Суббота, 27.04.2024, 00:14

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Смотрите ли вы ТВ?
Всего ответов: 64
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 27.03.2017 р.

Павло Дроняк: Роботодавцями додатково укладено 8 тис. трудових договорів з найманими працівниками

 

За перші два місяці цього року роботодавцями додатково укладено 8 тис. трудових договорів з найманими працівниками. Такий результат став наслідком заходів, проведених робочими групами з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, в яких беруть участь фахівці фіскальної служби. Про це повідомив директор Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк. За його словами, під час рейдів здійснювалися обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями проводилася роз’яснювальна робота щодо необхідності дотримання податкового законодавства та законодавства про працю.

Посадовець також розповів, що протягом січня-лютого 2017 року фахівцями фіскальної служби в ході контрольно-перевірочних заходів виявлено 79 найманих осіб, праця яких використовувалися роботодавцями без оформлення трудових відносин.

«Загалом з початку року під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачують зарплатню своїм працівникам, порушення податкового законодавства встановлено в 69 відс. До сплати в бюджети донараховано понад 67 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, близько 15 млн. грн.. єдиного внеску та близько 5 млн. грн. військового збору», – зазначив Павло Дроняк.

 

Через Електронний кабінет платника направлено понад 130 тис. запитів про суми виплачених доходів та утриманих податків

 

З початку року все більше громадян використовують можливості Електронного кабінету платника, який став ефективною допомогою під час деклараційної кампанії.

Так, за допомогою цього сервісу направлено понад 130 тис. запитів для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків. За потребою громадяни можуть отримати відомості про зазначені суми за останні три роки (поквартально). Середня тривалість обробки такого запиту складає до 1 год. Тобто, оперативно, не відвідуючи ЦОП громадяни можуть отримати необхідну їм інформацію для заповнення своєї декларації.

Більше того, для зручності платників у відкритій частині Електронного кабінету розміщено саму декларацію, яку платники можуть заповнити, зберегти та роздрукувати. А вже скориставшись особистим кабінетом фізичні особи можуть подати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Нагадаємо, що цьогорічна деклараційна кампанія триватиме до 3 травня. Саме цей день у 2017 році є останнім строком для подання податкових декларацій громадянами та особами, які проводять незалежну професійну діяльність.

 

Встановлено факти привласнення 9 млн. грн. бюджетних коштів

 

Співробітники Міжрегіонального управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Офісу великих платників ДФС спільно з СБУ встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів. Так, одне з державних підприємств транспортної галузі оголосило відкриті торги щодо закупівлі паливно-мастильних матеріалів, переможцем яких стало товариство з обмеженою відповідальністю, зареєстроване у м. Києві.

За результатами аналізу податкової звітності встановлено, що вказану продукцію ТОВ фактично не отримувало, а отже не могло реалізувати її на адресу державного підприємства. Оскільки реалізація товару була оформлена лише «на папері», тому у такий спосіб порушники могли проводити транзитні фінансових потоків, спрямовані на заволодіння державними коштами, та їх подальшу легалізацію.

Загальна сума можливої легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, складає 9 млн. гривень. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 5 ст.191 КК України.

Здійснюється кримінальне провадження.

 

Електронним кабінетом платника скористалися 6,4 млн. осіб

 

Станом на 22 березня 2017 року кількість користувачів відкритої частини Електронного кабінету платників податків складає 6,4 млн. осіб. З них ідентифіковані в особистому кабінеті 333,3 тис. суб’єктів господарювання та 116,5 тис. громадян.

Враховуючи зручність та переваги сервісу, кількість його користувачів стабільно зростає. Так, якщо станом на 1 березня 2016 року Електронним кабінетом скористалися 0,12 тис. осіб, то вже станом на 1 вересня минулого року їх кількість зросла до 3,6 млн. осіб.

Популярний Електронний кабінет не лише в Україні. Ним користуються платники з 70 країн світу. Серед лідерів, окрім України, США, Мексика, Нідерланди,Туркменістан, Азербайджан та інші.

В Україні ж найактивніше використовують можливості ЕКП платники з Києва, Харкова, Дніпра, Львова, Одеси тощо. Так, зокрема, найбільш запитуваними послугами є сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального, листування з органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків з бюджетом тощо. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

 

Припинено спробу незаконного ввезення на митну територію України особливо небезпечних наркотичних засобів

 

Вітчизняним підприємством, що здійснює декларування товарів в зоні діяльності митного поста «Святошин», з Європейського союзу було ввезено на митну територію України насіння коноплі (HEMP SEEDS), листя коноплі (HEMP LEAF) та бутони/квіти конопель (HEMP ORGANIC FARMING BUDS/FLOWERS) загальною вагою 5,32 кг.

На маркуванні ввезених товарів зазначалося, що вони не містять тетрагідроканабіол.

Однак, для забезпечення дотримання заходів перевірки були відібрані зразки товарів для дослідження. Як виявила в результаті експертиза, проведена спеціалізованою лабораторією, ввезені товари – листя та бутони/квіти конопель містять тетрагідроканабіол.

Тобто, ввезені на митну територію Україну речовини рослинного походження є особливо небезпечним наркотичним засобом – канабісом, обіг якого заборонено. За вказаним фактом ГУ Національної поліції у м. Києві внесені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення. Ведеться досудове розслідування.

 

Працівниками Київської митниці ДФС вилучено живі декоративні рослини сумнівного походження, безпеки та якості

 

83 декоративні рослини «Хойя», укорінені у кокосовій стружці, різних видів і розмірів намагався незаконно ввезти на територію України в пункті пропуску «Бориспіль» наш співвітчизник, який прилетів до України з Таїланду.

Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.

Чоловік митної декларації не заповнював, до інспекторів митниці з приводу декларування не звертався. На момент проходження митного контролю дозвільних документів (фіто санітарного сертифікату) на право переміщення через митний кордон України вищевказаного предмету чоловік не надав.

Рослини, які знаходилися у багажній сумці пасажира без ознак приховування, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу після перетину громадянином «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Складено протокол про порушення митних правил. Рослини вилучено до винесення судом рішення у справі.

 

Питання розвитку Харківщини у діалозі з громадськістю

 

Податкові та митні питання, взаємодія з представниками громадських об’єднань, пошук шляхів співпраці, ці та інші питання обговорювались під час розширеного засідання комітету з питань митної справи Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області. Такі важливі теми торкнулися виступаючі - очільник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков, керівник Харківської митниці ДФС Андрій Танцеров, голова бюджетної комісії Харківської облради Людмила Немикіна, голова Громадської ради Ігор Суханов та голова комітету з питань митної справи Олександр Борбунюк.

Головним питанням, яке зібрало присутніх, стало обговорення співпраці задля розвитку регіону. А це наповнення бюджету в першу чергу, і вжиття усіх заходів, що цьому сприяє. Так, Микола Рибаков проінформував присутніх щодо виконання бюджетних призначень та запевнив про їх позитивну динаміку та стабільність. Андрій Танцеров в свою чергу ознайомив присутніх з митними новаціями, зокрема щодо перерахування частини перевиконання планових надходжень до місцевої скарбниці. Серед митних питань до інформації громадськості було доведено питання захисту прав інтелектуальної власності та експортного контролю.

Підсумком зустрічі стала домовленість щодо подальшої співпраці з усіх зазначених питань.

 

Для окремих категорій платників з 2017 року встановлено податкові канікули

 

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що підрозділ 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу доповнено новим пп. 44, яким запроваджуються на період до 31 грудня 2021 року нові податкові канікули із запровадженням ставки податку у розмірі 0 відсотків. Це нововведення буде застосовуватись для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, та які відповідають одному із визначених критеріїв:

утворені в установленому законом порядку після 01 січня 2017 року;

діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;

які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.

Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/290457.html

 

Оподаткування страховика податком на прибуток у 2017 році має свої особливості

 

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що змінами до Податкового кодексу України, які стали чинними з 1 січня 2017 року, конкретизовано порядок визначення об’єкта оподаткування страховика та передбачено, що страхові платежі, страхові внески, страхові премії за договорами перестрахування до об’єкта оподаткування, до якого застосовується ставка, визначена відповідно до пп. 136.2.1 і 136.2.2 п. 136.2 ст. 136 ПКУ, не включаються.

Крім того, викладено у новій редакції визначення різниць, які передбачені для коригування фінансового результату до оподаткування страховика, встановлені пп. 141.1.3 та 141.1.4 п. 141.1 ст. 141 ПКУ.

Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/290253.html

 

Про важливе аграріям

 

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що сільськогосподарські товаровиробники можуть протягом п'яти календарних днів після граничного строку подання щомісячної звітності з ПДВ надавати до податкової інспекції заяву про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

 

Граничні строки подання декларації:

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує про граничні терміни подання декларацій:

для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 3 травня 2017 року;

Також варто зазначити, що з 1 січня 2017 року запроваджена нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Разом з тим, наголошуємо, що обов’язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним, якщо він отримував доходи:

виключно від податкових агентів;

від операцій продажу (обміну) майна, дарування при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб.

Також повідомляємо, що громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2016 року, податкову декларацію можуть подати протягом 2017 року.

 

Нагадуємо про необхідність задекларувати свої доходи!

 

Нагадуємо, з початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.

Обов’язок з подання річної декларації про майновий стан і доходи за наслідками 2016 року виникає у тих громадян, які протягом минулого року отримували доходи, що підлягають оподаткуванню, від осіб, які не є податковими агентами, у вигляді:

вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна;

доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;

доходів від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайом);

інвестиційного прибутку;

іноземних доходів.

За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.

Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.

У разі необхідності, у Центрах обслуговування платників, декларанти зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи.

 

Перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО, значно зменшено

 

На погодження Державної регуляторної служби України надійшов скорочений перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО.

Мінекономрозвитку України, розробник проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій та внесення змін до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», врахував зауваження і вимоги ДРС України, а також пропозиції бізнес-асоціацій та об’єднань підприємців, завдяки яким вдалося майже вдвічі скоротити перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО.

Крім того, за оцінками бізнес-асоціацій та об’єднань підприємців, кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, зменшилась із 300 до 50 тис.

 

Дарування підакцизних товарів: чи сплачується акциз

 

Оскільки дарування не підпадає під визначення реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, то у суб’єкта господарювання, який не здійснює реалізацію алкогольних напоїв, при даруванні таких напоїв відсутній об’єкт оподаткування акцизним податком з роздрібної торгівлі.

(Лист ДФС України від 14.03.2017 р. № 5091/6/99-99-12-03-03-15)

 

Як стати на облік адвокату та сплачувати ЄСВ

 

Взяття на облік платників єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України від 15.05.2003 р. № 755-VII «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», контролюючим органом здійснюється за місцезнаходженням чи місцем проживання у день отримання від них заяви про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 1-ЄСВ згідно з додатком 1 до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 р. № 1162.

Базою нарахування єдиного внеску для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

Якщо платником єдиного внеску – особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Отже, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, повинні перебувати на обліку в органах доходів і зборів як платники єдиного внеску. При цьому з 01.01.2017 р., якщо така особа не отримує дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року від незалежної професійної діяльності, вона зобов’язана визначити базу нарахування єдиного внеску, незважаючи на наявність трудових відносин з роботодавцем. Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

 

Чи звільняється від сплати ЄСВ особа, яка провадить незалежну професійну діяльність і є пенсіонером за вислугою років?

 

Звільнення від сплати за себе єдиного внеску передбачено для фізичних осіб – підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, за умови якщо вони є пенсіонерами за віком та отримують відповідно до закону пенсію. Для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і є пенсіонерами за вислугу років та отримують відповідно до закону пенсію, нарахування єдиного внеску здійснюється на загальних підставах.

(Лист ДФС України від 13.03.2017 р. № 3420/М/99-99-13-02-03-14)

 

Уряд ухвалив створення Служби фінансових розслідувань

 

22.03.2017 р. Кабінет Міністрів України схвалив законопроект щодо створення Служби фінансових розслідувань (СФР).

Цей законопроект розроблено Мінфіном України разом з експертами та доопрацьовано в робочій групі, яку було створено Прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом.

До основних функцій Служби належатиме виявлення, припинення, розкриття та досудове розслідування злочинів проти інтересу держави в економічній, фінансовій і податковій сферах. Новий орган також проводитиме аналітичну та профілактичну роботу щодо виявлення факторів, які унеможливлюють вчинення таких злочинів.

Особливістю нової Служби є зміна силового підходу на комплексний і аналітичний — з використанням сучасних методик розслідувань. Служба буде повністю демілітаризована, сформована з нових людей, які отримуватимуть гідні заробітні плати, та виведена зі складу Державної фіскальної служби.

Створення Служби фінансових розслідувань підтримав Президент та Прем’єр-міністр України. Це також передбачено Коаліційною угодою, Планом дій Уряду та Меморандумом про співпрацю України із МВФ. Цей законопроект активно підтримали українські бізнес-асоціації та громадські об’єднання.

 

Спадкоємців другого ступеня споріднення звільнено від оподаткування

 

Спадкоємців другого ступеня споріднення звільнено від оподаткування

Президентом України підписано Закон України № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини», яким спрощується оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця.

Звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості спадщини, яку від спадкодавця одержують члени його сім’ї другого ступеня споріднення: рідні брати та сестри, баба, дід та онуки. До цього часу чинним Податковим кодексом передбачалося звільнення від оподаткування членів родини спадкодавця лише першої лінії споріднення.

Спадкоємці першого і другого ступенів також звільняються від необхідності проведення оцінки успадкованих об’єктів спадщини для цілей оподаткування. При цьому для всіх інших спадкоємців податок залишається у розмірі 5 %. Закон набирає чинності з дня, що настає за днем його опублікування, та застосовується до доходів у вигляді спадщини/дарунка, отриманих починаючи з 01.01.2017 р.

 

Шпаргалка по заповненню Е-декларації

 

Щорічно до 1 квітня держслужбовці зобов’язані подавати декларацію за минулий рік.

Контроль та перевірка декларацій держслужбовців, зберігання та оприлюднення таких декларацій, проведення моніторингу способу життя таких осіб належить до повноважень Національного агентства з питань запобігання корупції (ст. 11 Закону України «Про запобігання корупції»). Приклад заповнення декларації на https://www.youtube.com/channel/UCKwoUDbscWm4BT7BoBo0kMg/videos

 

Розроблено нову декларацію з податку на прибуток

 

Форму декларації з податку на прибуток викладено в новій редакції. В ній враховано зміни, які містяться у прийнятому 21 грудня 2016 року Законі № 1797-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

Про це йдеться в проекті наказу Міністерства фінансів «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», оприлюдненому на сайті ДФС України.

Зокрема, в Декларації враховано: нову концепцію оподаткування доходів (прибутків) лотерейної діяльності; виключено можливість зарахування сплаченого податку на майно в рахунок сплати податку на прибуток; уточнено порядок застосування різниць, які збільшують або зменшують фінансовий результат до оподаткування; уточнено положення щодо уникнення подвійного врахування при визначенні фінансового результату до оподаткування доходів або витрат, виникнення яких для цілей оподаткування відбувається після 01.01.2015.

 

Супроводження системи формування податкової звітності припинено

 

ДФС України повідомлено про припинення супроводження програмного забезпечення «Система формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» у зв’язку з дублюванням характеристик зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке за функціональністю має додатково можливість формувати та відправляти статистичну звітність і звітність до Пенсійного фонду та можливість накладання електронного цифрового підпису.

 

Печатки вже не обов'язкові! Ухвалено важливий для бізнесу закон

 

Верховна Рада України підтримала в другому читанні законопроект № 4194 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними — особами підприємцями». Законопроект удосконалить державне регулювання використання печаток у господарській діяльності.

Зокрема, виключається необхідність використання печаток у взаєминах суб'єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування і встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання держорганом або органом місцевого самоврядування наявності відбитка печатки на офіційному документі.

Відповідно до закону суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, але її використання не є обов'язковим. Наявність або відсутність відбитку печатки підприємства на документі не створює юридичних наслідків. Копія документа, який на виконання вимог законодавства подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи — підприємця.

Закон також встановлює, що виготовлення та придбання печаток здійснюється без отримання будь-яких документів дозвільного характеру. Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.

 

Акцизна декларація зазнає змін

 

ДФС України оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку».

Проект наказу розроблено ДФСУ з метою приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до змін, внесених законами № 1791-VIII та № 1797-VIIІ.

З цією метою пропонується внести зміни до форми декларації акцизного податку та додатків до неї. Зокрема:

скасувати розділ ІІ Додатку 6 до Декларації в частині оподаткування операцій з роздрібного продажу пального;

виділити окремим рядком в розділі Б Декларації операції з ввезення на митну територію України та реалізації неферментованої тютюнової сировини, які звільняються від оподаткування.

Також пропонується внести деякі інші зміни в частині удосконалення адміністрування акцизним податком підакцизних операцій.

 

Колишнім спецрежимникам збільшать реєстраційну суму

 

Сільськогосподарські товаровиробники, які у зв’язку з блокуванням додаткових електронних рахунків в СЕА ПДВ, перераховували кошти у січні 2017 р. на основний електронний рахунок, отримають можливість врахувати у значенні формули згідно п. 2001.3 Податкового кодексу суми ПДВ, які було перераховано з поточних рахунків на спеціальні сільськогосподарські рахунки. Відповідний закон прийнято Верховною Радою України 23.03.2017 р.

Законодавчим актом передбачено для сільськогосподарських товаровиробників, які до 2017 р. застосовували спеціальний режим оподаткування ПДВ:

у період до 31.12.2017 р. збільшити значення суми ПДВ, на яку платник може зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму коштів, що були перераховані ними у січні 2017 р. з поточних рахунків на спеціальні сільськогосподарські рахунки, у розмірі не більше суми, задекларованої до сплати на спеціальні сільськогосподарські рахунки у декларації з ПДВ за грудень 2016 р.;

у межах суми такого збільшення надати право платнику податку подати до органу державної фіскальної служби заяву щодо перерахування таких коштів з рахунка в системі електронного адміністрування ПДВ такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до п. 2001.6 ст. 2001 Податкового кодексу України.

Зазначений законопроект зареєстровано за № 6099.

 

Як отримати агродотацію за лютий 2017 р.

 

За результатами діяльності у лютому 2017 р. зможуть отримати бюджетну дотацію сільськогосптоваровиробники, які в установленому порядку подадуть до 01.04.2017 р. заяви про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за встановленою Мінфіном формою з обов’язковим зазначенням реквізитів поточних банківських рахунків та які станом на 31.12.2016 р. були внесені до реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування ПДВ відповідно до ст. 209 Податкового кодексу і станом на 01.03.2017 р. зареєстровані як платники ПДВ та провадили види діяльності, визначені у п. 161.3 ст. 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України». (Постанова Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 р. № 178)

 

Реєстрацію внутрішніх переселенців буде спрощено

 

Верховна Рада України підтримала за основу і в цілому законопроект № 4022а «Про внесення зміни до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».

Актом передбачається погодження положення абзацу десятого статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» із Законом «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» у частині реєстрації місця проживання внутрішньо переміщених осіб.

Таким чином, актом виключено з переліку документів, до яких вносяться відомості про місце перебування особи, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

В Україні планується запровадити трирічне бюджетне планування

 

Верховна Рада України ухвалила законопроект № 6161 щодо одноразового перенесення строків подання Міністерством фінансів Основних напрямів бюджетної політики з 1 квітня до 1 червня. Закон дасть змогу вже у 2017 році перейти на середньострокове бюджетне планування – формувати бюджет та прогнози одразу на наступні три роки.

Основними позитивними рисами законопроекту є те, що він:

створює умови для запровадження у 2017 році середньострокового бюджетного планування (трирічного);

дає змогу врахувати найбільш актуальні макроекономічні показники для розрахунків та розробки основних напрямків бюджетної політики;

дає змогу більш коректно розрахувати доходи та витрати країни у наступному році;

дає змогу зробити більш точні прогнози на наступні два роки після планового;

надає можливості більш ґрунтовних розрахунків місцевих бюджетів;

посилює роль та відповідальність Міністерства фінансів за середньостроковий прогноз, на базі якого будуватиметься бюджетна політика.

Серед недоліків законопроекту можна виділити те, що він не передбачає механізмів регулярного оновлення макроекономічних показників, на основі яких формується бюджетна політика.

 

Як подається декларація за наявності кількох місць реалізації підакцизних товарів

 

Суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарам, які мають декілька пунктів продажу товарів, що знаходяться в одній або різних адміністративно-територіальних одиницях, тобто мають один або різні коди КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, подають одну декларацію акцизного податку з відповідною кількістю Додатків 6 «Розрахунок сум акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Відповідні роз’яснення надано в листі ДФС України від 09.12.2016 р. № 39423/7/99-99-15-03-03-17. (Лист ДФС України від 21.03.2017 р. № 5535/6/99-95-42-03-15)

 

Як подавати звітність, якщо договір про визнання електронних документів припинено?

 

Договір про визнання електронних документів (далі — Договір) платник податків надсилає засобами телекомунікаційного зв’язку відповідно до затвердженого формату (стандарту) з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На Договір накладаються посилені сертифікатами відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку. Після надходження Договору в електронному вигляді проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки ЕЦП, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного договору при надходженні проекту нового договору та формується перша квитанція про збереження документа. Після опрацювання Договору відповідним органом ДФС платнику направляється друга квитанція, в якій зазначається результат розгляду.

Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Слід зауважити, що згідно з абзацом третім п. 49.4 ст. 49 Податкового кодексу у разі припинення Договору з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» п. 49.3 цієї статті.

(Лист ДФС України від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15)

 

Вдосконалено форму реєстраційної заяви платника ПДВ

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує про те, що з 20 березня 2017 року набрали чинності зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, внесені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 року №1125.

Зокрема, вдосконалено та спрощено форму реєстраційної заяви платника ПДВ за формою №1-ПДВ. У разі добровільної реєстрації платником ПДВ та у разі перереєстрації, особа подаватиме лише один (перший) аркуш заяви. У новій формі заяви виключено відомості щодо:

найменування контролюючого органу, де здійснюється реєстрація або перереєстрація платника;

місцезнаходження (місця проживання) платника (за винятком перереєстрації у зв’язку із зміною місцезнаходження (місця проживання));

контактних телефонів заявника та відповідальних осіб платника;

кількості працюючих.

 

Навчання за рахунок підприємства – що змінилося

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу про те, що новою редакцією пункту 165.1.21 статті 165 Податкового кодексу України, суттєво збільшено суму, яку юридична чи фізична особа може сплатити за навчання іншої фізичної особи в українських вищих та професійно-технічних закладах без оподаткування такої суми ПДФО. Наразі це трикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи ( у 2017 році - 9600 грн.). У минулих роках таким критерієм був граничний розмір доходу у вигляді зарплати, який давав право на отримання податкової соціальної пільги.

Крім того, з 1 січня 2017 року для студентів, які вивчилися коштом роботодавця скасовано обов’язок з відпрацювання у такого роботодавця протягом 3 років після закінчення навчального закладу. У попередній редакції п. 165.1.21 статті 165 ПКУ діяла норма, яка передбачала оподаткування ПДФО усієї суми, сплаченої за навчання у випадку припинення працівником трудових відносин з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання.

 

Спрощено процес подання до ДПІ повідомлень та заяв

 

З 20 березня 2017 року набрали чинності зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, внесені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 року № 1125.

Зокрема, платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством:

заяву за формою №1-ОПП з позначкою "Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку". До вказаної заяви внесені зміни, згідно з якими при призначенні/зміні особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку необхідно заповнювати тільки розділ щодо даних про таку особу.

повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП. Для забезпечення можливості подання вказаної форми в електронному вигляді, його розділ 3 доповнено графами «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» та «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування»;

заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою 17-ОПП.

 

Нюанси заповнення заяви на анулювання платника акцизного податку

 

Форма заяви про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального тотожна формі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального.

Виключення платника податку з реєстру платників здійснюється, зокрема, якщо відповідна особа подає реєстраційну заяву про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального. Така заява надсилається у порядку, встановленому для реєстрації, та розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів після її подання. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата виключення з реєстру платників.

Тобто форма заяви про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального тотожна формі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, що затверджена наказом Мінфіну від 25.02.2016 р. №218. При цьому при заповненні заяви у графі 2 «Дія» ставиться позначка «Анулювання реєстрації», а графа 5 «Відомості про пункти (склади, комплекси, станції, інші об’єкти) реалізації пального» не заповнюється.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (27.03.2017)
Просмотров: 373 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика