Міндоходів здійснило ребрендинг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який
відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з
митних питань.
Нагадаємо, сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року
як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або
бездіяльність співробітників податкової безпосередньо керівництву служби. З
цього часу «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як
повноцінний консультаційний центр.
Завдяки оновленому «Пульсу» представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД,
мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність
співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та
оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері
адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного
оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства
доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.
|