Після
того, як платник надіслав звітність електронною поштою (засобами
телекомунікаційного зв’язку) до органу Міністерства доходів і зборів України
(далі – Міндоходів), він отримує першу та другу квитанції.
Перша
квитанція підтверджує передачу податкових документів
в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається органами
Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було отримано податкову
звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то податковий документ
вважається неодержаним.
Друга
квитанція підтверджує прийняття податкових
документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають міститися:
-
реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі,
-
відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату
(стандарту) електронного документа,
-
результати перевірки електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),
-
інформація про платника податків,
- дата та
час приймання,
-
реєстраційний номер,
-
податковий період, за який подається податкова звітність,
- дані про
відправника квитанції.
На цю
квитанцію накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та
надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві
квитанції складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої
квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо
податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів
до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику
надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу
Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом
перших двох годин наступного робочого дня.
Відповідна
норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів
в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої
наказом ДПА України від 10.04.08 №23.
|