Воскресенье, 29.12.2024, 03:51

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Как вы любите справлять праздники, дни рождения, юбилеи?
Всего ответов: 46
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

НОВИНИ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ_25.08.2016 р.

Роман Насіров: Імплементація Митного кодексу ЄС може відбутися в 2017 році

 

Державна фіскальна служба України підтримує імплементацію Європейського митного кодексу. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров в інтерв’ю «Діловій столиці».

«Починаючи з липня цього року в ЄС почав функціонувати новий Митний кодекс. На мою думку, Україна, яка прагне в Європу, зробить правильний крок, якщо також підтримає цей документ», - розповів він.

При цьому Роман Насіров зазначив, що хотів би адаптувати та імплементувати Європейський митний кодекс з 2017 року.

Крім того, за словами очільника відомства, заплановано залучення до співпраці по митному напряму представників іноземних компаній, які будуть працювати на кордонах України з європейськими державами.

«Ми закінчили відпрацювання цього питання з USAID. У кількох пунктах пропуску на нашому європейському кордоні будуть постійно працювати представники іноземних компаній. Це допоможе нам модернізувати щоденні процеси - оформлення і огляд вантажів, проведення перевірок та ін. Після півроку роботи експерти зможуть дати конкретні рекомендації. Цей проект оплачує USAID», - пояснив Роман Насіров.

 

Роман Насіров: Конкурсна комісія визначила уповноважений банк для здійснення розрахунків з державним бюджетом за митними платежами

 

Державна фіскальна служба України та АБ «Укргазбанк» уклали угоду про співпрацю. Генеральну угоду підписали Голова ДФС Роман Насіров та голова правління АБ «Укргазбанк» Кирило Шевченко.

Документ було підписано на виконання рішення Конкурсної комісії з визначення уповноваженого банку на здійснення розрахунків з державним бюджетом за митними платежами.

«Сьогодні ми обмінюємося підписаними Генеральними угодами про співпрацю та здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписуємо Графік переведення митниць ДФС на обслуговування до державного банку «Укргазбанк». Переконаний, що це буде не просто співпраця з точки зору обслуговування простих банківських операцій, а більш стратегічна робота у плані розробки нових електронних фінансових продуктів», – зазначив Роман Насіров.

««Укргазбанк» запропонував найкращі умови обслуговування, тому було прийнято рішення про співпрацю саме з цим банком. Переконаний, що спільно, у рамках компетенції, ми зможемо створити сприятливі умови роботи для наших клієнтів – платників податків», – наголосив керівник ДФС.

 

Мирослав Продан: Ми зацікавлені у конструктивному діалозі з громадськістю

 

Сучасний стан та перспективи імплементації норм Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі та новації фіскальної служби у митній сфері обговорювалися під час засідання комітету з питань митної справи Громадської ради при ДФС, в якому взяв участь в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.

Учасники засідання, зокрема, розглянули актуальні питання зовнішньоекономічної діяльності підприємств та висловили свої зауваження та пропозиції у цьому напрямі.

«Державна фіскальна служба виступає за відкритий і конструктивний діалог з бізнесом. Тому наша позиція – обговорення всіх законодавчих змін з громадськістю та підприємцями. Вважаю, що Громадська рада та комітети, що діють в її складі, є тим ефективним дискусійним майданчиком, на якому знаходяться найоптимальніші шляхи вирішення актуальних питань», – наголосив Мирослав Продан.

Він також розповів, що на сьогодні відповідно до визначених завдань у рамках імплементації Угоди СОТ в службі приділяється значна увага актуалізації інформації на веб-порталі, яка є корисною для платників податків. Так, зокрема, популярністю серед платників користується розділ «Митна справа», що розміщено в інструменті «Інтерактивна мапа» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Крім того, в регіонах діють Центри обслуговування платників, які надають широкий спектр послуг, зокрема, консультації та роз’яснення.

У свою чергу, представники громадськості запропонували розробити низку пропозицій, які дозволять ДФС вдосконалити роботу у цьому напрямі.

 

Кількість судових справ за участі органів ДФС скоротилася майже на третину

 

Протягом 7 місяців поточного року кількість судових справ за участі органів ДФС, порівняно з аналогічним періодом минулого року, скоротилася на 30,5 тис. справ, або на 29 відс. Про це розповів директор Регуляторно-правового департаменту ДФС Ярослав Шашенков.

За його словами, із загальної кількості судових справ за участі органів ДФС, які у січні-липні цього року перебували на розгляді в судах різних інстанцій, одну з ключових категорій становлять справи за позовами платників про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень. З початку року на розгляді перебувало 42 тис. таких справ на загальну суму 153,4 млрд. гривень.

«З цієї кількості розглянуто 7 тис. справ на загальну суму 27,6 млрд. грн. З них на користь органів фіскальної служби вирішено 2,4 тис. справ на суму майже 11 млрд. грн..», – поінформував Ярослав Шашенков.

