Среда, 13.12.2017, 01:45

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Считаете ли вы, что жизненные принципы не должны меняться ни при каких обстоятельствах?
Всего ответов: 39
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 04.05.2017 р.

Кабміном України прийнято механізм виявлення неоформлених працівників

 

26.04.2017 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Деякі питання реалізації ст. 259 Кодексу законів про працю України та ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Мета акта — забезпечення виконання положень ст. 259 КЗпП, Конвенції МОП № 81 «Про інспекцію праці у промисловості й торгівлі», а також забезпечення реалізації делегованих органам місцевого самоврядування повноважень у сфері праці. Рішенням Уряду врегульовується механізм державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Зокрема, запроваджуються нові підходи у відносинах держави та бізнесу, згідно з якими головними пріоритетами інспекторів праці визначені профілактична робота та консультування роботодавців. Так передбачено, що роботодавці можуть ініціювати проведення державними інспекторами регулярних інформаційно-роз’яснювальних кампаній щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників.

Запроваджується також можливість проведення за бажанням роботодавця так званого аудиту трудового законодавства, а заходи впливу застосовуватимуться лише у випадку, якщо роботодавець відмовляється усувати порушення законодавства про працю.

Водночас ухваленою постановою визначено механізм виявлення неоформлених працівників, що є черговим кроком Уряду в боротьбі за легалізацію доходів громадян та недобросовісних підприємців.

 

Як здійснюватиметься контроль за ввезенням видавничої продукції

 

ДФС України розробила спеціальний програмно-інформаційний комплекс для забезпечення взаємодії з Державним комітетом телебачення і радіомовлення під час здійснення контролю за ввезенням видавничої продукції. Видачу дозволу на ввезення видавничої продукції або відмову в його видачі здійснюватиме Державний комітет телебачення і радіомовлення України. Відповідно до порядку, затвердженого постановою Уряду, для отримання дозволу на ввезення видавничої продукції з Росії та окупованої території України суб’єкти господарювання мають подати заяву та відповідний пакет документів, які розглядатимуться Держкомтелерадіо.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 р. № 262 «Деякі питання видачі (відмови у видачі, анулювання) дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України», ДФС необхідно було розробити спеціальний програмно-інформаційний комплекс для забезпечення взаємодії Державного комітету телебачення і радіомовлення та Державної фіскальної служби під час здійснення контролю за ввезенням видавничої продукції відповідно до Порядку, затвердженого цією постановою.

 

Положення про акцизні марки буде доповнено

 

ДФС оприлюднено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів».

Проект розроблено з метою приведення нормативно-правових актів КМУ у відповідність до Закону України від 21.12.2016 р. № 1797-ХIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», Закону України від 20.12.2016 р. № 1791-VIII «Про внесення до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», якими вдосконалено особливості продажу акцизних марок виробникам/імпортерам алкогольних напоїв і тютюнових виробів, адміністрування акцизного податку.

Поставленої мети буде досягнуто внесенням змін до пунктів 7, 10 та 14 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 № 1251. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004772-polozhennya-pro-aktsizni-marki-bude-dopovneno

 

Дивіденди у формі № 1 ДФ: звітуємо правильно

 

10.05.2017 р. — останній день подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за I квартал (форма № 1ДФ).

Ставку податку на доходи фізичних осіб для доходів у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток, встановлено у розмірі 9 % (Закон України від 23.03.2017 р. № 1989-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні»», який набрав чинності 15.04.2017 р. При цьому положення зазначеного Закону застосовуються до податкових періодів починаючи з 01.01.2017 р.)

Результати перерахунку, по нарахованих доходах у вигляді дивідендів, відображаються у формі № 1ДФ того періоду, в якому було проведено перерахунок сум податку. Уточнююча форма у цьому випадку не подається.

 

Оновлено декларації платників єдиного податку

 

У Мін’юсті Україні 10.04.2017 р. за № 478/30346 зареєстровано наказ Мінфіну України від 17.03.2017 р. № 369, яким внесено зміни до форм податкових декларацій для платників, які застосовують спрощену систему оподаткування, зареєстрованих власним наказом від 19.06.2015 р. № 578:

Декларація для фізичних осіб — підприємців

Декларація для юридичних осіб третьої групи

Декларація для платників четвертої групи

Також внесено зміни до визначення суми пені, що нараховується платником самостійно. Так, нарахування пені здійснюватиметься відповідно до пп.129.1.3 п. 129.1 та абзацу другого п. 129.4 ст. 129 Податкового кодексу (див. зміни для юридичної особи третьої групи).

Крім цього, у відомостях про наявність земельних ділянок, дату укладання документів, які засвідчують/підтверджують право власності та/або користування земельними ділянками (право користування, у т. ч. на умовах оренди) зазначати потрібно буде не тільки у форматі місяць та рік, а ще й день укладення таких документів. Такі самі правила стосуються заповнення дати державної реєстрації земельних ділянок.

Наказ набирає чинності з дня опублікування. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004774-onovleno-deklaratsiyi-platnikiv-yedinogo-podatku

 

Українцям підвищать пенсії вже з травня

 

З 1 травня поточного року підвищено прожитковий мінімуму для осіб, які втратили працездатність, до 1 312 грн. Це визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 21.12.2016 р. № 1801.

У зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму здійснено перерахунок пенсій. Зокрема, збільшено такі види виплат:

мінімальні розміри пенсій та доплата за понаднормовий стаж;

мінімальні пенсійні виплати;

державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни;

підвищення ветеранам війни та членам їх сімей;

підвищення жертвам нацистських переслідувань;

пенсії за особливі заслуги перед Україною;

надбавка донорам.

Як повідомляють у Пенсійному фонді України, перерахунок зроблено в автоматичному режимі. Загалом підвищення, розмір якого індивідуальний у кожного, отримали понад 8,2 млн. пенсіонерів.

Виплата пенсій у нових розмірах забезпечена фінансовими ресурсами та буде здійснюватися з четвертого числа відповідно до встановлених дат виплати з урахуванням святкових та вихідних днів.

 

Штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних згідно з п. 198.5 ПКУ погоджено Мінфіном

 

Згідно зі ст. 1201 Податкового кодексу за порушення граничного строку, визначеного ст. 201 Кодексу для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (дал — ЄРПН), або відсутність такої реєстрації передбачено, що до платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 Кодексу покладено обов'язок щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН, застосовуються штрафні санкції у визначених розмірах.

Проте штрафні санкції, передбачені цією статтею, не застосовуються у разі порушення граничного строку реєстрації податкових накладних, що не надаються отримувачу (покупцю), складені на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

У разі порушення платником податку граничного строку реєстрації або відсутності реєстрації в ЄРПН податкових накладних, складених при визначенні податкових зобов'язань з ПДВ відповідно до п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу до такого платника податку застосовуються штрафні санкції, визначені відповідно до ст. 1201 Кодексу, крім податкових накладних, складених відповідно до пп. «б» п. 198.5 ст. 198 Кодексу. (Деталі на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004777-shtrafi-za-nesvoyechasnu-reyestratsiyu-podatkovikh-nakladnikh-zgidno-z-p-198-5-pku-pogodzheno-minfinom)

 

Коди бюджетної класифікації зазнали змін

 

Кабінетом Міністрів України внесено зміни у додаток до постанови від 16.02.2011 р. № 106.

Змінами, зокрема, оновлено перелік кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, доповнено його новими кодами класифікації доходів бюджету та закріплено їх за відповідними державними органами. (Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 р. № 292)

 

Що треба знати про план-графік перевірок

 

Відповідно до п. 77.1 ст. 77 Податкового кодексу план-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

Таким чином, формування річного плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків здійснюватиметься у поточному році на 2018 р. та оприлюднюватиметься на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків у 2017 р. формується відповідно до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Мінфіну України від 02.06.2015 р. № 524. Затверджений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків відповідно до наказу ДФС України від 28.08.2014 р. № 88 належить до переліку відомостей, що містить службову інформацію та має обмежений доступ.

Згідно з п. 77.4 ст. 77 Податкового кодексу право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки. (Лист ДФС України від 26.04.2017 р. № 10/6/99-99-14-03-01-15/ІПК)

 

Затверджено порядки здійснення перевірок інспекторами праці

 

Кабінетом Міністрів України затверджено:

Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, яким визначено процедуру здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю юридичними особами (включаючи їх структурні та відокремлені підрозділи, які не є юрособами) та фізособами, які використовують найману працю;

Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю, яким визначено основні завдання та процедуру здійснення Держпраці та її територіальними органами державного нагляду за додержанням законодавства про працю. (Постанова від 26.04.2017 р. № 295)

 

Чи оплачувати період прибуття демобілізованого працівника до військкомату?

 

Особи, звільнені з військової служби, у п'ятиденний строк після виключення зі списків особового складу військової частини зобов'язані прибути до районних (міських) військових комісаріатів для взяття їх на військовий облік.

Для виконання обов'язків, пов'язаних із взяттям на військовий облік, вони звільняються від роботи на час, необхідний для виконання зазначених обов'язків із збереженням за ними місця роботи, займаної посади і середньої заробітної плати.

При цьому середній заробіток за такі дні нараховується з тієї самої середньої зарплати, за якою здійснювалась оплата за період військової служби. (Лист Мінсоцполітики від 31.03.2017 р. № 1008/0/101-17/285).

 

Мінекономрозвитку пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь

 

28 квітня 2017 року Мінекономрозвитку оприлюднило проект постанови КМУ, яка встановлює нові мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на деякі з алкогольних напоїв. Як відомо, розмір мінімальних цін на алкоголь, який діє сьогодні, запроваджено у листопаді 2016 року. Водночас у 2017 році зросли ставки акцизного податку на більшість алкогольних напоїв (горілку, лікеро-горілчані вироби, коньяк, вина тощо).

Внаслідок цього до Мінекономрозвитку надійшли численні звернення учасників ринку, які наголошували, що чинні мінімальні ціни не покривають їхні операційні витрати. Внаслідок цього, на думку асоціацій виробників алкогольної продукції, послаблюється конкуренція з боку легальних виробників і збільшується частка недобросовісних виробників. Це відбувається тому, що такі компанії можуть скорочувати свої операційні витрати шляхом придбання необлікованого спирту, використання сурогатних речовин, ухилення від сплати податків, виробництва контрафактної продукції тощо.

Відтак з метою захисту споживачів від контрафактної та сурогатної продукції та зменшення частки тіньової економіки Мінекономрозвитку пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь. Зокрема, збільшити:

роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчані вироби - на 7,64-11,3%;

віскі, ром та джин - на 3,5-4,6%;

коньяк (бренді) - на 3,4-6,1%;

вина з додаванням спирту, ігристе та вермути - на 1,7-1,8%.

Проект документа буде доступний для обговорення на сайті Мінекономрозвитку протягом 30 днів.

 

ДФС звертає увагу на помилки при оформленні касових документів

 

ДФС України звертає увагу, що почастішали випадки встановлення під час перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо. Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення № 637.

Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі. Порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП. Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції № 281/171/578/155.

За наведені порушення до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах). ДФС просить платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.

 

Податковий календар на 3 травня 2017 року

 

Салтівська ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області звертає увагу, що

3 травня, середа,

останній день подання:

податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані громадянами та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, за 2016 рік;

звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску особами, які провадять незалежну професійну діяльність, за 2016 рік (форма № Д5 (річна));

останній день сплати

єдиного внеску особами, які провадять незалежну професійну діяльність, за 2016 рік.

 

Затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

 

Наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 20.04.2017 №275 (далі – Наказ №275) затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО).

Оновлений Реєстр РРО містить 79 РРО, дозволених до первинної реєстрації, та 70 РРО, первинна реєстрація яких заборонена.

Також, наведено перелік із 5 РРО, виключених з Державного реєстру в 2016 – 2017 роках, експлуатація яких не дозволяється. Відповідно до п.3 Наказу №275 визнано таким, що втратив чинність, наказ ДФС від 17.02.2017 №102 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

Наказ №275 оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС 25.04.2017 за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/72023.html

 

Вимоги до звернення платника податків на отримання індивідуальної податкової консультації

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що з 01.04.2017 набрала чинності нова редакція статті 52 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Відповідно до пункту 52.1 статті 52 «Податкова консультація» ПКУ звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації у письмовій формі повинно містити:

найменування для юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв’язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

підпис платника податків;

дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає вимогам, зазначеним у цьому пункті, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями.

 

Незабаром літній відпочинок: як оподатковуються путівки?

 

До доходу, який оподатковується ПДФО не включається вартість путівок на відпочинок, оздоровлення та лікування, у тому числі на реабілітацію інвалідів, на території України платника податку та/або його дітей віком до 18 років, які надаються йому безоплатно або із знижкою (у розмірі такої знижки) професійною спілкою, до якої зараховуються профспілкові внески платника податку - члена такої професійної спілки, створеної відповідно до законодавства України, або за рахунок коштів відповідного фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування (пп. 165.1.35 ПКУ). Тобто звільнення від ПДФО поширюється виключно на платників податків – членів профспілки, які отримують від такої профспілки путівки для власного оздоровлення та оздоровлення неповнолітніх дітей. Сімейна профспілкова путівка, надана платнику податків, до якої включається і вартість оздоровлення іншого члена сім’ї або дітей після 18 років, оподатковується ПДФО за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1.5 % від розміру отриманого доходу на оздоровлення таких членів сім’ї.

Вартість путівок на санаторно-курортне лікування або відпочинок, які надаються за рахунок коштів підприємств чи установ - роботодавців платникам податку - працівникам та їх неповнолітнім дітям, включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу таких платників як додаткове благо та оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах.

 

Про роботу ЦОП у святкові дні

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області доводить до відома платників податків графік роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні, а саме: 8, 9 травня 2017 року – вихідні дні.

 

Деклараційна кампанія – 2017 завершує свою ходу

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що закінчується «гаряча» пора подання декларацій про майновий стан і доходи. Обов’язок щодо звітування прописаний в Податковому кодексі України та передбачає подання декларації до 1 травня. Враховуючи, положення п.49.20 ПКУ, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем. Тобто, кінцевий термін, під час якого громадяни матимуть можливість виконати свій конституційний обов’язок перед державою – задекларувати доходи, отримані в 2016 році, цьогоріч переноситься на 3 травня.

Зауважимо, за неподання (несвоєчасне подання) громадянами податкової декларації про доходи чи включення до неї перекручених даних статтею 164 прим. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність у вигляді попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Заздалегідь висловлюємо вдячність за вчасно подану декларацію.

 

Довіряй, але перевіряй! Дізнайся більше про свого бізнес-партнера!

 

До уваги платників податків! На офіційному веб-порталі ДФС України працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», за допомогою якого можна перевірити інформацію про надійність ділового партнера. Сервіс дає змогу встановити статус перебування окремого платника податків на обліку в органах ДФС, визначити чи є платник банкрутом, чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, а також дізнатися про його відповідність критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ.

Для того, щоб перевірити надійність ділового партнера, достатньо знати його код ЄДРПОУ або точну назву. Зазначена інформація вводиться в один із розділів системи, яка здійснює пошук у базах даних, доступних для публічного використання, та повідомляє про результати пошуку. Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

Шановні платники податків, з повним переліком електронних сервісів ДФС України ви можете ознайомитися за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/213984.html

 

При проведенні індексації заробітної плати працівників слід керуватися Законом про індексацію та Порядком № 1078

 

Проведення індексації здійснюється у межах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загально­обов’яз­кового державного соціального страхування на відповідний рік. Право на проведення індексації заробітної плати настає, коли індекс споживчих цін (далі — ІСЦ) перевищить поріг індексації, встановлений з січня 2016 р. у розмірі 103 %.

Індексації підлягає заробітна плата працівників у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Частина заробітної плати, яка перевищує прожитковий мінімум, індексації не підлягає.

У разі підвищення тарифних ставок (окладів) значення індексу у місяці підвищення приймається за 1 або 100 %, тобто місяць підвищення вважається базовим і індексація в цьому місяці не проводиться, якщо сума підвищення заробітної плати (у базовому місяці враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру) перевищить суму індексації. Починаючи з наступного за базовим місяця наростаючим підсумком розраховується індекс для проведення подальшої індексації. Якщо сума підвищення заробітної плати менше ніж сума індексації, яка складається на момент підвищення, то сума індексації у базовому місяці зменшується на суму підвищення заробітної плати. Працівникам підприємств i організацій, які перебувають на госпрозрахунку, підвищення заробітної плати у зв’язку із зростанням рівня інфляції провадиться у порядку, визначеному у колективних договорах, але не нижче норм, передбачених Законом про індексацію та Порядком № 1078.

Нарахування суми індексації та її виплата здійснюється одночасно з нарахуванням та виплатою заробітної плати за місяць, доходи за який згідно з Порядком № 1078 підлягають індексації. Заробітна плата разом із сумою індексації підлягає оподаткуванню відповідно до чинного законодавства.

 

Який розмір ЄВ застосовують роботодавці при нарахуванні заробітної плати (доходу) найманим працівникам

 

Роботодавці нараховують єдиний внесок на суми нарахованої заробітної плати (доходу) найманим працівникам у розмірі 22 відс. до визначеної бази нарахування єдиного внеску.

У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску. При нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи ставка єдиного внеску застосовується до визначеної бази нарахування незалежно від її розміру.

 

Яким чином нараховують і сплачують ЄВ відокремлені підрозділи ЮО?

 

Нараховування і сплату (перерахування) єдиного внеску за відокремлені підрозділи, які не мають окремого балансу, здійснює централізовано головне підприємство – юридична особа за своїм місцезнаходженням.

У разі прийняття юридичною особою рішення про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами, такий відокремлений підрозділ самостійно нараховує та перераховує суми єдиного внеску за своїм місцезнаходженням.

 

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

 

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (04.05.2017)
Просмотров: 17 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика