Четверг, 14.12.2017, 18:42

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Смотрите ли вы ТВ?
Всего ответов: 59
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

Новини Салтівської ОДПІ від 12.06.17

Забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення

 

Листом від 26.05.2017 №11539/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист №11539) Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) надала роз’яснення з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення.

Порядок забезпечить виконання підпункту 39.3.2.8 підпункту 39.3.2 пункту 39.3 статті 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» та визначає процедуру розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності у разі використання фінансових показників зіставної юридичної особи за декілька податкових періодів (років) для цілей трансфертного ціноутворення.

Детальніше на http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/298380.html

 

Застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб

 

Листом від 05.05.2017 №11356/7/99-99-14-03-03-17 (далі – Лист №11356) Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) надала роз’яснення в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків.

Зокрема, ДФС України нагадує, що з 01 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до ст.102 Кодексу Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

Більш детальніше ознайомитися з Листом №11356 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72138.html

 

Кожна п’ята неприбуткова установа ще не включена до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій

 

Для внесення до нового реєстру неприбутковим установам необхідно привести установчі документи у відповідність до вимог діючого законодавства та подати копії цих документів до податкових інспекцій разом з заявою форми 1-РН до 1 липня п.р. Для релігійних організацій термін подання до контролюючих органів та приведення установчих документів у відповідність до вимог Податкового кодексу продовжено до 1 січня 2018 року.

Нагадаємо, згідно зі змінами, внесеними до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 р. №440, 1 липня 2017 року закінчується термін формування нового Реєстру неприбуткових установ та організацій. З метою включення до нового Реєстру неприбуткові організації зобов’язані привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу, та надати копії документів контролюючому органу, на обліку в якому вони знаходяться.

Відповідно ті неприбуткові організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 липня 2017 року, а релігійні організації – після 1 січня 2018 року.

 

Про роботу електронного реєстру відшкодування ПДВ

 

На офіційному веб - сайті Мінфіну України працює Реєстр заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Дані Реєстру заяв підлягають щоденному (крім вихідних, святкових та неробочих днів) оприлюдненню на вищезазначеному веб – сайті. Платники податків отримали можливість в онлайн-режимі моніторити інформацію щодо своїх заявок на повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2017 року №26.

Заяви про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ автоматично вносяться до Реєстру протягом операційного дня їх отримання та у хронологічному порядку їх надходження. Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. На підставі даних Реєстру заяв орган Казначейської служби, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п’яти операційних днів.

 

Податкова соціальна пільга – хто і коли має право

 

Податкова соціальна пільга надає право зменшити нарахований загальний місячний оподатковуваний дохід, отриманий у вигляді заробітної плати.

Щоб отримати податкову соціальну пільгу платнику податку на доходи фізичних осіб необхідно подати роботодавцю відповідну заяву про застосування такої пільги. Разом із заявою слід подати документи, що підтверджують право на застосування податкової соціальної пільги. Перелік документів та порядок їх подання затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1227.

 

За якою ставкою оподатковуються дивіденди, нараховані "єдинником" за період 2016 року

 

ДФСУ в індивідуальній податковій консультації від 29.05.2017 р. №401/6/99-99-13-02-03-15/ІПК, №402/6/99-99-13-02-03-15/ІПК, №403/6/99-99-13-02-03-15/ІПК, №404/6/99-99-13-02-03-15/ІПК нагадує, що згідно з пп. 167.5.4 ПКУ (у редакції Закону №1989-VIII) з 01.01.2017 р. доходи у вигляді дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток, оподатковуються у половинному розмірі ставки, встановленої у п. 167.1 ПКУ, тобто 9 %.

 

 

Мирослав Продан: Всі суми ПДВ, підтверджені камеральними перевірками, відшкодовуються автоматично

 

З початку впровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ, тобто з 1 квітня цього року, майже всі заявлені до повернення суми відшкодовуються протягом місяця за результатами камеральних перевірок. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Американської торгівельної палати в Україні, яке відбулося 30 травня 2017 року.

За його словами, по заявках, поданих у березні цього року за лютий при заявлених 8,3 млрд. грн. ПДВ – 7,8 млрд. грн. були підтверджені камеральними перевірками і відшкодовані на розрахункові рахунки суб’єктів господарювання протягом 30 днів – фактично місяць у місяць. У квітні, із заявлених 9,9 млрд. грн., суб’єктам господарювання відшкодовано 9,3 млрд. гривень.

За словами в.о. Голови ДФС Мирослава Продана, повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань платникам податків здійснюється з бюджету відповідно до норм Податкового кодексу України. Іншого механізму повернення надміру сплачених сум грошового зобов’язання кожному окремому платнику, які сплачували податок на прибуток, не передбачено.

 

Обмеження щодо надсилання повторної електронної звітності протягом дня

 

Відповідно до абзацу першого п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок, звіт (далі – податкова декларація) – документ, що подає платник податків контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

При відправленні електронних документів платник податків самостійно визначає кінцевий термін їх відправлення (враховуючи час на своєчасну доставку документів до контролюючих органів у разі можливого пошкодження телекомунікаційного зв’язку або ненадходження першої квитанції).

Тобто згідно з Інструкцією немає обмежень щодо надсилання платником податків протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за різними податковими деклараціями. Крім того, платник податків має право повторно відправляти податкові декларації у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

 

ДФС про дотримання порядку ведення касових операцій та порядку ведення обліку товарів

 

Останнім часом почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств. Це відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства, відсутність обліку на АЗС тощо.

У разі не оприбуткування (неповного та /або несвоєчасного) оприбуткування готівки в книзі доходів та витрат до приватних підприємців, в тому числі платників єдиного податку – фізичних осіб, органи ДФС застосовують штрафні санкції відповідно до вимог Указу Президента України від 12 червня 1995 року №436/95-ВР «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки», у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої суми.

 

Змінено терміни розрахунків за валютними операціями

 

26.05.2017 року набрала чинності постанова НБУ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 25.05.2017 р. № 41, якою передбачено:

скасування тимчасової норми, згідно з якою скорочувався максимальний строк для розрахунків за операціями з експорту й імпорту товарів до 120. Відтепер максимальний строк розрахунків становитиме 180 днів, як це визначено відповідним законом;

надання іноземним інвесторам можливості повертати вкладені в Україну кошти. Досі було заборонено купувати та перераховувати іноземну валюту, щоб повернути за кордон кошти, отримані іноземними інвесторами від продажу корпоративних прав, певних видів цінних паперів, унаслідок зменшення статутних капіталів юридичних осіб, виходу з господарських товариств іноземних інвесторів. Національний банк вирішив дозволити такі операції. Водночас для запобігання відтоку капіталу через тіньові схеми регулятор стежитиме, щоб ці операції відповідали визначеному переліку умов;

можливість для бізнесу достроково погашати зовнішні кредити й позики, якщо в якості забезпечення розрахунків за цими операціями (з використанням гарантій, резервних акредитивів, через уповноважені банки та/або іноземні банки) було надано зобов’язання міжнародних фінансових організацій.

 

З 1 квітня 95 % сум ПДВ відшкодовано в автоматичному режимі

 

З початку впровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ, тобто з 1 квітня цього року, майже всі заявлені до повернення суми відшкодовуються протягом місяця за результатами камеральних перевірок. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Американської торговельної палати в Україні, яке відбулося 30.05.2017 р.

За його словами, по заявках, поданих у березні цього року за лютий, при заявлених 8,3 млрд грн ПДВ — 7,8 млрд. грн були підтверджені камеральними перевірками і відшкодовані на розрахункові рахунки суб’єктів господарювання протягом 30 днів — фактично місяць у місяць. У квітні із заявлених 9,9 млрд. грн суб’єктам господарювання відшкодовано 9,3 млрд. грн.

Для врегулювання ситуації, в якій опинилися філії головних підприємств ДФС, було здійснено заходи для можливості об’єднання карток особових рахунків. Так, територіальними органами проведено інвентаризацію облікових показників філій та роз’яснено можливість перенесення сальдо розрахунків з бюджетом філій з податку на прибуток до головного підприємства.

 

ДФСУ про порядок розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності

 

ДФСУ у листі від 26.05.2017 р.№ 13539/7/99-99-15-02-01-17 нагадує, що 31 березня 2017 року набрала чинності постанова КМУ від 29.03.2017 р. № 191, якою затверджено Порядок визначення середньозваженого значення показника рентабельності для зіставної юридичної особи для цілей трансфертного ціноутворення

Порядок забезпечує виконання пп. 39.3.2.8 ПКУ для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» та визначає процедуру розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності у разі використання фінансових показників зіставної юрособи за декілька податкових періодів (років) для цілей трансфертного ціноутворення.

Середньозважене значення показника рентабельності застосовується під час розрахунку діапазону рентабельності для методів, які базуються на порівнянні фінансових показників контрольованої операції з фінансовими показниками зіставних юросіб. Насамперед середньозважене значення показника рентабельності буде розраховуватись при застосуванні методу чистого прибутку, та, залежно від результатів функціонального та економічного аналізу контрольованих операцій. В окремих випадках може використовуватись й для методів ціни перепродажу, «витрати плюс», та розподілення прибутку.

Детальныше на https://news.dtkt.ua/ua/taxation/profits-tax/43796?utm_source=news&utm_campaign=oldmain

 

Надходження єдиного внеску, податку та збору на доходи фізичних осіб зростуть на понад 30%

 

Протягом січня-травня поточного року надходження податку на доходи фізичних осіб та військового збору зростуть порівняно з відповідним періодом минулого року на 33,4%, або на 16,9 млрд. грн. За вказаний період цього року очікуються надходження податку та збору у сумі 67,3 млрд. грн. За січень-травень 2016 року цей показник складав 50,5 млрд. гривень.

Перевиконання показників минулорічного періоду стабільно фіксується протягом кожного місяця. Так, у січні цього року порівняно з першим місяцем минулого року зростання було на рівні 38,6%, у лютому – на 36%, у березні – на 32,9%, у квітні – на 29,1%.

У травні в ДФС очікують надходження 13,6 млрд. грн. ПДФО та військового збору, що перевищить показник минулого року на 32,1%, або на 3,3 млрд. грн.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування протягом січня-травня також очікуються у розмірі, який на 32,1% перевищить минулорічний показник. За 5 місяців цього року надійде 66,8 млрд. грн. ЄСВ, що на 16,2 млрд. грн. більше відповідного періоду минулого року.

Зокрема, у травні за попередніми даними буде сплачено 13,1 млрд. грн. ЄСВ. Порівняно з травнем 2016 року сплата зросте на 34,4%, або на 3,4 млрд. гривень.

 

Продаж інваліду путівки на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України - без ПДВ

 

Від ПДВ звільняються операції з постачання реабілітаційних послуг інвалідам, дітям-інвалідам, а також постачання путівок на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України фізосіб віком до 18 років, інвалідів, дітей-інвалідів.

Отже, операції платника ПДВ (у тому числі закладу санаторно-курортного лікування) з продажу фізособам віком до 18 років, інвалідам та дітям-інвалідів путівок на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України звільняються від оподаткування ПДВ. Тобто нарахування ПДВ за такими операціями не здійснюється.

Таким чином, при продажу інваліду путівки на санаторно-курортне лікування, оздоровлення та відпочинок на території України, сума ПДВ не включається закладом санаторно-курортного лікування - платником ПДВ до вартості такої путівки, і як наслідок, інвалід оплачує лише фактичну вартість путівки без додаткового нарахування ПДВ на її вартість.

 

Реорганізація платника ПДВ шляхом поділу: податкові наслідки

 

Державна фіскальна служба розглянула питання щодо порядку оподаткування ПДВ при здійсненні операції з реорганізації юридичної особи - платника ПДВ шляхом поділу

В індивідуальній податковій консультації від 22.05.2017 р. №293/6/99-99-15-03-02-15/ІПК ДФСУ зазначила, що у платника ПДВ, що реорганізується, зокрема, шляхом поділу, не виникає обов’язку щодо визначення і нарахування податкових зобов’язань з ПДВ відповідно до п. 184.7, пп. "а" п. 198.5 та п. 199.1 ПКУ за придбаними та/або виготовленими товарами/послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, незалежно від того, чи перебуває правонаступник у статусі платника ПДВ, чи ні.

Крім того, згідно з п. 198.7 ПКУ сума від'ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується, зокрема, шляхом поділу підлягає перенесенню до податкового кредиту правонаступника пропорційно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом у наступному періоді після підписання розподільчого балансу відповідно до законодавства. Таке перенесення здійснюється у разі, якщо сума від'ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується, підтверджена документальною перевіркою контролюючого органу.

 

На Харківщині побільшало підприємців – спрощенців

 

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, на сьогодні кількість підприємців, які обрали для себе спрощену систему оподаткування, складає близько 90 тисяч осіб. У зрівнянні з минулим роком їх кількість зросла на 8 тисяч платників.

За 4 місяці 2017 року підприємцями-спрощенцями сплачено 473,3 млн. грн. Це на 166,5 млн. грн. більше ніж у відповідному періоді минулого року.

Найбільш чисельна друга група платників – на ній працюють понад 45 тис. осіб. Загалом ними сплачено близько 90,0 млн. грн. єдиного податку.

На третій групі нараховується 30 тис. осіб. Від них до бюджету надійшло 374,3 млн. грн. У фіскальному відомстві відзначають, що це здебільшого категорія платників, яка надає інформаційні послуги в галузі ІТ- технологій та оптової торгівлі.

А ось першу групу обрала для себе найменша кількість мешканців регіону – 14 тис. платників. Вони забезпечили надходження у сумі 9,0 млн. грн.

В ГУ ДФС відзначають, що спрощена система оподаткування, перш за все, дозволяє суб’єктам господарювання – фізичним особам, вести свій бізнес максимально комфортно та зручно.

 

 

Сервіс ДФС - необхідна допомога для платників податків

 

Салтівська ОДПІ нагадує платникам податків про можливості роботи модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет - порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.

Також нагадуємо, що для зручності отримання довідки про доходи немає необхідності особисто звертатись до ДПІ, вказану довідку можна отримати за допомогою «Електронного кабінету платника». Використання цього сервісу це реальна економія часу для платників податків, адже підприємці отримують не лише усю інформацію щодо їх підприємницької діяльності, але й додаткову необхідну інформацію.

 

Застерігаємо платників податків не допускати порушень при поданні звітності

 

Звертаємо увагу платників податків, що у зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України (далі - Кодекс) Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», п.120.3 ст. 120 Податкового Кодексу доповнено нормами викладеними в абз. 6-7 даного пункту.

Відповідно до цієї норми, якщо платник податків (після застосування до нього штрафних санкцій, визначених абзацами першим-четвертим п. 120.3 ст. 120 Кодексу) продовжує не виконувати свій обов’язок із подання звіту про контрольовані операції/документації з трансфертного ціноутворення, контролюючий орган повинен застосувати штрафні санкції, визначені абзацами шостим та сьомим п. 120.3 ст. 120 Кодексу, що розраховуються за кожний календарний день неподання звітності, розпочинаючи з 41-го календарного дня після дня:

отримання податкового повідомлення-рішення платником - у випадку, якщо платник податків сплатив штраф за неподання податкової звітності (не включення всіх операцій до звіту);

закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання судовим рішенням законної сили (на користь контролюючого органу) - у випадку, якщо платник податків оскаржував податкове повідомлення-рішення за штрафною санкцією щодо неподання податкової звітності (не включення всіх операцій до звіту).

 

Який коефіцієнт рентабельності застосовувати під час обчислення рентної плати

 

Коефіцієнт рентабельності гірничого підприємства для застосування під час обчислення податкових зобов’язань із рентної плати у 2017 році:

  • для нафтогазодобувних підприємств — 0,87,
  • для решти гірничих підприємств — 0,22.

 

Про коефіцієнт рентабельності під час обчислення податкових зобов’язань із рентної плати гірничими підприємствами, наприклад, у випадку видобування підземних вод, більш детальніше йдеться у листі ДФС від 10.05.2017 №11510/7/99-99-12-02-03-17 «Про застосування коефіцієнта рентабельності».

 

Фізичним особам вдвічі знизили ставку податку на доходи фізичних осіб

 

Верховна Рада України знизила ставку податку на доходи фізосіб за дивідендами вдвічі — з діючої загальної ставки ПДФО у 18 % до 9 %.

Таким чином, ухваливши Закон «Про внесення змін у Податковий кодекс щодо уточнення деяких положень і усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні» від 21 грудня 2016 року, законодавці виправили технічну помилку, допущену в кінці 2016 року під час ухвалення рішення про правки до Податкового кодексу.

Нагадаємо, що Законом №1797 передбачено три ставки ПДФО — 5 %, 18 % та 9 %.

 

Нардепи пропонують запровадити трьохрічне розстрочення імпортного ПДВ на все виробниче обладнання

 

Запропоновано внести зміни до ПКУ щодо забезпечення розвитку вітчизняного виробництва шляхом розстрочення сплати ПДВ на імпортне обладнання та устаткування. 26 травня 2017 року у ВРУ зареєстрований проект Закону №6514 "Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо забезпечення розвитку вітчизняного виробництва шляхом розстрочення сплати податку на додану вартість на імпортне обладнання та устаткування". Ініціаторами цього законопроекту є понад два десятки народних депутатів, серед них - О. Ляшко, В. Галасюк, Т. Острікова, О. Продан, О. Кірш тощо.

Метою прийняття законопроекту є залучення додаткових інвестицій в реальний сектор економіки, розвиток вітчизняного виробництва, створення нових робочих місць, збільшення експорту промислової продукції та податкових надходжень до бюджетів всіх рівнів, а також підвищення зайнятості та реальних доходів населення в Україні.

Це пропонується здійснити шляхом впровадження механізму розстрочення (рівними частинами) сплати ПДВ (на термін до 36 календарних місяців) при ввезенні на митну територію України у митному режимі імпорту устаткування та обладнання. При цьому передбачається, що таке обладнання чи устаткування обов’язково повинно бути використано платником податків для власного виробництва (започаткування, модернізації, розширення тощо) на території України.

Нагадаємо, що Законом №1797 передбачено три ставки ПДФО — 5 %, 18 % та 9 %.

 

 

Ситуація, коли прибуткові підприємства платять зарплату менше мінімального розміру – неприпустима

 

Факти виплати зарплати менше мінімального розміру викликають занепокоєння. Така ситуація означає не лише бюджетні втрати, а й позбавлення соціальних гарантій найманих працівників, котрі погоджуються працювати в умовах нібито неповної зайнятості.

Як свідчить аналітика, усі працедавці, котрі звітувалися про оплату праці менше мінімального розміру, на співбесідах в органах ДФС пояснювали таку ситуацію використання режиму неповного робочого дня або тижня на підприємстві, роботою по сумісництву за неосновним місцем роботи чи перебуванням підприємства на простої, відпусками без збереження зарплати

Господарська діяльність переважної більшості підприємств, що намагаються мінімізувати сплату податків шляхом не завжди законних маніпуляцій з відомостями про оплату праці, як правило дає підстави говорити про їх значну економічну активність, відповідно - отримання прибутків. Тому ми звертаємося до керівників таких підприємств з проханням поважати права працівників на соціальні виплати в майбутньому

 

Наслідки фактичної перевірки

 

Результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюють у формі акта або довідки, які підписують посадові особи контролюючого органу та платники податків або їх законними представниками (у разі наявності). При встановленні під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

При незгоді платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки, вони мають право подати свої заперечення та/або додаткові документи в порядку, визначеному п. 44.7 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки).

Податкове повідомлення-рішення приймає керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки

 

Провели не зазначену у видах діяльності операцію – попрощайтесь зі «спрощенкою»

 

Згідно з ст. 9 Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) містяться дані, зокрема й про види діяльності фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема інформація органів державної реєстрації.

ФОП – платник єдиного податку, що здійснює види діяльності, не зазначені в її облікових даних та в реєстрі платників єдиного податку, у тому числі, якщо договір складається від імені суб’єкта господарювання з іншим суб’єктом господарювання, зобов’язана перейти на сплату інших податків і зборів (загальна система оподаткування) з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому здійснювалися види діяльності, які не зазначені в його облікових даних та реєстрі платників єдиного податку.

 

Документ після не реєстрації акцизних накладних

 

Відповідно до п. 231.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) при порушенні особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) отримувач пального має право протягом 60 календарних днів, що настають за днем реалізації пального, подати до контролюючого органу заяву із скаргою на таку особу, яка реалізує пальне. До заяви додаються копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання такого пального.

Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеної особи, яка реалізує пальне.

Порушення порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в ЄРАН тягне за собою накладення штрафу в розмірі, встановленому ст. 120 прим. 2 ПКУ.

З метою застосування зазначених штрафних санкцій складаються податкові повідомлення-рішення форми «ПС» (додаток 11 до Порядку № 1204).

 

«Пульс» - сервіс для платників

 

Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» діє за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07, та створений для оперативного реагування та вирішення проблем, з якими звертаються платники до органів ДФС України.

Сервіс «Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам податків, адже це гарантований двосторонній зв’язок. Також це ефективний засіб вирішення питань і повноцінний консультаційний центр.

На вказаний сервіс можна звернутися у разі неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, можливих корупційних дій з їхнього боку, а також для вирішення інших суперечливих питань та попередження неякісного обслуговування, перевищення повноважень службовими особами та ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.

 

Відмовитися від «спрощенки» можна до 20 червня включно

 

Відмова від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється в порядку, визначеному пп. 298.2.1-298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів (пп. 298.2.2 п. 298.2 ст. 298 ПКУ).

Останнім днем подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з II кварталу 2017 року буде 20 червня 2017 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (12.06.2017)
Просмотров: 10 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика