Кожен РРО,
який суб`єкт господарювання використовує при здійсненні розрахунків, повинен
бути зареєстрований та взятий на облік у відповідному органі Міндоходів. Така
реєстрація та взяття на облік реєстратора розрахункових операцій здійснюється
безоплатно не пізніше двох робочих днів з моменту подання усіх необхідних
документів. А взяття на облік - у день подання суб’єктом господарювання
документів.
Для
реєстрації реєстратора розрахункових операцій суб`єкт господарювання (СГ), по –
перше, подає заяву у довільній формі. У заяві зазначається сфера застосування
та реквізити РРО: модифікація, заводський номер, версія програмного забезпечення,
виробник або постачальник, дата виготовлення.
По - друге,
до заяви додаються документи, визначені Порядком реєстрації, опломбування та
застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги),
затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000р. №614 із змінами і
доповненнями (далі - Порядок), та їх копії, завірені підписом керівника і
печаткою СГ - юридичної особи або особистим підписом СГ - фізичної особи.
При
цьому, у зв’язку із змінами, внесеними Законом України від 7 квітня 2011 року
№3205-VI ”Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи
- підприємця”, який набрав чинності 07.05.11, до заяви про реєстрацію РРО
замість копії свідоцтва додається виписка або витяг з Єдиного державного
реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Оригінали
всіх документів повертаються СГ, а копії залишаються в органі Міндоходів.
Звертаємо
увагу, що з 1 січня 2014 року, відповідно із змінами, внесеними Законом України
від 06.12.12р. № 5518-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів
України щодо подальшого удосконалення адміністрування податків і зборів»,
будуть реєструватися лише РРО які створюють контрольну стрічку в електронній
формі, та електронні таксометри, автомати з продажу товарів (послуг) та
реєстратори розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
Про
реєстрацію РРО суб`єкту господарювання надається довідка, другий примірник якої
залишається в органі Міндоходів.
Протягом п’яти
робочих днів з моменту отримання довідки про резервування фіскального номера
РРО СГ повинен забезпечити переведення реєстратора розрахункових операцій у
фіскальний режим роботи, занесення фіскального номера РРО до фіскальної пам’яті
та опломбування РРО в центрі сервісного обслуговування у відповідності до
розділу 3 Порядку.
Згідно із п.
2.8 розділу 2 Порядку узяття РРО на облік в органі Міндоходів за
місцезнаходженням господарської одиниці здійснюється при поданні СГ
реєстраційного посвідчення на РРО.
Источник: http://Міндоходів |