Як зазначив
Начальник ГУ Міндоходів у Харівській області А.В.Роздайбіда: «З 1 жовтня
Міністерство доходів і зборів розпочало адміністрування ЄСВ, ми провели
організаційну та технічну підготовку, щоб цей процес пройшов максимально
комфортно для платників. Ми прагнемо привнести у процес адміністрування єдиного
соц. внеску ті інноваційні практики та досвід, отриманий при адмініструванні податків, зборів і митних
платежів.»
Що зроблено:
Платники ЄСВ отримали можливість
скористатися послугами розгалуженої
мережі сервісних центрів, де вони мають можливість подати звітність та отримати
консультації фахівців з питань сплати єдиного соціального внеску.
Платникам запропоновані безкоштовні
електронні ключі та програмне забезпечення для подання звітності онлайн.
З питань сплати ЄСВ також відкрита спеціальна
телефонна лінія у call-центрі Міністерства
(0 800 501 007).
Результати:
Платники вчасно здали більше 1,5 млн.
звітів до органів Міндоходів
Кількість звітів з ЄСВ в електронній
формі збільшилася з 38% до 66%
У жовтні збільшення надходжень єдиного
внеску– на 5,6%, у листопаді – на 5,4% у порівнянні з минулим роком. Усі кошти
були оперативно розподілені між соціальними фондами.
Перспектива:
За ініціативи
Міндоходів проектом Національного плану дій на 2014 рік запланована розробка
уніфікованої звітності з ЄСВ та ПДФО.
У планах – зменшення кількості періодів
сплати до 1 разу на місяць (зараз – 2), надання персоніфікованих даних з
єдиного внеску 1 раз на рік, а не щомісяця, як зараз.
Розглядаються варіанти зниження ставки ЄСВ задля зменшення
навантаження на фонд оплати праці.
|