Спілкування
– надійний
спосіб
отримання
інформації. Адже
у прямій розмові ми маємо змогу отримати відповіді на хвилюючі нас запитання та
дізнатися про суміжну інформацію. Органи Міндоходів вже тривалий час
практикують спілкування фахівців із платниками засобами телефонного зв’язку. Це
дозволяє отримати високоякісні консультації і при цьому значно заощаджувати
час.
Днями в Вовчанська ОДПІ
ГУ Міндоходів у Харківській області відбувся черговий сеанс телефонного
зв’язку «Гаряча лінія». З громадянами та платниками спілкувалася перший заступник начальника Вовчанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській
області Лідія Колєснік.
Діалог був присвячений темі: «Актуальні зміни в податковому законодавстві.
Електронні сервіси Міндоходів України.».
Під час
телефонного зв’язку «Гаряча лінія» платники отримали відповіді на питання
відповідно до теми діалогу.
|