Завдяки
сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та
безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Так, зокрема,
серед послуг, які пропонуються, — реєстрація книги обліку доходів та витрат,
видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація
реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність
заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо. Загалом
перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним
наказом Міністерства.
Для
зручності платників кожна послуга має інформаційну картку. В ній зазначено
інформацію про суб’єкта, що надає адмінпослугу, нормативно-правові акти, які це
регламентують, та умови її отримання.
Так,
зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік
документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання,
термін її видачі, способи отримання результату тощо.
З повним
переліком усіх адміністративних послуг, які надаються Міністерством доходів і
зборів та його територіальним органами, можна ознайомитися на сайті Міндоходів
http://minrd.gov.ua/diyalnist-/katalog-poslug/informatsiya-pro-administrativni-poslu/.
Источник: http://Міндоходів |