Ні для кого не секрет, що
розрахункові операції повинні проводитися лише через РРО. Але що робити, якщо
він раптово вийшов з ладу або вимкнено електропостачання?
У цьому разі на допомогу
підприємцеві прийдуть книга обліку розрахункових операцій (далі – книга ОРО) чи
розрахункова книжка. При цьому інформацію слід зазначати у такому порядку:
- у графі 3 книги ОРО
обліковуються розрахункові квитанції, використані під час відключення
електроенергії або в період ремонту РРО;
- графи 1-5 заповнюються до
початку використання розрахункової книжки;
- графи 6-8 – до початку
реєстрації розрахункових операцій за допомогою РРО після його ремонту чи
відновлення постачання електроенергії.
Слід зазначити, що після усунення
вищезазначених обставин необхідно провести через касовий апарат операції за час
роботи з використанням розрахункової книжки, окремо за кожною ставкою податку
на додану вартість, після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується
операція „службове внесення” на суму готівки, що зберігається на місці
проведення розрахунків.
Відповідні норми передбачені
наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 №417, п.11 ст.3
Закону України від 06.07.1995 №265 „Про застосування РРО в сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг”.
|