Про це на зустрічі з платниками
податків розповів начальник Вовчанської
ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Володимир Борисенко.
«Фахівці кожний день опрацьовують
звернення від громадян, щодо отримання адміністративних, інформаційних,
консультаційних послуг, приймання звітності. За 2013 рік в центрі
обслуговування платників було надано більш як 30 тисяч різноманітних послуг», -
зазначив він.
Що стосується останніх, платники
найбільше консультуються з видачі карток платника податків, довідок про подані
декларації, про майновий стан, видачі довідок про відсутність заборгованості і
щодо реєстрації книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.
У ЦОПі при Вовчанській ОДПІ, у
зручному для відвідувачів місці, встановлена скринька для заяв та пропозицій.
Анкети платникам та громадянам надає консультант-модератор. Щотижня затверджена
Комісія відкриває скриньку та опрацьовує її вміст. Опитування допомагають
поліпшити якість обслуговування, зміцнити відносини з платниками, точно
визначити ті чи інші вподобання клієнтів. Також у ЦОПі встановлені камери
відеоспостереження.
«Керівництво
Вовчанської ОДПІ приділяє велику увагу діяльності ЦОПу, оскільки його якісна
робота – наша принципова позиція. Нам дуже важливо отримувати зворотній зв'язок
від громадян аби спільними зусиллями вдосконалювати обслуговування та розвивати
використання електронних сервісів», - підсумував начальник інспекції.
|