В цілому, за результатами розгляду судових справ на користь органів ДФС (у т.ч. у минулому році) з початку 2016 року (станом на 01.08.2016) до бюджету надійшло майже 2 млрд. гривень.

 

Доходи загального фонду бюджету 2017 р. становитимуть 785,5 млрд. грн.

 

Про це повідомив міністр фінансів Олександр Данилюк.

«Доходи загального фонду 785,5 млрд. грн, витрати - 851,6 млрд. грн.», — сказав він.

За словами міністра, бюджет розраховується виходячи з того, що в наступному році уряд прискорює темп реформ. «З кожним міністром ми зараз обговорюємо їх проведення. Більш того, ми міняємо сам підхід до формування бюджету, ми фінансуємо тільки ті сфери, які реформуються або будуть реформуватися», — пояснив міністр.

 

19.08.2016 р. набрали чинності нові накази Мінфіну

 

Зміни торкнулися оподаткування прибутку підприємств та адміністративних правопорушень.

Наказом Мінфіну України затверджено змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженого власним наказом від 20.10.2015 р. № 897.

Наказом Мінфіну України затверджено Інструкцію з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення.

 

Роман Насіров: ДФС відшкодувала 48,2 млрд. грн. ПДВ

 

Надходження до бюджету за січень-липень 2016 року становили 322,7 млрд грн, що на 24,5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це на брифінгу повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Між тим, до місцевих бюджетів у січні-липні забезпечено 77,9 млрд грн., приріст платежів - 46,4%. Таким чином, збільшено надходження платежів на 24,7 млрд грн. При цьому у липні приріст платежів до місцевих бюджетів склав 47,8%, або +4,1 млрд грн.

За словами очільника відомства, перевиконання досягнуто за рахунок акцизного податку з ввезених та вироблених товарів на 4,5 млрд грн., податку на прибуток підприємств – 3,6 млрд грн., податку та збору на доходи фізичних осіб – на 3,0 млрд грн., ПДВ (з ввезених та вироблених товарів) – на 2,5 млрд. грн. При цьому середньомісячний збір ПДВ у січні-липні 2016 року склав 11,5 млрд. грн.

 

Реформа ДФС: від планів до практичних результатів

 

Такою була тема брифінгу Голови ДФС України Романа Насірова. За словами очільника відомства надходження до бюджету за січень-липень 2016 року становили 322,7 млрд. грн, що на 24,5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. До місцевих бюджетів — 77,9 млрд. грн, приріст платежів склав 46,4%. Таким чином, збільшено надходження платежів на 24,7 млрд. грн. При цьому у липні приріст платежів до місцевих бюджетів склав 47,8%, або +4,1 млрд. грн.

За словами очільника відомства, перевиконання досягнуто за рахунок акцизного податку з ввезених та вироблених товарів на 4,5 млрд грн, податку на прибуток підприємств — 3,6 млрд грн, податку на доходи фізичних осіб — на 3,0 млрд грн, ПДВ (з ввезених та вироблених товарів) — на 2,5 млрд грн. При цьому середньомісячний збір ПДВ у січні-липні 2016 року склав 11,5 млрд. грн.

Роман Насіров також зазначив, що до кінця року ДФС залишається зібрати ще 285 млрд грн податків. Це в середньому 57-58 млрд на місяць.

 

Мінфін пропонує переглянути мінімальну ціну на алкоголь

 

Чинні на сьогодні мінімальні ціни не відповідають реальним витратам суб’єктів господарювання на виробництво та реалізацію алкогольних напоїв, вважають у міністерстві.

За час, що минув після запровадження таких цін, зросла як ціна спирту, так і ставки акцизного податку. Це зумовлює потребу переглянути мінімальну ціну на алкоголь. Окрім того, чинний рівень мінімальних цін перестав виконувати свою роль «запобіжника» проти продажу контрафакту, що негативно впливає на здоров’я населення.

Новий розмір мінімальних цін фактично пропонується на середньому рівні, який сьогодні склався на ринку легальних виробників, підприємствах оптової, так і роздрібної торгівлі. Натомість має суттєво скоротитись рентабельність «тіньових» виробників алкогольної продукції, яка має не завжди високу якість. Таким чином, українські громадяни купуватимуть більш якісний алкоголь.

Відповідний проект постанови Мінфін виносить на публічне обговорення.

 

Завдяки оформленню фіктивних операцій с/г підприємства ухилились від сплати 10 млн. грн. податків

 

Співробітниками податкової міліції Харківської області до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, що кваліфікується за ст.212 КК України.

Встановлено, що посадові особи комерційного підприємства, яке здійснює діяльність у сфері вирощування зернових культур та посадові особи одного з цукрових заводів Хмельницької області ухилилися від сплати податків.

