Після того, як платник
надіслав звітність електронною поштою (засобами телекомунікаційного зв’язку) до
органу Міністерства доходів і зборів України (далі – Міндоходів), він отримує
першу та другу квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу
податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція
надсилається органами Міндоходів на електронну адресу платника, з якої було
отримано податкову звітність. Якщо платник не отримав першу квитанцію, то
податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція підтверджує прийняття
податкових документів платника до бази даних Міндоходів. У квитанції мають
міститися:
- реквізити прийнятого
податкового документа в електронній формі,
- відповідність
податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту)
електронного документа,
- результати перевірки
електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП),
- інформація про
платника податків,
- дата та час
приймання,
- реєстраційний номер,
- податковий період,
за який подається податкова звітність,
- дані про відправника
квитанції.
На цю квитанцію
накладається ЕЦП органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання
платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Обидві квитанції
складаються у двох примірниках. Другі примірники першої та другої
квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо
податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів
до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику
надсилається друга квитанція. У разі, якщо звітність надійшла до органу
Міндоходів після 16 години, то друга квитанція надсилається платнику протягом
перших двох годин наступного робочого дня.
Відповідна норма
визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в
електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом
ДПА України від 10.04.08 №23.
Источник: http://Вовчанська ОДПІ |