Платники
податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку
та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення
електронної перевірки.
Для цього
платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів,
в якому він перебуває на обліку. Заява подається
за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги
електронної перевірки:
-
дистанційне обслуговування платників податків;
-
мінімізація впливу людського фактора;
-
підвищення якості проведення перевірки;
-
зменшення терміну проведення перевірки;
-
впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених
фінансово-господарських операцій;
- зниження
адміністративного навантаження на платника.
Електронна
перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1
ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами
та доповненнями).
|