Електронна перевірка для платників податків
передбачена пп. 75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року
№ 2755-VI (зі змінами та доповненнями). Згідно з абзацом 6
п.75.1.2 статті 75 Податкового кодексу України, електронна перевірка
відноситься до категорії документальних позапланових невиїзних перевірок.
Електронну перевірку ініціює сам платник податків, подаючи відповідну заяву в
орган державної податкової служби, в якому він перебуває на податковому обліку.
Заява має бути подана за десть календарних днів до очікуваної дати початку
проведення електронної перевірки.
Платники податків, які застосовують спрощену
систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть
можливість для проведення електронної перевірки.
Вовчанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що документальною
невиїзною позаплановою електронною перевіркою вважається перевірка, що
проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем
ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 Податкового Кодексу, до
контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників
податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення
перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті
оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження
адміністративного навантаження на платника.
|