Щоб уникнути будь-яких
незручностей із поданням звітності, варто придбати електронний цифровий підпис
та подавати звіти дистанційно
Платники району, які
звітують засобами електронного зв’язку, при поданні звітів щодо єдиного
соціального внеску використовують ті самі електронні ключі, що і при поданні
податкової звітності.
Звіт до органів доходів і зборів подається
страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на
облік в органах Міністерства доходів і зборів в один із таких способів:
- засобами
електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації
електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- на паперових носіях,
завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за
наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях,
якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.
З метою подання
платниками звітності з єдиного внеску в електронному вигляді Міністерством
доходів і зборів України розроблено електронні формати (архів форматів)
документів звітності з ЄСВ. При поданні звітності в електронному вигляді
потрібно користуватися цифровим підписом.
Отримати посилені
сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно в
Акредитованому
центрі сертифікації ключів за адресою: м. Харків, пл.
Свободи, буд. 5, «Держпром», 6 під`їзд, 2-й пов., каб. 121,
тел.:
(057) 702-86-17;
Звітність в електронному вигляді потрібно надсилати на
єдину адресу Інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua.
Завантажити програмне забезпечення можна з таких
ресурсів: (ця інформація є у кожного в друкованій продукції)
|