Дані особи в період з 2015 по 2016 р. завдяки документальному оформленню операцій з продажу цукру, які фактично не відбувались, відобразили в бухгалтерській і податковій звітностях неіснуючі фінансово-господарські операції із фіктивними суб’єктами господарської діяльності.

Такі дії призвели до ухилення від сплати податків у сумі 10 млн. гривень. Слідчі дії тривають.

 

На Харківщині фіскальна служба виводить з тіні «урожай»

 

В регіоні триває операція «Урожай – 2016», в ході якої працівники ДФС, прокуратури, органів влади спільними зусиллями протидіють тіньовому бізнесу в агропромисловому комплексі.

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби, за даними, що надійшли в об’єднані державні податкові інспекції області від Прокуратури області, незаконно здійснено посіви на площі 5143,8 га по 108 земельних ділянках. Власників вказаних ділянок не встановлено. Наразі триває робота по факту визнання безхазяйним врожаю з земельних ділянок.

 

Неофіційна заробітна плата – це крок у минуле

 

Днями в приміщенні Шевченківської районної державної адміністрації Харківської області відбулося спільне засідання комісії з питань забезпечення своєчасної сплати податків, зборів та обов’язкових платежів, підвищення рівня заробітної плати сільськогосподарськими виробниками. В засіданні комісії прийняли участь голова Шевченківської РДА Євгеній Красноруцький, заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова, начальник управління агропромислового розвитку Артем Сомов, начальник управління соціального захисту населення Тетяна Григоренко та інші посадовці.

У залі були присутні сімнадцять керівників сільськогосподарських підприємств, які використовують працю найманих працівників та сплачують заробітну плату менше ніж середній показник по району. Доречи, в І півріччі 2016 р. середній рівень заробітної плати по Шевченківському району склав 3407,65 гривень.

В своєму виступі заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова зауважила, що добробут суспільства визначається рівнем добробуту кожного його громадянина. Кожна гривня податку із заробітної плати, що надійде до бюджету, впливає на забезпечення виплат пенсій сьогоднішнім пенсіонерам, малозабезпеченим сім’ям та найманим працівникам у майбутньому.

Всі представники підприємств пообіцяли знайти можливість підвищити заробітну плату своїм працівникам.

На завершення зустрічі голова Шевченківської РДА Євгеній Красноруцький зауважив, що контроль за рівнем та детінізацією заробітної плати й надалі залишатиметься одним із пріоритетних напрямів сумісної роботи, який забезпечить додаткові надходження до бюджету та соціальну захищеність громадян.

 

Податковий календар

 

25 серпня, четвер, останній день подання декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на вересень 2016 року

 

Право на податкову знижку

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує платникам податків, що метою декларування доходів фізичних осіб є не тільки сплата податку до бюджету, а й повернення платникам сум податку на доходи фізичних осіб, надмірно сплаченого з їх заробітної плати в минулому податковому році.

Повернути частину податку на доходи фізичних осіб, сплаченого громадянами із заробітної плати, можна, зокрема, у разі реалізації права на податкову знижку. Згідно з положеннями ст. 166 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Кодексом.

 

Використання пального на підприємстві

 

ДФС України роз’яснено, що якщо при виконанні автосервісними підприємствами робіт з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів підакцизні товари (продукція), зазначені у пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Податкового кодексу, використовуються як витратний матеріал і безпосередньо реалізація цих підакцизних товарів не відбувається, то така операція не є операцією з реалізації пального та, відповідно, об’єктом оподаткування акцизним податком.

Операції з переміщення пального у межах одного підприємства між складами або відокремленими підрозділами (філіями), використання пального для службового транспорту не є операціями з реалізації пального у розумінні абзаців другого та третього пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу, тому в особи, яка здійснює виключно такі операції, не виникає об’єкт оподаткування акцизним податком з реалізації пального.

 

Шановні клієнти АЦСК ІДД ДФС!

 

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

Реєстраційна картка (для юридичної особи);

Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 5 вересня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 2 вересня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

 

Професійність плюс благонадійність

 

Сьогодні у рамках процесу докорінного реформування ДФС, триває кадрове оновлення служби, зокрема, значно скорочено її чисельність.

На виконання рішення Кабміну щодо скорочення на 30% чисельності працівників (17648 штатних одиниць ), раніше Роман Насіров повідомляв, що з початку року їх буде не просто зменшено, а оптимізовано. На разі, звітував про зроблене. З його слів, протестувано майже всіх керівників в центральному апараті і ключових керівників у регіонах — усього майже 1 тис. осіб.

«Які ми маємо результати? Майже половина з тих, хто проходив тестування, показали відмінні та задовільні результати. Протягом останніх 6-8 місяців більшість керівників змінено. Найкращі результати за всіма напрямами у фахівців, призначених на посади за останні 4-5 місяців. Водночас, ми сформували реальний резерв щодо позицій управлінців. На жаль, майже 39% з усіх протестованих, не пройшли тест на благонадійність. Це для нас також серйозний показник реалій.», заявляє Роман Насіров.

 

Реформування митниці

 

В рамках реформування митниці, як повідомляє очільник ДФС України Роман Насіров, цього тижня запускається Міжвідомчий цільовий центр по роботі з мобільними групами на митниці до складу якого увійдуть працівники митниці, податкової міліції, Державної прикордонної служби та Національної поліції.

Керівником центру, який очолить і буде координувати роботу мобільних груп по боротьбі з контрабандою, обрано Сергія Власова, який очолював підрозділи ДФС в зоні АТО, керував центром «Фантом». Голова ДФС поінформував, що мобільні бригади по боротьбі з порушеннями на митниці запрацюють до кінця серпні і активізуються у вересні.

«Крім запуску мобільних груп, ми активно впроваджуємо систему фото- і відеофіксації на митницях. Ця система, презентована нещодавно на Київській митниці у пункті пропуску для повітряного сполучення «Бориспіль-аеропорт», буде впроваджуватись на інших регіональних митницях України вже з вересня», — заявив очільник відомства.

«На першому етапі процедура відеофіксації проведення митного огляду буде запроваджена на Київській, Київській міській, Львівській, Одеській, митницях», — додав він.

 

Готівка, валюта та банківські картки не потрапили до непідконтрольних територій

 

На КПВВ «Гнутове» фантомівці у складі зведеної мобільної групи зупинили транспортний засіб ВАЗ 2101, який рухався в бік тимчасово непідконтрольних територій.

Встановлено, що 35-річна жителька Донецької області намагалася перевезти через лінію розмежування грошові кошти в сумі 12 500 грн., 1500 доларів США та 17 розрахункових банківських карток. Даний «товар» вона сховала під верхнім одягом.

Дану громадянку передано співробітникам національної поліції для прийняття рішення згідно чинного законодавства.

 

Реформування в системі відшкодування ПДВ

 

Під час брифінгу Роман Насіров повідомив про стан відшкодування ПДВ. «На сьогодні зберігається позитивна тенденція збільшення відшкодованих сум ПДВ. Відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості, у першу чергу сум, задекларованих платниками у поточному році.

Станом на 1 серпня в цілому по Україні відшкодовано коштами 48,2 млрд грн, що у 1,4 рази більше відповідного періоду 2015 року. До кінця року всього ми плануємо відшкодувати 96 млрд грн. Також на меті скоротити час відшкодування — від трьох до двох місяців після подання компанією декларації», — зазначив Роман Насіров.

З його слів, місяць відводитиметься на проведення камеральної перевірки, і вже наступного місяця буде виплачуватися відшкодування, а не так як це відбувається сьогодні, коли процес займає 3 місяці.

 

Торговці підакцизною продукцією міста Куп’янськ сплатили майже 5,2 млн. грн. акцизного податку

 

За сім місяців поточного року від сплати акцизного податку з реалізації суб’єктами господарської діяльності роздрібної торгівлі підакцизними товарами до міського бюджету міста Куп’янськ надійшло 5 152,8 тис. грн., що на 200,8 тис. грн. більше ніж за відповідний період минулого року.

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до пп. 212.1.11 ст. 212 Податкового кодексу України платником акцизного податку є особа – суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.

 

Прийняли на роботу нового працівника – повідомте податкову

 

Салтівська ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області нагадує роботодавцям про вимоги діючого законодавства інформувати податкову інспекцію щодо прийому на роботу нових працівників.

Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413.

Відповідальність за фактичний допуск працівника до роботи без відповідного повідомлення Державної фіскальної служби для посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю, визначена ч. 3 та 4 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення (штраф від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 до 17000 гривень), при повторному - від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 гривень)).

 

Старовинні монети залишилися в Україні

 

Напередодні харківські митники за участю співробітників прикордонної служби та УСБУ в Харківській області в пункті пропуску «Піски» виявили старовинні монети.

46-річний громадянин РФ в пішому порядку прямував до Росії та під час здійснення усного та письмового декларування заявив про відсутність товарів, обмежених або заборонених до переміщення через державний кордон України.

Однак, в ході поглибленого огляду валізи громадянина під особистими речами були виявлені приховані від митного контролю 12 старовинних монет кінця XIX – початку ХХ століття.

За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

 

Чи прирівнюється договір оренди майна до договору про надання послуг під час здійснення реалізації пального?

 

Згідно зі ст. 798 Цивільного кодексу предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.

Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу).

Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст. 901 зазначеного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.

 

Зустрічна звірка даних фізичної особи — підприємця: повноваження органів ДФС

 

Главою 7 розділу II Податкового кодексу регламентовано інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності органів ДФС, а саме порядок збору та отримання ними податкової інформації.

