Суббота, 18.01.2025, 21:42

vburluk.pp.net - Официальный сайт пгт Великий Бурлук

Начало Регистрация Вход
Приветствую Вас, Неизвесный нам гость · RSS
Меню сайта
Категории каталога
Податкові новини [1962]
Наш опрос
Каким Интеретом вы пользуетесь?
Всего ответов: 81
 Каталог статей
Начало » Статьи » Вовчанська МДПІ » Податкові новини

«Гаряча лінія» відповідає

На запитання платників податків під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідала заступник начальника Вовчанської  ОДПІ рина Романцова. Пропонуємо відповіді на запитання, які надійшли від платників податків:

Нещодавно стало відомо, що у Міністерстві доходів і зборів України запрацював новий он-лайн сервіс – «Електронний кабінет». Чи не могли б ви розповісти про нього більш детально?

Так, дійсно, «Електронний кабінет платника податків» нещодавно стартував у тестовому режимі.

На даний час цей сервіс діє за двома напрямками: «Податкова звітність» і «Розрахунки з бюджетом».

Сервіс «Податкова звітність» забезпечує платникам можливість електронного декларування в режимі он-лайн.

Сервіс «Розрахунки з бюджетом» надає платникам доступ до інформації про стан їх розрахунків з бюджетом і, зокрема, до інформації про заборгованість зі сплати податків.

У зв’язку з тим що не всі сертифікаційні центри перейшли на новий стандарт сертифікатів, для роботи із сервісом «Електронний кабінет платника податків» потрібно отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису керівника, бухгалтера та печатки підприємства в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

У подальшому ці ключі можна використовувати, замість існуючих на сьогодні, для відправлення звітності до Міндоходів України, Пенсійного фонду України.

У майбутньому можливості «Електронного кабінету платника податків» будуть розширюватися. Так, наприклад платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяву на реєстрацію платником

Які адміністративні послуги підприємцям надають у Центрі обслуговування платників?

У Центрі обслуговування платників надають наступні види послуг: видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів: видача торгового патенту; видача довідки про набуття або підтвердження сільськогосподарським товаровиробником статусу платника фіксованого сільськогосподарського податку; видача свідоцтва платника єдиного податку; реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку; реєстрація книги обліку доходів і витрат; видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку; видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів (обов’язкових платежів); видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків; внесення до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта; видача документів про взяття на облік платника податків; видача довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються/припиняють підприємницьку діяльність; видача довідки про зняття з обліку платника податків; видача свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; видача свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування податком на додану вартість; реєстрація реєстратора розрахункових операцій; реєстрація книг обліку розрахункових операцій; реєстрація розрахункових книжок; видача рішення про внесення, повторне внесення, виключення, відмову у внесенні установи (організації) до/з Реєстру неприбуткових установ та організацій або присвоєння установі (організації) іншої ознаки неприбутковості; видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи); видача свідоцтва про реєстрацію суб’єкта індустрії програмної продукції як суб’єкта, який застосовує особливості оподаткування; засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами.

Які необхідно повідомляти дані, щоб вирішити питання через сервіс «Пульс»?

Зателефонувавши на гарячу телефонну лінію «Пульс» за номером (044) 2840007, при наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу Міндоходів, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по батькові працівника Міндоходів, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

За бажанням Ви можете залишити інформацію анонімно.

Я, фізична особа-підприємець на загальній системі оподаткування, отримав в грудні минулого року в податковій інспекції безкоштовний електронний ключ для підпису податкової звітності та відправки її через Інтернет. Чи маю я право скористатись цим ключем в 2014 році для підпису звітності за 2013 рік?

Ні. Ключі цифрового підпису, видані до 1 листопада 2013 року, діють лише один рік.

Проте, починаючи з 1 листопада 2013 року всім клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України формують посилені сертифікати ключів строком дії до двох років. Відповідні зміни запроваджені наказом Міндоходів України від 01.11.2013р. №79 «Про формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії». З метою забезпечення більш комфортних умов отримання послуг електронного цифрового підпису ключі цифрового підпису можна безкоштовно отримати у будь якому Центрі обслуговування платників податків, незалежно від місця реєстрації.

Дякую, а в які терміни можна отримати відповідь, зателефонувавши на гарячу телефонну лінію «Пульс»?

На гарячій телефонній лінії «Пульс» інформація приймається Контакт-центром з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 20.00 год., а у неробочий час – на інтерактивний відповідач.

Про результати розгляду інформації абоненти отримують повідомлення в режимі call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1 – 3 робочих днів.

Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Як правильно оформити письмове звернення на адресу органів Міндоходів?

Відповідно до ст.40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Порядок практичної реалізації цього права громадянами України регулюється Законом України «Про звернення громадян».

Оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців) або громадян здійснюються відповідно до вимог цього Закону та Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в органах державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 18.06.08 №395.

Згідно із ст.3 Закону «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Відповідно до п.5 р. ІІ Інструкції №395 звернення адресується контролюючому органу, його посадовим особам у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати .

Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Звернення, оформлене без дотримання вимог, передбачених пунктом 6 розділу II Інструкції №395, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями в строк не пізніше як через десять календарних днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених пунктом 1 цього розділу.

Не підлягають розгляду анонімні звернення; повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше цим органом вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням термінів, передбачених статтею 17 Закону «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними (п.8 р. ІV Інструкції № 395).

Відповідно до п.4 р. ІV Інструкції №395 якщо питання, порушені в отриманому зверненні, не входять до повноважень адресата, звернення пересилається за належністю відповідному органу або посадовій особі у строк не більше п’яти днів. Про це має повідомлятися громадянину, що подав звернення.

Отже, оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) або громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Звернення адресується контролюючому органу, його посадовим особам у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження суб’єкта господарювання), викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо.

Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Категория: Податкові новини | Добавил: Volchanckaya_MGNI (21.01.2014)
Просмотров: 273 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Конструктор сайтов - uCoz
Форма входа
Поиск по каталогу
Друзья сайта
Статистика