Принципи партнерства
та діалогу є визначальними у роботі з платниками
податків фахівців Вовчанської ОДПІ. Як
підтвердження цього, для оперативного роз’яснення «найгарячіших» питань
платників податків в інспекції постійно проводяться сеанси телефонного зв’язку
«гаряча лінія».
Так, нещодавно відбулася чергова «гаряча
лінія» із заступником начальника інспекції Іриною
Романцовою.
Наводимо відповіді на питання, які надійшли
від платників податків під час проведення зазначеного заходу.
Якщо є переплата по
ЄСВ, то чи потрібно писати заяву на повернення коштів з пенсійних рахунків та
зарахування на рахунки Міндоходів?
Переплати по Єдиному соціальному внеску, які
обліковуються на рахунках Пенсійного фонду, автоматично перейдуть на рахунки
Міндоходів згідно актів прийому-передачі даних, тому заяв на перекидку коштів
писати не потрібно.
Де
можна отримати інформацію щодо нововведень у сплаті ЄСВ?
Для зручності платників на офіційному
веб-порталі Міндоходів України (www.minrd.gov.ua) створено спеціальний банер "Єдиний
соціальний внесок”, в якому розміщена актуальна інформація
з питань адміністрування єдиного соціального внеску, а саме: Закони України, нормативно-правові акти,форми звітності, безкоштовне програмне
забезпечення для подання звітності з єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді,інформаційні матеріали, а реквізити
рахунків розміщено у розділі «Реєстри» та на інформаційних стендах у ЦОПП.
Необхідні консультації щодо реєстрації,
заповнення звітності, адміністрування ЄСВ, тощо також можна отримати за
тел.05758-3-33-01, або безпосередньо в ЦОПП.
Для
обчислення яких податків при визначенні бази оподаткування застосовуються методи визначення ціни
у контрольованих операціях?
Відповідно до п. 39.7 ст. 39 Податкового
кодексу України норми ст. 39 «Трансфертне ціноутворення» застосовуються під час
визначення бази оподаткування у контрольованих операціях для цілей р.III
«Податок на прибуток підприємств» та р.V «Податок на додану вартість».
Який
порядок визначення відповідності платника ПДВ критеріям для отримання
автоматичного бюджетного відшкодування?
Критерії, яким повинні відповідати платники
ПДВ для отримання автоматичного бюджетного відшкодування, визначені п.200.19
ст.200 р. V Податкового кодексу України. Порядок визначення відповідності
платника податку зазначеним критеріям затверджено наказом Міністерства фінансів
України від 21.09.2011р. №1178. Зокрема платник податку не повинен
перебувати у судових процедурах банкрутства, зобов’язаний мати всі необхідні
відомості про себе та перебувати за своїм місцезнаходженням, а також середня
заробітна плата повинна бути вищою у 2,5 рази мінімально встановленого
законодавством рівня. Крім того, чисельність працівників на підприємстві має
перевищувати 20 чоловік за останні 4 звітних періоди.
Визначення відповідності платника податку
зазначеним критеріям проводиться в автоматизованому режимі протягом 15
календарних днів після граничного терміну подачі звітності.
Наше
підприємство тимчасово
не провадить господарську діяльність, не має найманих працівників. На початку
року ми
написали лист Пенсійному фонду про відсутність діяльності, на підставі якого не
подавали звіти з ЄСВ. Чи буде діяти це право не здавати «пустий» звіт до ДПІ?
Відповідно до підпункту 2.13 пункту II.
Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
затвердженого Наказом Міністерства доходів і зборів України від 09
вересня 2013 року № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20
вересня 2013 року за № 1628/24160 юридичними особами, які не використовують
працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших
умовах, передбачених законодавством, звіт до органів доходів і зборів не
подається.
Чи надається бюджетне відшкодування у разі анулювання реєстрації платника
ПДВ?
У разі якщо платник податку, реєстрація якого
анулюється, має податкові зобов’язання за результатами останнього податкового
періоду, така сума податку враховується в суму зменшення бюджетного
відшкодування, а в разі його відсутності у строки, визначені Податковим
кодексом України, платник зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або
податкового боргу з цього податку, що виникли до такого анулювання, за їх
наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як
платник цього податку на день сплати такої суми податку чи ні.
У разі якщо за результатами останнього
податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке
відшкодування надається протягом строків, визначених Податковим кодексом
України, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як
платник цього податку на дату отримання такого бюджетного відшкодування, чи ні.
Якщо отримати ключі
електронно-цифрового підпису, то яку звітність можна подавати за допомогою цих
ключів?
До переліку звітності, яка приймається та
обробляється через централізовану систему приймання звітності суб’єктів
господарювання в електронному вигляді – «Інформаційний портал Міндоходів»,
належать:
- податкова звітність;
- фінансова звітність підприємств;
- податкові накладні;
- реєстри виданих та отриманих податкових
накладних;
- звітність з єдиного соціального внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Я сплатив у поточному році податок на
нерухомість, чи можна повернути ці кошти?
Враховуючи нові правила оподаткування житла,
громадяни, які вже сплатили податок в цьому році, можуть повернути сплачені
кошти. Для цього Вам необхідно звернутися з письмовою заявою до податкової
інспекції. У заяві необхідно чітко вказати напрям перерахування коштів – на
поточний рахунок у банку або повернення готівкою за чеком.
Разом з тим, сплачені кошти в поточному році
можуть бути зараховані на сплату податку на нерухомість в 2014 році, або
перераховані на погашення грошових зобов’язань за іншими податковими платежами.
|