбутківців» зазнав чергових змін

 

Постановою КМ України від 29.03.2017р. №195 внесені зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Зокрема передбачено, що неприбуткові організації, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), яким було повідомлено про невідповідність вимогам «неприбутковості», а житлово-будівельним кооперативам – про відсутність завірених ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, для включення в новий Реєстр зобов'язані до 01.07.2017 р. привести свої документи у відповідність до норм чинного законодавства та в цей же строк подати копії таких документів контролюючому органу. У протилежному випадку такі установи й організації виключатимуться контролюючими органами із Реєстру. Окрім того, слід звернути увагу на збільшення термінів з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

 

Оновлено Довідники податкових пільг

 

ДФСУ у листах від 03.04.2017 р. оприлюднила Довідник № 82/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету станом на 01.04.2017 р. та Довідник №82/2 інших податкових пільг станом на 01.04.2017 р.

Звертаємо увагу на те, що згідно з змінами, впровадженими Законом України від 21.12.2016 р. №1797 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 1 січня 2017 року, звіт по пільгам, на підставі якого відображаються обсяги операцій, доходів або прибутків, щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору набув статусу податкової декларації.

 

До уваги суб’єктів господарювання!

 

Уряд визначив перелік груп технічно складних побутових товарів, продаж яких з 7 травня здійснюватиметься із застосуванням РРО. Відповідно до статті 2 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» Кабінетом Міністрів України Постановою від 16.03.2017 № 231 затверджено перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню)або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій. Вищевказана Постанова опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» 7 квітня 2017 року та набере чинності через 30 днів з дня її опублікування

Нагадаємо, з 1 січня 2017 року розширене коло суб'єктів господарювання, які зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій. Зокрема, нормою пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI було внесено зміни щодо застосування РРО підприємцями платниками єдиного податку. Так, передбачено застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) платниками єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. Суб'єкти господарювання мають застосовувати РРО, якщо оплата за відповідні товари проводиться у готівковій формі та незалежно від обсягу отриманого доходу від такого продажу.

Таким чином, платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, зобов’язані застосовувати РРО з 7 травня 2017 року.

 

Не плануєте здійснювати викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року – повідомте по це органи ДФС

 

Відповідно до п. 250.9 ст. 250 Податкового кодексу України якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку не пізніше граничного терміну подання податкової декларації за І квартал звітного року. В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати податкові декларації відповідно до ст. 250 ПКУ.

Суб’єкти господарювання, у тому числі новостворені, які не мають об’єктів обчислення екологічного податку не повинні подавати до відповідних контролюючих органів заяву про відсутність у них у звітному році таких об’єктів.

 

Виплата страхових платежів не є об’єктом оподаткування ПДВ

 

Операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов’язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів не є об’єктом оподаткування ПДВ.

Страхова виплата – це грошова сума, яка виплачується страховиком відповідно до умов договору страхування при настанні страхового випадку. Розмір страхової суми та (або) розміри страхових виплат визначаються за домовленістю між страховиком та страхувальником під час укладання договору страхування або внесення змін до договору страхування, або у випадках, передбачених чинним законодавством.

Оскільки надання послуг із страхування і перестрахування не є об’єктом оподаткування ПДВ, то виплата страхових платежів також не є об’єктом оподаткування, і як наслідок операція з отримання таких страхових платежів чи операція з їх виплати не змінює суму податкового кредиту або податкових зобов’язань ані у застрахованої особи, ані у страхової компанії (страховика). Зазначена норма передбачена пп.196.1.3 ст.196 Податкового кодексу України.

 

Правом на податкову знижку за 2016 рік можна скористатися до кінця 2017 року

 

Відповідно до статті 166 Податкового кодексу України платники податків можуть скористатися правом на податкову знижку за наслідками звітного 2016 року до кінця поточного 2017 року, подавши до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси декларацію і копію підтвердних документів.

Звертаємо увагу, що право на податкову знижку має лише той, хто отримує заробітну плату. Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

 

Коли роздруковувати Z-звіти не обов’язково

 

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій. Проте, якщо на РРО не проводяться розрахункові операції, включати їх та роздруковувати фіскальні звітні чеки (Z-звіти) не обов’язково. Робота РРО блокується, якщо після роздрукування фіскального звітного чека РРО протягом 72 годин сервером обробки інформації не отримано контрольно-звітної інформації від РРО. У випадку, якщо РРО не використовується та на ньому не роздруковуються фіскальні звітні чеки, то його робота після закінчення 72 годин блокуватися не буде.

Операції з біопаливом: чи можна застосовувати нульову ставку з податку на прибуток?

 

Якщо біопаливо, належить до підакцизних товарів, то при здійсненні операцій з виробництва та продажу такого біопалива ставка податку на прибуток 0 % не застосовується.

Підприємство також не може застосовувати нульову ставку з податку на прибуток у разі здійснення експортних операцій незалежно від того, чи є таке біопаливо підакцизним товаром.

(Лист ДФС України від 03.04.2017 р. № 4596/К/99-99-15-02-02-14)

 

Чи виникають різниці при заправці автомобілів працівників

 

Розділом III «Податок на прибуток підприємств» Податкового кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці з придбання паливно-мастильних матеріалів, якими заправляються власні автомобілі працівників під час виконання ними трудових обов’язків.

(Лист ДФС України від 07.04.2017 р. № 7308/6/99-99-15-02-02-15)

 

Надано безповоротну фінансову допомогу – чи потрібно збільшити фінрезультат?

 

При визначенні об'єкта оподаткування з податку на прибуток платник не повинен збільшувати фінансовий результат до оподаткування на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги юридичній особі — платнику податку на прибуток, яка оподатковується за базовою (основною) ставкою податку.

(Лист ДФС України від 04.04.2017 р. № 6984/6/99-99-15-02-02-15)

 

У платників податків з’явилася можливість не тільки оцінювати якість наданих відповідей у ресурсі «ЗІР», а ще й коментувати їх

 

Відтепер усі бажаючі можуть скористатися новою можливістю Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) та оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань».

Зазначена система оцінювання дає змогу користувачам ЗІР не тільки оцінити якість наданих відповідей, а й залишити свої коментарі (примітки/зауваження/пропозиції).

 

Удосконалено механізм підтримки державних інвестпроектів

 

З 20.04.2017 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Закону України «Про інвестиційну діяльність» щодо державних інвестиційних проектів.

Зокрема, змінами передбачено, що інвестиційна діяльність провадиться на основі:

інвестування, що здійснюється громадянами, недержавними підприємствами, господарськими асоціаціями, спілками і товариствами, а також громадськими і релігійними організаціями, іншими юридичними особами, заснованими на колективній власності;

державного інвестування, що здійснюється органами державної влади за рахунок коштів державного бюджету, позичкових коштів, а також державними підприємствами та установами за рахунок власних і позичкових коштів;

місцевого інвестування, що здійснюється органами місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевих бюджетів, позичкових коштів, а також комунальними підприємствами та установами за рахунок власних і позичкових коштів;

державної підтримки для реалізації інвестиційних проектів;

іноземного інвестування, що здійснюється іноземними державами, юридичними особами та громадянами іноземних держав;

спільного інвестування, що здійснюється юридичними особами та громадянами України, юридичними особами та громадянами іноземних держав.

Інформація щодо інвестиційних проектів оприлюднюється шляхом розміщення витягу з Державного реєстру інвестиційних проектів на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку. (Закон України від 23.03.2017 р. № 1981-VIII)

 

Доплата за роботу із деззасобами — понад «мінімалку»

 

При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров'я, за роботу в нічний та надурочний час, роз'їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Підпунктом «ґ» пп. 3 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» передбачено виплату доплати працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 % посадового (місячного) окладу.

Це одна і та ж доплата, яка встановлюється працівникам за переліком посад, затвердженим колективним договором закладу, в межах коштів, передбачених на оплату праці у кошторисі, якщо виконання цих робіт включено до посадових обов'язків працівників. Водночас посадовими обов'язками може бути передбачено виконання певних видів робіт з використанням дезінфікувальних засобів, або робота з прибирання туалетів з використанням дезінфікувальних засобів, або просто прибирання туалетів.

Отже, доплата в розмірі 10 % посадового (місячного) окладу (тарифної ставки) працівникам, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, нараховується понад розмір мінімальної заробітної плати (3 200 грн).

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (27.04.2017)
Просмотров: 363 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика