Суббота, 27.04.2024, 02:53

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Понимаете ли вы людей, которые неоднократно женятся и разводятся?
Всего ответов: 37
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 24.04.2017 р.

При ГУ ДФС у Харківській області створено Науково-консультативну раду

 

Як відзначив керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков, створення такої ради зумовлено реаліями часу, змінами законодавства та необхідністю формування єдиної правової позиції, як для платника, так і для органів, які справляють податки. Проект новий, зауважив посадовець. В жодному регіоні України немає аналогів, тож Харківський регіон буде першопрохідцем. До складу ради увійшли провідні вчені Національного юридичного університету ім. Я.Мудрого, авторитетні фахівці – практики в галузі податкового, фінансового права тощо. «Створення Науково-консультативної ради принесе користь усім учасникам процесу, і платникам податків, і фіскальній службі, і бюджету України», - відзначив начальник ГУ ДФС області Микола Рибаков.

Головною задачею Науково-консультативної ради є діяльність по удосконаленню податкової політики, підготовці наукових висновків та проведенню консультаційної роботи з проблемних питань податкового законодавства, які потребують наукового обґрунтування.

Голова Науково-консультативної ради Євген Смичок також відзначив необхідність створення такого органу та висловив надію на плідну співпрацю з усіх питань, які потребують і обговорення, і вирішення. Науковець підкреслив, що сьогодні відбувається консолідація співпраці наукових кіл, консультативних спілок та органів влади.

 

Перевищив мільйон – застосовуй РРО

 

У разі перевищення платниками єдиного податку II та III групи обсягу доходу більше 1 млн. гривень, вони повинні обов’язково застосовувати РРО. Такі вимоги визначені п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України. Про це проінформували в Головному управлінні фіскальної служби області.

Так, за результатами проведеного аналізу Департаментом аудиту ДФС України встановлено, що у Харківській області за 2016 рік обсяг доходу більше 1 000 000 грн. перевищили 3 550 платників єдиного податку II групи фізичні особи-підприємці) та 4 633 платників єдиного податку III групи (фізичні особи-підприємці).

Податківці відзначають, що застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

 

Перспективи та виклики у реформуванні акцизного податку обговорили за «круглим» столом

 

Виробництво тютюнових та алкогольних виробів завжди було прибутковою справою, яка забезпечувала сталі надходження до державного бюджету, а віднедавна і до місцевих ( 5% від роздрібної реалізації). За останні періоди відбулось поступове зростання акцизних ставок. Це відчули місцеві громади, а виробники наводять свої аргументи. Як віднайти баланс між сплатою податків та залученням інвестицій для галузі, перспективи та виклики у реформуванні акцизного податку, усі ці питання було винесено на обговорення під час круглого столу, який відбувся за ініціативою Українського союзу промисловців та підприємців.

У заході також взяли участь представники Верховної ради, Міністерства фінансів України, ДФС України, фіскальної служби Харківщини, виробники, громадські організації та науковці.

 

Увага! Завершується останній місяць кампанії декларування доходів громадян!

 

ГУ ДФС у Харківській області закликає громадян та самозайнятих осіб поквапитись й задекларувати свої доходи, отримані у 2016 році, та визначити зобов’язання з ПДФО і військового збору.

Відповідно до норм Податкового кодексу України громадяни та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, подають декларацію про майновий стан і доходи – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації в цьому році – 03.05.2017.

За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

Також нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджується нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

 

Увага! Фальсифікований алкоголь!

 

Традиційно у святковий період зростає попит на алкогольні напої. Це враховують не лише виробники та реалізатори легальної продукції, а й ті, хто в гонитві за наживою, в антисанітарних умовах із сировини невідомого походження, не думаючи про наслідки, здійснюють виготовлення фальсифікату. Громадяни, будьте пильними, не купуйте алкогольні напої у сумнівних місцях, які не призначені для торгівлі даною групою товарів. пам'ятайте, продаж алкогольних напоїв на розлив здійснюється тільки закладами ресторанного господарства та підприємствами з універсальним асортиментом товарів.

Як визначити сумнівного продавця алкоголю?:

торгівля ведеться не в приміщенні (ларьки, лотки та палатки, з рук, через мережу «Інтернет»)

торгівля ведеться в приміщенні з неналежними санітарно-гігієнічними умовами

торгівельна площа є меншою за 20 м2

продавець відмовляється видати фіскальний чек

у продавця відсутня ліцензія на право торгівлі алкогольними напоями або наявна ліцензія, строк дії якої закінчився;

продавець реалізує напої з вмістом спирту 8,5% і вище в пляшках (або з пляшок на розлив), на яких відсутні чи пошкоджені акцизні марки або наявні акцизні марки, справжність яких викликає сумніви і - продавець реалізує лікеро-горілчані вироби в іншій, ніж скляна, тарі;

запечатані пляшки, що продаються, мають протікання та запах алкоголю.

 

Харківські податківці виявили більше 1 400 громадян, які забули задекларувати свої статки

 

Зазначені фізичні особи не надали вчасно декларації за отримані ними у 2015 році доходи. Загальна сума додатково задекларованого доходу склала 234,1 млн. грн. Про це повідомили у фіскальному відомстві регіону.

Завдяки проведеним харківськими податківцями заходам, в бюджет країни додатково надійшло 10,4 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Разом з цим громадянам довелось сплатити ще й понад 2,2 млн. грн. штрафних санкцій.

Слід зазначити, що більшість декларантів – 1 145 – добровільно подали декларації після проведеної з ними роз’яснювальної бесіди. По решті – 256 – проведені документальні перевірки.

В ГУ ДФС у Харківській області нагадують, що для уникнення штрафів слід своєчасно надавати декларацію про свої доходи. Відповідно до діючого законодавства, отримані доходи, які не оподатковувались, декларуються протягом січня-квітня року наступного за роком їх одержання. Так, в 2017 році, до 3 травня до податкових інспекцій за місцем реєстрації громадяни надають декларації за 2016 рік. Після цього терміну, податківці мають право застосовувати штрафні санкції. Окрім того, податківці зазначають, що сьогодні для виявлення забудьків - декларантів, в їх арсеналі є електронні бази, податкові звіти та інші заходи.

 

В Харкові на одну кадрову агенцію та інтернет-магазин стане більше

 

Співробітники фіскальної служби області надали роз’яснення майбутнім підприємцям стосовно алгоритму відкриття власної справи та ведення підприємницької діяльності. Консультативний захід відбувся сьогодні в Консалтинговому центрі при Харківському міському центрі зайнятості.

Як відзначають податківці, які вже не вперше консультують зазначену категорію слухачів, найчастіше їх цікавлять практичні запитання, які вони можуть застосувати під час ведення власної справи. Цього разу майбутні власники бізнесу були представлені суто жіночою половиною. Тож і бізнес, які вони бажають відкрити, був здебільшого жіночий - кадрова агенція, інтернет-магазинчик з продажу прикрас, магазин квітів тощо.

Майбутні бізнес-вумен задавали питання співробітнику ДФС області передусім щодо порядку застосування спрощеної системи оподаткування. Цікавились вони і розмірами ставок єдиного податку та термінами його сплати, правильністю заповнення звітів та порядком їх надання до податкових інспекцій. Адже попереду у них дуже відповідальний період, тому такі знання від фахівців фіскальної служби стануть їм у нагоді найближчим часом.

 

З початку року зафіксовано понад 2 тис. випадків призупинення митного оформлення через можливе порушення прав інтелектуальної власності

 

Протягом січня-березня поточного року митниками зафіксовано 2157 випадків призупинення митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.

За його словами, за вказаний період порушено 5 справ про порушення митних правил за фактами ввезення та вивезення товарів, які включені до митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності.

Так, наприклад, за вказаний період Київською міською митницею ДФС порушено 2 справи про ПМП за фактами ввезення автозапчастин та взуття з порушенням прав інтелектуальної власності на суму понад 800 тис. грн., а Харківською митницею – за фактом вивезення туб поліетиленових для медичного призначення на суму близько 75 тис. гривень. Загалом, станом на 30 березня поточного року у митний реєстр за заявами правовласників внесено 3378 об’єктів інтелектуальної власності. З них 57­– внесено з початку цього року.

Нагадаємо, що для сприяння захисту правовласників під час зовнішньоекономічної діяльності Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

 

Митниками виявлено у поштовому відправленні пістолет «Beretta»

 

Контрабанду зброї через митний кордон України попереджено оперативною групою Міжрегіональної митниці ДФС та працівниками відділу митного оформлення міжнародних поштових відправлень митного поста «Львів-поштовий» Львівської митниці ДФС.

Пістолет «Beretta3032 Tomcat» було виявлено за допомогою рентген-апарату під час перевірки міжнародного поштового відправлення, яке надійшло зі Сполучених Штатів Америки на адресу одного з наших співвітчизників.

Серед особистих речей, які пересилалися до України, знаходився й пістолет, який був прихований від митного контролю в банці з фарбою, яка була обладнана подвійним дном.

Зброю вилучено. За попереднім дослідженням експерта пістолет відноситься до категорії короткоствольної вогнепальної зброї. Зазначене правопорушення буде кваліфіковане за ст.201 «Контрабанда» Кримінального кодексу України. На даний час тривають слідчі дії.

 

Павло Дроняк: У І кварталі платниками сплачено 38,8 млрд. грн. єдиного внеску

 

Протягом січня-березня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 38,8 млрд. грн. Це на 21,5 відс., або майже на 7 млрд. грн. більше запланованого. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.

За його словами, сплата єдиного внеску зросла і порівняно з відповідним періодом минулого року. Якщо у першому кварталі минулого року було сплачено 30 млрд. грн., то цього року сума надходжень зросла на 8,8 млрд. грн. "Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування зросли завдяки збільшенню розміру мінімальної заробітної плати. Зокрема, у березні поточного року сплачено 14 млрд. грн. ЄСВ, додатково надійшло майже 2 млрд. гривень», – розповів Павло Дроняк.

Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Процес адміністрування та відшкодування ПДВ стає максимально прозорим

 

За рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів. Зазначений реєстр відповідно до статті 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.

Крім того, Державна фіскальна служба України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015.

Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

 

Внутрішньою безпекою ДФС попереджено незаконне ввезення на територію України тютюнових виробів

 

Співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області та прокуратури Київської області виявлено та припинено корупційну схему з контрабандного ввезення тютюнових виробів на митну територію України за сприяння посадових осіб Київської митниці ДФС.

За вказаним фактом відкрито кримінальні провадження за ч.2 ст.364 КК України (зловживання владою або службовим становищем) та ч.1 ст.204 (незаконне придбання, збут чи транспортування незаконно виготовлених тютюнових виробів).

У рамках досудового розслідування кримінальних проваджень на території митного поста «Бориспіль-аеропорт» вилучено партію тютюнових виробів без марок акцизного збору орієнтовною ринковою вартістю понад 15 млн. гривень. За наявною інформацією реалізація тютюнових виробів на території України фактично мала здійснюватися через роздрібну торговельну мережу без сплати обов’язкових митних платежів.

Згідно з рішенням суду на підакцизний товар накладено арешт та приєднано до матеріалів кримінального провадження в якості речових доказів.

 

Мирослав Продан: Для іноземних учасників та гостей «Євробачення» буде діяти спрощений режим пропуску

 

Державна фіскальна служба України створить максимально сприятливі умови для проходження митних формальностей іноземними учасниками та гостями пісенного конкурсу «Євробачення-2017», яке у травні відбудеться у Києві. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час відеоселектору в ДФС за участі представників Державної прикордонної служби України.

«ДФС готова забезпечити максимально високий рівень обслуговування всіх іноземних представників, які приїдуть в нашу країну на Євробачення. Для них діятиме спрощений режим пропуску через митний кордон. Оформлення всіх матеріалів, продукції та технічного обладнання, необхідних для конкурсу, здійснюватиметься оперативно», – підкреслив Мирослав Продан.

За його словами, для врегулювання організаційних питань оперативного пропуску іноземних учасників представники ДФС взяли участь у низці зустрічей з фахівцями інших міністерств та відомств, залучених до проведення конкурсу.

Під час зустрічей було досягнуто домовленостей про оперативний обмін інформацією щодо строків оформлення товарів, пунктів пропуску через державний кордон України, через які вони переміщуватимуться, а також документів, на підставі яких такі товари будуть оформлюватися.

 

Неповний робочий день для інваліда: як нарахувати ЄСВ?

 

Єдиний внесок для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюється у розмірі 8,41 % бази нарахування єдиного внеску для працюючих інвалідів (частина тринадцята ст. 8 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).

Згідно з п. 5 розділу ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Мінфіну України від 20.04.2015 р. № 449, для підприємств, установ і організацій, у яких працюють інваліди, єдиний внесок встановлюється у розмірі 8,41 % суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.95 р. № 108/95-ВР «Про оплату праці», суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги з тимчасової непрацездатності, допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами для працюючих інвалідів. Отже, роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи нараховують єдиний внесок працюючим інвалідам на суми фактично нарахованої заробітної плати у розмірі 8,41 %. (Лист ДФС України від 06.04.2017 р. № 7121/6/99-99-13-02-03-15)

 

Міжнародна практична конференція «Україна Антиофшорна. Візія держави та бізнесу»

 

Контрольовані іноземні компанії, сплата податків не за місцем реєстрації, а за місцем основної діяльності, автоматичний обмін інформацією, відкриття кінцевих бенефіціарів — основні тренди в зміні податкового законодавства більшості країн світу. Не виключенням є і Україна. З приєднанням в 2017 році до Плану BEPS, Україна взяла на себе зобов’язання впровадити «мінімальний пакет» — окремих кроків BEPS. Норми цього пакету суттєво вплинуть на міжнародне податкове планування та міжнародні структури більшості українських інтернаціональних компаній вже в цьому році.

Окрім питання змін в оподаткуванні міжнародної діяльності українських компаній, актуальним запитом від бізнесу є «Чи може Україна стати привабливою юрисдикцією?».

Розуміючи важливість цих питань, 16 травня 2017 року ДП «Держзовнішінформ» та компанія Crowe Horwath AC Ukraine (member of Crowe Horwath International) проведуть міжнародну практичну конференцію «Україна Антиофшорна. Візія держави та бізнесу». До участі в заході запрошені народні депутати України, експерти Міністерства фінансів України та Національного Банку, профільні фахівці ДФС України, представники міжнародних аудиторських та юридичних компаній. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004671-mizhnarodna-praktichna-konferentsiya-ukrayina-antiofshorna-viziya-derzhavi-ta-biznesu

 

20 % вартості сільгосптехніки аграріям компенсують

 

Уряд планує зробити постійною програму компенсації сільськогосподарської техніки для українських аграріїв, запроваджену в Держбюджеті на 2017 р. Про це зазначив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час проведення ІІ Українського форуму бізнесу.

«Ми зробили інвестицій 500 млн грн для того, щоб компенсувати абсолютно чесно — і ця система є безкорупційна — 20 % вартості сільськогосподарської техніки українським виробникам», — повідомив Глава Уряду.

За словами Прем’єр-міністра, Україна має технології виробництва, якісний продукт, але він не домінує на внутрішньому ринку, а займає лише його частину. Тоді як решту складає імпортована продукція, що за характеристиками суттєво не є кращою за українські аналоги.

Наразі систему компенсації вартості сільськогосподарської техніки аграріям на постійній основі відпрацьовують у Національному комітеті з промислового розвитку.

 

Мінфін узявся за міжнародні перевезення

 

Мінфін України пропонує скасувати чинний наразі Порядок реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) і замінити цей документ новим наказом, проект якого оприлюднено на сайті міністерства, а відтак — затвердити Порядок реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р. та Інструкцію про заповнення книжки МДП.

Порядок визначає умови виконання міжнародних дорожніх перевезень, правила допущення суб’єктів господарювання України до системи МДП, порядок оформлення книжки МДП на товари, що перевозяться між митницями ДФС із дотриманням вимог Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р., відповідальність держателя книжки МДП та гарантійного об’єднання за їх порушення.

Щодо Інструкції, то нею визначено порядок заповнення граф книжки МДП на митній території України при перевезенні товарів між митницями ДФС із дотриманням умов Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р.

 

Печатки таки скасують!

 

Президент України підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями».

Нагадаємо, що законопроект № 4194 прийнятий Верховною Радою 23 березня 2017 р. Завдяки йому вдосконалено державне регулювання використання печаток у господарській діяльності.

Зокрема, внесено зміни до низки законодавчих актів, якими вилучено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.

Також внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими встановлено адміністративну відповідальність за вимогу посадової особи про наявність відбитка печатки суб’єкта господарювання, що ним подається до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.

Варто зауважити: Закон прийнятий з техніко-юридичними правками, його остаточний текст не оприлюднено.

 

Сільгосптоваровиробникам збільшать реєстраційну суму

 

З 15.04.2017 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника: підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу доповнено пунктом 60. Цим пунктом передбачено:

установити, що до 31.12.2017 р. значення суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначеної п. 2001.3 ст. 2001 цього Кодексу, збільшується на суму коштів, що були перераховані з 1 по 30 січня 2017 р. з поточних на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам, що до 01.01.2017 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 цього Кодексу, в установах банків, але не більше суми, що мала спрямовуватися на спеціальний рахунок суб'єкта спеціального режиму оподаткування згідно з податковою звітністю за грудень 2016 р., крім уточнюючих розрахунків.

Таке збільшення здійснюється одноразово за заявою платника податку, поданою в довільній формі до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, разом з копіями платіжних доручень платника, завіреними в установленому порядку банком, які підтверджують таке перерахування. У межах суми такого збільшення платник податку має право подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню з рахунка в СЕА ПДВ такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до п. 2001.6 ст. 200 1 цього Кодексу, для тих платників податку, у яких такі кошти обліковуються на рахунках у СЕА ПДВ.

 

Як заповнити МД при продовженні строку тимчасового ввезення товарів

 

У разі продовження строку тимчасового ввезення товарів з частковим звільненням від оподаткування митними платежами митниці подається додаткова митна декларація, заповнена відповідно до вимог Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Мінфіну від 30.05.2012 р. № 651, з урахуванням такого:

у графі 1 МД зазначаються відомості про тип МД — «ІМ31ДМ»;

до першого підрозділу графи 37 МД переносяться відомості про митний режим та попередній митний режим, що зазначались у МД, за якою товари поміщувались у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами;

у графі 40 МД зазначаються відомості про МД, за якою товари поміщувались у митний режим тимчасового ввезення, до якої подається МД типу «ІМ31ДМ»;

у графі 44 МД, у разі якщо частина тимчасово ввезених товарів була реекспортована або поміщена у інший митний режим, зазначаються відомості про МД, за якою (якими) такі товари були реекспортовані або поміщені у інший митний режим;

у графі 45 МД — відомості про митну вартість товарів, визначену на дату поміщення таких товарів у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами.

 

Доступ до реєстру відшкодування ПДВ матиме і Адміністрація Президента

 

Заступник Глави Адміністрації Президента Дмитро Шимків звернувся до в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з проханням надати Адміністрації Президента доступ до реєстру автоматичного відшкодування ПДВ.

Надання доступу до даних реєстру відшкодування ПДВ, на думку Адміністрації, необхідне для отримання прозорої та оперативної інформації, а також для запобігання можливим зловживанням.

З цього приводу прес-служба ДФС України повідомила, що Електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ відповідно до ст. 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.

Крім того, ДФС України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015 р.

Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

 

За який період здійснюється самостійне коригування ціни КО

 

Враховуючи, що зміни до ст. 39 Податкового кодексу, внесені Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIIІ, набули чинності з 01.01.2017, самостійне коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань відповідно до пп. 39.5.4.1 пп. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу в редакції Закону № 1797 застосовується до контрольованих операцій, здійснених починаючи з 01.01.2017 р. (Лист ДФС України від 10.04.2017 р. № 7384/6/99-99-15-02-02-15)

 

Чи може представництво нерезидента надавати безповоротну благодійну допомогу

 

Податковим кодексом не встановлено обмежень щодо надання представництвом нерезидента безповоротної благодійної допомоги благодійним організаціям на території України.

При цьому відповідно до п. 12 Інструкції про порядок реєстрації представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності в Україні (затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 18.01.96 р. № 30 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 15.06.2007 р. № 179), представництво суб’єкта господарської діяльності не є юридичною особою і не здійснює самостійно господарської діяльності, у всіх випадках воно діє від імені і за дорученням іноземного суб’єкта господарської діяльності, зазначеного у свідоцтві про реєстрацію, і виконує свої функції згідно із законодавством України.

(Лист ДФС України від 10.04.2017 р. № 7383/6/99-99-15-02-02-15)

 

Основні засоби передано для потреб військкомату: як нарахувати амортизацію?

 

Згідно з пп. 138.3.2 п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел фінансування витрати на придбання або самостійне виготовлення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів та витрати на ремонт, реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів.

Терміни «невиробничі основні засоби», «невиробничі нематеріальні активи» означають відповідно основні засоби, нематеріальні активи, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку.

Слід зазначити, що відповідно до пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Кодексу господарською діяльністю вважається діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Отже, у разі якщо основні засоби не використовуються платником податку на прибуток у власній господарській діяльності, податкова амортизація на такі основні засоби не нараховується.

(Лист ДФС України від 28.03.2017 р. № 6386/6/99-99-15-02-02-15)

 

Прожитковий мінімум визначатиметься за новою методикою

 

З 21.04.2017 р. набрав чинності спільний наказ Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку та Держстату України, яким затверджено методику визначення прожиткового мінімуму.

Зокрема, методикою встановлено єдиний порядок розрахунку прожиткового мінімуму у розрахунку на місяць на одну особу та для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення в Україні. (Наказ від 03.02.2017 р. № 178/147/31)

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (24.04.2017)
Просмотров: 319 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика