Вторник, 24.04.2018, 14:41

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Каким Интеретом вы пользуетесь?
Всего ответов: 80
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 06.04.2017 р.

Акциз із переобладнання транспортних засобів можуть скасувати

 

У Верховній Раді зареєстровано законопроект №6219 про внесення змін до ПКУ щодо відміни оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання транспортного засобу, ввезеного на митну територію України, у підакцизний легковий автомобіль.

Законотворці вважають, що цей законопроект жодним чином негативно не впливати на вітчизняне машинобудування, оскільки стосується безпосередньо категорії транспортних засобів, які не виробляються на території України: малі автобуси, мінівени.

На їхню думку, реалізація положень законопроекту призведе до збільшення надходжень до Державного та місцевих бюджетів, забезпечення стабільної діяльності підприємств малого та середнього бізнесу, що спеціалізуються на переобладнанні вантажних автомобілів у легкові та суміжні виробництва, не допустить суспільної кризи в країні, пов’язаної зі звільненням тисяч робітників, які працювали у цій галузі.

 

Реформа системи ДФС на боці інтересів легального бізнесу

 

Кабінетом Міністрів України на черговому засіданні уряду 29.03.2017 р. затверджено концепцію реформування системи органів, що реалізують державну податкову та митну політику.

За словами Міністра фінансів України Олександра Данилюка, концепція є спільним баченням Мінфіну та ДФС шляхів розвитку служби і передбачає напрями реформ щодо оптимізації структури та інформаційних технологій, а також антикорупційні заходи, а відтак — розвиток персоналу, прозорість оплати праці, низку перетворень, необхідні комунікації.

Серед основних завдань щодо реформування митної справи, зокрема, є:

запровадження інституту уповноважених економічних операторів,

реалізація повноцінного електронного документообігу,

забезпечення доступу бізнесу до повної інформації.

При цьому для реформування податкового блоку необхідним є виконання вимог Податкового кодексу та реалізація функціонального електронного кабінету платника податків, удосконалення роботи центрів обслуговування, підвищення якості індивідуальних податкових консультацій тощо.

Серед іншого, Міністр повідомив, що нова внутрішньо-організаційна структура ДФС буде затверджена протягом наступних двох тижнів. Над її розробкою працюють ДФС, Мінфін у консультаціях з МВФ. Щодо чинної організаційної структури, то, на думку Олександра Данилюка, вона є застарілою і не відповідає практикам сучасних податкових адміністрацій, внутрішня структура яких будується на функціональному принципі, а не в розрізі податків чи юридичного статусу платників. Передбачається, що вже цього тижня буде проведено низку спільних реформ між Мінфіном та ДФС для імплементації першочергових кроків у реформі ДФС.

 

Виплачуєте дивіденди — сплатіть авансовий внесок

 

У разі виплати дивідендів у грошовій формі чи формі, відмінній від грошової, власнику — юридичній особі (резиденту чи нерезиденту), платник податку на прибуток нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок з податку на прибуток до/або одночасно з виплатою дивідендів.

При цьому резидент, що здійснює на користь нерезидента виплату доходу у вигляді дивідендів, утримує податок з такого доходу за ставкою в розмірі 15 % його суми та за його рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності. (Лист ДФС України від 10.03.2017 р. № 3365/О/99-99-15-02-02-14)

 

Продаж інвестиційної нерухомості: як відобразити в обліку?

 

У разі здійснення операцій з продажу інвестиційної нерухомості, яка обліковується у фінансовому обліку за справедливою вартістю (амортизація та зменшення корисності не визнаються), коригування фінансового результату до оподаткування згідно з нормами пунктами 138.1 та 138.2 ст. 138 Податкового кодексу не здійснюється. Результат від продажу таких активів визначається згідно з правилами бухгалтерського обліку та відображається у складі фінансового результату до оподаткування без коригувань. (Лист ДФС України від 15.03.2017 р. № 5140/6/99-99-15-02-02-15)

 

Чи впливають суми штрафних санкцій на фінрезультат?

 

Фінансовий результат до оподаткування не збільшується на суми штрафних (фінансових) санкцій та пені, нарахованих:

контролюючими органами за порушення вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на такі контролюючі органи;

на користь фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб — підприємців) відповідно до цивільного законодавства та цивільно-правових договорів. (Лист ДФС від 03.03.2017 р. № 4486/6/99-99-15-02-02-15)

 

За яких умов сільгосптоваровиробник включається до Реєстру отримувачів бюджетної дотації?

 

Відповідно до п. 161.1 ст. 161 Закону України від 24.06.2004 р. № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі — Закон № 1877) сільськогосподарський товаровиробник, основною діяльністю якого є постачання сільськогосподарських товарів, вироблених ним на власних або орендованих основних засобах, причому питома вага вартості сільськогосподарських товарів становить не менше 75 % вартості всіх товарів, поставлених ним протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно (далі —сільськогосподарський товаровиробник), який здійснює види діяльності, визначені п. 161.3 ст. 161, має право на бюджетну дотацію для розвитку сільгосптоваро-виробників та стимулювання виробництва сільгосппродукції (далі – бюджетна дотація) після його внесення контролюючим органом до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

Заява про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації подається безпосередньо керівником або представником сільгосптоваровиробника з обов’язковим документальним підтвердженням особи та її повноважень. У заяві зазначаються підстави для внесення сільгосптоваровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, передбачені п. 161.1 ст. 161 Закону № 1877, та перелік видів діяльності такого сільгосптоваровиробника, здійснення яких дає право на отримання бюджетної дотації.

Порядок розподілу бюджетної дотації для розвитку сільгосптоваровиробників та стимулювання виробництва сільгосп-продукції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 р. № 83.

Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004484-za-yakikh-umov-silgosptovarovirobnik-vklyuchayetsya-do-reyestru-otrimuvachiv-byudzhetnoyi-dotatsiyi

 

Безоплатне харчування працівників – хто сплатить податки?

 

Якщо роботодавцем організовується для працівників безкоштовне харчування за принципом «шведського столу», коли неможливо визначити кількість спожитих продуктів кожною окремою особою, тобто отриманий дохід у вигляді додаткового блага не може бути персоніфікований, то вартість такого харчування не може розглядатися як об’єкт оподаткування та база нарахування єдиного внеску.

Водночас операції підприємства з безкоштовного харчування своїх працівників на умовах «шведського столу» для такого підприємства – платника ПДВ є об’єктом оподаткування ПДВ, під час здійснення яких ПДВ нараховується у загальновстановленому порядку. (Лист ДФС України від 22.03.2017 р. № 5683/6/99-99-13-02-03-15)

 

Порядок взаємодії Пенсійного фонду та Фіскальної служби України при проведенні планових перевірок зазнає змін

 

Мінфін пропонує скасувати Порядок взаємодії податкових органів і органів Пенсійного фонду під час організації та проведення планових перевірок.

Саме це передбачає оприлюднений 28 березня проект наказу Мінфіну «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України від 24 січня 2011 року № 38».

Проект акта розроблений Мінфіном разом з ДФС з метою приведення його у відповідність до змін, що відбулись у Законі України від 08.07. 2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» згідно із Законом України від 04.07.2013 р. № 406-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи».

Так, Законом № 406 викладено у новій редакції ст. 13 Закону № 2464, у зв’язку з чим абзац четвертий п. 2 цієї статті, який передбачав Порядок взаємодії податкових органів і органів Пенсійного фонду під час організації та проведення планових перевірок, вилучено.

Затвердження зазначеного наказу дасть змогу привести нормативно-правові акти у відповідність до змін, передбачених у Законі № 2464.

Проект акта оприлюднено на офіційній сторінці Міністерства фінансів України в мережі Інтернет, а повідомлення про його розробку — на офіційній сторінці Державної фіскальної служби України.

 

Порушникам можуть призупинити дію ліцензії

 

До Верховної Ради України на розгляд подано законопроект № 6221 «Про внесення змін до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» щодо зупинення дії ліцензії.

На сьогодні окремі органи ліцензування позбавлені права призупиняти дію ліцензії на здійснення конкретного виду господарської діяльності. Ситуацію пропонують змінити, наділивши всі органи ліцензування відповідним правом, і в такий спосіб удосконалити механізм призупинення дії ліцензії.

Підстава для призупинення дії ліцензії — встановлення грубого порушення ліцензійних умов, а саме: невиконання ліцензіатом у встановлений термін припису про усунення порушень ліцензійних умов або вчинення ним порушення ліцензійних умов, яке свідчить про явне й умисне нехтування вимогами, що спричинило наслідки у вигляді значної шкоди, заподіяної державі, навколишньому середовищу, фізичним або юридичним особам.

Рішення про призупинення дії ліцензії повинен приймати орган ліцензування протягом 10 робочих днів з дати встановлення підстав. Таке рішення вручається особисто ліцензіату або надсилається йому поштовим відправленням не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття. Дія ліцензії вважається припиненою з дня, коли ліцензіат дізнався або повинен був дізнатися про призупинення.

Ліцензія, дію якої призупинено, поновлюється:

після закінчення терміну, на який було призупинено її дію;

за рішенням органу ліцензування в разі усунення порушень, що стали причиною призупинення дії ліцензії;

за рішенням суду.

Метою законопроекту є запровадження дієвого способу реагування з боку держави на порушення ліцензіата. Це, по-перше, унеможливить подальше здійснення ліцензованої діяльності ліцензіатом, а по-друге, — надасть йому час і можливість усунути допущені порушення, виправитися і продовжити ліцензовану діяльність.

 

Реалізація нерухомого майна на підставі рішення суду — як відобразити дохід?

 

У разі якщо звернення стягнення на заставне нерухоме майно (предмет іпотеки) здійснюється на підставі рішенням суду, яке передбачає реалізацію цього майна шляхом проведення прилюдних торгів, при цьому покупець набуває права власності на об’єкт нерухомого майна (отримує свідоцтво про придбання нерухомого майна), слід вважати, що фізична особа (майновий поручитель) відчужила (продала) своє власне майно покупцеві (юридичній особі). Фізична особа (відчужувач) має відобразити дохід від такого відчуження у річній податковій декларації та самостійно визначити і сплатити суму податку на доходи фізичних осіб з урахуванням норм ст. 172 Податкового кодексу.

Разом з тим банк (покупець) як податковий агент відображає суми доходу, отриманого фізичною особою (майновим поручителем) від операції з нерухомим майном у податковому розрахунку ф. № 1 ДФ. (Лист ДФС України від 24.03.2017 р. № 5973/6/99-99-13-02-03-15)

 

12.04.17 – IV Міжнародний податковий форум

 

«Що? Де? Коли?» – основні питання, з якими стикаються платники податків з року в рік. Що змінилося в оподаткуванні з урахуванням світових податкових тенденцій? Де результати довгоочікуваної реформи? Коли бізнесу очікувати стабільності?

Знайти відповіді на ці та багато інших питань спробують учасники IV Міжнародного податкового форуму, який відбудеться 12 квітня 2017 року.

Програма та реєстрація доступні за посиланням: www.pravo.ua/events/tax2017

Для представників бізнесу (CEO, CFO, CMO, директорів юридичних департаментів підприємств) передбачені особливі умови участі.

Захід акредитовано Національною асоціацією адвокатів України. Учасники Форуму зможуть отримати сертифікати з підвищення кваліфікації адвокатів.

Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004497-12-04-17-iv-mizhnarodniy-podatkoviy-forum

 

Бюджетна звітність за квартал: є новини

 

З 31.03.2017 р. набирає чинності наказ Мінфіну від 07.02.2017 р. № 44, яким внесено зміни до наказу Мінфіну від 24.01.2012 року № 44, яким затверджено форми та Порядок складання фінансової, бюджетної та іншої звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів.

Зокрема, в новій редакції викладено:

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м)

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м);

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м);

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (форма № 4-4д);

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1);

Звіт про виконання бюджету (кошторису) Фонду.

 

Міжнародні автомобільні перевезення планують віддати під контроль ДФС

 

Міністерством фінансів України розроблено та оприлюднене проект наказу «Про затвердження Порядку здійснення посадовими особами органів доходів і зборів контролю за дотриманням автомобільними перевізниками законодавства України щодо міжнародних автомобільних перевезень».

Цей Порядок розроблено з метою реалізації положень ст. 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» щодо здійснення у пунктах пропуску через державний кордон України таких видів контролю за дотриманням автомобільними перевізниками законодавства України щодо міжнародних автомобільних перевезень:

контролю наявності у перевізників дозвільних документів на виконання перевезень;

габаритно-вагового контролю транспортних засобів;

контролю за дотриманням перевізниками правил перевезення небезпечних вантажів;

контролю внесення (нарахування) перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами України;

контролю сплати перевізниками штрафів чи виконання приписів органів контролю;

ведення обліку автомобільних транспортних засобів, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

 

10 постанов для реалізації податкової реформи вже ухвалено

 

Уряд ухвалив 10 постанов, необхідних для реалізації Закону № 1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», який є частиною антикорупційного пакета податкових змін. Зокрема, схвалено акти щодо порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та електронного адміністрування ПДВ, про порядок проведення контролюючими органами зустрічних звірок тощо.

 

Готівку боржника стягуватимуть без рішення суду

 

Внесено зміни до Порядку стягнення готівки, яка належить платнику податків, у рахунок погашення його податкового боргу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1244, з метою реалізації вимог ст. 95 Податкового кодексу.

Зазначеною статтею передбачено, зокрема, що у разі якщо податковий борг виник у результаті несплати грошового зобов’язання та/або пені, визначених платником податків у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу в установлені Кодексом строки, стягнення коштів за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, та/або коштів з його рахунків у банках здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу без звернення до суду. (Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 р. № 192).

 

Вже 30 замість 10 днів надано неприбутковим для подання заяви з позначкою «Зміни»

 

Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою від 13.07.2016 р. № 440.

Зокрема, передбачено, що зареєстровані установи та організації (новостворені), які подали в установленому порядку документи для внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду таких документів внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, вважаються для цілей оподаткування неприбутковими організаціями з дня їх державної реєстрації.

Крім того, збільшено терміни з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

(Постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 р. № 195)

 

Як здійснюватиметься розподіл сум бюджетного відшкодування ПДВ

 

Як здійснюватиметься розподіл сум бюджетного відшкодування ПДВ

З 01.04.2017 р. набрала чинності постанова, якою затверджено розподіл сум бюджетного відшкодування ПДВ між Тимчасовим реєстром заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, поданих до 01.02.2016 р., за якими станом на 01.01.2017 р. суми податку не відшкодовані з бюджету, та Реєстром заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

Передбачено, що місячний обсяг бюджетного відшкодування за Тимчасовим реєстром не може перевищувати 2,8 % суми бюджетного відшкодування за попередній календарний місяць за Реєстром заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. (Постанова КМУ від 29.03.2017 р. № 189)

 

ДФС упроваджує нові форми підвищення сплати ЄСВ та ПДФО

 

ДФС розпочинає реалізацію нового проекту, розробленого спільно з експертом Департаменту з податково-бюджетних питань Міжнародного валютного фонду. Проект має на меті сприяти дотриманню платниками законодавства України щодо повноти нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податку на доходи фізичних осіб.

Як повідомляють у ДФС, пілотний проект упроваджуватиметься на базі головних управлінь ДФС у Вінницькій та Дніпропетровській областях упродовж 2017 року. Для його успішної реалізації на першому етапі було відібрано до цільових груп платників із найбільшими ризиками ухилення від оподаткування. Відбір платників до цільової групи для проведення планових перевірок упродовж ІІ кварталу 2017 року здійснено з урахуванням вимог Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.08.2016 № 723). У рамках проекту буде визначено найбільш ефективну форму взаємодії органів ДФС з платниками, за рахунок чого вдасться збільшити надходження від єдиного внеску та податку на доходи фізичних осіб, а також підвищено ефективність їх адміністрування.

 

Чи повинні сплачувати єдиний внесок фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування у разі якщо вони не здійснюють діяльність та не отримують доходи?

 

Базою нарахування єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців на загальній системі є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

З 2017 року у разі якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі платники зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

 

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (06.04.2017)
Просмотров: 31 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика