Одним із напрямів
модернізації інформаційної системи органів Міндоходів є запровадження нового
електронного сервісу з надання електронних послуг платникам податків з
використанням Інтернет-середовища та єдиного веб-порталу Міністерства доходів і
зборів – персонального Електронного кабінету платника податків.
Віднині кожен платник
матиме можливість влаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в
якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом.
Електронний кабінет – це WEB-сторінка, за допомогою якої суб’єкт господарювання
подає до Єдиного дозвільного центру електронну заяву та пакет документів,
завірені електронним цифровим підписом, та має змогу контролювати їх статус.
Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі
Інтернет.
Електронний кабінет є
захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає
безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і
зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Можливості сервісу
дадуть змогу скоротити часові витрати на дозвільні процедури, зменшити
кількість помилкових дій заявника, що спричинені недостатнім володінням повною,
актуальною та достовірною інформацією.
Зокрема, платник
податків без використання клієнтського застосування, в режимі on-line матиме
змогу:
підготувати, заповнити
та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;
переглядати дані
картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено,
переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);
формувати та
заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів
до бюджету;
здійснювати сплату
податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем
типу Інтернет-банкінг;
здійснювати офіційне
листування з органами Міндоходів з питань оподаткування, отримувати
консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими
питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;
оперативно переглядати
актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або
сформовано на підставі наданих ним до органів Міндоходів документів (дані
обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок,
інформацію про доходи фізичної особи тощо);
дізнаватися про крайні
терміни подачі документів і сплати податків, про які нагадає "Календар
платника”, в якому автоматично відображаються подані документи і ті, терміни
яких наближаються.
Для роботи з кабінетом
платника податків необхідно мати:
комп’ютер з
встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows
8), підключений до мережі Інтернет;
електронні ключі,
видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового
департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/);
бажано мати
встановлений Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде
запропоновано встановити її автоматично).
Увійти до електронного
кабінету можна за адресою knp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням "Електронний
кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за
допомогою електронного цифрового підпису.
У разі відсутності
ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого
Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів.
|