Зокрема, для отримання податкової інформації органи ДФС мають право звернутися до будь-якої категорії платників податків із письмовим запитом про подання інформації та її документального підтвердження. Зазначене передбачено статтями 20 та 73 Податкового кодексу. Вимоги до такого запиту викладено у п. 73.3 ст. 73 цього Кодексу.

Запит надсилається у письмовій формі за наявності, зокрема, обставини, коли за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також у разі необхідності проведення зустрічної звірки.

 

Про сплату податку на нерухоме майно

 

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості.

Підпунктом 266.1.2 п. 266.1 ст.266 ПКУ визначено платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку (п.п. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).

 

Чи подається юридичною особою декларація за новостворений об’єкт нежитлової нерухомості?

 

Юридичною особою – платником податку щодо новоствореного об’єкта як нежитлової, так і житлової нерухомості, декларація подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на таку нерухомість.

 

Якщо місцева рада не прийняла рішень про встановлення ставок, чи необхідно сплачувати податок на нерухомість?

 

У разі якщо місцева рада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Податкового кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок. Тобто, якщо місцева рада не прийняла рішення про встановлення ставок з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мінімальною ставкою такого податку є «0» відсотків.

 

Облік платників єдиного внеску

 

Як повідомила в.о. начальника відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ Світлана Тихоніна, взяття на облік платників єдиного внеску здійснюється контролюючим органом шляхом внесення відповідних відомостей до реєстру страхувальників.

Облік платників єдиного внеску в контролюючих органах ведеться за:

кодами з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України — для платників, які включаються до такого реєстру (юридичні особи та відокремлені підрозділи);

реєстраційними номерами облікових карток платників податків або серією та номером паспорта — для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

реєстраційними (обліковими) номерами платників податків, які присвоюються інвесторам (операторам) за угодою про розподіл продукції, дипломатичним представництвам і консульським установам іноземних держав.

 

Облік відокремлених підрозділів

 

У разі отримання відомостей з Єдиного державного реєстру про створення відокремленого підрозділу юридичної особи такий новостворений підрозділ обліковується з приміткою «Неплатник».

У разі прийняття юридичною особою рішення про виділення відокремленого підрозділу на окремий баланс та перехід до самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами юридична особа повідомляє про це в десятиденний строк з дня прийняття такого рішення контролюючий орган за місцезнаходженням відокремленого підрозділу. У зазначеному випадку на підставі такого повідомлення юридичної особи відокремлений підрозділ обліковується як платник єдиного внеску.

Якщо юридичною особою прийнято рішення про реорганізацію відокремленого підрозділу — страхувальника в такий підрозділ, який не має обов’язків чи повноважень щодо ведення окремого балансу та самостійного ведення ним розрахунків із застрахованими особами, юридична особа повідомляє про це в десятиденний строк з дня прийняття такого рішення контролюючий орган за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу. У цьому випадку за умови відсутності заборгованості на підставі такого повідомлення юридичної особи відокремлений підрозділ обліковується з приміткою «Неплатник».

 

До уваги запитувачів інформації!

 

З моменту набрання чинності Закону України «Про доступ до публічної інформації» можна визначити основні аспекти реалізації цього Закону:

Запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за такими ознаками:

правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом;

вимогами оформлення; відшкодуванням фактичних витрат тощо.

Згідно з частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

29 серпня – останній день сплати податку на нерухоме майно для громадян

 

Громадяни, які до 1 липня 2016 року не отримали повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно або отримали та мають сумніви щодо правильності розрахунку, можуть звернутися з письмовою заявою до Центру обслуговування платників податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

 

Чи подається в ДФС копія довідки про опломбування РРО?

 

Відділ обслуговування платників Салтівської ОДПІ нагадає, що після опломбування РРО центр сервісного обслуговування (далі – ЦСО) видає суб'єкту господарювання відповідну довідку за формою №1-ЦСО.

Довідка складається у двох примірниках, один з яких надається суб'єкту господарювання, другий зберігається в ЦСО, який здійснив опломбування.

У довідці вказуються дані про відповідність конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника, про проведену персоналізацію РРО та його переведення в фіскальний режим роботи.

Дані про суб'єкта господарювання заносяться з довідки про резервування фіскального номеру РРО.

Суб'єкт господарювання повинен подати до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО копію кожної довідки про опломбування, виданої ЦСО.

У разі перереєстрації та подальшого переопломбування РРО копію довідки про опломбування, виданої ЦСО, суб'єкт господарювання повинен надати до контролюючого органу протягом п'яти робочих днів з дня переопломбування.

 

Хочеш змін — виходь із тіні

 

Як повідомила на зустрічі з сільгоспвиробниками заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова, одна з головних проблем сьогодення — багато хто не реєструється як підприємець. Мовляв, чому я повинен сплачувати єдиний податок, коли ціни підвищуються, жити легше не стає, чиновники продовжують красти. «В Україні достатньо складне податкове законодавство. Але що далі? — зауважила посадовець. — Працювати в тіні, тішитися, що «моя хата скраю», нехай там самі розбираються, або ж платити єдиний податок, мати повноцінне право голосу, вимагати від влади робити свою роботу. Насамперед приймати і гарантувати європейські правила життя».

Якщо ми хочемо якісних змін, наголосила Інна Богатирьова, маємо працювати. А це можливо лише за умови легальної роботи — реєстрації та сплати податків. «Якщо ви цього не робите, ви фактично позбавлені права голосу, у будь-який момент вас можуть оштрафувати, згідно зі ст. 164 Кодексу про адміністративні правопорушення, на суму від 17 000 гривень».

 

З вересня мобільні групи розгорнуть активну діяльність, - Роман Насіров

 

Мобільні бригади для боротьби з порушеннями на митниці запрацюють до кінця серпня і активізують свою роботу у вересні. Про це під час брифінгу заявив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

«До кінця цього тижня ми відкриваємо у стінах ДФС Міжвідомчий цільовий центр. Перші мобільні бригади почнуть працювати до кінця місяця, а у вересні вони активізують свою роботу», - зазначив Голова ДФС.

Роман Насіров повідомив, що керівником Міжвідомчого центру був призначений співробітник фіскальної служби Олександр Власов, який раніше очолював Головне міжрегіональне управління оперативного забезпечення зони проведення антитерористичної операції ДФС.

«Крім запуску мобільних груп, ми активно впроваджуємо систему фото- і відеофіксації на митницях. Ця система, презентована нещодавно на Київській митниці у пункті пропуску для повітряного сполучення «Бориспіль - аеропорт», буде впроваджуватись на інших регіональних митницях України вже з вересня», - заявив очільник відомства.

 

В Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси

 

Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;

податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);

звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).

 

Вимагайте чек РРО навіть при придбанні товару через Інтернет

 

Листом ДФС України від 27.05.2016 р. N 5586/Н/99-99-14-05-01-14 викладено порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням мережі Інтернет. Зокрема йдеться, що відповідно пп.14 п.1 ст.3 Закону N 675, реалізація товару дистанційним способом - укладення електронного договору на підставі ознайомлення покупця з описом товару, наданим продавцем у порядку, визначеному цим Законом, шляхом забезпечення доступу до каталогів, проспектів, буклетів, фотографій тощо з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, телевізійним, поштовим, радіозв'язком або в інший спосіб, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення покупця з товаром або із зразками товару під час укладення такого договору.

Тож навіть у випадку замовлення товару через мережу Інтернет суб'єкт господарювання зобов'язаний видати розрахунковий документ встановленої форми та відповідним чином оформлений гарантійний талон. При цьому суб'єкти господарювання, що використовують рекламні інтернет-сторінки для продажу товарів, робіт (послуг), повинні зареєструвати РРО на загальних підставах за адресою розміщення таких магазинів, а у разі доставки власною кур'єрською службою можуть зареєструвати РРО на транспортний засіб, яким здійснюється доставка.

 

Гарантії для працівників, прийнятих на військову службу за контрактом

 

Відповідно до ч.3 ст.119 Кодексу України законів про працю (далі – КзпПУ) за працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності й у фізичний осіб – підприємців, у яких вони працювали на час призову.

Відповідно до ст.21 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» громадяни України для виконання обов’язків, пов’язаних із взяттям на військовий облік, призовом або прийняттям на військову службу, а також особи, які направляються районними (міськими) військовими комісаріатами на медичний огляд (медичне обстеження в амбулаторних чи стаціонарних умовах), лікування, звільняються від роботи на час, потрібний для виконання таких обов’язків та перебування в лікувальному закладі охорони здоров’я, із збереженням за ними місця роботи, займаної посади і середньої заробітної плати.

 

ФОП – єдинники зобов’язані мати первинні документи на товар

 

Із метою підтвердження сум, які не належать до складу доходу платника єдиного податку, фізичні особи — підприємці повинні мати відповідні документи (договори, банківські документи тощо), зокрема, у разі якщо надходили: транзитні кошти для виконання чи організації виконання визначених договором транспортного експедирування послуг; суми кредиту в іноземній валюті; проценти, отримані від банку за користування коштами на рахунку; суми завдатку у випадку, якщо поверталися кошти, які помилково надійшли на розрахунковий рахунок ФОП – єдинника.

Для підтвердження даних податкового обліку, у т.ч. даних податкових декларацій із ПДВ, можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. За відсутності первинних документів на товари (роботи, послуги), придбані платником єдиного податку, у разі виявлення факту неутримання ПДФО під час виплати доходу громадянам до платників податків застосовуються штрафні санкції як до податкового агента, передбачені п. 127.1 ПКУ, і на суму податкового боргу нараховується пеня після спливу строків погашення узгодженого грошового зобов'язання згідно з пп. 129.1.1 ПКУ. За незбереження первинних документів до платників можуть бути застосовані штрафи відповідно до п. 121.1 ПКУ. Окрім того, до фізичних осіб, які не ведуть або ведуть із порушенням облік доходів і витрат, застосовується відповідальність у формі адміністративного штрафу. (Лист від 17.05.2016 р. № 10714/6/99-99-13-04-02-15).

 

Відображення доходів у декларації

 

Згідно з пп. 296.5.4 ПКУ платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) у податковій декларації окремо відображають:

обсяг доходу, що оподаткований за відповідною ставкою єдиного податку, встановленою для таких платників п. 293.3 ПКУ (тобто 3% або 5%);

обсяг доходу, що оподаткований за подвійною ставкою єдиного податку, встановленою для таких платників п. 293.3 ПКУ (у разі перевищення обсягу доходу) – тобто 6% або 10%).

У разі застосування іншого способу розрахунків, ніж зазначений у гл. 1 розділу ХIV ПКУ, здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, платники єдиного податку в податковій декларації додатково відображають окремо доходи, отримані від здійснення таких операцій.

 

У ДФС обговорили облаштування пунктів пропуску на українсько-білоруській ділянці державного кордону України

 

Питання функціонування та облаштування пунктів пропуску на українсько-білоруській ділянці державного кордону України обговорювали учасники відеоконференції, яка нещодавно відбулася в фіскальній службі.

Участь у відеоконференції взяли представники ДФС, адміністрації Державної прикордонної служби України, Міністерства інфраструктури України, Державного агентства автомобільних доріг України, обласних державних адміністрацій (Волинська, Рівненська, Житомирська та Чернігівська), Волинської, Рівненської, Житомирської та Чернігівської митниць ДФС, прикордонних загонів, у зоні діяльності яких розташовані пункти пропуску з Республікою Білорусь, та служб автомобільних доріг в областях.

Захід було організовано та проведено фіскальною службою для обстеження пунктів пропуску через державний кордон з метою визначення об’ємів робіт, обсягів і джерел фінансування, необхідних для їх облаштування (можливого перенесення) і створення відповідної інфраструктури.

У ході зустрічі було обговорено можливості та шляхи вирішення проблем облаштування українсько-білоруської ділянки, зокрема, митної інфраструктури, та досягнуто домовленостей щодо спільної роботи у цьому напрямі.

 

Мінсоцполітики прискорює процес детінізації зарплат

 

Кабінет Міністрів України подасть до Ради законопроект про реформування системи оплати праці до кінця вересня.

Це дозволить підвищити соціальні стандарти та поліпшити матеріальне становище українців, повідомляється на сайті Міністерства соціальної політики.

«Тіньова економіка на сьогоднішній день становить 40% ВВП України, а це майже 200 мільярдів гривень. Тому першочергове завдання уряду – детінізувати фонд заробітної плати», – передає слова міністра соціальної політики Андрія Реви прес-служба відомства.

Раніше повідомлялося, що уряд планує реформувати систему оплати праці.

«Наше завдання сьогодні – реформувати систему оплати праці таким чином, щоб кожен український громадянин отримував гідну зарплату, щоб вона була «білою» й щоб людина, яка сьогодні працює, отримувала й нормальну зарплату з одного боку, а з іншого боку – в майбутньому захист пенсійної системи», – заявив прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

 

ДФС в області запрошує задекларувати доходи, якщо ви досі цього не зробили

 

В управлінні податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ нагадали про основні категорії таких доходів, що є обов’язковими для декларування. Це отримання заробітної плати за двома та більше місцями роботи (загальна сума доходу повинна перевищувати 146 160 грн.), отримання спадщини (дарунків), продаж автомобілів (більше ніж один раз на рік) та отримання інвестиційних доходів.

Шановні платники! Якщо ви протягом минулого року отримували такі доходи та не задекларували їх, запрошуємо у зручний для вас час звернутися до Центру обслуговування платників за місцем свого проживання для подання декларації. Бланки декларацій надаються безкоштовно. Нагадуємо, що належні суми податків за декларацією Вам необхідно сплатити до дати подання звітності. Органи ДФС залишають за собою право проведення контрольно-перевірочних заходів.

 

Сплата єдиного податку у разі здійснення кількох видів господарської діяльності

 

Фахівці Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області повідомляють, що платники єдиного податку І та ІІ груп, які здійснюють кілька видів господарської діяльності, повинні застосовувати максимальний розмір ставки податку, встановленої для обраних видів діяльності. Це також стосується і ситуації, коли фізичні особи-підприємці-платники єдиного податку здійснюють діяльність на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради.

Так, для платників І групи максимальний розмір податку становить 10% мінімальної заробітної плати. Для платників ІІ групи – 20%. Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.

Нагадуємо, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб-підприємців.

Залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць, розмір ставки податку становить:

для І групи платників – у межах до 10% розміру мінімальної заробітної плати;

для ІІ групи – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати.

 

Протидія корупції як одне із пріоритетних завдань

 

З метою протидії корупції в органах ДФС та митниці ДФС, вжиття дієвих заходів, направлених на профілактику і попередження корупційних діянь, а також злочинів у сфері службової діяльності, підрозділами внутрішньої безпеки відомства здійснюється постійний контроль за діяльністю працівників під час виконання службових обов’язків, встановлюються особи, схильні до вчинення протиправних дій, та вживаються заходи щодо відсторонення потенційних порушників від виконання службових обов’язків

ДФС звертається до громадян з проханням повідомляти будь-яку відому інформацію щодо протиправних дій з боку службових осіб відомства на антикорупційний сервіс «Пульс» за номером 044-284-00-07.

 

Щоб не допустити до зайвих витрат

 

Салтівська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.110.1 ст.110 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п.120.1 ст.120 ПКУ, зокрема, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення тягнуть за собою штраф в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

 

29 серпня – останній термін сплати земельного податку

 

Салтівська ОДПІ нагадує, що відповідно до Податкового кодексу нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами фіскальної служби, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Сплачується такий податок фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, тобто до 29 серпня включно.

Звертаємо увагу, що фізичні особи — платники податків повинні сплачувати податки і збори через установи банків та поштові відділення. Зокрема, фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів.

 

Вірно заповнені розрахункові документи – запорука вчасного надходження платежів за призначенням

 

Салтівська ОДПІ нагадує, що при сплаті платниками податків платежів до бюджету поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється з урахуванням вимог наказу Мінфіну від 24.07.2015р. N666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».

Окремо повідомляємо, що застосування коду виду сплати 140 «Надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу / недоїмки з єдиного внеску» буде можливим після затвердження ДФС відповідного Порядку взаємодії структурних підрозділів органів ДФС у процесі визначення напряму сплати сум платниками, які мають податковий борг.

Звертаємо увагу платників на недопущення випадків неправильного заповнення реквізитів платіжного документа для оперативного надходження платежів за призначенням.

З наказом Міністерством фінансів України від 24.07.2015 №666 «Про затвердження порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» можна ознайомитись за посиланням: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0974-15

 

Шановні громадяни – власники земельних ділянок!

 

Салтівська ОДПІ нагадує громадянам про необхідність вчасного проведення розрахунків по платі за землю.

Фахівцями податкової інспекції проведено нарахування та вручені платникам податкові повідомлення-рішення по сплаті земельного податку до бюджету.

Якщо ви не отримали податкового повідомлення-рішення по платі за землю, або ж якщо виникають запитання щодо розміру нарахованого податку, у випадку зміни власника земельної ділянки, набуття права на пільги, або виникнення необхідності уточнення сум земельного податку вам необхідно пред’явити відповідні документи (зокрема, план-схему земельної ділянки, підтвердження права власності та(або) права на пільги тощо) до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації

Шановні громадяни! Не зволікайте зі сплатою, бо цей податок надходить до місцевих бюджетів.

 

Уряд визначив, як контролювати підприємців-єдинників з понад мільйонними прибутками

 

Уряд затвердив порядок контролю за обсягом доходу платників єдиного податку другої і третьої груп - фізичних осіб - підприємців, досягнення якого (понад 1 млн. грн.) вимагає застосування реєстраторів розрахункових операцій. Рішення прийняте для реалізації норм Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій".

Передбачається, що прийняття постанови від 13 липня 2016 р. № 439 забезпечить єдиний механізм контролю за перевищенням платниками єдиного податку вказаного обсягу доходу, що сприятиме створенню прозорих та рівних умов здійснення підприємницької діяльності. Контроль здійснюватиметься органами фіскальної служби шляхом: використання наявних у них інформаційних ресурсів, звернень до платників податків про подання податкової інформації, проведення зустрічних звірок та перевірок відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Згідно з Порядком, для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.

 

На хабарі спіймали керівника підрозділу однієї з податкових інспекцій Харкова

 

За отриманою інформацією, жінка регулярно передавала закриту інформацію про діяльність підприємств, за що отримувала незаконну грошову винагороду.

В останній раз вона отримала замовлення на дані по діяльності 21 суб'єкта економічної діяльності, зажадавши за свої послуги близько двох тисяч грн. На момент отримання незаконної грошової винагороди вона була затримана співробітниками УВБ ГУ ДФС в Харківській області, СБУ в Харківській області та прокуратури в Харківській області. За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч.3 ст. 368 КК України.

На даний момент вирішується питання про обрання запобіжного заходу.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (25.08.2016)
Просмотров: 350 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика