Відповідно до пункту 5 Порядку ведення
Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29
грудня 2010 року №1246, продавець складає податкову накладну та/або розрахунок
коригування у форматі (відповідно до стандарту), затвердженого Міністерством
доходів і зборів України, з використанням спеціалізованого програмного
забезпечення.
Якщо податкова накладна складається філією,
якій делеговано право виписки такої податкової накладної, то головне
підприємство — платник ПДВ повинно отримати засоби електронного підпису
(електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису
податкової накладної та електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка
печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ) в акредитованих центрах
сертифікації ключів для такої філії та подати територіальному органові за
місцем його реєстрації як платника ПДВ їх посилені сертифікати.
У такому разі філія самостійно здійснює
реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкова накладна буде підписуватися посадовими особами філії (відокремленого
підрозділу). Порядок накладання електронного цифрового підпису такий: перший —
електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису
податкової накладної; другий — електронний цифровий підпис, що є аналогом
відбитка печатки продавця, який зареєстрований платником ПДВ.
|